کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

بوی زمین‌خواری بزرگ در سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد به مشام می‌رسد (+ سند)

19 آبان 1400 ساعت 18:46

گویا در سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد زمین‌خواری بزرگی رخ داده است. مدارک به دست رسیده بوی وجود یک زمین‌خواری چندصد میلیاردی در این سازمان را به مشام می‌رساند


گویا در سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد زمین‌خواری بزرگی رخ داده است. مدارک به دست رسیده بوی وجود یک زمین‌خواری چندصد میلیاردی در این سازمان را به مشام می‌رساند.
بر اساس اطلاعاتی که به دست کبنانیوز رسیده است گویا به دلیل اشتباه نوشتاری قابل اصلاح در شش‌دانگ نسق زیرتل در یاسوج، افراد معلوم‌الحالی با چراغ سبز مسئولین امر، اقدام به تصرف ده‌ها هکتار از اراضی ملی و تعرض به بیت‌المال در زمین‌های ساحلی همجوار زیرتل و زمین‌های محوطه دانشگاه یاسوج کرده‌اند. به استناد مدارک ارسالی با وجود اطلاع کامل مدیران ارشد و کارشناسان جهاد کشاورزی، چشم بر این موضوع بسته‌اند تا جفایی به ارزش حداقل 200 میلیارد تومان بر گرده‌ی بیت‌المال تحمیل شود تا کام انگشت‌شماری از حلاوت حیف و میلِ بیت‌المال شیرین و روزگار تعداد کثیری تلخ شود.
به زبان ساده زمین زیرتل اگر 50 هکتار باشد، نسق شش‌دانگ آن به اشتباه، 60 هکتار  نوشتار شده است. قاعدتاً مازادِ 50 هکتار باید از جایی تامین شود. بهترین محل تامین نیز  ساحل رودخانه و زمین دانشگاه یاسوج (با طرح شکایت) می‌باشد.
حال باید الیاس تاج‌الدینی مدیر کل جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد پاسخ دهد چرا چنین اتفاقی رخ داده است. آیا از این مسأله اطلاع نداشته است؟ اگر اطلاع نداشته  پس از کم‌کاری اوست. اگر هم اطلاع داشته اما چشم بر آن بسته است، باید پاسخ دهد چرا چنین زمین‌خواری‌ای را نادیده گرفته است؟ اگر هم زمین‌خواری اتفاق نیفتاده و مدارک مربوطه صحت ندارند با ارائه‌ی مدارک معتبر صحت ادعای خود را نشان دهد تا ذهنیت افکار عمومی نسبت به این مسأله روشن شود.



کد مطلب: 441114

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/441114/بوی-زمین-خواری-بزرگ-سازمان-جهاد-کشاورزی-استان-کهگیلویه-بویراحمد-مشام-می-رسد-سند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1