تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۵۱
کد مطلب : ۴۱۰۴۴۹
وقتی مدیران کهگیلویه و بویراحمد قادر به برقراری پرواز در یاسوج نیستند؛

فرودگاه یاسوج خاک می‌خورد / پرواز بی‌پرواز

۳
۱
فرودگاه یاسوج خاک می‌خورد / پرواز بی‌پرواز
کبنا ؛بیش از 15 ماه از سقوط هواپیمای تهران-یاسوج می‌گذرد و بعد از آن روز تا الان مسئولان کهگیلویه و بویراحمد قادر نبودند که پروازهای یاسوج را بر قرار کنند و خاک بر چهره فرودگاه یاسوج نشسته است. علی رغم رایزنی مسئولان استانی با مسئولان کشوری برای راه اندازی پرواز فرودگاه یاسوج- تهران این فرصت برای یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد فراهم نشد و متأسفانه برنامه‌ها و سفرهای مسئولان کشوری نیز به همین دلیل با مشکل مواجه شده است.
اما بعد از گذشت مدتی از حادثه سقوط هواپیما دوباره سخن از برقراری پروازها به میان آمد و حتی احمدی استاندار سابق کهگیلویه و بویراحمد در چندین نشست خبر از مذاکره با شرکت‌های هواپیمایی ایرلاین و ماهان داد.
فروردین امسال هم که اسلامی وزیر راه به کهگیلویه و بویراحمد سفر کرد به دغدغه نمایندگان مجلس اشاره کرد و گفت یکی از دغدغه‌های مردم افزایش پروازهای فرودگاه یاسوج است که دستور می‌دهم پروازها برای رفاه حال مردم افزایش پیدا کنند
وی حتی گفت: برای من غیرقابل قبول است که پروازهای فرودگاه قطع شود به همین دلیل جلسه گرفتیم و اصرار کردیم تا پروازها از سر گرفته شود و برای بیشتر شدن پروازها با شرکت‌های هواپیمایی هم صحبت کردیم.
مسوولان بارها گفتند و رسانه‌ها هم بارها انتشار دادند که پروازها از سر گرفته می‌شود و تعداد آنها هم افزایش پیدا می‌کند اما تعداد پروازهای فرودگاه یاسوج که افزایش پیدا نکرد هیچ! مرکز استان از داشتن پروازهای مرتب و روزانه هم محروم شد تا این استان از وعده‌های عملیاتی نشده رنج ببرد.
امروز حجت‌الاسلام خاضع رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در نشستی که هفته بازخوانی حقوق بشر آمریکایی نام داشت در خصوص حضور سخنرانان کشوری مراسمات ملی در استان گفت: چون استان خودمان پرواز مستقیم ندارد به همین دلیل برای دعوت از سخنرانان ملی مشکلاتی داریم.
وی عنوان کرد: وقتی با سخنرانان ملی صحبت می‌کنیم از حضور در استان استقبال می‌کنند اما برایشان سخت است که با پرواز تهران-شیراز بیایند و بقیه مسیر را با خودرو تا یاسوج بیایند.
حال که استاندار کهگیلویه و بویراحمد دو سه روزی است معارفه شده و تازه نفس است امید می‌رود مشکلات پروازی فرودگاه یاسوج با توجه به اقدامات و کارهای صورت گرفته مانند گسترش باند و ...در دستور کار قرار گیرد.
حجت الاسلام خاضع رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: نبود پرواز مستقیم، شورای هماهنگی را با مشکل دعوت از سخنرانان کشوری مواجه کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
بهتر ایخون بیان
یزذگرد
Iran, Islamic Republic of
کبنا جونی بیو سر علی موضوع فرودگاه متروکه یاسوج بطور ویژه بنه مندستور کارت بسا خوا که یه مسیولی شنیدددددددددددددد
علی
Iran, Islamic Republic of
فردگاهی که پرواز نداره جایگاهش رو این وانت های سرگردان رو ببرن داخلش تا ترافیک شهر کم بشه
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
به نظر شما کدام دانشگاه سال 1402 در استان کهگیلویه و بویراحمد عملکردی بهتری داشته است؟
دانشگاه یاسوج
دانشگاه علوم پزشکی
دانشگاه آزاد اسلامی
دانشگاه پیام‌نور
دانشگاه علمی کاربردی
دانشگاه فنی و حرفه‌ای
هیچ کدام
1