تاریخ انتشار
شنبه ۲۹ تير ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۴۶
کد مطلب : ۴۱۱۱۸۱
کبنا خبر می‌دهد

هدر روی پول بیت المال در پروژه‌های کهگیلویه و بویراحمد / اعتبارات لنده جوابگوی پروژه‌ها نیست

۰
هدر روی پول بیت المال در پروژه‌های کهگیلویه و بویراحمد / اعتبارات لنده جوابگوی پروژه‌ها نیست
کبنا ؛ پروژه‌های زیادی در استان کهگیلویه و بویراحمد تعریف و کلنگ‌زنی شدند و الان بیش از 2500 پروژه نیمه تمام بر دست این استان مانده است، و این در حالی است که بعضی از این پروژه ها عمر 10 الی 15 ساله دارند و طولانی شدن پروژها باعث شده که ابنیه ها از بین بروند و در واقع بیت المال هدر رود.
«۳۷ میلیارد تومان اعتبار به ۵۸ پروژه عمرانی، توسعه‌ای و زیر ساختی در لنده اختصاص یافت.» و این تصمیمی بود که شورای برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد برای پروژه های این شهرستان گرفت.
نشست کمیته برنامه ریزی شهرستان لنده با حضور نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و معاون سازمان مدیریت برنامه بودجه استان و مسؤلان شهرستانی روز پنجشنبه ( 27 تیرماه 98 ) در سالن اجتماعات شهرداری این شهر برگزارشد.
فرماندار لنده وضعیت اعتبارات این شهرستان را با توجه به حجم پروژه ها کافی ندانست و گفت: تلاش کردیم اعتبارات به شکل متعادل توزیع شود و با توجه به شاخص های موجود در بودجه نمی توانیم چندان مبالغ را جا به جا کنیم.
سید خدادوست موسوی افزود: اعتبارات تملک و دارایی از محل اعتبارات استانی، نفت و ملی امسال بیش از 37 میلیارد تومان اعتبار برای ۵۱ پروژه در 18 سرفصل توزیع خواهدشد.
وی اعتبار ملی را 18 میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: این اعتبار به راههای مواصلاتی و فاضلاب و تامین آب شرب شهر لنده از سد کوثر اختصاص داده شد.
در ادامه عدل هاشمی پور با اشاره به بحث عدالت در توزیع اعتبارات گفت: اعتبارات امسال نسبت به سال 97 افرایش یافته واولویت ها بیشتر به حمل و نقل جاده ای بود.
نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گلوگاه اصلی جاده لنده به پاتاوه دهدشت را پل ارتباطی عنوان کرد و افزود: مدیر کل راه و شهر سازی باید با جدیت برای پیشرفت این پل تلاش کند.
وی افزود: مهمترین مشکل و اساسی ترین معضل در سطح استان به خصوص شهرستان لنده بحث عدم توجه به زیر ساخت‌های فنی و اجرایی است.
نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده گفت: بی توجهی به پروژه و طولانی شدن آنان باعث شده است که ابنیه فنی آن نیز به مرور زمان از بین رود که این هدر رفت بیت المال است.
وی در خصوص وضعیت جاده لنده به تشان افزود: بیش از ۵۰ میلیارد تومان برای جاده لنده به تشان اختصاص یافت که شرکت زیرساخت جاده های کشور در حال برگزاری مناقصه است وبا اجرای این پروژه و حذف تونل های جاده بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان با اجرای ۷ کیلومتر واریانت مشکل اعتباری و فنی آن رفع خواهدشد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1