تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۱
کد مطلب : ۴۱۳۴۱۰
کبنا گزارش می‌دهد

بن بست اصولگرایان بویراحمد و دنا / آیا اصولگرایان از «کریم فرخیانی» عبور می‌کند؟ / گزینه سوم کیست؟

۴۷
۳
بن بست اصولگرایان بویراحمد و دنا / آیا اصولگرایان از «کریم فرخیانی» عبور می‌کند؟ / گزینه سوم کیست؟
کبنا ؛شاجا (شورای ائتلاف جریان ارزشی انقلاب) به جای جمنا در عرصه سیاسی اصولگرایان تشکیل شده است. اگر چه با انتشار خبر تأسیس شاجا خیلی از ریش سفیدان اصولگرایان به آن واکنش نشان دادند و اختلاف اصولگرایان از همین جا شدت بیشتری کرده است و بعضی از آنها بر روی مرامنامه جمنا ایستادگی کردند. در استان کهگیلویه و بویراحمد شورای ائتلاف جریان ارزشی انقلاب «شاجا» شکل گرفته است واین تشکیلات سیاسی جدید اصواگرایان برنامه و اهداف خودش را دارد. از این موضوع که بگذریم «شاجا» ها در استان کهگیلویه و بویراحمد بر اساس برنامه‌های از قبل طراحی شده، کارهایشان را در این استان آغاز کردند. نیروهای اصولگرایان در شهرستان‌های گچساران و باشت مسیرشان را به نحوی که در رسانه‌ها هم آمده راهشان را می‌روند. در شهرستان‌های بویراحمد و دنا با حضور برخی چهره‌های شاخص اصولگرایی برنامه‌های «شاجا» در حال طی کردن است.
13 خرداد ماه 98 با حضور تعدادی از اصولگرایان و غائب بودن برخی از آنها کریم فرخیانی به عنوان کاندیدای نهایی اصولگرایان معرفی شد، اما او در این مدت فعالیت قابل قبولی نداشت و به نظر می‌آید که جریان اصولگرایی از عمکرد او در این مدت راضی نیستند. کم تحرکی کریم فرخیانی باعث شده تا بازار حدس و گمان‌ها زیاد شود. به طور مثال بعضی‌ها اینگونه بیان می‌کردند که وقتی فرخیانی متوجه شده که مورد استقبال بدنه مردمی نشده، رفته و نشسته است. شنیده‌ها حکایت از این دارد که اصولگرایان برای کریم فرخیانی فراخوان زده‌اند که او باید به جریان توضیح بدهد که در این مدت چه کاری انجام داده، موضوعی که هنوز اتفاق نیفتاده است.
امروز (10 مهر ماه 98) نشست مجمع عمومی نیروهای انقلاب شهرستان‌های بویراحمد و دنا جلسه تشکیل دادند و ستار هدایت خواه در این مجمع آنگونه که برخی رسانه‌ها گزارش داده‌اند، سخنرانی کرده است. البته رسانه‌ها هم نوشته‌اند که اصولگرایان از کریم فرخیانی عبور کرده‌اند.
«ستار هدایتخواه» نماینده سابق بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در این نشست با بررسی مسأله ولایت و ولایت پذیری گفت: تنها راه موفقیت و رستگاری ولایت پذیری است که همگان برای رسیدن به رستگاری باید ولایت پذیری خود را بیش از پیش تقویت نمایند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به تفرقه و تشتت در نیروهای انقلابی در سطح کشور اشاره کرد و گفت: در پی انشقاق نیروهای انقلابی عده‌ای در داخل و خارج طمع برداشتند و احساس کردند که می‌توانند با گسترش انشقاق و تفرقه در نیروهای انقلابی به تضعیف ولایت بپردازند.
نماینده دو دوره بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی به تاکید بزرگان جریان نیروهای انقلابی در کشور مبنی بر اتحاد و یکپاچگی اشاره کرد و گفت: بر همین اساس بود که در انتخابات دوره گذشته مجلس شورای اسلامی در بویراحمد و دنا و در همین دوره نیز به دنبال یافتن راهکار اساسی برای ایجاد وحدت و هماهنگی بین نیروهای انقلابی هستیم.
هدایتخواه گریزی به انتخابات دوره گذشته مجلس در این شهرستان زد و گفت: در دوره گذشته نیز تمام تلاش خود را برای ایجاد اتحاد و جلوگیری از تشت انجام دادیم اما نتوانستیم به نتیجه مطلوب برسیم.
وی افزود: ساز و کار نیروهای انقلاب در دوره گذشته به این صورت بود که ۱۳ نفر عضو داشت که ۵ نفر از نمایندگان احزاب، ۲ نفرورحانی، بنده و ۵ نفر دیگر از سایر نقاط استان را در برمی گرفت.
هدایت خواه با بیان اینکه در همان دوره نیز از آقای روشنفکر دعوت کردیم و به همراه سه نفر از دوستان به سراغش رفتیم تا وحدت و انسجام ایجاد شود اما روشنفکر با بیان این شرط که باید ایشان ۷ نفر را معرفی کنند و این شرط با توجه به اساسنامه امکان پذیر نبود از پذیرش وحدت خودداری نمود. پس از آن قرار بر تشکیل مجمع ۴۰۰ نفری شد که موردموافقت قرار نگرفت و در نهایت گروه ۲۳ سه نفره مورد تأیید قرار گرفت که ۱۰ نفر از جانب بنده و ۱۰ نفر نیز از جانب آقای روشنفکر و ۳ نفر نیز مرضی الطرفین برای نامزدی شهرستان بویراحمد تعیین تکلیف نمایند که این امر نیز مورد توافق قرار نگرفت.
ستار هدایت خواه در ادامه با بیان اینکه در این دوره نیز باز هم به دنبال راهکار وحدت هستیم افزود: در این دوره نیز برای ایجاد وحدت تشکیل جلسه دادیم و با توجه به اینکه آقای فرخیانی هم طایفه‌ای روشنفکر بود احساس می‌کردیم و آقای فرخیانی نیز تأیید می‌کرد که آقای روشنفکر با او همراهی خواهد نمود و او را به عنوان نامزد جریان معرفی کردیم.
 هدایت خواه در ادامه با بیان اینکه فرخیانی با روشنفکر دیدار نمود و روشنفکر نیز با بیان اینکه اگر سه نفر (حاج حسینی، هدایت خواه و خلقی پور) برای حمایت از فرخیانی امضا کنند او نیز نفر چهارم خواهد بود اما بعد از امضای دو نفر اول و قبل از امضای اینجانب پیام فرستادند که آقای روشنفکر این را نیز قبول ندارد.
هدایتخواه با بیان اینکه در نهایت کریم فرخیانی به عنوان نامزد جریان معرفی شد و قرار بود تا شهریور ماه وارد کار شود اما این اتفاق روی نداد و ما تا کنون به آقای فرخیانی دسترسی نداریم.
ستار هدایتخواه در ادامه با بیان این که سازو کار انتخاب نامزد اصلی جریان تغییر کرد گفت: اعضای مجمع نیروهای انقلاب از ۱۳ نفر به ۳۰ نفر تغییر کرد و چند مدتی است که به دنبال ساز و کار جدید هستیم.
هدایتخواه با بیان اینکه بعد از تشکیل اعضای مرکزی نیروهای انقلاب شهرستان بویراحمد و دنا، افراد می‌توانند خود را برای نامزدی مجلس شورای اسلامی معرفی نمایند گفت: در این ساز و کار جدید پس از اعلام آمادگی افراد، شورا براساس ساز و کارهای اعلام شده که شامل نظرسنجی، وضعیت اقبال عمومی و پذیرش توسط اعضای شورای است نامزد اصلی و نهایی جریان معرفی خواهد شد.
وی با بیان اینکه کریم فرخیانی نیز می‌تواند خود را برای نامزدی معرفی کند گفت: کسانی که در این شورا عضویت می‌گیرند باید تعهد نمایند که از تصمیم نهایی جریان تبعیت می‌نمایند.
ستار هدایتخواه اعلام کرد تا قبل از نیمه آبان نامزد نهایی مجلس شورای اسلامی در شهرستان‌های بویراحمد و دنا تعیین تکلیف خواهد شد.
بنا بر این گزارش، باید منتظر بمانیم که آیا اصولگرایان کاندیدای دیگری به جای کریم فرخیانی معرفی می‌کنند یا خیر؟ آیا اصولگرایان دو باره ستار هدایت خواه را وادار می‌کنند که مثل گذشته رهبری این جریان را برعهده بگیرد و مجدداً کاندیدای انتخابات مجلس شود؟ با وجود هدایت خواه تکلیف روشنفکر چه می‌شود؟ اصلاح طلبان چه تاکتیکی را در مقابل اصولگرایان به کار می‌گیرند؟ آیا پای گزینه سومی در میان هست؟ یا اینکه اصولگرایان به بن بست می‌رسند؟
نام شما

آدرس ايميل شما

جلیل
Iran, Islamic Republic of
یکی هست که بگه،آقای هدایت خواه چی از جون روشنفکر میخای؟زارعی دو دور شکستت داده وتو گریبان روشنفکر رو گرفتی.درصحبتحات عین بی عدالتی محرز هست.فرخیانی رو علم کردی مقابل روشنفکر ومیخای روشنفکری ک 40هزار رای پاک اورد و8سال تلاش کرده بیاد ب نفع فرخیانی بره کنار تا تو بعدش به آقا کریم بگی :بره ووه بال و اونم کنار بکشه بنفع و خودت بیایی.چنین ترفندی تاثیر ندارد.دوران تو تمام شده.تا احمدی نژاد قرب داشت که براش نذر میکردی.حالا برای کی نذر کردی؟بدون ذره ای هزینه دو دور رفتی هرچه دلت خواست به درد دوستات خوردی.بسه دیگه
روشنفکر چهره ای پاک دست وبی ریا مردمی هست.رای ک آورد هم پاک بود ونه سیستمی داشت ونه پیمانکار و ونه آشنا
عدالت
Iran, Islamic Republic of
جلیل جان: ان شاءالله روز قیامت جواب این سخن را خواهی گرفت.
Iran, Islamic Republic of
تا اونجایی که مامیدونیم پیشوایان ما اگه میخواستن از بیت المال ببخشن خلافت وحکومتو ازدست نمیداند و استفاده از بیت المال رو حق خودشون نمیدونستن از نظر شما کی باید تو قیامت جوابگو باشه آیا خودتونو پیرو ولایت میدونین؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
تصمیم نهایی؟؟؟؟؟؟؟؟
نمیدونم چرا لقمه رودور سرتوون میچرخونین از اول بگین در اخر حرف ،حرف ما
باشو
Iran, Islamic Republic of
هدایت خواه راهی جز حمایت از روشنفکر نداره در غیر این صورت باز هم بی آبرو میشه تمام
صریح
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا روشنفکر مرد این کارها نیست در عمل نشان داده است.
Iran, Islamic Republic of
اول صحبت کردن یاد بگیرد بعد نماینده بشود
Iran, Islamic Republic of
هرفردقبل از اینکه می خواهد صحبت بکند، ببیند که روی چه مبادی‏‎ ‎‏صحبت می کند، چه مبادی او را وادار کرده است به اینکه صحبت‏‎ ‎‏بکند. این مسئله ای است که عمومی است، در همه جاست؛ هر‏‎ ‎‏کاری صادر بشود از خودم این خوب است! میزان من هستم هر‏‎ ‎‏کاری از من صادر بشود، چون میزان من هستم خوب است! و هر‏‎ ‎‏کاری از رقیب من حاصل بشود بد است، برای اینکه رقیب من‏‎ ‎‏است! هر چه هم خوب باشد کار خوبِ رقیب، بد است؛ و کار بد‏‎ ‎‏من خوب! این یک مسئله و یک بیماری است
صداقت
Iran, Islamic Republic of
راستی را پیشه کن کاندر جهان

نیست الا راستی عزم الرجال

راستی در کار برتر حیلت است

راستی کن تا نبایدت احتیال
علی
Iran, Islamic Republic of
زمین له شده زیر گام های تکبر

مشامش ز بوی تعفن پر

سینه ای لبریز بغض

به آستانه یک فوران بزرگ رسید

باز از زمین پرسیدم:

زمین منتظر کدامین گام تکبر هستی؟

منتظر کدامین جرقه هستی؟

پاره کن پوستین صبر را

به کام فرو بر دیو خونین لب را

یامهدی
یاسمن
Iran, Islamic Republic of
آخ از بخت مردمی که روشنفکر بخواهد نماینده شان باشد.
حسن
Iran, Islamic Republic of
فقط وفقط دکتر ستار هدایتخواه ناجی شهر ستاه بویر احمد ودنا
مراد خدیو
Iran, Islamic Republic of
جناب استاد عزیز امیدوار بودیم که سالها بتوانی این جریان را هدایت و رهبری کنی اما یک باره چه شد و این راهی که می روی به کجاست ؟ من معتقدم افراد انگشت شماری که اطراف شما هستند تا پایان راه شما را همراهی نخواهند کردوخیرخواه شما نیستند. فرمودی که که تا ابان ماه نامزد نهایی را معرفی می کنیم وهر کسی را که باز هم به عنوان نامزد نهایی معرفی کنی در شک وتردید است که مبادا مرا هم تا نیمه راه ببرند رها کندوهم مردم احساس می کنند که نباید از یک سوراخ دو بار گزیده شوند.این حقیروخیلی کسان دیگر دوست نداریم محبوبیت شمابیش از این در اذهان عمومی رنگ ببازد.ووضرب المثلی است که( می گوید هر جای ضرر برگردی نفع است ).
Iran, Islamic Republic of
استاد اخلاق عزیز این همه تخریب کردن روشنفکر با کجای اخلاق سنخیت دارد؟
Iran, Islamic Republic of
با معرفی فرخیانی به عنوان نامزد نهایی جریان انحصار،پس از ان ک فرخیانی پیش دکتر روشنفکر رفتند که به نفعش کنار رود، مهدی روشنفکر برای اجماع یک شرط گذاشت برایش و آن نیز این بود که اول امضای هدایتخواه و حاج حسینی دو بگیر و بعد با هم جلو می‌رویم و یک روز بعد از مهلت ثبت نام با هم می‌نشینم هرکدام شرایطمان بهتر بود در صحنه می ایستد و تا یکی شدنمان را حامیان تغییر وضع موجود ببینند، این پیشنهاد روشنفکر یک پیام داشت و آن این بود که «این جماعت قابل اعتماد نیست» و تا روز ثبت نام هم که باشد دبه در می‌اورند ولی با این حال حاج کریم خوش بین به آقایان بود و آقایان خوشبین بودند با حاج فرخیانی تفرقه‌ای انداخته روشنفکر را کنار بزنند و خودشان پرچم را از فرخیانی بگیرند.
Iran, Islamic Republic of
کریم فرخیانی قربانی تمامیت خواهی هدایتخواه و دوستاانش شد
محمد رضا نجاتیان
Iran, Islamic Republic of
حتی عوام و نزدیکان همین اندک افراد، بحث معرفی فرخیانی را به دلیل عدم اعتماد به معرف‌ها جدی نگرفتند و در کوچه و خانه بحث بود که ایشان را آورده‌اند تا بازی ناتمام با روشنفکر را به گمان خود تمام کنند ولی در نهایت حاج کریم را قربانی کردند و در مصاف با روشنفکر به بن بست رسیدند و با پیوستن بسیاری از خواص جریان اصول گرایی و حامیان دور گذشته جناب هدایتخواه، همچون اکثر مسئولین ستادهای انتخاباتی ایشان، بازی را به جناب روشنفکر ناخواسته واگذار کرده‌اند.
Iran, Islamic Republic of
با توجه به وجاهت ملی دکتر ایروان مسعودی و ارتباط ایشون با دولت و حاکمیت به نظرم بهترین گزینه برای دو مردم ایشون هستند مگر اینکه برای اقایان فاکتورهای دیگری مطرح باشد
بالاخره باید کسی رو روانه مجلس کرد که هم در مجلس هم در دولت و هم بین نخبگان حاکمیت شناخته شده و نفوذ داشته باشد و مهمترین اینکه روحیه تعامل و تعاون داشته باشد که این شاخصه ها را ایشان دارند
اخ من جونم
Iran, Islamic Republic of
استاد انقدر حذف و اضافه میکنند که اخر نوبت به خودش برسد
میرزا عبدالله
Iran, Islamic Republic of
قطعا هدایتخواه و دوستانش زمستان سختی را در پیش خواهند داشت به گونه‌ای که صدای شکستن استخوان‌هایشان تا فرسنگ‌ها به گوش خواهد رسید
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه کریم فرخیانی قربانی بی اخلاقی اقایان شد
محمد رضا بخت
Iran, Islamic Republic of
خنثی کردن این حربه ها همه نشان از تیزهوشی روشنفکر هست
اصولگرای جوان
Iran, Islamic Republic of
اندک انحصار گرایان جریان اصولگرایی ... می‌زند ولی می‌توان شاهد تناقضات متعدد و متنوع در رفتار و گفتار آنها بود و با این عنوان‌ها تنها دستاوردشان تشکیل باندهای قدرت و ثروت بوده است و البته دیگر حنایشان برای مردم رنگی ندارد.
حسین توکل
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر راه خودش را می پیماید و اماده رقابت با هرکس دیگری هست چه باقر چه ستار چه غلام محمد.
به قول شاعر چه یک مرد جنگی چه دشتی از مرد
روشنفکر مرد روزهای سخت هست.
Iran, Islamic Republic of
سلام و عرض ادب

دوستان و عزیزان دلم
آینده روشن و از آن حق است ،
خبرهای خوشحال کننده و داغی در راه هست
اتحاد و همدلی در جریان ندای وحدت و بویراحمد سفلی بصورت ویژه و عالی در حال شکل گیری هست
واقعیت ها بر همگان اشکار شده و جلسات اتاق فکر و تصمیم گیری رقیبان (خاصه اصولگرایان) به اتاق فکر مهدی روشنفکر تبدیل شده و افراد تاثیر گذار پی در پی به جمع حامیان ندای وحدت می پیوندند. یا مهدی
رضا الوندی
Iran, Islamic Republic of
همه میدانیم آقایان حریف روشنفکر نمی شوند و درست و پا زدن ها الکی و بی فایده است روشنفکر اعتراض به یه رویکرد بوده که بویراحمد سفلا ان را به صورت بدریخت جریان . پایداری ها کوبید. زنان و پیرزنان راحت بخوابید که گر پدر مرد تفنگ پدری هست هنوز و این را خوب میدانند.
درود. از دست رفته بویراحمد درود بر روشنفکر
محمد
Iran, Islamic Republic of
بنازوم روشنفکر همهشه یه پیت خوبی دا
Iran, Islamic Republic of
سوت پایان بازی انهایی که فکر میکردند اصوالگرایی را قبضه کردند و به غیر از خودشون کسی اجازه خودنمایی ندارد.ترس وحشت را میبینم در چهره تمام کاندیدها.پدیده حال همه را پیش از پیش ناخوش کرده است..اندکی صبر سحر نزدیک است.
Iran, Islamic Republic of
تمامیت خواهی باعث میشه آدم به دوستای خودشم رحم نکنه کریم فرخیانی قربانی تمامیت خواهی عده ای منفهت طلب شد
سیروس علی پور
Iran, Islamic Republic of
بازی با ابروی فرخیانی بازی با ابروی یک ایل بود
یا مهدی
Iran, Islamic Republic of
یقینا مهدی روشنفکر تضمین کننده پیروزی جریان نوظهور ندای وحدت و اصولگرایان بویراحمد و دنا تا سالیان سال خواهد بود پس انتظار میره که از این فرصت بدست امده به بهترین نحو ممکن استفاده کنند و اصول گرایان سنتی و ، خودمحوری و حسادت رو کنار بزارند و با انتخاب مهدی روشنفکر بار دیگر خودشان رو در قلب مردم جا دهند و اعتماد مردم رو به خوشان جلب کنند
Iran, Islamic Republic of
اقای هدایتخواه چرا این همه حرف زدن پشت مهدی روشنفکر ؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
به شکست سوم سلام کنید !
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
فکر می کردید روزی برسه که هدایت خواه گرفتار بشه؟
بله قابل پیش بینی بود. غفلت از جامعه و نظرات و خواسته های جامعه سبب شد تا این دوستان ک "قدرت خاصی" دارن به چنین گرفتار بشن .
آقای هدایت خواه! شما همون دو دور هم ک رفتید مجلس حقتون نبود.‌ الانم بهتره کوتاه بیای تا ما فکر نکنیم قدرت طلب و تشنه رسیدن به صندلی سبز مجلس هستی.‌
چه روشنفکر باشه و چه نباشه، چه بیای و چه نیای، بازم ما به تو و کاندید موردنظر تو رای نمیدیم. الکی خودتو خسته نکن. تو بازنده ای. تو تفکرت مانع برقراری عدالت و رسیدن به توسعه است.
محمدحسین
Iran, Islamic Republic of
ازهمان اول معلوم بودفرخیانی بازیچه ای بیش نیست به جریان هدایت خواه نمیشه اعتمادکردفرخیانی اوردن که رای های روشنفکرخراب کنه دیدن نمیتونه کنارش زدن نتیجه اعتمادبه هدایت خواه همین میشه
الف
Iran, Islamic Republic of
۲×۲=۴ اجی مجی لاترجی یاسوج هدایت خواه گچساران قدرت حسینی بعله بعله این کله همش برای این دونفره شاجا ماجا جمنا پمنا همش کشکه پشمه
سیو کی جلیل
Iran, Islamic Republic of
جالبه که آقای هدایت خواه دور اولی که از زارعی شکست خورد،یعنی در اسفند90وقتی اومد منطقه جلیل باوجود معتمدین وبزرگان و حتی خویش های جدیدش در این روستا،رفت خونه کسی یا کسانی که ضمن عدم تاثیر در رای ها مشارکت ها،مخالف صدرصدش بودند وبهشم رای ندادند.کسی که فرق حامی مخالفش رو نمیدونه،نمیتونه برای مردم تلاش مفیدی داشته باشه.همه ایشان را بعنوان شخصیتی با خط و عمل جناحی تحت اصولگرا می‌شناسند.اما بنظر من ایشان یک رفیق باز تمام عیار هستند وفقط برای رفیقاش که اهل تحرک مالی بودند یا مریدش بودند کار کرد.مث اون بورس ها واستخدام ها وپیمان ها.ایشان نه فرزند بیکار ونه برادر بیکار دارند الانم چون فک میکنه صرفا باتاثیر تعصبی بویراحمد پایین میتونه قبول بشه پس روشنفکر رو مانع جدی این تاثیرمیدونه.روشنفکر پایگاه اجتماعی و یک خیزش مردمی انقلابی رو با خودش داره.سابقه اجرایی که آقای روشنفکر دارد ،تواضع فروتنی.عدم نگرش خطی جناحی از خصلتهای بارز ایشونه.هدایت خواه یک آدمی درحد شهرستان واستانه.بعد از شکستهاش جایگاه دست بالایی در حوزه کلان به ایشان نرسید.شاید دلیلش تعاملاتش در زمان ارادتش به سیستم احمدی نژاد بود وبعد از عدم صلاحیت احمدی نژاد ازجمله افرادی بود که دیگر حنایش برای دست بالایی های رنگی نداشت.چرخش به سمت کارفرهنگی قرارگاه اوصیا واستان مقدس هم نمی تواند برایش تاثیر سیاسی بگذارد.حتی اندازه بزرگواری که بهش گفت دکان ودس چک گرفته ای.جایگاهی در سیستم فرا مجلس پیدا نکرد.مگر ولایت مدار ی صرفا مختص /ملت ایران اکثرا ولایت مدار شهیدپرور و انقلابی هستند.ایشان نه سابقه اجرایی دارند ونه شهید داده ونه جانباز تیکه پاره هست ونه از سابقونه.هیچ هزینه ی مالی در چهار دور انتخابات بصورت جدی متحمل نشد.صرفا با یک تبلیغات گسترده تونست بده مجلس در یک شرایط راحت
جواد
Iran, Islamic Republic of
این ها همه بازی سیاسی است هدایت خواه آخرش با ترفند وارد می شود و کلاه سر همه می گذارد و نهایتا شکست می خورد
راوی
Iran, Islamic Republic of
معمربن خلاد» نزد حضرت ابوالحسن(ع) نام مردی را برد و گفت:

او ریاست را دوست دارد، حضرت فرمود: «ما ذئبان ضاریان فی غنم قد تفرق رعاوها باضر فی دین المسلم من الریاسه » «بودن دو گرگ درنده در میان گله گوسفندی که چوپان آن حاضر نباشد،زیانبخش تر از ریاست نسبت به دین مسلمان نیست ». یعنی ریاست طلبی از دو گرگ درنده به دین مسلمان بیشتر زیان می رساند.
یا مهدی
بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
آقای هدایت خواه جلسه برای چه بود قرار نبود تو بیایی بارها اعلام کردی که نمی آیی حتی یک ساعت قبل از ثبت نام مگر آقای روشنفکر حضوری تلفنی خدمت شما نیامدوشما ضریح و روشن فرمودی که نمی آیم وتو برو ثبت نام کن پس خلف وعده کردی آن وقت در مسجد که خانه خداست می گویی روشنفکر قبول نکرد پس مشخص است که روشنفکر نباید قبول کند چون ثبت نام کرده بود بارها.فرمودی که بافشار بعضی ها ثبت نام کردم پس حرف مردم این است که اگر اختیارت دست عده ای است پس نتیجه آن شد که شد.ومردم همان افراد رامی شناسندچه کسانی هستند به همین علت ازشما فاصله گرفته اند
سعیدی
United Kingdom
جریان اصول گرا پیروز انتخاباته این دور است ولی نه با اقای‌ روشنفکر‌..رای روشنفکر زیر هفده هزار رای خواهد بود در این دور‌.هر چقد دست ما بزنه روشنفکر که اصولگرایان بعنوان کاندید معرفیش کنن محاله‌.خودشم میدونه‌..روشنفکر ب خدا جمعی/..این خط این نشون‌..روشنفکر بازنده قطعی انتخابات خواهد بود‌.در ضمن اون سر قضیه سید باقر موسوی هست که در تاریکی نشسته و روشنایی را میبند‌.از اون‌نیز نباید غافل ماند‌.قطعا کاندید اصول گرایان کسی خواهد بود که شوکه خواهید شد‌.یا قاسم‌..شاه قاسم
بهدران
Romania
اصولگرایان برنده قطعی انتخابات اسفندماه سالجاری خواهند بود. روشنفکر راهی ندارد جز اینکه خود را با جریان هماهنگ نماید. سازوکار جدید یک ساز وکار کاملا دموکرتبک است و افکار عمومی محورهای اصلی جریان هم از این فرایند حمایت خواهند کرد. هدایخواه و روشنفکر رقیب همدیگر نیستند و هر کسی ممکن است خروجی این جریان باشد. حتی اگر روشنفکر خروجی این سازوکار گردید تمام قد از ایشان حمایت خواهیم نمود.
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
با سلام
اولا دکتر هدایت خواه آقای فرخیانی را گزینه نهایی معرفی کرد و اگر آقای روشنفکر به دنبال پیروزی تامرادی بود سر قول خود که به آقای فرخیانی داده بود وفا میکرد و آقای روشنفکر زد زیر قولش
ثانیا این آقای فرخیانی بود که نیامد و وارد میدان نشد
و این را همه میدانند
ثالثا دکتر هدایت خواه نه انتخابات باخته و نه اخلاق را پس ایشان پیروز انتخابات هست
رای این دوره آقای روشنفکر زیر ۱۵ هزارتا هست
دیگه التماس نکنید
Iran, Islamic Republic of
کامنت دانشجو
اولا اقای هدایتخواه برای آوردن فرخیان با روشنفکر هیچ گونه صحبتی نکرد خود فرخیان به روشنفکر گفت که من گزینه ایشون هستم.پس باید رهایش نمیکرد،مگه دور قبل با وجود روشنفکر خودشون نیومدن چه ربطی داره اگه هدفشون تفرقه نبود.باز خوبه پیشرفت کردین در پیشبینی دور قبل میگفتین ۵هزار رای حالا شده ۱۵ هزار
مگه مردمو چی فرض کردین خودشون میبینن
علی
Iran, Islamic Republic of
خدای در بویر احمد مردی با صداقت تر از هدایت
خواه تا حالا من ندیده ام نه اهل معامله هست نه کسی هست که تا حالا حرف دروغی گفته باشه این بار میا اگه معامله گران بگذارند
چریک
Iran, Islamic Republic of
کو ایروانش ده کیه؟؟
کو بزه وه در ،
ایروان همون نیست که رفیق ومرید هدایت خواه در دوران نمایندگیش بود والانم قوم وغریب پور وشفیق وکیلی شده؟
ودوست سابق توکلی والانم یارمسول مرکز پژوهش هاست؟
اومبلا بایلونی کاندید وابویه!!؟
واقع بین دنا نشین
Iran, Islamic Republic of
مردانی مثل استاد هدایتخواه را جوانان باید بیشتر بشناسند چرا که او تجلی راز ماندگاری و جاودانگی است. او متواضع، پرکار، مردم دوست و طرفدار واقعی جوانان است، حاج ستار هدایتخواه از موفق ترین نماینده های دوره هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی بوده است ازجمله بخش کوچکی از عملکرد دوره نمایندگی ایشان را می توان در حوزه فرهنگ: تکمیل و تجهیز تالار فرهنگی هنری یاسوج- راه اندازی نگار خانه های دائمی یاسوج – راه اندازی فرهنگ سرای شهر سیسخت در حوزه عمران و امور زیر ساختی: احداث باند دوم یاسوج – بابا میدان، یاسوج – سمیرم، یاسوج – اقلید و... در حوزه توسعه ورزش: راه اندازی مجتمع کارگران، راه اندازی استخر شنای فرهنگیان، شروع پروژه 15 هزار نفری شهید فتاحی، احداث سالن 3000 نفری شهر یاسوج، تاسیس زور خانه شهر یاسوج، احداث 10 سالن ورزشی در روستاهای بالای 2000 نفر جمعیت، احداث و راه اندازی مجتمع ورزشی ایثارگران و... در حوزه آموزش عالی: راه اندازی 17 رشته در مقطع دکتری، راه اندازی 57 رشته کارشناسی ارشد، احداث 4 واحد خوابگاه دانشجویی، راه اندازی دانشگاههای پیام نور و علمی کاربردی و...، در حوزه توسعه شهری: شهر شدن شهرهای پاتاوه، چیتاب، لوداب، مارگون و مادوان، همچنین تصویب قانون اتصال مراکزاستان ها به شبکه ریلی راه آهن و تصویب تبصره ای دربرنامه پنجم که دولت راموظف کردسالیانه 10درصد بودجه را صرف محرومیت زدایی مناطق محروم نماید که هر ساله ازاین بابت مبالغ خوبی به استان اختصاص می یابد اشاره کرد.با قانون وضع شده با پیگیری های حاج ستار هدایتخواه هرسال دولت موظف گردید مبلغ 1000میلیاردتومان برای مدرسه سازی مناطق محروم هزینه نماید، بدین ترتیب بود که تاپایان دوره نمایندگی ایشان550 هزارمترمربع مدرسه ساخته شد.همچنین تصویب قانونی دیگر توسط ایشان که دولت راموظف به هزینه کرد سالانه مبلغ500 میلیارد تومان برای آسفالت جاده های روستاهای بالای40خانوار میکرد و تصویب قانون برای الزام دولت به اینکه روستاهای سردسیری محروم رابدون دریافت خودیاری ازمردم گازرسانی کنند که به بالغ بر 170 روستا گاز رسانی انجام شد.که همگی شاهد بودیم در آن زمان شهرستانهای بویر احمد و دنا به کارگاه سازندگی تبدیل شده بودند.
آرزوی توفیق داریم برای همگان بویژه این انسان متواضع، پرکار و مردم دوست.
خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1