تاریخ انتشار
سه شنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۳۶
کد مطلب : ۴۲۰۰۶۸
ساعاتی قبل از استیضاح نستهن مقدم شهردار یاسوج؛

تجمع رانندگان اتوبوس شهرداری یاسوج در جلوی استانداری / آیا این تجمعات هدایت شده است؟ / دلیل اختلافات اعضای شورای شهر یاسوج چیست؟

۱۱
۰
تجمع رانندگان اتوبوس شهرداری یاسوج در جلوی استانداری / آیا این تجمعات هدایت شده است؟ / دلیل اختلافات اعضای شورای شهر یاسوج چیست؟
کبنا ؛برخی از رانندگان پیشکسوت اتوبوس‌های شهری شهرداری یاسوج به دلیل عدم پرداخت حق و حقوق و بیمه خود، جلوی شهرداری و استانداری کهگیلویه و بویراحمد تجمع کردند.
به گزارش کبنا، صبح امروز (2 اردیبهشت ماه 99) جمعی از رانندگان با سابقه اتوبوس‌های شهری شهرداری یاسوج به دلیل عدم پرداخت حق و حقوق و بیمه خود جلوی شهرداری و استانداری کهگیلویه و بویراحمد تجمع کردند.
این رانندگان بیان می‌کنند که چندین ماه حقوق و بیمه آنها به تعویق افتاده است.
یکی از این رانندگان به خبرنگاران گفته است که 7 ماه حقوق دریافت نکرده‌ایم که مربوط به سال‌های 97 و 98 است.
همچنین رانندگان بیان می‌کنند که بیمه‌ و سایر مزایای حقوق ما چندین ماه پرداخت نشده است.
به گزارش کبنا، بر اساس اطلاعات رسیده، دانشگاه‌های یاسوج مطالبات سازمان اتوبوس رانی شهرداری یاسوج را تا ماه اسفند 98 پرداخت کرده است، و دلیل عقب ماندگی حق و حقوق رانندگان مشخص نیست.
همچنین گفته می‌شود که رانندگان باسابقه اخراج و افراد دیگری جایگزین آنها شده‌اند.
در حالی که این رانندگان در ایام مختلف، مناسبت‌های مذهبی، ملی و ... خدمات زیادی را متحمل می‌شوند، اما الان به دلیل عدم پرداخت مطالبات، خود و خانواده هاشان در رنج بسر می‌برند.
این مطالب در حالی مطرح می‌شود که قرار است، فردا (چهارشنبه 3 اردیبهشت ماه 99) دومین جلسه استیضاح نستهن مقدم شهردار یاسوج انجام بگیرد.
نستهن مقدم شهردار یاسوج در اولین جلسه استیضاح خود، برگزاری چنین تجمع‌ها را ساختگی و هدایت شده دانست و گفت: چرا تا قبل از برگزاری جلسه استیضاح همچنین تجمع‌های صورت نمی‌گرفت. [کلیک کنید]
نکته دیگری که در اینجا هم وجود دارد این است که برخی رسانه‌ها هم در دسته‌های اعضای شورای شهر یاسوج قرار گرفته‌اند، مسئله‌ای که اعضا شورای اسلامی شهر یاسوج به آن اشاره و مطالب زیادی را در این رابطه بیان کردند. [کلیک کنید]
دامنه اختلافات اعضای شورای اسلامی شهر یاسوج گسترده‌تر شده است، این اختلافات قبل از هر چیزی به ضرر و زیان مرکز استان می‌باشد که هر روز به معضلی (ترافیک، عدم پارکینگ، نبود حمل و نقل عمومی مناسب و ...) دامن گیر می. شود
هر چند بعضی اعتقاد دارند که برخی از اعضای شورای اسلامی شهر یاسوج برای سهم و منافع بیشتر بر طبل اختلافات می‌کوبند.
محمد رحیم دهراب‌پور عضو شورای اسلامی شهر یاسوج، گفت: بهترین عبادت خدمت است، مقام معظم رهبری در سال ۷۳ که به استان سفر کردند فرمودند مشکل اصلی استان شما سیاسی نیست شبه سیاسی است، فرمودند مسائل قومی قبیله‌ای را در سیاست دخالت می‌دهید.
دهراب‌پور اضافه کرد: «من سؤال دارم حق قانونی ما سؤال از شهردار است، چرا از جای جای استان فشار می‌آوردند که چرا سؤال کردید، این کار کیست بنظر من این فتنه است، من دوستانه می‌گویم آقای احمدی کیش شما اولین کسی بودید که مسائل قومی را در این شورا کلید زدید، شما بودید، یادتان هست که در جلسه فرایند انتخاب شهردار شما گفتید، و لله شهردار باید از طایفه ما باشد.»
 او افزود: «حساسیت‌ها بیشتر از همین نقطه است، فلانی در تماس تلفنی به شخصی گفت که اگر قرار است شهردار را عوض کنید از فلان طایفه انتخاب کنید این مسائل قومی آفت استان ما است نه الان از قدیم تا حالا ریشه دوانیده است.»
 عضو شورای اسلامی شهر یاسوج گفت: «بپذیریم ما خودمان دامن می‌زنیم و هیزم روی آتش می‌ریزیم، مشکل این شورا این است که این اختلافات دامن گیر شده است و تا ادامه دارد کارآیی نخواهیم داشت. من در زمستان ۹۷ پیشنهاد دادم که جمع شویم و اختلافات را کم کنیم، اعتقاد دارم که موافقان و مخالفان بنشینند، همدیگر را قانع کنند، دیگران را در امورات شهرداری دخالت ندهید، من قسم می‌خورم که کمترین دخالت را اجازه نداده ام.»
 وی گفت: سئوالاتی شده است یا رأی می‌آورد یا هم نمی‌آورد خارج از جلسه کنار هم بنشینند و همدیگر را قانع کنند، شهری که می‌توانست زیباترین شهر باشد، اما تابلوی پایتخت طبیعت ندارد این نازیبایی همخوانی ندارد بیایید این اختلافات را کنار بگذاریم.
اگر این روند ادامه داشته باشد و اصلاح نشود یک روز ماندن ما هم ظلم به مردم و شهر است، من و شما همه خطا کردیم از روز اول تا الان اشتباه کردیم اگر بخواهم و شما را زیر سؤال می‌بریم بس است. ما روی شخص حساسیت نشان می‌دهیم، ما با زندگی مردم بازی می‌کنیم حال مردم اینطور است وای بحال آینده این مردم.
 دهراب‌پور در پایان تاکید کرد: «اعلام می‌کنم که اگر این روند ادامه داشته باشد در ادامه کار مثبتی نخواهیم داشت، و هیچ ادعایی جز متهم کردن هم نخواهیم داشت. رسانه‌ها هر چه می‌خواهند حاشیه بزنند، مردم باور نمی‌کنند، من خودم رسانه‌ای هستم خودتان را متهم نکنید، هر چه می‌بینید، بنویسید، رسانه رسالت انبیاء را دارد، رسانه‌ها خودشان را قربانی اینکه فلانی خوشش بیاید نکنند.»
 
نام شما

آدرس ايميل شما

ناله
Iran, Islamic Republic of
عیب نداره استیضاح که وابی برو پیش مهندس غریب پور تا پست وت بده
Iran, Islamic Republic of
شهردار_ضعیف_یاسوج
شادمان
Iran, Islamic Republic of
خودت پایه واساس. حداقل 20 سال داخل شورای شهر بودای چرا به فکر مردم نبودی در حالی که جنابعالی از شهردارانی دفاع کردی که حتی یک ساعت در شهرداری نبودن وکارش ترویج در بین نیروهای شهرداری وجوانان شهر بود فقط به خاطر این سکوت کردی که فامیلت بودن یا همه کاره شورای وشهرداری بودی وتمام نیروهای شهرداری از فامیل خودت بودند کجا بودی هر روز دنبال استیضاح هستی حداقل 70 سال داری ول کن شهرداری وشورا را تا یک جوان تحصیل کرده ودیدگاه باز ودلسوز برای شهر واستان قدم به شورا بگذارد
علی راستگو
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا با توجه به اعضای شورا در رابطه با مناقصات برگزار شده که کاملا معلوم گردیده که اعضا شورا همه به دنبال معاملات و واگذاری پروژه به فامیل خود بودند بایست در اسرع وقت وزارت کشور شورا را منحل نموده و از طریق مراجع قضایی آنها مشخص نماید که این شورا صرفا / مردم شکل گرفته
همشهری
Iran, Islamic Republic of
مردم دیگر به این شورای ناکارامد رای نخواهد داد.
Iran, Islamic Republic of
تا سه ادم ضعيف در شورا هستند همين ميشه كه شهرداري صادق وكار بلد را بخاطر منافع شركت هاشون را درگير حاشيه ميكنند ولي انشالله مثل هميشه روسياهي براي زمستان ميماند
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
دلیل اختلافات شورا بچه بازی و خودخواهی ها و سهم خواهی های اعضای شورا می باشد.
اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
سلام
شما بیست سال در شورا و شهرداری بودی هیچ کاری برای شهریاسوج نکردید این شهر نقشه جامع نداره و شما دلیلش هستید خیابونا را طوری طراحی کردید در سنوات گذشته که آدم های پولدار بیشترین منافع را ببرند شما با بعضی از دوستان منافعشون در خطره نتیجه کار شما به طور خلاصه در سنوات گذشته: کوچه های کج و کوله -عدم رعایت اصول مهندسی - پیمانکاران طایفه ای- استخدام های فامیلی- خیابون و کوچه های ۶ ،۸ و ۱۰ متری و ...... شما ساختار و پایه شهرو بد طراحی کردید، حالا میخوای زیبا باشه شما یه ده بزرگ درست کردید، حالا پرس شهرو می کنید. شما به خاطر فروش یه متر بیشتر رودخونه و دره ها . حالا از زیبا سازی و پاریس در طول سه سال میخوای. شما ۴۵ متری جدیدو در سنوات گذشته معارضشو حل نکردید چون خودتون مالک بودی و میخواستی با چند برابر قیمت بفروشی که شهرداری ته بزنه که زد چندتا سوال ازتون بپرسم شما شاید بگید که شما هیچ تخلفی نکردید ولی مردم میگن که شما در مقابل بی عدالتی باید داد میزدی نه سکوت میکردی
Iran, Islamic Republic of
جاناسخن اززبان ما می گویی ؟ولی باید پذیرفت که هیچ کدوم ازشما اعضاء محترم شورالیاقت خدمت به این مردم شریف راندارین سال آینده این مردم جواب شما راخواهند داد😂😂😂
Iran, Islamic Republic of
مگه یاسوج شهردار داره !!!!!!!
حسن پور
Iran, Islamic Republic of
هروقت که اعضای انتخابی شورای شهر ما غیره بومی شد اونوقت مردم امیدوار باشند که شورای خوب شهردار خوب و نهایتن شهر خوب خواهیم داشت .چون طایفه گرایی در خون همه ی ماست کاریش هم نمیشه کرد .چون یکی از دلایل عقب ماندگی مناطق لر نشین همین مسئله است.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1