کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

علی رغم تذکرات مسئولان عالی رتبه در خصوص بکارگیری نیروها در بیمارستان شهید جلیل یاسوج؛

رئیس بیمارستان شهید جلیل یاسوج راه خود را می‌رود / بیمارستان در اختیار یک طایفه خاص

9 خرداد 1398 ساعت 13:23

مکاتبات زیادی در خصوص بکارگیری نورچشمی‌ها و نیروهای بی ضابطه در علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد و بیمارستان شهید جلیل یاسوج انجام گرفته و مسئولان عالی رتبه نیز از نوریان رئیس این بیمارستان خواسته‌اند که تکلیف این نیروها را هر چه سریعتر مشخص کنند، اما با وجود حجم تذکرات زیاد، نوریان در بیمارستان شهید جلیل راه خود را می‌رود و مردم هم از این وضعیت نگران هستند.


بکارگیری نیروهای بی ضابطه در دستگاه‌ها، شرکت‌ها و بیمارستان‌های دولتی همواره مورد اعتراض جوانان و مردم استان کهگیلویه و بویراحمد بوده است. با وجود اعتراض‌های مردمی و خبرهای گوناگون جهت برخورد با تبعیض در بکارگیری نیروها توسط مدیران اما متأسفانه گاهی این مطالبه عمومی زیر سایه کم توجهی و سفارش‌های صاحبان قدرت گم می‌شود.
مکاتبات زیادی در خصوص بکارگیری نورچشمی‌ها و نیروهای بی ضابطه در علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد و بیمارستان شهید جلیل یاسوج انجام گرفته و مسئولان عالی رتبه نیز از «نوریان» رئیس این بیمارستان خواسته‌اند که تکلیف این نیروها را هر چه سریعتر مشخص کنند، اما با وجود حجم تذکرات زیاد، نوریان در بیمارستان شهید جلیل راه خود را می‌رود و مردم هم از این وضعیت نگران هستند.
جمعی از جوانان و شهروندان با تماس‌ و ارسال پیام‌های مختلف از پرویز یزدان پناه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد که در این رابطه بر اساس قانون عمل کند و تلاش نماید که با با رفتارهای خارج از چارچوب نظام اداری و قانونی اعتماد مردم از این نظام که ثمره خون هزاران شهید و جانفشانی ملت شریف ایران است، سلب نشود.
لیست افراد بکار گرفته شده در بیمارستان شهید جلیل یاسوج در اختیار این رسانه است. همچنین بخشی از مسئولیت‌های این بیمارستان نیز در اختیار هم طایفه‌ای و بستگان رئیس بیمارستان قرار دارد که لازم است این رویه اصلاح گردد.

 


کد مطلب: 409993

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/409993/رئیس-بیمارستان-شهید-جلیل-یاسوج-راه-خود-می-رود-اختیار-یک-طایفه-خاص

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1