تاریخ انتشار
دوشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۱۹
کد مطلب : ۴۰۹۷۶۱
کبنا گزارش می‌دهد

کشاورزان کهگیلویه و بویراحمد و بازار بدون کود شیمیایی و سرشار از کود تقلبی/ دستگاه عریض و طویل جهاد کشاوری دقیقاً چه وظیفه‌ای دارد و چکار می‌کند؟

۵
۲
کشاورزان کهگیلویه و بویراحمد و بازار بدون کود شیمیایی و سرشار از کود تقلبی/ دستگاه عریض و طویل جهاد کشاوری دقیقاً چه وظیفه‌ای دارد و چکار می‌کند؟
کبنا ؛نوشتن در باره دستگاه عریض و طویل سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد که حواشی زیادی بر روی آن سایه انداخته است و با رفتن جعفر گوهرگانی  و آمدن الیاس تاج‌الدینی که علاقه و مراوده زیادی بین این دو وجود دارد از این حواشی کم که نشد، هنوز هم ادامه دارد را به وقت دیگری موکول می‌کنیم.
اما؛ این روزها کشاورزان زحمت کش استان کهگیلویه و بویراحمد در تکاپوی کشت و زرع و تلاش برای رونق تولید و خدمت به جامعه و همچنین کسب درآمد برای معاش زندگی خویش هستند. اما ای کاش همه مدیران و مسئولان نیز همچون این کشاورزان به تلاش و کوشش بپردازند و وظایفشان را درباره این کشاورزان زحمت کش به انجام برسانند.
این روزها کشاورزان به شدت با کمبود کود شیمیایی برای مزارع کشاورزی و باغات خود مواجه هستند و از طرفی بازار پر از کود شیمیایی تقلبی و بی کیفیت شده است و افراد سودجو با وقاحت تمام و آزادانه به فریب کشاورزان و قالب کردن کود شیمیایی تقلبی، درصدد نابودی محصولات کشاورزی استان هستند.
در این میان وظیفه جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد چیست؟ این دستگاه دولتی عریض و طویل چه خدمتی به کشاورزان استان می‌کند؟ آیا به حال و روز آنها توجه دارد؟ آیا اصلاً ارتباطی با کشاورزان دارد؟
آیا این دستگاه وظیفه ندارد که ضمن تهیه کود لازم برای کشاورزان با توزیع کنندگان گسترده کودهای تقلبی در استان برخورد کند و گزارشات لازم را به دستگاه قضایی بدهد؟
انتظار می‌رود که مقامات نظارتی استان و استاندار با تذکر لازم به مسئولین مرتبط در تدارک کود شیمیایی لازم برای کشاورزان محروم استان تلاش کنند و به شدت درصدد برخورد با متقلبین در بازار فریب کشاورزان باشند.
لازم است که جهاد کشاورزی لیست توزیع کنندگان قانونی و دارای مجوز در توزیع کود شیمیایی و... را به مردم اعلام کنند تا کشاورزان با خیال راحت خرید کنند و سردرگم نباشند و با قیمت مناسب به دست آنها برسد. این حق مردم و وظیفه مسئولین است.
مسولان نباید کشاورزان زحمت کش را فراموش کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

کشاورز
Iran, Islamic Republic of
خداییش تاج دینی هم شد. گوهرگانی و .ایشان هست. و کاری به تاجگردون هم ندارد. باید به اموراراضی مراحعه کرد تا اوج مسایل را بررسی کرد.
بچه یک کشاورز
Iran, Islamic Republic of
هیچی
این دستگاه صرفا یه عده زیادی را حقوق می دهد.
اگه همین حقوق ها را صرف خرید سموم آفت کش کند و به کشاورزان بدهد کاری مفید انجام داده.
هیچ فایده ای برای کشاورزان ندارد این دستگاه.
کشاورز
Romania
ای بابا . را رفتم پیشش واصلا تو باغ نی .ادای فارسی زبان ها را در میاره .این و گوهرگونی .میگن زمین های دولتی را بنام برادران و بستگانشون کردن .میگن همین. الان زیر پای است .سازمانی نمونده و ازهم پاشیده شده
همکار فنی
Iran, Islamic Republic of
کاش گروه نظارتی ده روز سندهای مالی را بررسی کنن تا ببینن چه هرج و مرج بوجود امده و حتی گفتن مسعول . که داره در عید و الان20 میلیون به شکل مختلف سند زده و پول دولت را . میکنه و شریکش است . در این اداره هست .ای اداره به. که خرابش کرد و رفت اداره میشه.میگن تمام وسایل اداری را بردن خونشون و در اموال .
خانم
Romania
خدا میداند که هررور اینجا بدتره و فضای در معاونت تولیدات.رییس سازمان
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1