تاریخ انتشار
دوشنبه ۹ تير ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۳۶
کد مطلب : ۴۲۲۶۸۰
با ارسال متنی مطرح شد

پاسخ هدایت‌خواه به موسوی خوئینی‌ها؛ چرا آدرس عوضی می‌دهید و شجاعت ندارید

۳۱
۲
پاسخ هدایت‌خواه به موسوی خوئینی‌ها؛ چرا آدرس عوضی می‌دهید و شجاعت ندارید
کبنا ؛یادداشتی از ستار هدایت‌خواه*؛
 در خصوص نامه گستاخانه آقای سید محمد موسوی خوئینی‌ها به رهبر معظم انقلاب چند نکته قابل ذکر و توجه همه ملت عزیز ایران به ویژه جوانان مؤمن و انقلابی است:
 ۱- این نامه نوعی فرار به جلو، عوام فریبی و سرپوش گذاشتن بر ضعف‌ها و ناکارآمدی‌ها و خیانت‌های تفکری است که پدر معنوی آن آقای موسوی خوئینی‌هاست.
۲ -ایشان بی اعتمادی به مدیران، تورم، کاهش درآمد مردم، مشکلات معیشتی و غیره... را که معلول تفکر و عملکرد دولت‌های همسو و همنوا با جریان فکری و سیاسی خودش در بیش از سی سال است به کسی نسبت می‌دهد که همواره منتقد خیرخواه و گاه معترض مشفق این سیاست‌ها بوده است. مگر ۸ سال سیاست‌های اقتصادی دولت میرحسین موسوی بر اساس تفکر سوسیالیستی آقای خوئینی‌ها که مروج آن بوده است تدوین نشده بود؟ و علیرغم فریاد امام و تاکید رئیس‌جمهور وقت مبنی بر سپردن امور به دست مردم، همفکران آقای موسوی خوئینی‌ها کمترین وقعی نمی‌نهادند.
مگر سیاست‌های دولت سازندگی در مرکز تحقیقاتی که آقای خوئینی‌ها رئیس آن بودند تدوین نمی‌شد؟
 مگر سیاست‌های دولت اصلاحات، طراح پشت صحنه ان به عنوان پدر معنوی اصلاحات شما نبودید؟
مگر شما و همفکرانتان ۷ سال است که دولت روحانی را بر اساس همان سیاست‌های اصلاح طلبانه بر مردم مسلط نکرده‌اید؟
 شما که در همه دولتها نقش مستقیم یا غیر مستقیم داشته‌اید باید پاسخگوی شرایط کنونی باشید یا رهبری مظلومی که همواره دلسوزانه و خیرخواهانه و دردمندانه نسبت به پیامدهای ناگوار روش‌های اجرایی و مدیریتی دولت‌های چهارگانه فوق منتقد بوده‌اند؟
 ۲-آقای موسوی خوئینی‌ها! بی حیایی هم حدی دارد. شما این نامه را از باب خیرخواهی ملت وکشور نگاشته‌اید یا برای خوشامد دشمنان ملت؟

https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000422/nf00422680-2.jpg
 شما به فکر مردم هستید یابه فکر جریان و جناح سیاسی‌تان که در حال ورشکستگی است؟
 به نظر شما دشمنان قسم خورده این ملت از نامه شما بیشتر خوشحال شده‌اند یا مردم محرومی که بار سیاست‌های غلط و روشهای ناکارآمد اجرایی همفکران شما کمرشان را شکسته است؟
 اگر تردید دارید سری به رسانه‌های صهیونیستی بزنید. مگر ان پیر راحل که شما به دروغ سنگ اورا به سینه می‌زنید، نفرمود: اگر دیدید که دشمنان برای کسی کف می‌زنند واز سخنان و مواضع او اظهار خوشحالی می‌کنند در اوشک کنید؟ (نقل به مضمون).
 ۴ -آقای موسوی خوئینی‌ها شما که به دروغ ادعا می‌کنید قانون اساسی را قبول دارید مگر قانون اساسی مسئولیت رهبری نظام اسلامی را تعیین سیاست‌های کلی نظام ندانسته؟ و مگر رهبری در تعیین و ابلاغ و گاه فراتر از آن بیان راهبردها و راهکارها کمترین قصوری داشته؟
وظیفه اجرای این سیاست‌ها طبق قانون اساسی به عهده کیست؟
مگر سیاست‌های اقتصاد مقاومتی نسخه نجات‌بخش کشور از نابسامانی‌های کنونی نبوده، که سالهاست علیرغم تاکید و پیگیری و اصرار رهبری، توسط همفکران شماموردبی اعتنایی قرار گرفته؟ و شما که خیرخواه ملت!!! هستید چند بار به دوستان و همفکرانتان که همه امکانات برنامه ریزی و اجرایی کشور در دست آنهاست، نامه نوشته‌اید و از آن‌ها مطالبه اجرای این سیاست‌ها را داشته‌اید؟
۵- شما چگونه با پررویی ادعا کرده‌ای که از مبادی و مبانی تصمیمات بی خبری؟ مگر همه تصمیمات اجرایی در عرصه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی و اقتصادی، در پستوهایی که شما و همکارانتان برای مدیریت پشت صحنه دولت‌های چهارگانه‌تان (ازموسوی تاروحانی) تعبیه کرده‌اید، اتخاذ نمی‌شود؟ این شرایط معلول اجرای مدل‌های وارداتی شما و دوستانتان است. گاه مدل‌های سوسیالیستی مطلوب جنابعالی. و گاه مدل‌های لیبرالیستی که توسط همان کسانی که شما در دوره ریاست بر مرکز تحقیقات استراتژیک ریاست جمهوری تکیه زده بودید و با پول بیت‌المال بورسیه خارج از کشور کردید تا با آموزش آن مدل‌ها به کشور برگردند و به عنوان متخصص و صاحب‌نظر و کارشناس، به طراحی و اجرای آن بپردازند.

چرا آدرس عوضی به مردم می‌دهید و شجاعت ندارید به صراحت اعتراف کنید که این شرایط معلول تفکر اصلاحات و اسلاف و اخلاف آن است؟
چرا به تعبیر قرآن: «اذا قیل لهم لا تفسدوا فی الارض قالوا انما نحن مصلحون الاانهم هم المفسدون و لکن لایشعرون.»
آقای خوئینی‌ها شما همان کسی هستی که قبل از انقلاب تفاسیر التقاطی و سوسیالیستی‌تان از آیات قرآن، فریاد اعتراض امثال شهید مطهری و شهید بهشتی را بلند کرده بود. مگر گروهک فرقان و قاتل شهید مطهری، اکبر گودرزی شاگرد درس تفسیر قرآن شما نبود؟ شما همان کسی هستی که سرلشکر مدنی کودتاگر را برای ریاست جمهوری تأیید کردید. مگر اسناد لانه جاسوسی آمریکا در دست جنابعالی نبود و بخشی از آنها به دستور شما از لانه خارج نشد؟ مگر اسنادارتباط بنی صدر با آمریکا در لانه مشهود نبود؟ چرا شما در دوره اول ریاست جمهوری بنی‌صدر را تأیید و جلال‌الدین فارسی را رد کردید؟ شما بودید که در اسناد لانه جاسوسی دنبال پیدا کردن سند برای ارتباط آیت الله بهشتی با آمریکا بودید. راستی رجوی را چه کسی برای انتخابات ریاست جمهوری تأیید صلاحیت کرد؟
https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000422/nf00422680-3.jpg
موضوع تحصیل شما در دانشگاه پاتریس لومومبای مسکو چه بوده؟ چه کسی رابط شوروی در ایران بوده؟ و...
شما همان کسی هستید که در دوره دادستانی‌تان پرونده‌های شهادت شهیدان رجایی وباهنر ودکتر حسن آیت و .... راعلیرغم نقاط ابهام و... مختومه اعلام کردید. شما بودید که با بازجویی و محاکمه بهزاد نبوی و سعید حجاریان در پرونده انفجار نخست وزیری مخالفت کردید. شما همان کسی هستید که در مجلس خبرگان با رهبری آیت الله خامنه‌ای مخالفت کردید و عبای مرحوم آیت الله باریک بین امام جمعه قزوین را برای انصراف از رأی به ایشان کشیدید. ودرتوجیه مخالفتتان گفتید: نگران این هستم که مملکت به امریکاگرایش پیداکند! حال چه شده است که شما و همفکران ودست پرورده‌هایتان مانندعباس عبدی برای امریکاخوش رقصی می‌کنید؟ مگر شما به صراحت نگفتید که من با ولایت مطلقه فقیه زمان امام هم مخالف بودم اما چون از شاگردان ایشان بودیم رویمان نمی‌شد که با امام مخالفت کنیم. و به صراحت گفتید که: ولایت فقیه یک امر غیر عقلایی است.
راستی شما که تضعیف رئیس‌جمهور منتخب مردم یعنی بنی‌صدر را نامشروع و حرام می‌دانستید، چگونه تضعیف ولی فقیه را مشروع می دانید؟
شما همان کسی هستید که با روزنامه سلام ات فتنه ۷۸ را به وجود آورده‌اید.
شما همان کسی هستید که برای فتنه ۸۸ و به تعبیر خودتان «از تخت پایین آوردن رهبری» طبق میل دشمنان برنامه ریزی کردید. شما خوب است کمی هم از سوابق و عملکرد خودتان برای مردم بگویید، تا نسل کنونی شما را بهتر بشناسند، آقای خیرخواه!!!!!
----------------------------------------------------------
نماینده اسبق شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس و
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس هشتم
نام شما

آدرس ايميل شما

کریم
Iran, Islamic Republic of
جمع کن هدایت خواه . درود بر حرف حق . هدایت خواه همیشه .رو شده برای عموم
Iran, Islamic Republic of
فقط وفقط اهانت کردن را بلدید ونه بیشتر
Iran, Islamic Republic of
ستار خان شما که ادرس را خیلی عوضی تر میدهید؟فکر امثال شما مثلا چه گلی به سر مملکت زده
شما کی متوجه سوسیتلیست بودن دولت شده اید جناب تیز بین.
باش تا صبح دولتت بدمد
Iran, Islamic Republic of
دوستان شما چرا جناب هدایتخواه رامیکوبید حواستون باشه موضوع ولایت فقیه هست .. که خط قرمز ماست.. کمی سواد داشته باشید و درست تحلیل کنید
ع7
Russian Federation
هدایت خواه هم سخن گفته آقای هدایت خواه دولت میر حسین موسوی جنگ رو اداره کرد و مورد وثوق امام خمینی ره بود دولت آقای هاشمی رفسنجانی یک دولت صد در صد اصول گرا وبه اصطلاح راست سنتی بود که به شدت چپ های سنتی ویا نیرو‌های خط امام رو قلع و قمع کرد در دولت آقای خاتمی همه‌ی مردم ایران به یاد دارند کشور رونق خاصی داشت و زندگی مردم راحت بود دولت ایده آل جنابعالی دولت تحت حمایت جنابعالی با درآمد های هنگفت نفت معلوم نیست چه کرد با مملکت دولت آقای روحانی هم میراث دار خرابی های ناشی از دولت معجزه هزاره سوم بود که خیلی از ویرانی های به جا مانده رو آباد کرد وبرجام که حقیقتا به نفع مردم بود برکات اقتصادی زیادی داشت ولی شما وهمفکرانتان چنان کارشکنی کردین که به هم خورد و شدید ترین تحریم‌ها اعمال شد جناب شما فرافکنی نکنید چون امتحان پس دادین
بی نام
Iran, Islamic Republic of
چقدر راحت به همه تهمت میزنه وبعد ادا هم میشه
کاش ایت الله بهجت ها زنده بودند تا ماهیت اینا را به همه با چشم برزخیش نشون ملت میداد
جاوید
Iran, Islamic Republic of
آقای دکترماسطح سوادمون نمی کشداماگفتن دست رامیگیرم به دوردنیامیچرخانیمت گفت مگه من باهتون نبودشماقضاوت کنیدفقر.فسادکی بایدجوابگوباشه استخدامی های فامیلی رانتی انتخاباتی کی دیدی یه بجه فقیراستخدام فعلی بشه مگه نه حکومت اسلامی است پس چراشمااین رامقصرواون گروه شمارامقصرمی کنند
سعيد
United States
اخه ستار جان واقعيت منلكت را نميشه بنهان كدر
محسن
Iran, Islamic Republic of
اقای هدایت خواه در این غرض نامه فقط از اربابان قدرت دفاع کردی... و چرا در این مرقومه ذره ای نهاد های حاکمیتی غیرپاسخگو را نقد نکردی؟ البته جنابعالی در این حرفاست انتظاری بیشتر از این هم ازت نمیره.....موسوی خویینی ها هر جنایتی هم کرده باشه بعنوان یه ادم جسارت کرد و حرف میلیون ها انسان رو بزنه.....حتی اگر حرف اش از طرف شخص خودش بود و نه جمیع مردم جنابعالی بعنوان استاداخلاق !!!!!!! در میان حواریون ات حق نداشتی این همه برچسب مانند پررو و کلی ادهای اثبات نشده بهشون وصل کنی........
صادق
Iran, Islamic Republic of
شنیدن حرف حق برا امثال هدایت خواه خیلی سخته.مسعول تمام فقر بدبختی مردم علی داییه😂😂😂😂
یاسیچ
United States
ستار، جون خوت، کم حرف بزه. دوره تو تموم شد دیگه.
مهقلی
Iran, Islamic Republic of
اقای هدایتخواه
حنای شما دیگه رنگی نداره.
خوفو
Iran, Islamic Republic of
ادب مرد به ز دولت اوست
Iran, Islamic Republic of
f=بندگان خدا شما کاردیگه ندارید فقط کارنان شده تخریب این و ان بابا یه ذره فکر کنید از صبح تاشب فقط دیگران را قضاوت می کنید مگه کار وزندگی ندارید همین شماها هستید که با تخریب دیگران نمی گذارید این مملکت پیشرفت کند مگر خودتان که چند سال در هرم قدرت بودید جه گلی به سر این مردم زدید که از دیگران انتظار دارید خواهشا دست بردارید تخریب برادر مسلمانتان را لطفا شرم کنید از خدا
رهبری دلسوز واقعی ملت
Iran, Islamic Republic of
احسن متاسفانه آقای دکتر. بعضی از مردم عزیز ما نمیدونن که تفکر سران اصلاحات ریشه بسیاری از عقب ماندگی هاست
علی
Iran, Islamic Republic of
درودبرشما مرد همیشه انقلابی
و محبوب قلوب دردمندان
خان
Iran, Islamic Republic of
بابا جمع کنید.همه ازهم بدترین
احمد
Iran, Islamic Republic of
یک نفر انسان شجاع پاک امده برای دفاع از مردم حرف حق زده ببینید چگونه دارن محکومش میکنن وبا چه منطقی
علی کوثری
Iran, Islamic Republic of
درود بر شما تودهنی محکم و روشنگرانه ای هست ، باحضوری فعال در عرصه مطالبه گری از جماعتی که بیش از سی سال است که بافریب و تیرنگ افکار ملت را به بازی گرفتنث ، باید در پیشگاه ملت وحاکمه ورسوا شوند پیش از آنکه فتنه هاشان برابر نشیند وخسارت بار برای ملک و ملت باشد، موفق و متصور باشید ، انشاءالله
داریوشی باشت
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر هدایت خواه واقعا کاش کل مسولین مثل شما بودند 👏💐🙏
United States
یعنی مثل قدرت حسینی وهدایتخواه که جز حرف زدن چیزی بلد نیستند
نادری یاسوج
Iran, Islamic Republic of
👏👏👏 دکتر ستار عزیز
محمدیان تهران
Iran, Islamic Republic of
به به دکتر دوست داشتنی در رود بر هدایت‌خواه
اکبر
Iran, Islamic Republic of
خدا هوی دنیا ودهس یکی مثل هدایت خوایه
عدالت در دست اصوالگرایان
Iran, Islamic Republic of
درود بر استاد نترس اگه این کشور چهارتا مثل سما داشت وضع مردم این نبود متاسفم برای افرادی که نمیبینند و نمیشنوند
ناشناس
United States
احسنت دکتر عزیز ، جامع و کامل جواب دادی ، این دوستانی که موضع گرفتن خوب معلومه که حسابی دردشون گرفته .
اکبر کریمی
Iran, Islamic Republic of
هیچ فرقی با هم نمیکنید لطفاً با مردم بازی موش و گربه نکنید همه از یک جنس هستید فقط مردم بدبخت و بیچاره هستند
United States
هدایتخواه اگر حرف نزند احترامش بیشتره
ولایی
احسنت بردکتر هدایت خواه واین سخنان مستدل
خداوند امثال شما رابرای این سرزمین نگهدارد.
Iran, Islamic Republic of
استاد هدایتخواه بسیار مبسوط و عالی روشنگری کردن متاسفم برای افرادی که جز خصومت و عناد در گفتارشان پیدا نمیشود
سید حسن
Iran, Islamic Republic of
جناب هدایتخواه اصلا به شما چ ربطی داره باید تو همه چیز شما دخالت کنید تو دوستانتان فقط بلد هستین بر علیه یه شخص متفکری مثل سید باقر موسوی دکتر تاجگردون خودتان بیانه بدین ولی کارهای که خودتان قبول کردین قبول نیست ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1