تاریخ انتشار
شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۱۳
کد مطلب : ۴۱۱۹۸۸
نگاهی به مراسم گرامیداشت سالروز ورود آزادگان در یاسوج و موضوع بیکاری فرزندان ایثارگران؛

مطالبات جامعه ایثارگری کهگیلویه و بویراحمد در لابه‌لای کاغذبازی ادارات گم نشود / جمالی: کم‌کاری ادارات در حق ایثارگران پذیرفتنی نیست

۳
۰
مطالبات جامعه ایثارگری کهگیلویه و بویراحمد در لابه‌لای کاغذبازی ادارات گم نشود / جمالی: کم‌کاری ادارات در حق ایثارگران پذیرفتنی نیست
کبنا ؛
دولت خدمات زیادی به جامعه ایثارگری داده و می‌دهد، اما در کنار همه این خدمات قابل تقدیر، موضوع بیکاری فرزندان ایثارگران همچنان یکی از دغدغه‌های این قشر از جامعه هستند که با آن دست و پنجه نرم می‌کنند. مسئله‌ای که سردار حمید خرمدل فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در همایش سالروز آزادگان با حضور مسئولان به آن اشاره می‌کند و می‌گوید: «اولویت استخدام در سپاه و دیگر دستگاه‌های اجرایی با فرزندان شهدا و ایثارگر است، البته باید این عزیزان شرایط لازم را داشته باشند.»
جانبازان، ایثارگران و آزادگان استان کهگیلویه و بویراحمد همواره در جلسات مختلف با مسئولان موضوع بیکاری فرزندان‌شان را گوشزد می‌کنند و توقع دارند که مسئولان در این رابطه قوانین را رعایت کنند.
لذا نباید مطالبات جامعه ایثارگری کهگیلویه و بویراحمد در لابه‌لای کاغذبازی ادارات گم شود، جمالی معاون سیاسی استاندار کم کاری ادارات در این زمینه را پذیرفتنی ندانست.
مراسم گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به کشور با حضور مسئولان ارشد استان در تالار لاله یاسوج برگزار شد. در این نشست معاون سیاسی استاندار، فرمانده ارشد نیروی انتظامی، فرمانده سپاه فتح استان، شاهرخ کناری فرماندار بویراحمد، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی از مسئولان شهرستانی و استانی نیز حضور داشتند.
احد جمالی معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ظهر روز (شنبه 26 مرداد ماه 98) با بیان اینکه هر چه داریم به برکت ایثارگری رزمندگان و شهدا است،گفت: احترام به فرهنگ ایثار و شهادت و قدردانی از این عزیزان باید در جامعه نهادینه شود.
معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه به فرموده امام(ره) آمریکا شیطان بزرگ است به توطئه‌های دشمنان علیه  جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: این توطئه‌ها همیشگی بوده که نمونه بارز آن راه‌اندازی جنگ هشت ساله علیه جمهوری اسلامی ایران است.

برخی درخواست‌های جامعه ایثارگری به حق و قانونی است
وی با بیان اینکه دولت کنونی، دولت نظام و جمهوری اسلامی است و لازمه توسعه هر جامعه مطالبه‌گری است، افزود: برخی درخواست‌های جامعه ایثارگری به حق و قانونی است و وظیفه مسوولان اجرایی پیگیری آنها است.

 
این مسوول با اشاره به اینکه بحث فوق‌العاده ایثارگری آزادگان در سال 93 با پیگیری و رایزنی فراوان در کشور و استان اجرا شده گفت: قانون جامعه ایثارگران به همت دولت تدبیر و امید اجرا شد. اگر خون شهدا، ایثارگری ایثارگران و جانبازان نبود معلوم نبود کشور در چه شرایطی بسر می‌برد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه توجه به جامعه ایثارگری مورد توجه باشد، گفت: هیچ کوتاهی و کم‌کاری از سوی مسوولان اجرایی نسبت به جامعه ایثارگری از جمله آزادگان و جانبازان قابل قبول نیست و  باید در حد توان و امکان و در چارچوب قانون خدمت‌گزاری شود.

 
این مسوول با اشاره به اینکه در اتاق مسوولان باید به روی جامعه ایثارگری از جمله جانبازان و آزادگان و خانواده شهدا باز باشد و با روی گشاد از آنها استقبال کنند، خاطرنشان کرد: سیاست استاندار و معاونین هم همین توجه به جامعه ایثارگری است.

در ادامه این نشست شاهرخ کناری فرماندار بویراحمد به بدعهدی آمریکا و خروج این کشور از تمامی پیمان‌ها اشاره کرد و گفت: خروج آمریکا از همه پیمان‌ها نشان‌دهنده قدرت پوشالی استکبار جهانی است.
فرماندار بویراحمد به قدرت جمهوری اسلامی ایران در سطح منطقه و جهان اشاره کرد و افزود: اگر امروزه امنیت کاملی داریم و در دنیا قدرت برتر و در همه نشست‌های بین‌المللی تاثیرگذاریم به برکت دلاوری‌ و حماسه‌های شما ایثارگران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است.
این مسوول با بیان اینکه در این چند سال که در فرمانداری بویراحمد نوکر مردم و جامعه ایثارگری هستم، ایثارگران و جانبازان کمترین توقع را داشتند، افزود: در شورای ایثارگران که خدمت این عزیزان هستیم خواسته‌های در حد وسع استان دارند که رسیدگی به آنها را در دستور کار داریم.

 
کناری با بیان اینکه مجتمع توانبخشی ایثارگران با تلاش بنیاد شهید استان و پیگیری فرمانداری شهرستان فعال شده، خاطرنشان کرد: سال جاری برای ساماندهی مزار شهدای استان مبلغ 500 میلیون تومان اختصاص داده شده است.
فرماندار بویراحمد خاطرنشان کرد: فرمانداری آماده همکاری برای اجرای برنامه فرهنگی و مذهبی بنیاد شهید استان است.

سردار حمید خرمدل فرمانداه سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد، گفت: در دوران قبل انقلاب ایران مستعمره برخی کشورها بود و از سوی استمعارگران اشغال بود و پادشاهان هم کاری نمی‌کردند و کشور وضعیت اسفناکی داشت.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: امروزه به برکت خون شهدا و رشادت ایثارگران ایران اسلامی دارای قدرت، شکوه، عزمت و شوکت است و به بهترین نحو ممکن در مقابل تهدیدهای دشمنان مقابله به مثل می‌کند که نمونه بارز سرنگونی پهباد جاسوسی فوق پیشرفته امریکا و توقیف کشتی نفکش انگلیسی است‌.
وی عنوان کرد: یکی از مشکلات اصلی استان بحث بیکاری جوانان از جمله فرزندان شهدا و ایثارگران است در مقابل سیاست دولت تعدیل نیروی انسانی در دستگاه اجرایی است.
مقام ارشد نظامی کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اصلاح فرهنگ کار در این استان گفت: در کهگیلویه و بویراحمد اکثر جوانها به دنبال مشاغل و پشت میزنشینی هستند که این فرهنگ باید در استان اصلاح شود.
خرمدل بیان کرد: سپاه استان سالانه چند نفر نفر سهمیه استخدام دارد که با رایزنی و پیگیری‌ها در صدد افزایش بیشتر آن‌ها هستیم اما در مقابل سهمیه بسیار خوب استخدام در نیروی دریایی و همچنین تعداد قابل توجهی سهمیه هم برای نیروی زمینی گرفته‌ایم که در حال انجام مراحل اداری هستیم که فرزندان استان در آنجا مشغول به کار شود تا بخشی از مشکل بیکاری حل شود.
وی با بیان اینکه سپاه فتح کوتاهی در استخدام جوانان و فرزندان ایثارگران نخواهد داشت، افزود: به دلیل محدودیت مجوز از استخدام بیشتر نیرو معذوریم.
خرمدل بیان کرد: استان ظرفیت خوبی برای اشتغال دارد که صندوق کارآفرینی امید با پرداخت تسهیلات کم‌بهره حوزه اشتغال یکی از این ظرفیت است که باید استفاده شود و دنبال مشاغل دولتی نباشند.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ظرفیت‌ها و بسترهای خوبی برای ایجاد اشتغال توسط دولت در این استان فراهم شده که جوانان و افراد جویای کار برای استفاده بیشتر از این ظرفیت همت کنند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: اولویت استخدام در سپاه و دیگر دستگاه‌های اجرایی با فرزندان شهدا و ایثارگر است، البته باید این عزیزان شرایط لازم را داشته باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
تا عده ای مثل مار بر روی مسولیتها در این استان چمبره زده وهیچ کاری نمیکنند و فقط خوش گذرانی خودشون دارند آب از آب تکان نمی خورد دوره پست کلیدی در استان نباید از ۴ سال بیشتر باشد. اگر میگی تغیرات مدیریتی فیزکی بوجود بیارید یک جوان با نشاط وسرحال وباسواد ودانش روز مثل سردار خرمدل که نشاط وجوانیش باعث توان وپشت کار وجدیت ایشان است هر استانی شهرستانی نیروی نظامی وانتظامی جوان وبا نشاط وسرحال داشت انصافا خود به خود مردم امیدوار وبا نشاط وسرحال میشوند ولی وقتی. پژمرده وبی حال وانگیزه ارتباط با مردم را نداشت خود به خود به میدان شهر مردم شهر وجوانان شهر هم سرایت می کند و فرصت طلبان ومنفعت طلبان به مقاصد ومطامعشون می رسند آیا وحی منزل هست یک نفر ۳۵ سال در این استان مسولیت داشته باشد حتی ایشان خودش هم دیگر انگیزه کاری ندارد
بهزادی ریس شورای دیل
Iran, Islamic Republic of
بیشتر ادارات استان محل به ایثارگران نمی گذارند فقط هر که پارتی دارد کارشان را انجام میدهند در صورتکه اگر این شهدای گرانقدر وایثار گران نبودند انها حالا نمیتوانستند پشت این میزها بشینند واینقدر به مردم دروغ میگویند که ایثارگران دیگر انتظار از انها ندارند و فقط انها ربه غظب الاهی دادهاند چون مردم زورشان به انها نمیرسند
بهزادی ریس شورای دیل
Iran, Islamic Republic of
بیشتر ادارات استان محل به ایثارگران نمی گذارند فقط هر که پارتی دارد کارشان را انجام میدهند در صورتکه اگر این شهدای گرانقدر وایثار گران نبودند انها حالا نمیتوانستند پشت این میزها بشینند واینقدر به مردم دروغ میگویند که ایثارگران دیگر انتظار از انها ندارند و فقط انها ربه غظب الاهی دادهاند چون مردم زورشان به انها نمیرسند
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1