تاریخ انتشار
پنجشنبه ۷ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۳:۰۵
کد مطلب : ۴۱۴۹۸۲
واکاوی جریان اصولگرایی شهرستان‌های بویراحمد و دنا؛

فروپاشی یا انسجام

۱۵۱
۸
فروپاشی یا انسجام
کبنا ؛ عمق سردرگمی و بلاتکلیفی این روزهای اصولگرایان بویراحمد که برآیند دهه‌ها انحصار طلبی جمع محدودی از پدرخوانده‌های این جریان است را تنها می‌توان با کلمه «فروپاشی» بیان کرد. جریانی که نشان داده است فهم درستی از ابتدایی‌ترین اصول کار سیاسی و حزبی ندارد و در پایین‌ترین لایه‌های خود مدام در حال دفع نیروها و سرمایه‌های انسانی خود است.
تجربه دو شکست تلخ در دو انتخابات نهم و دهم مجلس شورای اسلامی نیز نه تنها کمکی به  مشکلات انباشت شده‌ی این طیف نکرده است که سبب یک لج کودکانه و در نهایت بازی در یک دور باطل شده است.
اگر چه شرایط سیاسی کشور اجازه حضور به برخی چهره‌های سیاسی را نمی‌دهد و همین موضوع یک فرصت طلایی برای عرض اندام اصولگرایان بویراحمد است و از قبل همین فرصت نیز آنها در دو انتخابات هفتم و هشتم توانستند به مجلس راه پیدا کنند ولی باز هم در غیاب این چهره‌های سیاسی آنها در دو انتخابات قبلی بازی را به رقیب کمتر سیاسی خود واگذار کردند تا اینک در آستانه انتخابات یازدهم در بی برنامه‌ترین شرایط خود در طول حیات سیاسی‌شان قرار بگیرند.
بعد از معرفی کریم فرخیانی به عنوان نامزد این طیف و تجربه ناموفق و ضعیف این چهره‌ی کاملاً غیر سیاسی که از همان لحظه پایین آمدن از پله‌های حسینیه امام حسین (ع) در شهرک امام حسین (ع) در حال ترک میدان بود این جریان و رهبران آن نشان داده‌اند نه برنامه‌ای، نه ظرفیتی نه هم کرنشی در مقابل شرایط پیش روی خود ندارند و به امید اما و اگر نشسته‌اند.
با این وجود و با وجود زمان کمی که تا ثبت نام نامزدهای انتخابات مجلس باقی مانده است هیچ دورنمای روشنی برای این جریان دیده نمی‌شود و وضعیت اصولگرایان از چند حالت محدود خارج نیست. آن‌ها یا راهی جز سکوت ندارند که این حالت بسیار بعید است و آنها حتی اگر کسی را رسماً به محل ثبت نام نفرستند باز در میان ثبت نامی‌ها که در آن صورت زیاد خواهند بود دست به غربال گری خواهند زد.
ولی اصولگرایان نمی‌تواند برکنار بمانند و در همین مدت کوتاه یا به یک گزینه خواهند رسید و یا چندین نیرو را به ثبت نام تشویق خواهند کرد تا در یک زمان بیشتری به بررسی و معرفی گزینه نهایی بپردازند. که در هر سه این حالت‌ها کار آنها بسیار سخت است و نامزدی که بتواند اندکی از شرایط را به نفع خود تغییر دهد در این اردوگاه دیده نمی‌شود که اگر غیر از این بود آنها خود تا حالا دست به کار شده بودند و چنین فردی را معرفی کرده بودند. بر فرض هم که یک نامزد در این مدت کوتاه معرفی شود و یا بعد از ثبت نام آنها بر روی نامزدی از جمع فعلی وابسته به حلقه مرکزی به اجماع برسند که باز هم شرایط عمومی استان حکایت از آن دارد که شانس آنها برای بدست آوردن حداقل رأی بسیار پایین است.
اما یک حالت محتمل و قوی همان احتمالی است که همه بر آن اتفاق نظر دارند و آن هم ثبت نام ستار هدایتخواه برای پنجمین بار است. حضور ستار هدایتخواه اما یک ریسک بزرگ خواهد بود. در حال حاضر تنها امیدواری وی شاید شرایط عمومی کشور باشد که گرایشی به سمت اصولگرایان دیده می‌شود و همین موضوع هم بیش از هر چیز حلقه مرکزی و محدود اصولگرایان بویراحمد را وسوسه خواهد کرد که اجازه ندهند این فرصت تاریخی از این حلقه خارج شود.
ستار هدایتخواه در دور قبل با فشار نزدیکانش در آخرین دقایق در فرمانداری بویراحمد حاضر شد و ثبت نام کرد که در نهایت توانست رأی خوبی بدست بیاورد. اما با این وجود دو موضوع در آن انتخابات هنوز در حافظه این طیف باقی مانده است و آن هم عمق ناراحتی از این شکست بود که ضربه حیثیتی سنگینی برای هدایتخواه و اصولگرایان بود و آنها انتظار نداشتند که هدایتخواه از این رقیبان کمتر سیاسی به آن شکل شکست بخورد. مورد دوم نیز حضور مهدی روشنفکر در صحنه انتخابات بود که بسیاری‌ها حضور و رأی بالای روشنفکر را عامل اصلی در شکست هدایتخواه می‌دانند.
روشنفکر البته در آن دوره نشان داد که صرفاً یک نقش حاشیه‌ای ندارد و خود اساساً یک رقیب جدی بوده است و شانس زیادی برای پیروزی داشته است شانسی که وی در طول چهار سال گذشته به تقویت آن پرداخته است و حالا نیز یک رقیب جدی برای انتخابات یازدهم خواهد بود.
حضور روشنفکر و هدایتخواه به صورت همزمان بیشترین آسیب را به همدیگر وارد خواهد کرد ولی کسی که از این آسیب بیشتر هراس دارد ستار هدایتخواه است که مطلقاً دوست ندارد بار دیگر تن به یک بازی باخت – باخت دهد.
قرائن گواه آن است که اگر این دو یکی شوند شانس پیروزی برای نیروی نهایی بالا خواهد رفت ولی باز هم قرائن حکایت از آن دارد که روشنفکر فرد کنار رونده نخواهد بود و این «ستار هدایتخواه» است که باید بین یک ریسک بسیار بزرگ و حیثیتی و یا ائتلاف با روشنفکر یکی را انتخاب کند.
ائتلاف به نفع روشنفکر جریان اصولگرایی را در قدرت حفظ خواهد کرد و فضا را به سمت سیاسی شدن انتخابات به پیش خواهد برد ولی نه تنها نشانه‌ای از چنین نرمشی در حلقه مرکزی اصولگرایان دیده نمی‌شود که آنها روشنفکر را رقیب جدی خود می‌دانند.
برخی از نزدیکان روشنفکر نیز چندان تمایلی به چنین اتحاد احتمالی ندارند و حرکت مستقلانه و سرانجام به نتیجه رسیدن را بر این ائتلافات و در ادامه سهم خواهی ها  ترجیح می‌دهند.
این احتمالات به احتمال بالا از همین صفحه مانیتور و ذهن مخاطبان بیرون نخواهد رفت و تداوم این وضع و تن ندادن به گفت و گو و ماندن بر لج و لج بازی بر شدت این فروپاشی خواهد افزود و شاید هم اصولگرایان چیزهایی می‌دانند و امیدهایی دارند که دیگران نمی‌دانند.
امروز پنجشنبه تکلیف اصولگرایان بر اساس وعده‌هایی که ریش سفیدان این جریان داده اند، مشخص می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

لوداب
Iran, Islamic Republic of
آمدن هردونفریعنی شکست صددرصد
سالار
Iran, Islamic Republic of
هیچ اصولگرایی همراه روشنفکر نیست فقط طیفه گرا هست روشنفکر شک ندارم خیلی هم آرای ایشان ریزش کرده چون در هیچ اداری طرفدار ندارد آقای روشنفکر برای دوم تا سوم می جنگد وگر نه قبولی انتخابات دکترهدایتخوا است چون عزت بویراحمد است
Iran, Islamic Republic of
خخخ، بنده خدا یه سال ایخین یه جلسه برگزار کنین ، نیترن جمش کنین، با چ روی در مورد دکتر روشنفکر اظهار ایکنی
بره خته جم کن
سینایی
Iran, Islamic Republic of
دایی کوچن کاری هدایتخواه خوش هم اومده با روشنفکر
دشت رز
Belgium
خواب قشنگی دیدی اما حیف که تعبیر نمیشود.واقعا ظلم مضاعفی است که با استاد فرزانه حاج هدایتخواه مقایسه کرد.
البته در خصوص انتخابات باید عرض کنم که رقابت بین همان دو رقیب سنتی یعنی استاد هدایت خواه آماج زارعی میباشد .بقیه هم بنا به تکلیف انتخابات را پر شور میکنند.با حضور موجدار کهگیلویه بخش زیادی از آرا دور قبل روشنفکر در دهدشت می مانند تا بخاطر کی ستار رای بدن به موحد ودر بویراحمد هم به دلیل خودخواهی اعضا شورای شهر مادوان وحذف کاندیدای دیگر طوایف مثل سر کوهکی وبادلانیرا از دست داده.حالا چندتا لیدر از کاندیدا ویانماینده فعلی بدلیل تامین نشدن منافعشان با دکتر رو شنفکر بیعت کردند.البته این اشخاص اگر دارای وزن ورای بودن توسط نماینده یا کاندید قبلی حفظ میشدند.حالا با کدام ترازو میکشید که ۶۰ هزار رای برای دکتر روشنفکر در نظر می‌گیرید
رای ایشان حداقل ۱۰ هزار نفر از دور قبل کمتر خواهد بود
این خط اینم نشون
Iran, Islamic Republic of
با جلسه ک با خود دکتر خلقی پور داشتم خود ایشون کف رای روشنفکر رو شصت هزار رای میدونستند ، حالا شما اومدی تحلیل میکنی ک عزیزان سرکوهکی ، و بادلانی و ... نیستند، واقعا تعجب میکنم یا واقعا چیزی از سیاست نمیدونی دونی یا طمع چشم گوشتونو بسته
اگه نمیدونی بدون این دور جناب استادتان تو لوداب مارگون پاتاوه ستاد نخواهد داشت چون دیگه تو این مناطق لیدری نداره
Iran, Islamic Republic of
کاش میتونستم خودمو انقد مث شما .. کافیه برین بپرسین میفمید بالای پنجاه درصد اصولگرایان به روشنفکر پیوسته ان.رییس ستاد لوداب اقای هدایتخواه یعنی اقای حقیقت و رییس ستاد مارگون ایشون یعنی اقای کامیابی، سران اصولگرای زیلایی اقای حاج نثیر رحیمی ، حاج نژندی ، مختار اندر خور و .. از جمله این افراد هستن .هدایتخواه پایگاه رای خودشو به شدت از دست داده
Iran, Islamic Republic of
تیم هدایت خواه ترسیده و تمرکزشو از دست داده.‌
یادمون نمیره که دکتر فرخیانی با چه هدفی معرفی شد و چه سرنوشتی پیدا کرد!
یادمون نمیره که زمزمه معرفی خلیفه خلقی‌پور شنیده شد اما باز نااُمید شدن!
یادمون نمیره که انتخاباتِ رفع تکلیفی و مهندسی شده برای انتخاب شورای اصولگرایان برگزار شد اما تاکنون نتیجه آن منتشر نشده !
یادمون نمیره که هدایت خواه تمام توان و نفوذش رو گذاشته تا خودشو به عنوان نامزد مورد تایید اصولگرایان مرکز معرفی کنن!
و ...
یا شکست سوم را نوش جان خواهید کرد یا در مقابل دکتر مهدی روشنفکر زانو خواهید زد !
انتخاب با خودتان است.
Iran, Islamic Republic of
نشست های سیاسی و جلسات مردمی دکتر روشنفکر نشان از عزم جدی برای پیروزی دارد و شنیده ها حاکی از آن است برخی صاحب نظران و بزرگان اصولگرایی در مرکز استان در خلوت با ایشان بیعت می کنند که باعث شده بسیاری از صاحب نظران رسانه شانس پیروزی ایشان در تقابل را بسیار پررنگ تر ببیند.
نمونه بارز این جلسات ، نشست صمیمانه دو شب پیش بزرگان و فرهنگیان ایل دشمن زیاری با دکتر روشن فکر بود
که جناب خلقی پور و بزرگان ملتمسانه سعی در برهم هم زدن جلسه داشتن ولی باز هم به خودش برگشت
جاتن
Iran, Islamic Republic of
اگه مطمئنی هدایتخواه صددرصده بگو هزینه نکنن و انتخابات هم برگزار نشه.
جاتن
Iran, Islamic Republic of
اگه مطمئنی هدایتخواه صددرصده بگو هزینه نکنن و انتخابات هم برگزار نشه.
Iran, Islamic Republic of
یا کور دارین ویا خودتون و بدین به کوری وکری
جمال
Iran, Islamic Republic of
من آقای دکتر روشنفکر را دوست دارم ولی بدرد مجلس نمی خورد مجلس امثال دکتر هدایتخوا را می خواهد مردشجاع نترس روشنفکر بیان خوبی ندارد پس نبایید فریب طیفه گرا را بخوریم
Iran, Islamic Republic of
هدایت خواه دیگه تمام شد جانم ، دنباله گزینه مناسب تری باش با عرضه
مجید
Iran, Islamic Republic of
اقای جمال روشنفکر هم تو و استادت رو دوس داره اگر دوستون نداشت که این همه قلقلکتون نمیداد.
مجید
Iran, Islamic Republic of
اقای جمال روشنفکر هم تو و استادت رو دوس داره اگر دوستون نداشت که این همه قلقلکتون نمیداد.
جاودان خرد
Iran, Islamic Republic of
کوچنشه دیی ملا جمال! روشنفکر هنی کارتون داره باید کاری وتون کنه که ای دوس داشتن تبدیل وابو و عاشقی
امید
Iran, Islamic Republic of
باسلام خدمت مخاطبین کبنا .بخدافقط دارن با ابروی هدایت خواه بازی میکنن اون هم صرفا برای اینک اقای روشنفکر حذف کنن.ولی بهتر است یک نظر سنجی در لوداب مارگون پاتاوه چیتاپ ویاسوج داشته باشن .اون بار اقای روشنفکر 40 هزار رای اوردولی این دور حتما بالی 50 هزار
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
ائتلاف گزینه نهایی روشنفکرباشه پیروزی قطعی هست
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
اقای مدیرمحترم حرف امروز گوای فرداست
آقای هدایت خواه بااختلاف 15000 رای نسبت به تمام کاندیدا قبول انتخاباته وامثال روشنفکر ویادیگرکاندیدا درمقابل آن شکست و پیروزانتخابات دکترهدایت خواه می باشد
Iran, Islamic Republic of
هدایت خواه از 83هزار به 63هزار و از 63هزار به 45000و به امیدخدا از 45هزار به کمتر از پانزده هزار خواهد رسید
انشالله
و جالب اینجاست که هر دور خط نشون میکشن واسه اخر سر
گمبی
Iran, Islamic Republic of
اقایی ک نوشتی اصلاح طلب بخت هالوم هدایتخواه همون 15هزاری که خوت گفتی هم نیاره
Iran, Islamic Republic of
تنها راه پیروزی جریان وحدت بر سر روشنفکر است
Iran, Islamic Republic of
هدایتخواه پایگاه های رای خود را از دست داده و بیشتر آنها به مهدی روشنفکر پیوسته اند
حسین جوادی
Iran, Islamic Republic of
گرمسیری های مقیم یاسوج همه پشت سرتن حاج مهدی عزیز.
Iran, Islamic Republic of
کاش اقای هدایتخواه مورد اغفال (عده ای منفعت طلب) قرار نمیگرفتن :
عده‌ای در جامعه هستند که به قول معروف امورات‌شان از طریق عملی به نام: چاپلوسی یا تملق یا به قول ایرانی‌ها «چرب زبانی» می‌گذرد و یکی از شاخصه‌های عمده این افراد، نان به نرخ روز خوری است .
مجیدی
Iran, Islamic Republic of
بخدا جونمه سی سربلندیت اییم حاج مهدی عزیز.
خدادادی
Iran, Islamic Republic of
نجات دهنده جر یان اصولگر ا در استان وشهر ستان کسی نیست به جز دکتر هدایتخواه
Iran, Islamic Republic of
بیس سال اصولگرا سرش کرده زر او پ د کی ایخا نجاتش بیه
Iran, Islamic Republic of
تیم هدایت خواه ترسیده و تمرکزشو از دست داده.‌
یادمون نمیره که دکتر فرخیانی با چه هدفی معرفی شد و چه سرنوشتی پیدا کرد!
یادمون نمیره که زمزمه معرفی خلیفه خلقی‌پور شنیده شد اما باز نااُمید شدن!
یادمون نمیره که انتخاباتِ رفع تکلیفی و مهندسی شده برای انتخاب شورای اصولگرایان برگزار شد اما تاکنون نتیجه آن منتشر نشده !
یادمون نمیره که هدایت خواه تمام توان و نفوذش رو گذاشته تا خودشو به عنوان نامزد مورد تایید اصولگرایان مرکز معرفی کنن!
و ...
یا شکست سوم را نوش جان خواهید کرد یا در مقابل دکتر مهدی روشنفکر زانو خواهید زد !
انتخاب با خودتان است.
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر جناب کمائی با این تحلیل واقعا عاالی بود
رضا آرست
Iran, Islamic Republic of
در زمان فعلی روشنفکر در فضای سیاسی بویراحمد و دنا یکه تازی کند.
وحید نظری
Iran, Islamic Republic of
هدایتخواه میتواند با حمایت از روشنفکر خود را جاودانه کند
وحید نظری
Iran, Islamic Republic of
هدایتخواه میتواند با حمایت از روشنفکر خود را جاودانه کند
Iran, Islamic Republic of
برخی از نزدیکان روشنفکر نیز چندان تمایلی به چنین اتحاد احتمالی ندارند و حرکت مستقلانه و سرانجام به نتیجه رسیدن را بر این ائتلافات و در ادامه سهم خواهی ها ترجیح می‌دهند.
واقعا هم همینجور هستش، احسنت کبنا
تنها راه پیروزی به جریان ندای وحدت است
Iran, Islamic Republic of
به اُمید موفقیتت دکتر روشنفکر عزیزم .
ما تحت هیچ شرایطی دست از حمایت از جنابعالی برنخواهیم داشت .
.
به پیروزی سلام کن مرد بزرگ
جاتن
Iran, Islamic Republic of
ان شاءالله
وحدت
Iran, Islamic Republic of
جریان جناب دکتر روشنفکر یک جریان اصولگرایی تنها نیست بلکه یک ندای وحدتی هست که بویراحمد و دنا را در زیر چتر خود احاطه کرده بود و پلی است ارتباطی که گذر از این پل می‌تواند در حوزه بویراحمد و دنا نقش‌های شگرفی بیافریند.
پیام نور
Iran, Islamic Republic of
جناب دکتر هدایتخواه مگر عمر من جوان اصولگرا چقدر هست که 12 سالش به پای خودخواهی شما و اطرافیانتان به باد رود و سه دوره پشت هم شکست بخوریم
Iran, Islamic Republic of
قطعا در شرایط کنونی روشنفکر رقیب جدی نخواهد داشت
چون علاوه بر حفظ اسکلت قبلی در حال پذیرش عظیم موج مردمی هست
Iran, Islamic Republic of
همون شب که هشتاد نفر از بزرگان دشمن زیاری دکتر روشنفکر رو دعوت کردن فهمیدم که کار رو تموم کرده
افراشته
Iran, Islamic Republic of
دکتر هدایت خواه شخصیتی پخته و متفاوت هست ولی باز عده‌ای دگم از قلیل مدعیان آوازه نام و مدیرانی که مصلحت جریانی را فدای منافع خویش نمودند به وجاهت وی خدشه وارد کردند.کسانی که میخوان دکتر هدایتخواه رو بیارن فقط دنبال شکست ایشون هستن
Iran, Islamic Republic of
جریان اصولگرایی بویراحمد و دنا در صورت عدم ائتلاف با روشنفکر برای چندین دهه از هم پاشیده خواهد شد
Iran, Islamic Republic of
وحدت باید شکل بگیره
Iran, Islamic Republic of
وحدت باید شکل بگیره اونم بر سر روشنفکر
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
بنابه برنامه‌های دورقبل طیف اصول گراوهمینطور اعلام عدم حضور یکی ازنماینده ها درعرصه انتخابات همه ی ماها به صراحت همه چیز را میدانیم که حق با کیست پس زین بعد یامهدی
Iran, Islamic Republic of
با شرایطی که دکتر روشنفکر دارن معقولانه نیست که کنار بره بلکه این دکتر هدایت خواه ست که برای فرار از شکست راهی جز حمایت از جریان ندای وحدت ندارن
حسینی
Iran, Islamic Republic of
بنا به دلایلی و اینکه نزدیک به انتخابات هستیم، در صورت عدم حمایت اصولگرایان از روشنفکر ممکن است تعدادی از اصلاحطلبان و اصولگرایان حول محور روشنفکر جمع شوند و روشنفکر ۹۸ را به زارعی ۹۰ تبدیل کنند.و روشنفکر راه پیروزی را هرچه راحت تر بپیماید.
اصولگرای قدیم
Iran, Islamic Republic of
اشتباهات گذشته، درسی برای آینده است"تاریخ در حال تکرار است و اصولگرایان بویراحمد و دنا و در رأس آنها آقای هدایتخواه بدون تبری جستن ازمشی سیاسی شکست خورده خویش و ادامه رویکرد قبلی در حال تبدیل روشنفکر به قدرتی بلامنازع هستند.
دنا
Iran, Islamic Republic of
خواص بی خاصیت باید تسلیم خواست و اراده مردم شوند و مهدی روشنفکر را انتخاب نمایند
البته همانگونه که نویسنده لطف داشته اند حامیان ندای وحدت (مهدی روشنفکر) بی باکانه عمل میکنند و منتظر حضور ستارخان و باقرخان و امیرکبیرها هستند تا پیروزی دلچسب و شیرینی را تجربه کنند و برایشان مهم نیست که چه عزیزانی در صحنه حضور دارند
Iran, Islamic Republic of
بابا بیخیال این اصولگرایان منفعت طلب همو بهتر که نباشن ، اینا جز سهم خواهی چیزی عاید جریان ندای وحدت نمیکنن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
هدایت خواه و دوستان ناتوانش باید از ساختار سیاسی حذف بشن. ما از این جماعت ناتوان و انحصارطلب خسته شدیم.
محمدی
Iran, Islamic Republic of
اتفاقاً با احتمال حضور استاد هدایتخواه در انتخابات آتی، لرزه و ولوله ای در اردوگاه زارعی، روشنفکر، بهرامی و ... افتاده که انکار ناپذیره. نمونه اون هم همین متن شماست که از سطر به سطر و کلمه به کلمه اون، هراس از آقای هدایتخواه موج می زنه. پس بدونید که ان شاءالله هدایتخواه خواهد آمد و ان شاءالله پیروز هم خواهد شد
Iran, Islamic Republic of
عزیزووم ایشون. فقط داره جریان منفعت طلبان رو به بیراهه هدایت میکنه
راوند
Iran, Islamic Republic of
به اطلاع مخاطبین سایت وزین کبنا میرساند جلسه امروز اصولگرایان کنسل شد و از تهران خواست بر حضور دکتر روشنفکر و اجماع بر سر ایشان بوده و دکتر هدایتخواه دیگر ثبت نام نخواد کرد
Iran, Islamic Republic of
جریان ندای وحدت یک جریان مردمی است لطفا کاری کنید ک با ورود انحصار طلب فضای این طیف مردم الوده بشه
Iran, Islamic Republic of
درودبرروشنفکر
Iran, Islamic Republic of
چقد این جمله زیر مصداق دکتر روشنفکر هست خدایی

ابتدا شما را نادیده می گیرند، بعد به شما می خندند، سپس با شما مبارزه می کنند و در آخر شما پیروز می شوید."

یامهدی
Iran, Islamic Republic of
دوستان همدل بیایید باهم بودن را به زنجیر وفا بسپاریم و در عصری روشن با فکری روشن در راهی روشن قدم بگذاریم و به امید روزهای روشن باشیم . به امید خدا و همت جوانان خوش فکر بویراحمد و دنا جناب دکتر روشنفکر عزیز امسال پیروز قطعی انتخابات می باشند و راهی بهارستان خواهند شد . یا مهدی
Iran, Islamic Republic of
ک بخدا جونمه سی سربلندیت اییم حاج مهدی عزیز.
Iran, Islamic Republic of
جناب هدایتخواه تحصیل کردگان و جوانان ، راه را از چاه تشخیص می دهند و بدانید چاهی که خشکیش بر همگان ثابت گردید کسی برای رفع تشنگی سطل در آن نمی اندازد!!
Iran, Islamic Republic of
سلام و عرض ادب

دوستان و عزیزان دلم
خبرهای خوشحال کننده و داغی در راه هست
اتحاد و همدلی در جریان ندای وحدت و بویراحمد بصورت ویژه و عالی در حال شکل گیری هست
واقعیت ها بر همگان اشکار شده و جلسات اتاق فکر و تصمیم گیری رقیبان (خاصه اصولگرایان) به اتاق فکر مهدی روشنفکر تبدیل شده و افراد تاثیر گذار پی در پی به جمع حامیان ندای وحدت می پیوندند
کرم
Iran, Islamic Republic of
دیکه اومدن دکتر هدایتخواه ارشی نداره. زمان از دست رفت متاسفانه. مثل همیشه دثیقه نودی همراه است با شکست
Iran, Islamic Republic of
کف رای دکتر روشنفکر تا این لحظه 63000رای خواهد بود
Iran, Islamic Republic of
آقای هدایت باید کوتاه بیایند و میدان را دست جوان تر ها دهند وقتی موردی مثل آقای روشنفکر وجود دارد پس تکلیف الهی بر این است آقای هدایت خواه کنار بکشند
جاودان
Iran, Islamic Republic of
درود بر استاد جناب دکتر روشنفکر
ان شاالله که پیروز سربلند باشید.
حمایت همه جانبه خوداقوام و دوستان را برای پیروزی حضرت عالی دریغ نخواهیم کرد
Iran, Islamic Republic of
نجابت مردم و خاصه جریان ارزشی اصولگرا نباید موجب. شیوخ انحصار طلب و شیخ ستار شود و چنین پندارند که نخبگان و توده‌ها بی اطلاع از آنها هستند.
Iran, Islamic Republic of
بابا جمع کنید این بساط رو بیست سال هدایت داره مردم رو ب سخره میگیره ، جلسه امروز هم از ترس رقبا کنسل شد ، بخدا قسم دیگه به این جریان منفعت طلب رای نخواهم دادم، مردم از بس بی برنامگی دیدیم
Iran, Islamic Republic of
ریزش‌های جریانی،مخصوصا ریزش طیف هدایتخواه زاییده نطفه انحصار طلبی و فرمان فرادست هایی است که با بی اطلاعی از کف میدان و بی اعتنایی به خرد جمعی. اینگونه سان می‌خواهند.
Iran, Islamic Republic of
گفته‌اند ذهنی که آبستن ترس باشد، زایمانی جز شکست ندارد .و این چنین است که هدایتخواه و دوستان ضعیف از خوف نرسیدن به میز و جایگاه، در پشت واژه‌های مقدسی به نام «تکلیف» حقیقت را به پای مصلحت و منافع شخصی ذبح می‌کنند.
Iran, Islamic Republic of
بنا به دلایلی و اینکه نزدیک به انتخابات هستیم، در صورت عدم حمایت اصولگرایان از روشنفکر ممکن است تعدادی از اصلاحطلبان و اصولگرایان حول محور روشنفکر جمع شوند و روشنفکر ۹۸ را به زارعی ۹۰ تبدیل کنند.و روشنفکر راه پیروزی را هرچه راحت تر بپیماید.
Iran, Islamic Republic of
اشتباهات گذشته، درسی برای آینده است"تاریخ در حال تکرار است و اصولگرایان بویراحمد و دنا و در رأس آنها آقای هدایتخواه بدون تبری جستن ازمشی سیاسی شکست خورده خویش و ادامه رویکرد قبلی در حال تبدیل روشنفکر به قدرتی بلامنازع هستند.
Iran, Islamic Republic of
کسیکه تفکراتش در کنارمردم وبه نفع مردماست قابل ستایش هست. سلام بر مرد مردم دار .سلام بر روشنفکر
Iran, Islamic Republic of
من که آقای هدایت خواه را به تمام معنا قبول داشتم و دارم ودر حل حاضر که از محبوبیت او کاسته شده علت آن ۵ یا ۶ نفر مغرور و خودخواه هستند که اطراف او هستند و حتی خواهان موفقیت اصولگراها نیستندوفقط به منافع خود می
Iran, Islamic Republic of
خدا شاهده اگر خدمات دولت احمدی نژاد نبود الان هدایتخواه باید برای پنجمی رقابت میکرد.احمدی نژاد و خدماتش بود ک باعث شد امثال هدایتخواه بزرک شن
اون وقت اغا ک هیچ کاری ازش بر نمیاد دکتر احمدی نژاد رو لجن سیاسی میخونه
Iran, Islamic Republic of
زمستان نه شوسهون سختی را در پیش خواهند داشت..انشاالله...مردم چندبار یک هندوانه بد را انتخاب نکرده و باز نخواهند کرد مردم خودشان اگاهند و میدانند فتنه گران چطور فتنه میندازند تا ریاست کنند ..اینار آرزوشو به گور خواهند برد...اسفند 98 سیلاب سختی در راهه...هرکسی را باخود خواهد برد ///
مرگ برمنفعت؛طلبان انحصارگرا
علی
Iran, Islamic Republic of
نه امروز خبری نی به کوری چشم بعضی ها گزینه نهایی دکتر هدایت خواه هست آقای دکتر روشنفکر هم این بار ایثار میکنند میروند کنار
Iran, Islamic Republic of
ایثار دکتر روشنفکر جمع کردن جریان منفعت طلب میباشد
چنار ستان
Iran, Islamic Republic of
در مقابل یه چههر ه فر املی مثل ستار هدایتخواه روشنفکر
Iran, Islamic Republic of
درود بر استاد فرزانه حاج مهدی روشنفکر،
بنظر بنده وطبق آمایش های سرزمینی یقینا آرای این دوره استاد روشنفکر بالای ۶۰ هزار نفر خواهد بود واستاد هدایتخواه نیز اگر در صحنه حضور یابند بیشتر از ۳۵ هزار نفر که البته در خوش بینانه ترین حالت هست کسب نخواهد کرد چرا که ۸۵ درصد از آرای اصوالگرایان بویراحمد سفلی به جمع حامیان استاد فرزانه روشنفکر گرویدند
Iran, Islamic Republic of
هدایت خواه خست نیابو همش باخت
حسینی
Iran, Islamic Republic of
جریان اصول گرا تنها راه نجاتش اقای روشنفکر هست حقیقت
و تنها کسی هم که میتونه این دور اصول گرایان شهرستان بویراحمد را برای همیشه به بایگانی بفرسته اومدن هدایت خواه هست
محمد
Iran, Islamic Republic of
بنا براین است هئیتی از تهران برای کنارگذاشتن آقای روشنفکربیاید اگرپذیرفت که در حلقه اصولگرایان خواهد ماند اما اگرمخالفت کرد صورت مسئله پاک نخواهدشد،آقای هدایتخواه با تمام قوا وارد صحنه خواهد شد اینهمه صبرازطرف ایشون فقط به این خاطر است که به مردم بفهماندآقای روشنفکر اصلا در جبهه اصولگرایان نمی باشد که اگر بود اینهمه جلسات متعددی که گرفته میشد ایشون هم مانند بقیه حضور پیدا میکردن وبرای اتحاد این قشر تلاش میکردند،،درضمن دراین متن بالا کاملا پیداست که ازطرف جناح مخالف به این صورت نگاشته شده است،چرا؟ زیرا از ورود دکترهدایتخواه به عرصه انتخابات به شدت وحشت دارند.(التماس دعا)
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر به قوم گرایی تکیه کرده است وامیدش هم به همین قوم گرایی است ولی روشنفکر بداند که در انتخابات پشتوانه قومی برای رأی آوری کمک کننده است اما کافی نیست ودیدگاه قومی صرف داشتن وبه آن دامت زدن راه به جایی نمی برد
Iran, Islamic Republic of
دیگه حنا تون رنگی نداره اگه به اصولگرایی باشه فقط روشنفکر اصولگرایان نه عده ای سودجو انحصار طلب که خودشون رو سرور مردم میدونن و استفاده از بیت المال رو حق خود میدونن
ما مردم حامی کسی هستیم که پیرو واقعی ولایته نه فقط در حرف
مذکور
Iran, Islamic Republic of
حیف هدایتخواه که به نفع روشنفکر بره کنار
]چرخ
Iran, Islamic Republic of
اگر هدایتخواه نباشه اصولگراها رای نمیدن.
یا هدایتخواه یا همون زارع
Iran, Islamic Republic of
اره اصولگرا های منفعت طلب هیچ چیزی ازشون بعید نیست
یکم چشم گوش باز کن اطرافتو ببین
محسن
Iran, Islamic Republic of
اولشو که خواندم پشیمون شدم خنده داره هدایتخواه به سود روشنفکر ائتلاف کنه
Iran, Islamic Republic of
دقیقا چون . یه منفعت طلب ب تمام معناست
Iran, Islamic Republic of
این تحلیل کوچه و بازار است اما واقعیات میدانی این نیست.
روشنفکر فقط یک دوره در جریان اصولگرایی بوده
ایلین
Iran, Islamic Republic of
روشنفکرهم توانمندهم پایگاه مردمی بسیارخوبی داره دورقبل هدایت خواه بااون همه نیرونتونست ببره الان که همه نیروهاولیدرهای هدایت خواه هم رفتن سمت روشنفکر کسی اطراف هدایت خواه نمونده بیادکه چی بشه خودشم میدونه که باوجودروشنفکرباختش حتمی عملاداره به نفع زارع کارمیکنه
مسعود
Iran, Islamic Republic of
آقای روشنفکر نمی تواند نمانده جریان اصول گرا نیست ایشان به فکر منافع خود ایلی خوداست..ا .جناب روشنفکر قبلا سابقه هواداری رادشته .
جوان امروز
Iran, Islamic Republic of
به آقای روشنفکر بگید از چای بهارستان نخواهند نوشید!!
محمدی
Iran, Islamic Republic of
لازم است که این جمله رابیان کنم که دورقبل زارع رای نیاورد ،اول دکترودوم روسنفکربود بایداین دونفر یکیشان انصراف دهد
همشهری
Iran, Islamic Republic of
هدایت خواه خود خواه نباش دیگر نوبت تو نیست فرصت را خراب نکن روشنفکر پیروز انتخابات است
تامرادی
Iran, Islamic Republic of
هدایتخواه با اختلاف ده هزار پیروز انتخابات میباشد،روشنفکر مرد مجلس نمیباشد
Iran, Islamic Republic of
خت تنها ده تا کامنت زدیی حداقل یجوری بزن ک ضایع نباشه
Iran, Islamic Republic of
ب امید خدا این بار دکتر روشنفکر با اختلاف فاحش پیروز انتخابات خواهد بود
Iran, Islamic Republic of
فقط روشنفكر
Iran, Islamic Republic of
يكى وابون يا نوابون
Iran, Islamic Republic of
دکترروشنفکرپیروزانتخابات خواهدبودچون توده مردم پشت سرایشان هست
محمد
Iran, Islamic Republic of
باید روشنفکر ب نفع دکتر هدایت خواه کنار برود ایشون نمیتونه برنده بشه بهتره ایشون کنار بره ب نفع دکتر والا قدر
jef
Iran, Islamic Republic of
جریان از این قرار هست که آقای هدایت خواه در سفر مشترکی که با آقای زارع در پیاده روی کربلا داشتن معامله ای صورت گرفته که آقای هدایت خواه به عنوان بازیگر برای خراب کردن رای های آقای روشنفکر باعت پیروزی آقای زارع شود و در قبال این پول هنگفتی دریافت خواهد کرد
Iran, Islamic Republic of
برادرجان عاقلانه حرف بزن مگه توی پیاده روی با اون شلوغی وعده زبادی همرا برای هر دو فرصت چنین صحبتی هم هست یا اصلا مگه شخصیت هردوتاشون اینطوری که توی سفری چنین شلوغ ومقدس بنشینند ومعامله کنند ای ول به تحلبلت
گراب
Iran, Islamic Republic of
آدم خوبه یه ذره فهم داشته باشه ما هم طرفدار روشنفکر هستیم اما این حرفها در شان هدایتخواه نیست
جبارزاده
Iran, Islamic Republic of
سلام خدمت دوستان باخت باهدایتخواه بهترازپیروزیبا(روشنفکر) که آن هم مشخص نیست
Iran, Islamic Republic of
ندای وحدت بدون منفعت طلبان به راه خودش ادامه خواهد داد
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا مشخص شده ولی درکش برات سخته
Iran, Islamic Republic of
تو هم مثل تاجگردون که گفت با روحانی به جهنم رفتن بهتر از رئیسی به بهشت رفتن هست و فعلا دلت رو به همین حرفا خوش کن
رضا
Iran, Islamic Republic of
هدایتخواه لازمه بیاد تا ما هم مثل زارع یه دوبار .
پاتاوه
Iran, Islamic Republic of
با رویش رای هدایت‌خواه در تامرادی قطعا با اختلاف ۱۴ هزار پیروز انتخابات میباشد،واقعا حیف نیست مقایسه میکنید...روشنفکر بویراحمد و دنا را نابود میکند،حتی اگه جز روشنفکر کسی نباشد...فک نکنم بلد باشد به بهارستان برود
Iran, Islamic Republic of
مه خوا زته
Iran, Islamic Republic of
دلته همی گپل خش کن
رضایی
Iran, Islamic Republic of
میش بفرماید کدوم ریزش در طایفه تامرادی .لابد اقایون چراغسحر میگی که دور قبل لیدر هدایت خواه بود ولی الان روشنفکری است .یا اقای حقیقت میگی یا اقای آذربوم میگی با اقای دسترنج میگی یا اقای اعظامی ........که همه دوره قبل از اتاق فکر های هدایت خواه بودن ولی حالا بازوان دکتر روشنفکر...خواهیم دید که مومن یک بار ازدوسوراخ گزیدنمیشه
Iran, Islamic Republic of
حسود هرگز نیاسود
سادات امامزاده علی
Iran, Islamic Republic of
هدایت خواه دو دور قیل که رقیب قدری نداشت، پیروز نشد. الان که رقیبان سرسخت تر از زارعی حضور دارن، دگه کاری از پیش میبره؟ اکثر لیدرهای دور قبل هدایت خواه الان پشت سر روشنفکر هستن
رک رک
Iran, Islamic Republic of
باسلام اولا که خیلی ازاین کامنتها احساسی وطایف گرایانه است وبنده شخصا قبول ندارم
دوم اینکه مردم بویراحمد سفلی با این خودنمایی وغرور که دارند وبا تعریف نابجا ازمثلا غیرت نیاکان خودکه البته درآن مقطع بجا بوده دراین موقعیت ودفاع از جناب روسنفکر دارند غیرمستقیم بویراحمدعلیا راتهدید میکنندکه درصورت پیروزی جناب روشنفکر چنین وچنان میکنیم و.... واین درواقع ضم درعین مدح روشنفکرست ...امابعد خدایی خودتان قضاوت کنید که چه موقع بویراحمدسفلی اصولگرا یا اصلاح طلب بوده اند ورای جناحی داده اند ؟ آیاغیراز رای براساس طایفه گری وسببی نسبی تاکنون مهری به شناسنامه شان خورده است،؟
شما اززمان جتاب محمودیان که شعار زیلاییه پاپتیه میدادند و او رامنتسب به سفلی می دانستند وبعدازآن همین جناب هدایتخواه را منتسب به سفلی میدانستند وبا رابطه نسبی هالو خرزی که با جناب بهرامی ویا با طایفه تیرتاجی داشتند وبخشی به جناب زارع رای دادند تاکنون کدام رای شان رنگ وبوی جناحی داشته است ؟
والان هم که جناب روشنفکر این مردصاف وصادق را علم کرده اند که به تعبیر بعضی ازاین قوم فهیم ورشید سفلی با این حضور روی علیا را کم کند و برنده میدان باشند ودرنهایت هم بعدازمدتی که ناتوانی نماینده ظهورکردبنشینندوبه خودناسرابگویند که چه قدرعجولانه تصمیم گرفتیم وفامیلها واقوام خودرا در بویراحمدعلیا ازدست دادیم وآنوقت هم پشیمانی سودی ندارد..وانگهی من که بیطرف هستم وارتباط تنگاتنگ با همه این عزیران دارم ازتجربه سالها کارسیاسی وآموخته هایم عرض میکنم که شخصی مثل جناب زارع باوجود سالها کار وتلاش در استانداری و کاربا چندین استاندار که مدیریتش هم کمترازاستاندار ها نبود و کاربلد بود ودارای روابط عمومی بالا ..اما به محض ورودبه مجلس ابتدای دولت احمدی نژاد دستش به جایی بند نبود و مدت کمی بعدارآن راه افتاد وهنوز هم درحال تکاپو وتلاش است چه رسد به کسانی که فرق لایحه ومصوبه وقانون وعلنی وغیرعلنی را هم نمیدانند وشاید تا پایان چهارسالشان فرصت یک سخنرانی ویا رایزنی بایک مدیردفتر وزیر هم نصیبشان نشود وسرشان بی کلاه بماند
اما درپایان عارضم برای رضای خدا وخلق بیایبم احساسات قومیتی رادر این انتخابات کنا بگذاریم و فردی راکه کاربلد شجاع صادق وپاک دست ودارای نفوذ کلام وشخصیتی کاریزماتیک باشد راهی کنیم وبرای هم شاخ وشونه و خط ونشون نکشیم و این بار مثل مردمان کشوری له قول مسئولین نااهل مان که همه خارجی ها را کافر میدانند فکرکنیم بله مثل همان مثلا کافدان فکرکنیم وبدون حب وبغص وبراساس شایسته سالاری رای دهیم چراکه بویراحمدی سفلی وعلیا ووسطی ندارد وهمه از یک شاخه ایم ..والسلام حاج رک رک مهریان
دانشگاه
Iran, Islamic Republic of
برادر عزیز
شما که میگی رای سفلی طایفه گرایی هست تا الان کدوم نماینده از ایل تامرادی بوده ، درعین حال یه عده ب هر جوری دوست دارند حرف میزنندوفکر میکنند ،شماهاکه روی طبل دموکراسی و...میکوبید پس چرا همش اسرار جذب بنفع خودتون را دارید .
گرمسیر
Iran, Islamic Republic of
با این کامنت ها ،سایت محترم کبنا گروهی طرفدار روشنفکر رو جمع کردی که مثبت بزنن!!!!به این فکر که هدایت خواه رو خراب کنی ولی کور خوندی داداشی
Iran, Islamic Republic of
برادر کمایی
شما خیلی از نظرها را تایید نمی کنید
و نظری که باب میلتان است را به نمایش ميذارین
Iran, Islamic Republic of
دست جناب کمایی رو از دور میبوسم،
واقعا تنها سایتی ک حق رو ادا میکنه کبنا هست
خسته نباشید
Iran, Islamic Republic of
راه نجات اصولگرايان شهرستان بویراحمد و دنا کنارگیری هدایت خواه و روشنفکر(لجباز) است
معرفی چهره ای جدید است
گیریم که روشنفکر رای بياره،چیکار ميتونه بکنه؟ تو کشور کیو میشناسه؟ کی میشناستش؟ ايشون اهل مجلس نیست سیاست مدار نیست، مگه ميشه تو تهران هم اقوامش برن از حقوق ملی یا شهرستان دفاع کنند

واقع بین باشیم ایشان نميتونه مدیریت کنه
ضمن اینکه هیچ وقت اکثریت آرا را نمياره
هرچند هم همه ی تامرادی ها بش رای بدن
بقیه اقوام رای نميدن، چون از قوم گرایی می ترسند
بهتره با پذیرفتن قول يه سمت شهرستانی یا نهایتن استانی از لجبازي و سواستفاده از قوم گرایی دست بردارد.....
Iran, Islamic Republic of
درود.
اولا دکتر روشنفکر رهبر جریان ندای وحدت است که به یاری خداوند بصورت خود جوش وبدون پول های آستان قدس رضوی متشکل است از:مناطق جلیل بابکان کبگیان سی سخت سادات امامزاده محمود دشمن زیاری وحتی بتازگی با دعوت از دارشاهی که طایفه اصیل گودرزی بیش از پنجاه خانواده وبعد مناطق حماسی لوداب پاتاوه ومارگون شده است ...
ثانیا شما که از قوم گرایی صحبت میکنی چرا اشاره ای به صندوق طلایی زارعی در چنارستان وقلات بویراحمد نمیکنی که زادگاه وسکونتگاه تیرتاجی هاست ...
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر در پاتاوه و مارگون پایگاهش ضعیف هست،همه میدونن سادات و بقیه طوایف بویراحمد پایینم که بهش رای نمیدن...اون وقت میفرمایی...یچی بگو که بهش بخوره
Iran, Islamic Republic of
خدا دعوتتون کنه اگه اصولگرایی / اصولگرایین پس فاتحه خودتون رو بخونیم.
مکر خدا بالا ترین مکر
دست خدا برسر رو شنفکر ومردمه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
هردوبیان هردونیان پیروزی ازان حاج زارعی خدومه
چناربرم
Iran, Islamic Republic of
انشاءالله به یاری خدا وحمایت مردم شریف حوزه انتخابیه ببویراحمدودنا دکتر روشنفکر راهی بهارستان میشود .
یا مهدی عج
لوداب
Iran, Islamic Republic of
آقای روشنفکر مگه‌ اصولگراست آقای روشنفکر به‌جریان اصولگرایی کرد سابقه نداشت ایشون یه دوره‌ از نماینده اصولگرایان حمایت کرد و یه دوره از آسپار ویه دوره هم زارع ایشون چه ربطی یه جریان اصولگرایی داره
بشار
Iran, Islamic Republic of
خدا وکیلی روشنفکر که‌نمیتونه حرف بزنه چطور میخواد بره و از مردم دفاع بکنه
کردلاغری
Iran, Islamic Republic of
من خودم معلم بودم خدا وکیلی مگه همین نبود معاون اداره کل آموزش وپرورش بود توانایی انجام دادن کارها را نداشت انداختنش بیرون حالا فکر کنید بشه نماینده مجلس چهارسال طول میکشه تا تهران را یاد بگیره و بره مجلس تازه اگه بتونه فارسی حرف بزنه فکر کنم یه مترجم هم باید براش پیدا کنن تا فارسی بجاش حرف بزنه
دولت آباد
Iran, Islamic Republic of
انتخابات بین حاج زارع و هدایتخواه است و دوباره حاجی عزیز مجلسی میشه روشنفکر رقیب نیست
Iran, Islamic Republic of
راست میگی رقابت بین هدایت خواه و زارعی برای سومی
و رقابت اصلی بین روشنفکر و بهرامی هست
دنا
Iran, Islamic Republic of
یعنی فکر کنید. نماینده بویراحمد باشه مطمئن باشید از چیزی سر در نمیاره میشیم اسباب خنده ایران
دلاور
Iran, Islamic Republic of
. باید برای یه کار بره اون هم برای کار تو رستوران یا نگهبانی ساختمان
هفت چشمه
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر کجاش اصولگراست ایشون دوازده ساله .و جدا شد باید از حاج زارع بخواد کنار بره چون زیر دست زارع بود
سرکورکی مارگون
Iran, Islamic Republic of
به طایفه گرایی اعتقاد ندارم ولی به کسی رای میدم که از بزرگان ایل باشه براش احترام قائلم اما باید فکر آبروی طایفه را هم کرد
آب بهاره چین
Iran, Islamic Republic of
حاجی روشنفکر دل خودتو خوش نکن نه شما و نه هدایتخواه رای نمیارید
چیتاب
Iran, Islamic Republic of
انتخابات این دوره هم بین هدایتخواه و زا ع است روشنفکر انگار خیلی مطمئن شده
رحیمی
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر خخخخ اینو یعنی رقیب انتخاباتی دیگر کاندیداها حساب میکنید شک نکنید هدایتخواه و روشنفکر دوباره شکست میخورن هدایتخواه بیشتر از روشنفکر رای میاره
اصولطلب
Iran, Islamic Republic of
همچین ائتلافی یه بازی باخت باخت برای هر دو طرفه، گیرم اینچنین ائتلاف ناممکنی شکل بگیره آیا در ۴ سال آینده سهم خواهی های هر دو گروه مجال کار کردن و پیگیری امور مردم را خواهد داد.در استان ما جنگ کاندیداها برای کسب قدرت درون استانی و تقسیم مناصب و جایگاهها برای احزاب و طوایف است. هیچکس به فکر عموم مردم نیست.
علی قلی زاده
Iran, Islamic Republic of
مردم ایل و دیار بویر احمد که مردم همه استانها به فکر خلاصی و رهایی از فقر و بدبختی هستند و مردم دیار بویر احمد به فکر انتخابات.
محمد
Iran, Islamic Republic of
ایل بزرگ و سترگ فعلا روزگار شما باید همین باشه...وگر نه مگه اقای روشن فکر قراره هر ۱۵ هزار نفر شما رو دارا کنه
Iran, Islamic Republic of
نسنجیده حرف نزنیم ، چراکه حرف های ما نشان از تربیت خانوادگی ما دارد .
یا مهدی ادرکنی
قادر
Iran, Islamic Republic of
خدایی یکی بفرمایید اگه واقعا روشنفکر اهل عمل هستش الان ۱۵ ساله هیت علمی دانشگاه هست فقط بفرمایید برا دیار خودش چیکار کرده؟
جوکال
Iran, Islamic Republic of
اینو اول ببرید تهران. آخر سر بیارید برای مدیر یه مدرسه ابتدایی ثبت نامش کنید
کسی که نتونست معاونت اداره کل را حفظ کنه چطور میخواد دوتا شهرستان را اداره کنه
جلیل
Iran, Islamic Republic of
تعجبا!!!!!!چرا آقای روشنفکر باید با دکتر هدایت خواه ائتلاف کنه.....آقای روشنفکر اصولگرا نیست ایشون ی دوره با آسپار بودن و ی دوره با زارعی و دوره آخر هم خودشون نامزد بودن بهتر هست که اگه قصد ائتلاف داره با آقای زارعی این کار را انجام بده که از حامیانش بوده...
جوان
Iran, Islamic Republic of
واقعیت این است که در انتخابات بویراحمد و دنا طیف اصولگرا پیروز رقابت انتخاباتی میباشند به نظر مردم باید احترام گذاشت وبرهمین اساس ازبین روشنفکر و هدایت خواه یکی باید کناربره. (حرف دل مردم یامهدی عج )
انقلابی
Iran, Islamic Republic of
خیلی جالبه.چقد خوب و هوشمندانه زارعی توپو انداخته وسط و همه رو انداخته به جون هم.شک ندارم به بعضی لیدرهای .پول داده تا تو صحنه نگهش دارن.آخه چطور امکان داره کسی که تفکر اصلاح طلبیش عیانه الان طرفداره روشنفکر باشه.ولله اینا همش.میخان هدایت خواه وارد عرصه نشه.ضمنا روشنفکر یکبار با پیوستن به زارعی و یکبار طی یک بیانیه که خط خودشون رو از اصولگرایی جدا کردن و رسما طایفشونو ترجیح دادن به همه اینا...
United Kingdom
دوستان عزیز اگه آقای هدایت خواه به نفع آقای روشنفکر کناره بره قطعا آرای هدایتخواه به سبد روشنفکر ریخته نخواهد شد
United States
این برنامه ها رو حاج زارع پیاده میکنه که آرا روشنفکر خراب بشه . با ایجاد جنگ روانی و هزینه کردن برای هدایتخوا و امثالهم
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1