تاریخ انتشار
چهارشنبه ۵ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۱۵
کد مطلب : ۴۱۰۶۰۱
یزدان پناه رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد:

رانت‌خواران جایی در علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد ندارند / از طریق مجاری حقوقی و قضایی پیگیر برخورد با متخلفان هستیم / جذب نیروهای غیرقانونی و تشکیل کمیته رسیدگی / تغییرات را از کهگیلویه آغاز می‌کنیم / تأخیر 21 ماهه در پرداخت مطالبات کارکنان و پرستاران بیمارستان‌ها

۷۱
۰
رانت‌خواران جایی در علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد ندارند / از طریق مجاری حقوقی و قضایی پیگیر برخورد با متخلفان هستیم / جذب نیروهای غیرقانونی و تشکیل کمیته رسیدگی / تغییرات را از کهگیلویه آغاز می‌کنیم / تأخیر 21 ماهه در پرداخت مطالبات کارکنان و پرستاران بیمارستان‌ها
کبنا ؛حرف و حدیث‌های زیادی در باره علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد در سال‌های اخیر به وجود آمد و هر از گاهی هم رسانه‌ها به آن می‌پرداختند، موضوع تغییر مدیران و حمایت از هواداران دولت و سایه سیاست بر سلامت و بهداشت مردم، حیف و میل، بکارگیری فله‌ای مدیران، سوء مدیریت در اجرای پروژه‌ها و دیگر موارد، موضوعاتی بود که پرویز یزدان پناه رئیس جدید علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد در نشست با خبرنگاران به آنها پرداخت.
پرویز یزدان پناه رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد صبح روز ( چهارشنبه 5 تیرماه 98) در نشست خبری با رسانه‌های استان، پرهیز از سیاسی‌گاری، شایسته سالاری و مقابله با تخلفات اداری را مهمترین محورهای صحبت خود دانست.
او در پاسخ به سئوالات خبرنگاران که بیشتر آنها مربوط به اقدامات مدیریت گذشته بود، ابتدا گفت: در دوره مدیریتی من شکایتی از خبرنگاران نمی‌کنم. و قول هم بدهید که اگر انتقادی هست سازنده باشد و به مرز تخریب نرسد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان می‌کند که وزارتخانه از ما خواسته‌‌اند که از سیاست‌های وزارتخانه دور نشویم و در یک بازه زمانی دانشگاه را به روی ریل خودش بازگردانیم.
یزدانپناه مشکل اصلی دانشگاه علوم پزشکی استان را در دوره قبل مربوط به عدم پایبندی به قانون در حوزه‌های مختلف دانست که بر همین اساس دچار مشکلات جدی شده و باید در دوره جدید پایبندی به قانون باشد و برنامه‌محوری در دستور کار قرار گیرد و برنامه‌های بالادستی فراموش نشود و تعامل با همه حوزه‌ها از جمله رسانه‌ها و نمایندگان و سیاسیون وجود داشته باشد.

رانت‌خواران جایی در مدیریت‌ها ندارند
این مسئول یکی دیگر از خواسته‌های خود را ارتقای کیفیت خدمات‌رسانی ذکر کرد که در طول 2.5 سال گذشته خیلی از پروژه‌ها علی‌رغم افتتاح اما به بهره‌برداری نرسیدند و یکی از اولویت‌ها بهر‌ه‌برداری از آن‌هاست.
جذب بدون برنامه و خارج از عرف نیروها در دانشگاه و به خصوص در بیمارستان‌ها یکی دیگر از محورهای اظهارات یزدانپناه در اولین نشست رسانه‌ای بود که اعتقاد داشت نیروهای زیادی بدون رعایت قانون جذب دانشگاه شدند و مصالح قانونی و حقوق مردم رعایت نشد.
یزدانپناه برخورد با کسانی که خلاف قانون عمل کرده‌اند را یکی دیگر از برنامه‌های خود دانست و گفت: این برخورد شروع شده و از مجاری حقوقی و قضایی در حال پی‌گیری است همچنین در انتخاب نیروها توجه به شایسته‌سالاری و تجربه و مقبولیت در دستور کار است از کسانی استفاده می‌کنیم که پاک و شفاف باشند اهل رانت‌خواری نباشند و بیت‌المال را در جهت منافع شخصی خود مورد استفاده قرار ندهند.

بدهی‌های کمرشکن دانشگاه
وی یکی دیگر از برنامه‌های خود را توازن منطقه‌ای در چینش‌ها ذکر کرد که باید از همه نیروهای توانمند در شهرستان‌های مختلف استفاده کرد و از ظرفیت نیروهای غیر بومی شایسته هم که در استان حضور دارند استفاده شود.
یزدانپناه به بدهی‌های کمرشکنی که از دوره قبل به دانشگاه تحمیل شده هم اشاره کرد به نحوی که در دوره مدیریت دکتر چمن دانشگاه تنها 30 میلیارد تومان تا پایان سال 95 بدهی داشت که این بدهی به 174 میلیارد تومان رسیده و این بدون احتساب بدهی 22 میلیارد تومانی پروژه‌های عمرانی است.
بنا به گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اکنون تعداد 63 پروژه عمرانی در دانشگاه وجود دارد که باید با تلاش تیم جدید به اتمام برسد و کارهایی نیز هست که هنوز انجام نشده از جمله این که اولویت با خدمات سرپایی است و باید کلینیک‌های سه شهرستان بزرگ استان تا هفته دولت آماده بهر‌ه‌برداری شوند و در حوزه سرطان هم به دلیل کارهای انجام نشده از قبیل تشخیص درمان سرطان در سه سطح 1 و 2 و 3 در استان وجود ندارد.
وی ادامه داد: با استفاده از طرح نظام سلامت مرکز غربالگری سرطان در بیمارستان شهید رجایی یاسوج در پایان سال 95 به اتمام رسید اما در دوره بعد تجهیزات آن آماده نشد و مرکز پزشکی هسته‌ای در بیمارستان امام سجاد یاسوج 95 درصد پیشرفت فیزیکی داشت که تعطیل شد.

روند غیرقانونی جذب نیرو در بیمارستان شهید جلیل
یزدانپناه به سئوالی در خصوص وضعیت نیروهای بلاتکلیف در بیمارستان بزرگ شهید جلیل یاسوج هم پاسخ داد و این گونه گفت که در این بیمارستان تعداد 142 مجوز گرفته شد که 25 نفر آن‌ها جذب شدند و 107 نفر می‌ماند که طبق قانون شرکت می‌تواند به دانشگاه معرفی و جذب کند که 27 نفر از مجموع 107 نفر جذب شدند و نیروهای نگهبانی بودند و 20 نفر دیگر را مدیریت دانشگاه جذب کرد و 27 نفر هم سهمیه بنیاد شهید است و 33 نفر نیرو می‌ماند که دانشگاه می‌تواند این نیروها را جذب کند.
وی با بیان این که باید دانشگاه را از حاشیه‌ها بیرون بیاوریم اظهار کرد: نیروهایی در بیمارستان هستند که 7 تا 8 ماه کار کرده‌اند همه شاکی هستند و نه حقوقی و نه بیمه‌ای دریافت نکرده‌‌اند و امنیت شغلی ندارند که می‌توانند به اداره کار شکایت کنند.
این مسئول تغییر مدیران دانشگاه را امری طبیعی دانست و گفت بر اساس ارزشیابی‌ها کار را انجام می‌دهیم و تغییراتی هم شد که همه می‌دانید چرا که روند غیر قانونی جذب نیرو در بیمارستان شهید جلیل یاسوج بوده است. در خصوص این نیروها که در گذشته آغاز به کار کرده‌اند، کمیته‌ای تشکیل شده و امیدوارم بررسی‌ها به یک نتیجه منطقی برسد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد از تأمین 4 میلیارد تومان تجهیزات برای دو بیمارستان شهید جلیل و 32 تختخوابی باشت خبر داد و گفت: پیگیر راه اندازی بخش‌های مختلف بیمارستان شهید جلیل هستیم.

اولویت ما نیروهای طرفدار و حامی دولت هستند
وی در پاسخ به سؤال خبرنگاری مبنی بر اینکه سایه سیاست برحوزه بهداشت و درمان کهگیلویه و به حاشیه رفتن بهداشت و درمان نگران کننده است، تصریح کرد: اصل اولویت ما نیروهای طرفدار و حامی دولت هستند که در صورت شایسته بودن از آن‌ها استفاده می‌کنیم دانشگاه را در اختیار گروه‌های خاص قرار نمی‌دهیم کسانی که شفاف بوده و مشکلی از قبل نداشته‌‌اند را مورد استفاده قرار می‌دهیم از نیروهایی که زاویه جدی با دولت ندارند هم استفاده می‌کنیم لذا از کل نیروهای شایسته در جریان‌های مختلف استفاده می‌کنیم.
وی مشکلات شهرستان کهگیلویه را بیش از سایر شهرستان‌ها دانست به نحوی که در بیمارستان امام خمینی آن شهر تا 22 ماه پرسنل مطالبات دارند و در کل کشور موردی مشابه نداریم مرکز بهداشت آن شهرستان 8 ماه مسوول ندارد، در کهگیلویه در حوزه شبکه بهداشت و مرکز بهداشت مشکلات جدی داریم.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بابیان اینکه در پرداخت معوقات در کشور، شهرستان کهگیلویه در رتبه آخر قرار دارد، گفت: بزودی تغییرات جدی در کهگیلویه انجام خواهیم داد و شروع تغییرات را از کهگیلویه آغاز می‌کنیم.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه افزود: از سیاسیون چه اصلاح طلب چه اصولگرا می‌خواهم بر مدیریت دانشگاه برای دخالت در تغییرات پافشاری نکنند. چرا که ما می‌بینیم در برخی شهرستان‌ها مثلاً فلان چهره اصلاح طلب فشار می‌آورد که فلان مدیر هر چند ضعیف است نباید تغییر کند یا در جریان اصولگرا هم همینطور! اما این عزیزان باید بدانند کار دانشگاه علوم پزشکی سیاسی نیست بلکه موضوع سلامت و زندگی مردم است. اما مطمئن باشید تغییرات حتمی خواهد بود.

دغدغه بهره‌برداری از دو بیمارستان یاسوج و باشت را داریم
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود، بیان کرد: ارتقای کیفیت خدمات بهداشتی و درمانی با اجرای برنامه‌های دقیق، علمی و هدفمند در دستور کار است.
 وی با اشاره به اینکه به جد دغدغه بهره برداری از پروژه‌های افتتاح شده از جمله دو بیمارستان شهید جلیل یاسوج و باشت را داریم، عنوان کرد: تأخیر در مطالبات پزشکان، پرستاران و کارکنان به یک مشکل تبدیل شده است، و در برخی بیمارستان‌ها در پرداخت مطالبات 21 ماه تأخیر داریم.
 یزدان پناه پایبندی به قانون و شفافیت را جزو اولویت‌های خود دانست و ادامه داد: امیدواریم با تعامل با مجموعه مدیران دستگاه‌های اجرایی، مدیریت ارشد استان، مجمع نمایندگان و همراهی مردم مشکلات حوزه بهداشت و درمان به حداقل برسد.
 یزدانپناه با بیان اینکه با توجه به برنامه ریزی‌های انجام شده 3 کلینیک درمانی یاسوج، دهدشت و گچساران در آینده‌ای نه چندان دور افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد، ادامه داد: در حال تأمین تجهیزات 4 گانه مورد نیاز مرکز غربالگری سرطان هستیم که بزودی نیز بهره‌برداری می‌شود.
 وی بیان کرد: برای اجرای دو پروژه مرکز پزشکی هسته‌ای و رادیوتراپی پیگیر انتخاب سرمایه گذار هستیم که امیدواریم در کمترین زمان ممکن این موضوع تعیین تکلیف شود.
 یزدانپناه خاطرنشان کرد: توجه به تشکل‌های مختلف دانشجویی دارای مجوز با هدف ایجاد فضای نشاط با توجه به نزدیک بودن انتخابات به عنوان یک اولویت در دستور کار است.

تکلیف پروژه بیمارستان چرام مشخص می‌شود
 وی در پاسخ به سئوال خبرنگار کبنا مبنی بر بلاتکلیفی پروژه بیمارستان چرام، گفت: پروژه بیمارستان چرام فعالیتش آغاز می‌شود، اما به طور کلی این را بدانید که در واگذاری پروژه‌ها بنده هیچ کاری خلاف قانونی را انجام نمی‌دهم و پروژه‌ها طی فرایند قانونی واگذار می‌شوند.
وی با اشاره به اینکه پیگیر رفع مشکلات سد راه اجرای پروژه احداث بیمارستان چرام هستم، خاطرنشان کرد: مجوز مرکز درمان ناباروری یاسوج در سال 93 اخذ شد که با برنامه ریزی‌های انجام شده بزودی در بیمارستان شهید جلیل راه اندازی می‌شود.
یزدان پناه رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان در خصوص بکارگیری نیروها تاکید کرد: اجازه جذب غیرقانونی نیروها را نخواهم داد.
نام شما

آدرس ايميل شما

علی بخش تاج
Iran, Islamic Republic of
چرا هر شش ماه در علوم پزشکی تغییر رئیس داریم ولی هشت سال در میراث فرهنگی که محمود باقری ندیر. اخذ شده اش ربطی به گردشگری وصنایع دستی ومیراث فرهنگی ندهرد ونتونسته برای هر ده هزهر تفر نسافر یک سرویس بهداشتی رفاهی بزند تغییراتی صورت نمیگیرد کی پشت این مدیر ست که ندانم کارییهایش را نادیده میگیرند
Iran, Islamic Republic of
اقای دکتر یک فکری هم به حال رئیس شبکه باشت یعنی دکتر رستمی کنید. قبل از دکتر نوریان باید ایشان را اخراج می کردید.
Iran, Islamic Republic of
اقای دکتر یک فکری هم به حال رئیس شبکه باشت یعنی دکتر رستمی کنید. قبل از دکتر نوریان باید ایشان را اخراج می کردید.
انصاری
Iran, Islamic Republic of
سلام دکتر یزدان پناه
انتصاب پسر خاله با حکم مشاور ولی با تفویض اختیار در حد قائم مقام با شایسته سالاری مغایرت دارد.و...
انصاری
Iran, Islamic Republic of
سلام دکتر یزدان پناه
انتصاب پسر خاله با حکم مشاور ولی با تفویض اختیار در حد قائم مقام با شایسته سالاری مغایرت دارد.و...
رمضانی
Iran, Islamic Republic of
درود برشرفت دکتر یزدانپناه خدار شکر بهداشت درمان کهگیلویه از دست شعر های داوری آزد شود آقای دکتر یزدانپناه عزیز کورش داوری بهداشت درمان کهگیلویه را
کارشناس
Iran, Islamic Republic of
آقای دکتر یزدانپناه فرمودید که رانت در علوم پزشکی جایی ندارد ، چطور .. با کارشناسی علوم تجربی راهنمایی که رشته ای غیر مرتبط با وزارت بهداشت است و با کارشناسی ارشد میکروبیولوژی عمومی از دانشگاه ازاد که وابسته به پزشکی نیست سعی در هیات علمی کردن آن دارید. (مشاورتان ) تمام مدیران را برای هیات علمی گردن ایشان .کرده است
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
والله
برخی ها با عدالت میانه ای ندارن
آرزو
Iran, Islamic Republic of
سلام برمرد اصلاحات دکتر یزدانپناه از کورش داوری شروع کن دکتر شبکه بهداشت کهگیلویه را صدسال به عقب کشند. بهداشت کهگیلویه را فقط شعر بی مزه برو
محمد
Iran, Islamic Republic of
آقای یزدانپناه ، طایفه گرایی چی ؟
هفته پیش بدونه فراخوان پرونده خواهر زاده تون که مسئول دفتر روشنفکر بود رو فرستادی هیات جذب دیدید که نمیتونه هیات علمی بالینی بشه حالا مجددا این هفته دارید میفرستید برای هیات علمی معمولی در ضمن رشته ایشون غیر مرتبط با دانشگاه علوم پزشکی است
وحدت
Iran, Islamic Republic of
جناب دکتر یزدانپناه ، خیلی ها آمدند و این حرفهای قشنگ رو زدند اما در عمل عکس آن را نشان دادند به نظر شخص خودم کسی که میخواهد درست کار کند نیازی به این سر و صداها ندارد و فقط عمل می کند
Iran, Islamic Republic of
تا زمانی که دکتر رستمی رئیس مرکز باشت هست هیچ پیشرفتی در ان دیده نمی شود. .و اوردن افرادی مانند برادر خانم .ی و...
Iran, Islamic Republic of
با دستمال آلوده نمی‌شود شیشه را تمیز کرد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
اولویت ما طرفداران دولت!!!
شایسته سالاری!!
پایبند به قانون !!!
لطفا به بگین چطور می خواین این ها را کنار هم داشته باشید؟
اگه راست می گین نیروهای جدیدی که مسئولیت بیمارستان شهید بهشتی آوردن را پی گیری کنید
در ضمن پی گیر حقوق پرستاران و بیمارستان در این بیمارستان نیز باشید.
Iran, Islamic Republic of
چرا ۴۰۰ هزارتومان‌ از حقوق کارکنان‌ رسمی بیمارستان امام سجاد یاسوج در خردادماه ۹۸ کسر شده است؟
لطفا پیگیری نمایید
با شهدا
Iran, Islamic Republic of
اقای یزدانپناه همش .شعار هست .اصلاحات مرد .زارع بره پی کارش برای دنیا
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
باسلام...درخصوص ۴۰۰ کسری از حقوق بیمارستان امام سجاد،این برای همه ی پرسنل دانشگاه بود علت آن این است که ماه قبل زَده بودیش تو رَگ..
آریامنش
Iran, Islamic Republic of
انشاالله که از نیروهای پاک و قوی اصلاحات استفاده کنی و نه مثل اون کارشناسی که در همین یاسوج رئیس بیمارستان کردی در زمانی که معاون درمان بودی و با اون. مجبور شدی برکنارش کنی.الان هم یه جای دیگه باز مسوله که باید زود عوضش کنی.
معاون درمان و معاون بهداشت و دارو و دانشجویی و همه اش از یکدیگر ضعیف تر و ضعیف تر منتظر کابینه کاملا جدید هستیم.
Iran, Islamic Republic of
پس تکلیف نیروهایی که ازمون دادند و یک ساله معطل هستند چی میشه>>؟؟؟

یعنی قانونی توی این استان وجود نداره>؟؟؟

چطور شب میتونید راحت سرتون رو بزارید بخوابید؟؟یک ساله امتحان دادید توی این وای نفسای بیکاری یک سال خوندیم تا قبول شدیم و حالا یک سالم قبول شدیم و اجازه کار بهمون نمیدن؟؟

پیش کی بریم شکایت کنیم

فقط امیدوارم به حق جدم علی روز خوش نبینید
Iran, Islamic Republic of
تو این دانشگاه کسی عوض نمیشه. نهایت این که از این اتاق دربیایند و به ان اتاق بروند. نمونه اش همین نگین تاجی است که از رئیس دفتری عزل شده و یک روز بعد مشاور شد.. همان قانون بقای انرژی دیگه!!!!!
پیمانکار
Iran, Islamic Republic of
سلام دکتر . لطفا شایسته سالاری را از دفتر . شروع کنید .دست همه. درمناقصه فاز دوم انتقال خون رو شد . دفتر .ی دارد مثل شیمی درمانی که فقط سلول های نا سالم ومسله دار را حذف می کند .البته کار جنابعالی در أین خصوص که پی گیر بودید قابل ستایش است .
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا. الان شروع شده
Iran, Islamic Republic of
400 هزار تومان از حقوق هیات علمی ها هم کسر شده است.
داریوش
Iran, Islamic Republic of
اون مدیر مرکز. که در زمان خودت بخاطر اعمال خلافش از یه بیمارستان برکنارش کردی الان هم باید از اون مرکزی که ایلامی گذاشتش برکنارش کنی تا نشون بدی که قاطع هستی.
Iran, Islamic Republic of
فامیل سالاری یا شایسته سالاری؟؟؟
نا شناس
Iran, Islamic Republic of
ببینیم و تعریف کنیم
Iran, Islamic Republic of
کارشناسی ارشد میکروبیولوژی، مشاور دکتر، نخبه است
Iran, Islamic Republic of
بعضی ذاتا نخبه هستند البته در دور زدن قانون و رانت خواهی ،باید جلوی این افراد گرفته شود مملکت رو نابود کردن باید با تمام توان مقابلشان ایستاد
کارشناس علوم ازمایشگاهی
Iran, Islamic Republic of
خدا از کسی نگذر ه که با سرنوشت دانشجو و هرج و مرج نشان دادن جمهوری اسلامی باعث نامیدی در بین جوانان می شود چرا در این شرایط مدیری میآورید که طایفه ای عمل می کند و چالشهایی برای نظام ایجاد می کنند
ارش
Iran, Islamic Republic of
بیمارستان جلیل را از نظر مدیریت بررسی ویژه بفرمائید
Iran, Islamic Republic of
لطفا اقوام خودتون و هیات مدیره کلینیک مفتح را که به عنوان منشی سر کار اوردین پیگیری کنید..سیاسی تر از خودت مگه گیر میاد برادر؟
صادق
Iran, Islamic Republic of
آقای داوری درکشور رتبه آخر هستی تسلیت به بهداشت درمان گهگیلویه خدار شکر که کار مثبتی انجام ندادی آخ وبخت مردم بی گناه دهدشت
United States
.نیاز نیست اینقدر به درو دیوار بکوبی، شما لیاقت مدیرت در اون مجموعه را نداشتی.
دکتر داوری از لایقترین مدیرانی است که مجموعه علوم پزشکی به خود دیده است.
رامین
United States
وضع بهداشت و درمان گچساران از همه شهرستان ها خرابتر است... در بیشتر اوقات محل کار نیست.یا مطب شخصی و یا بیمارستان نفت در حال کسب است.کار و مسئولیت خودش را رها کرده و چندتا کارمند یک سال و دوسال استخدام مثل .همه کاره شده اند.
کهگیلویه حداقل یه اسمی داره میگن مسئول مرکز بهداشت نداره.گچساران که داره چه فرقی کرده تازه توی همه جلسات دانشگاه کهگیلویه شرایط مطلوب تری داره نسبت به گچساران.مسئول مرکز گچساران خیلی. همه پرسنل را بی انگیزه کرده با کار نکردن.
مطالبات گچساران 20 ماه است که پرداخت نشده و رتبه گچساران بعد از کهگیلویه یکی مانده به آخر هست.
دکتر یزدانپناه اول بفکر گچساران باشید اینجا تغییرات بیشتر و سریعتری می خواد.
شمس اله
Iran, Islamic Republic of
آقای عدل هاشمی بیا جواب بده بهداشت درمان کهگیلویه در کشور آخراست تبریک به شما ورئیس شبکه ات فردا درقیامت چه جواب مردم بدبخت کهگیلویه می هید با این انتخاب مدیر شبکه بهداشت آخ صد آخ
گچساران
Iran, Islamic Republic of
دکتر بزرگوار جناب اقای یزدانپناه
مدیریتی که افق دیدش در حد طایفه اش باشد برای ریاست دانشگاه ، نیاز به افق دید بالاتر دارد اگر بفکر استان هستی به فکر تمام جوانان باش نه بفکر فامیل درجه اولتان
کارمند ستاد
Iran, Islamic Republic of
آقای دکتر ؛ میخواهم ببینم آیا تا هنوز سابقه داشته دو نفر از یک خانواده و یک برادر ریاست دانشگاه باشه و دیگری مشاورش ، دانشجویان از رفتارهای شما الگو میگیرند لطفا بخاطر پیشرفت دانشگاه دست از این سنتهای قدیمی بردارید
ایران وطنم
Iran, Islamic Republic of
با عرض سلام واحترام
جناب اقای دکتر یزدانپناه ، شما را تحت عنوان مرد اصلاحات نام میبرند اما چند سوال ذهن مرا مشغول کرده ، اولن شما در زمان اصولگراها پست ریاست کلنیک رو داشتید یعنی شما با اصولگرا ها در ارتباط بودید که به شما اعتماد کردن نکته بعدی ، چرا جناب اقای دکتر روشنفکر به شما تبریک گفت و رابط بین شما و دانشجویان پیرا پزشکی و اساتید پیراپزشکی مسئول دفتر آقای روشنفکر میباشد. با تشکر از کبنا نیوز
بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
جناب دکتر یزدان پناه از مبارزه با فساد و رانت در دانشگاه فرمودید قانونی وجود دارد به نام از کجا آورده ای ، پیشنهاد می کنم این قانون را از مدیران مالی و بودجه و حسابداران ارشد و کارپردازان تحقیق نمایید به نتایجی خواهید رسید .
فرید
Iran, Islamic Republic of
عجب تناقضاتی... انشاالله در عمل نتیجه بهتری باشه.. دکتر میفرمایند, که اولویت با نیروهای حامی دولت هست و در جای, دیگر توصیه بر عدم سیاسی کاری در حوزه سلامت رو دارند... حالا ما دم خروس, رو باور کنیم یا قسم حضرت عباس رو؟؟؟
البته در اینکه باید گفت :(ما, ا به خیر تو امیدی, نیست... لطفا شر مرسان... )..شک نکنید...
Iran, Islamic Republic of
اقای دکتر پزدانپناه؛
۴۰۰هزارتومان توسط بیمارستان امام سحاد یاسوج درخردادماه کم شده است از خقوق خرداد .
چرا چرا جرا چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ایل تامرادی
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه دکتر یزدانپناه آمده که با امتیاز دادن به بعضی هم ولایتی هاشون اونها رو از حاج روشنفکر دور کنه و به سمت حاج زارع ببره ، ولی ایل تامرادی محکم تر از این چیزاست به برادرشان حاج روشنفکر پشت نمی کنند از موقعیتها استفاده می کنند ولی در آخر به روشنفکر رای میدهند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
علوم‌پزشکی یاسوج فقط پارتی بازیه من کسی میشناسم که برای امتحان استخدامی یکی از روستاها انتخاب کرد والان در حال انتقال به یاسوجه این یعنی حقی ضایع شدن متاسفام.....
کارمند مطلع وستادی
سلام جناب دکتریزدانپناه.......
واقعا مرکزبهداشت بویراحمدازضعفترین وبی برنامه ترین حوزه بهداشت استان هست .وسیاسی کاری امان بزرگترین وثقل ترین مرکزبهداشتی استان راگرفته که بیشترین جمعیت تحت پوشش دراستان رادارد....
اولا هنوزبعدازنزدیک به 3سالبه صورت سرپرستی اداره می شود وریس ندارد...
دوما معوقات پرسنل مال سالهای قبل ازقبیل هزینه مهدکودکها اضافه کاروکارانه وحق لباس ومسکن را پرداخت نکرده اند
سوما دچاررخوت وروزمرگی شده اند ومراکزوپایگاهای سلامت هیچ گونه انگیزه ای ندارند
شهروند
Iran, Islamic Republic of
سلام خدمت خوانندگان عزیز
حرف تا عمل فرسنگها فاصله دارد.
خیلی ها آمدند که آباد کنند ولی بعد از رفتنشان ویرانه تحویل دادند.
حامیان دولت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مگر شایستگی هم دارند؟
اگر می خواستی مدیر موفقی باشی فارغ از مسایل قومی و سیاسی از همه نیروهای توانمند حتی مخالف دیدگاه خودت استفاده می کردی.
روز تودیع تو هم خواهد رسید.
و تاریخ هست که می ماند
Iran, Islamic Republic of
گچساران هم از لجاط عقب افتادن پرداختی ها دست کمی از دهدشت ندارد.
حیدرزاده
Iran, Islamic Republic of
همه قبول دارند که از افراد شایسته و پاکدست استفاده بشه و نیروهای رانتی و ضعیف کنار گذاشته بشن
فقط یه نگاهی بکنید به مدیران دور و برتان مثلا ببینید چه کسی رئیس مرکز تحقیقات اجتماعی ! دانشگاه هست چه کسانی معاون درمان و بهداشت و غیره و اینها چه جوری اومدن؟!
گفتید شایسته سالاری بسیار خوب همه حمایت می کنیم یا علی بگو برای پاکسازی
Iran, Islamic Republic of
بیمارستان امام سجاد ۴۰۰هزارتومان از حقوق ما کم کرد به چه علت؟
کسی جواب ما را
بدهد چرا؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
بیمارستان امام سجاد ۴۰۰هزارتومان از حقوق ما کم کرد به چه علت؟
کسی جواب ما را
بدهد چرا؟؟؟
احمد اورژانسی
Iran, Islamic Republic of
شما که با این سوال و کامنت هایی که در کلیه سایت ها زدی ما را خفه کردی ؟ مگر در بیمارستانتان حسابداری و کارگزین ندارید ؟ جهت اطلاع شما ، ماه گذشته این مبلغ به کارمندان پرداخت شد و الان پشیمان شدند و کسر نمودند .
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
جونی ،مگه ماه قبلش نگرفتیش؟؟؟؟...چون علی الحساب بی..بعدش همه ی واحدها کسر کردن نه تنها امام سجاد،اینقد حرفهای خاله زَنکی نزنیت
جباری
Iran, Islamic Republic of
با همین شعارها قبلا که معاون درمان تشریف داشتید یه نفری گذاشتید رئیس یه بیمارستان و دیدید که چه دسته گلی به آب داد. آقا دست بردارید از شعار و با شهامت جارو کنید و امیدی به حمایت فلان و بهمان دسته و باند نداشته باشید.
آموزش و پژوهشی که کلا فراموش شده خود معاون پژوهش فقط خوبه ولی زیر مجموعه فاتحه. برخی قسمت ها هم که افتاده.
محمد
Iran, Islamic Republic of
ما به دکتر یزدانپناه کاملاً امیدواریم
حسین
Iran, Islamic Republic of
بالاخره یه عده راضی یه عده هم ناراضی
همیشه اینجوری بوده
سلام بر راضی ها درود بر ناراضی ها
حق گو
Iran, Islamic Republic of
بزرگوار بحث موافق و مخالف ، باید بر اساس حق و صداقت باشد دکتر یزدانپناه تقریبا یک ماهه که امده عملن ما در بخش آموزش دانشکده شاهد ، حمایت ایشان از اقای هستیم که رشته ایشان غیر علوم پزشکی است و کلی دکتر میکروبیولوژی پزشکی و کارشناس ارشد و نخبه وجود دارد این واقعا درست نیست که چون ایشان ریاست دانشگاه است بخواهد قانون را دور بزند
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
دکتر یزدانپناه انسانی وارسته وپاک دست هستند همینکه مثل آقای بووووق دزدی نمیکنن برای ما کافییست
جعفری
Iran, Islamic Republic of
یزدانپناه اگه بتونه همین خرابکاریهای که اقایان به بار آوردند جمع کنه کلی کار کرده
Iran, Islamic Republic of
هر کسی میارن دانشگاه، اول به فکر منافع خودش و اطرافیانش میباشد انگار دانشگاه ، غنائم جنگیه که باید بین خودشان و اطرافیانشان تقسیم شود مطمئن باشید تا چنین تفکری در بین مسئولین وجود داشته باشد همین آش و همین کاسه
Mohsen
Iran, Islamic Republic of
علوم پزشکی یاسوج سرشار از.به شخصه موردها دیدم.اکثر جذب ها صورت گرفته همه اقوام و خویشان یا معاون استاندار یا از طرف زارع بودن.
مردانگی
Iran, Islamic Republic of
از خداوند منان میخواهم که دکتر یزدانپناه بعنوان یک فرد عادل در دانشگاه ریاست کند که زمان پایان ریاستش سربلند میزش را ترک کند و ابزار دست سیاسیون و فامیلهای منافع طلبش نباشد با آرزوی سر بلندی برای همه ی انسانها
مهدیزاده
Iran, Islamic Republic of
ما به آقای دکتر یزدانپناه خیلی امیدواریم چراکه معاون آقای دکتر چمن بود که با شهامت و صداقت و منطق مدیریت می کرد و حتما دکتر یزدانپناه از استادش درس گرفته که زیر بار زیاده خواهان و باجگیران نرود.
شاید برخی انتقادها الان مطرح بشه خوب باشه تا حواسش باشه اما انشاالله در ادامه قدرت مستقل خودش را نشون بده.
بیژن
Iran, Islamic Republic of
ببخشید دکتر ، شما رو سیاسیون آوردند و بدون قول مساعدت شما چنین کاری انجام نمیشد پس خواهشمندم با صداقت صحبت کنید
سید
Sweden
والا مرکز بهداشت دهدشت هفت ماهه مسول نداره به لطف داوری شبکه و مرکز بهداشت از هم پاشیده
ارمان
Iran, Islamic Republic of
خدا خیرت بدهد دکتر تاجگردون ؛ شما با آوردن همچنین مدیرانی دانشگاه را سالها به عقب بر می گردانید آیا رای آنقدر برای شما مهم است که با سرنوشت کلی انسان اینگونه بازی می کنید
Iran, Islamic Republic of
ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی استان البته صد البته خود حضرتعالی بیشتر وبهتر از هرکسی میدانید که مردم از هر لحاظ با توجه به ظلم مضاعف استکبار جهانی با توسل به تحریمهای ظالمانه علیه ملت شریف ایران بر این ملت وارد آمده در این سال ۹۸ فشارها بیشتر وبیشتر شده است الخصوص در حوزه بهداشت ودرمان بالاخص در درمان شدت وحدت بیشتری دارد والان فشارهای داخلی که خصوص درمان که زیر مجموعه حضرتعالی است هزار برابر شده هیچ کدام از پزشکان عمومی متخصص داروخانه ها آزمایشگاهها نه با بیمه سلامت نه بیمه های مکمل عقد قرار داد ندارند پزشکانی که باید دلسوزترین دغدغه دارترین انسانها نسبت به حوزه سلامت باشند متا سفانه در اوج بی تدبیری حتی میشه گفت همراهی با دشمنان نظام ومردم بیشترین فشار را به مردم وارد کردند ضمن اینکه بیمه سلامت وبیمه های مکمل صد درصد مقصر این فشار به مردم می باشد اگر چنانچه امکان دارد با رایی زنی مشورت وصحبت وخواهش به همکاران پزشکتان و داروخانه ها وآزمایشگاه های بخواهید تا دست از این فرصت طلبی ومنفعت طلبی بردارند ومقداری از این الام ودرد های ملت بکاهند تا شاید خدا هم شر امریکارا.ر را از سر ملت کوتاه بگرداند و مردم این فرصت طلبی وفشار ه حوزه بهداشت ودرمان وبیمه سلامت و بیمه های مکمل وبی تدبیری این دولت را در همراهی دشمنان نظام به این ملت هرکز فراموش نخواهند کرد وحتما هم در وقت مقتضی پاسخ دندانشکنی به آنها خواهند داد که بخش مهمی از این فشار حاصل پرداخت نکردن سهم دولت وبخشی هم حاصل فساد اقتصادی است در سازمانهای بیمه گر اتفاق می افتد خدایا تا ظهور دولت یار امام خامنه ای عزیز را نگهدار به امید نابود ظلم وفساد در سراسر جهان با ظهور حضرت بقیه الله الهم صل علی محمد وال محمد
Iran, Islamic Republic of
ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی استان البته صد البته خود حضرتعالی بیشتر وبهتر از هرکسی میدانید که مردم از هر لحاظ با توجه به ظلم مضاعف استکبار جهانی با توسل به تحریمهای ظالمانه علیه ملت شریف ایران بر این ملت وارد آمده در این سال ۹۸ فشارها بیشتر وبیشتر شده است الخصوص در حوزه بهداشت ودرمان بالاخص در درمان شدت وحدت بیشتری دارد والان فشارهای داخلی که خصوص درمان که زیر مجموعه حضرتعالی است هزار برابر شده هیچ کدام از پزشکان عمومی متخصص داروخانه ها آزمایشگاهها نه با بیمه سلامت نه بیمه های مکمل عقد قرار داد ندارند پزشکانی که باید دلسوزترین دغدغه دارترین انسانها نسبت به حوزه سلامت باشند متا سفانه در اوج بی تدبیری حتی میشه گفت همراهی با دشمنان نظام ومردم بیشترین فشار را به مردم وارد کردند ضمن اینکه بیمه سلامت وبیمه های مکمل صد درصد مقصر این فشار به مردم می باشد اگر چنانچه امکان دارد با رایی زنی مشورت وصحبت وخواهش به همکاران پزشکتان و داروخانه ها وآزمایشگاه های بخواهید تا دست از این فرصت طلبی ومنفعت طلبی بردارند ومقداری از این الام ودرد های ملت بکاهند تا شاید خدا هم شر امریکارا . را از سر ملت کوتاه بگرداند و مردم این فرصت طلبی وفشار ظالمانه حوزه بهداشت ودرمان وبیمه سلامت و بیمه های مکمل وبی تدبیری این دولت را در همراهی دشمنان نظام به این ملت هرکز فراموش نخواهند کرد وحتما هم در وقت مقتضی پاسخ دندانشکنی به آنها خواهند داد که بخش مهمی از این فشار حاصل پرداخت نکردن سهم دولت وبخشی هم حاصل فساد اقتصادی است در سازمانهای بیمه گر اتفاق می افتد خدایا تا ظهور دولت یار امام خامنه ای عزیز را نگهدار به امید نابود ظلم وفساد در سراسر جهان با ظهور حضرت بقیه الله الهم صل علی محمد وال محمد
کارمند
Italy
از شبکه چرام خبری نیست l،مثل اینکه گل وبلبل هست .والا مشاوران مدیر شبکه چرام فقط اصولگرا ها هستند ، بعدش میگه من طرفدار دولت هستم ، نمیدونم مشکل چیه .شبکه چرام چندین مدیر داره ، لطفا بررسی کنید آقای دکتر یزدانپناه ، انصافا ضعیفترین مدیر هست . خدایی کدام مدیر شبکه قوی هست تو چند شبکه استان .بهمئی ،لنده ،چرام ، یاسوج .خدا ناظر هست ومی بیند
سیدی قوی است خخخخخخخخخخخخخخخخ
Iran, Islamic Republic of
یادمان نرفته که ایلامی بیانیه داد که هفته آینده! داوری تغییر می کند و مدیر جدید برای شبکه کهگیلویه معرفی می شود!
حالا ببینیم آیا یزدانپناه حرفش به کرسی می نشیند یا عدل هاشمی؟
احمد اورژانسی
United States
آقای دکتر یزدانپناه همانگونه که گفتند و همه می دانند خرابه ای را تحویل گرفته با مشکلات عدیده در این برهه خاص، ولی آرزومندیم که ایشان برای خدمت آمده اند و هدفشان رضایت مردم است و فردی است با سبقه ای درخشان در مدیریت که عمده موفقیت های دوران ریاست دکتر چمن در حوزه فعالیت ایشان در معاونت درمان بود و پایبند به قوانین ، اصول اخلاقی و ارزشها است و امیدواریم همانگونه که بارها اعلام نموده اند ، در انتخاب مدیران و روسا ، بدور از فشارهای سیاسی و جناحی و مشاوره ای ، از افراد شایسته ، با تدبیر ، کاردان ، شجاع ، اخلاق مدار و دارای صعه صدر که نگاهی امانت دارانه به مسئولیتشان داشته باشند و نه طلبکارانه و دغدغه مردم هم و غمشان باشد، استفاده نمایند .
سیسخت
Italy
په جناب یزدانپناه کسی حامی دولت نباشه. جمع بکن جون خوت چه دولتی امثال جنابعالی با دولتتون مردم را بیچاره کردید الان تو هم میخواهی علوم پزشکی را بیچاره کنی
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1