تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۹
کد مطلب : ۴۰۹۶۳۱
دستگاه‌های دولتی که حرف‌شان حساب و کتاب ندارد

نوروزی: نمی‌دانیم به حرف دستگاه‌ها اعتماد بکنیم یا نه / آقای «تاج الدینی» اگر صحت گفته‌هایتان تأیید نشود، یک ریال تخصیص نمی‌دهیم / برای یک پروژه دو بار پول می‌خواهند / دم خروس پروژه رجا بیرون زد / شرکت پست این کاره نیست

۸
۰
نوروزی: نمی‌دانیم به حرف دستگاه‌ها اعتماد بکنیم یا نه / آقای «تاج الدینی» اگر صحت گفته‌هایتان تأیید نشود، یک ریال تخصیص نمی‌دهیم / برای یک پروژه دو بار پول می‌خواهند / دم خروس پروژه رجا بیرون زد / شرکت پست این کاره نیست
کبنا ؛«حرف دستگاه‌های دولتی باید حساب و کتاب داشته باشد»، حسن نوروزی رئیس سازمان برنامه و بودجه استان کهگیلویه و بویراحمد این صحبت را خطاب به مدیران از جمله رئیس جهاد کشاورزی استان گفت که می‌خواست دو بار برای یک پروژه پول بگیرد. نوروزی همچنین خطاب به شهردار یاسوج گفت که 7 ماه از کلنگ زنی این پل می‌گذرد و آن موقع حرفی از معارضات اجتماعی نبود، اما الان می گویند که معارضات اجتماعی هست.
نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست جعفر گوهرگانی و با حضور حسن نوروزی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و عزیز فیلی معاون عمرانی استاندار و مدیران عضو این نشست برگزار شد.
در این نشست که امروز سه شنبه (24 اردیبهشت ماه 98) در سالن شماره یک استانداری برگزار شد، بررسی مصوبات نشست گذشته و همچنین روند پروژه پل چهارم بشار (پل بلوار رجاء) از مصوبات این نشست بود.
حسن نوروزی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد در این باره گفت: در شهر یاسوج پروژه‌های پل سوم بشار و پل رجاء پروژه‌های مهم شهری بودند که باید تأمین اعتبار می‌شدند که باند اول پل سوم بشار افتتاح شد و از مجموعه 8.5 میلیارد تومان اعتبار پل رجاء مبلغ 6.5 میلیارد آن پرداخت شد.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مقرر شد ساختمان پل رجاء را احداث و اعتبارات لازم را برای احداث 1.5 کیلومترجاده دسترسی بعد از پل در اختیار شهرداری یاسوج قرار دهیم و ما هم این کار را انجام دادیم اما علی‌رغم اینکه حدود 7 ماه از کلنگ‌زنی پروژه می‌گذرد پیشرفت فیزیکی چندانی حاصل نشده و از عملکرد شهرداری رضایت نداریم.
وی در واکنش به اظهارات شهردار یاسوج مبنی بر معارضات برای شروع عملیات عمرانی گفت: وقتی کلنگ‌زنی کردیم گفتند معارضات حل شده حالا می‌گوید معارضات است اگر معارض بوده چرا اجازه کلنگ‌زنی داده شده است؟
http://www.ostan-kb.ir/Portal/picture/?304612/%DA%AF%D9%88%D9%87%D8%B1%DA%AF%D8%A7%D9%86%DB%8C
در ادامه سید انتظام سهمگین معاون فنی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اختصاص اعتبار 8 میلیارد تومانی برای پل چهارم بشار (پل بلوار رجاء) گفت: هیچ پروژه استانی و ملی در کهگیلویه و بویراحمد وجود ندارد که به اندازه این پل اعتبار دریافت کرده باشد.
اما نستهن مقدم شهردار یاسوج در پاسخ به حرکت لاک‌پشتی در احداث پل رجاء گفت: پل چهارم بشار یک پروژه استثنائی در حمایت دولت و پرداخت اعتبار بود اما پیمانکار بر اساس پرداخت نقد وارد مناقصه شد.
شهردار یاسوج به معارضات پیش‌روی طرح اشاره کرد و گفت: راه و شهرسازی، تعاونی آموزش و پرورش و اشخاص حقیقی معارضان این طرح بودند و قرار بر مساعدت بود برای 1.5 کیلومتر بعد از پل چهارم بود که تلاش می‌کنیم معارضات حل شده و پروژه دوباره به مناقصه برود.
نهایتاً با پیشنهاد عزیز فیلی معاون امور عمرانی استاندار مقرر شد تا پایان خرداد ماه به شهرداری یاسوج برای تعیین تکلیف وضعیت این پل زمان داده شود و در صورتی که پروژه پیشرفت چندانی نداشته باشد مجری طرح از شهردار یاسوج به دستگاه دیگری واگذار شود.
در ادامه این نشست که گویا حسن نوروزی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی دل پری داشت از بعضی مدیران، با بیان اینکه نمی‌دانیم به حرف دستگاه‌ها اعتماد بکنیم یا نه، تصریح کرد: اگر بخواهیم به حرف دستگاهها اعتماد نکنیم یک ریال هم تخصیص نمی‌دهیم.
وی افزود: ما یک معضل جدی در استان داریم، پروژه را تأمین اعتبار می‌کنیم با دستگاهها قول و قرار می‌گذاریم که پروژه را تمام کنند، یکسال بعد دوباره می‌آیند می گویند یک مبلغی بدهید تا پروژه را تمام کنیم.
نوروزی با اشاره به اینکه جهاد کشاورزی سال گذشته به ما اعلام کرد که اگر ۴ میلیارد اختصاص بدهید پروژه آبرسانی به باباکلان را تمام می‌کنیم، بیان کرد: آقای تاج الدینی می‌گویند که ما چنین نگفته‌ایم اگر صحت گفته‌هایشان تأیید نشود یک ریال تخصیص نمی‌دهیم.
رئیس سازمان برنامه و بودجه استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه حرف دستگاهها باید حساب و کتاب داشته باشد، خاطرنشان کرد: سال گذشته جهادکشاورزی به ما اعلام کردند که در توت نده و بن زرد پروژه داریم اعتبار را اختصاص بدهید تا حداقل پروژه بن زرد را به اتمام برسانیم و دو باره هم آمدند و گفتند برای پروژه توت نده اعتبار بدهید.
نوروزی با بیان اینکه سال گذشته میانگین پیشرفت پروژه‌های اقتصاد مقاومتی استان ۶۵ درصد بود، عنوان کرد: ما از عدد بودجه اطلاع داریم و پروژه‌ای مثل تنگاری شهرستان بویراحمد نباید در میان پروژه‌های اقتصاد مقاومتی سال ۹۸ باشد چون ۱۴ میلیارد اعتبار آن از هیچ منبعی قابل تأمین نیست.
وی با اشاره به اینکه ما هر ساله اعتبارات زیادی را به پروژه‌های اولویت دار استان اختصاص می‌دهیم اظهار کرد: پروژه تنگاری اگر مهم بود چرا در طول این سالیان تنها ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
رئیس سازمان برنامه و بودجه استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با اشاره به پروژه جی نف شرکت پست استان با اینکه «کلاً شرکت پست مال این کارها نیست»، تصریح کرد: اقای مفتح می‌گوید برق همکاری نمی‌کند، شرکت آب همکاری نمی‌کند و بعد خودش به جلسه نمی‌آید. ما قرار نیست کت و شلوار پست را بپوشیم و بعد کارهای‌شان را ما برای آن‌ها انجام دهیم.
نوروزی به اختصاص کمک‌های فنی و اعتباری به دستگاه‌های دارای پروژه‌های اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و افزود: در سال گذشته 65 میلیارد تومان از محل کمک‌های فنی و اعتباری به استان اختصاص داده شد که 44.5 درصد این اعتبار تخصیص یافته است.
http://www.ostan-kb.ir/Portal/picture/?304610/%DA%AF%D9%88%D9%87%D8%B1%DA%AF%D8%A7%D9%86%DB%8C
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تخصیص 70 درصدی اعتبارات فنی و اعتباری به استان اظهار کرد: از میزان 44.5 میلیارد تخصیص یافته 8 میلیارد به صورت نقد به خزانه استان واریز شده که از دستگاه‌های جهاد کشاورزی، صنعت و معدن، گردشگری و شهرک‌های صنعتی انتظار می‌رود در جذب این مبلغ اهتمام لازم را داشته باشند چرا که در صورت عدم جذب، مبلغ به خزانه کشور باز می‌گردد.
وی بیان کرد: کمک‌های فنی و اعتباری به پروژه‌های فعال در خدمت اشتغال و تولید اختصاص داده می‌شود و یک مورد از آن نیابد به خطا برود.
این مسوول در بخش دیگری از سخنان خود به 34 پروژه اقتصاد مقاومتی استان در سال 97 اشاره کرد و گفت: این پروژه‌ها عمدتاً در حوزه راه‌ها و انتقال آب بوده و در ایجاد زیرساخت‌ها نقش اساسی دارند.
نوروزی پیشرفت پروژه‌های اقتصاد مقاومتی را 65 درصد عنوان کرد و افزود: برای سال جدید حداکثر باید 30 پروژه جدید اقتصاد مقاومتی در حوزه زیرساخت‌ها، اشتغال و تولید تعریف شود.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این سازمان تخصیص اعتبارات استانی را به سمت پروژه‌های اقتصاد مقاومتی سوق دهد که البته سال گذشته نیز پروژه‌های اقتصاد مقاومتی در اولویت بود.
وی عنوان کرد: به جای اینکه اعتبارات ریز و میان چندین پروژه توزیع شود اعتبار به یک پروژه اختصاص داده شود تا به نتیجه برسد که دستگاه‌ها تا پایان اردیبهشت زمان دارند پروژه‌های اقتصاد مقاومتی سال 98 را به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی ارسال کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

شرمت الله
United States
نوروزی هم گرد و خاک می.کنه
شهروند
Iran, Islamic Republic of
ای بابا تا دیروز که شهردارمون میگفت پروژه پل بشار رو من فعال کردم و تا خردادماه تحویل میدم، حالا قراره تا خردادماه در خصوصش چاره اندیشی بشه؟!!!!!
اینکه دیگه پروژه نهضت بزرگ آسفالت و سهمیه قیر رایگان نیست؟!!!!!
حرف و حرف وحرف....
همشهری
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه هیچ اعتباری برای ادامه تعریض خیابان جمهوری اختصاص نداده اند. مسولین باید فکری به حال ترافیک این خیابان که پیشانی شهر یاسوج میباشد باشند
کارکنان دنا
Iran, Islamic Republic of
گل گفتی جناب دکتر .ما کارکنان جهاد کشاورزی بد ترین دوران را داریم طی میکنیم .اخیرا مبالغ کلان بعنوان خدمات رفاهی و تحت ماموریت به مدیران واریز شده و شنیده ها حکایت از مبلغ هر نفر ده میلیون تومان و استاد در امور مالی ضبط شده اند ولی کارکنان عادی هیچ .اسناد امور اراضی هم جداست .و گروه مالی جدا گانه هرنفر 5 میلیون تومان گرفته اند
فقرا
Iran, Islamic Republic of
.رییسی امده و سیسختی مغازه دار میبینی .@@راستی شنیدیم در دنا میخواهی گردش زنی بزنی .باغ ها را میشو.مسعول مالی همیشه.
Iran, Islamic Republic of
کسی . هیچ اعتباری ندارد . په همه چیز را به خود مالیدند
مهدی
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای دکتر چرا در ساخت پل سوم که برای شهرمان حیاتی بود و11 سال طول کشید 6سال در دوره ی مدیریت خودتان بود تازه اون هم فقط یک باند ان افتتاح شده ؟؟؟!!! پل چهارم فقط برای اون ویلاهای غیر مجازی است که بعد از بیمارستان امام سجاد(ع).....
کارمند
Iran, Islamic Republic of
خداییش برای تاج دینی خیلی زود بود.بنازمت گوهرگانی که خودت میدونی چیکار کردی
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1