کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در نشست افطاری هئیت رئیسه سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با رسانه‌ها:

رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد بیانیه گام دوم انقلاب را تبیین کنند

23 ارديبهشت 1398 ساعت 10:16

کمک به بهبود وضعیت جامعه رسالت خبرنگار است و اگر شما نقش و رسالت خود را در جامعه به درستی ایفا کنید شرایط در هر زمینه‌ای اصلاح شده و بهبود می‌یابد.


هیأت رئیسه سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد شب گذشته (یکشنبه 22 اردیبهشت ماه 98) در محل روابط عمومی این سپاه میزبان رسانه‌های استان بودند. حجت‌الاسلام «سیروس حکمتی» مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح، سرهنگ پاسدار جهانگیر انصاری جانشین سپاه فتح، سرهنگ حیدری مسئول تبلیغات و روابط عمومی و اسحاق باقرزاده مدیر روابط عمومی سپاه فتح در این نشست افطاری حضور داشتند.

مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ماحصل و خلاصه بیانیه گام دوم انقلاب تشکیل تمدن نوین اسلامی و مهدویت است و رسانه‌های استان باید نقش خود را در تبیین و مطالبه‌گری آن عملیاتی کنند.
رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد جهت تبیین بیانیه گام دوم چه کرده‌اند؟
در این آیین حجت‌الاسلام سیروس حکمتی با اشاره به امدادهای غیبی که از بدو پیروزی انقلاب شامل حال مردم و نظام شده اظهار کرد: قبل از انقلاب همه مقدرات کشور در دست مستشاران آمریکایی بود.
مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: اما مقدرات الهی موجب شد تا با نصرت الهی انقلاب به ثمر بنشیند و در همه این چند دهه آمریکایی‌ها را به چالش بکشاند.
این مسؤول به برخی از دستاوردهای انقلاب اشاره کرد و گفت: در وهله اول به حکومت خودکامه و استبدادی پهلوی خاتمه داد و در وهله بعد انقلاب‌‌های نوظهور در سراسر منطقه و جهان را ایجاد کرد.
وی افزود: در چهل ساله اول انقلاب چنان دستاوردها محیرالعقول بود که دشمن را متحیر کرد و موجب شد تا نظام استکباری به شدت دشمنی ورزد.
مسؤول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه فتح استان این دستاوردهای عظیم را در همه عرصه‌های سیاسی و اقتصادی و فرهنگی و علمی دانست و گفت: انقلاب با چنین دستاوردهای بزرگی نیاز به تبیین دارد که لازم است فارغ از هر گونه اختلافاتی در تبیین آن بکوشیم که سهم رسانه‌ها در این عرصه از سایر اقشار بیشتر و مهم‌تر است.
وی حفظ اساس نظام را از همه چیز مهم‌تر دانست و افزود: پایگاه‌های شایعه پراکنی و دروغ‌گویی علیه نظام جمهوری اسلامی به شدت زیاد شده است و همه آن‌ها اعتقادات جوانان را نشانه گرفته‌اند و امروز هم خبرنگاران و هم آنانی که تریبونی در اختیار دارند و اهل قلم و کلام هستند باید حضوری شایسته در عرصه برای حفظ دستاوردهای نظام داشته باشند.
حکمتی با انتقاد تلویحی از عملکرد رسانه‌ها در تبیین بیانیه گام دوم انقلاب خاطرنشان کرد: ماحصل و خلاصه بیانیه گام دوم انقلاب تشکیل تمدن نوین اسلامی  و مهدویت است و رسانه‌ها باید نقش خود را در تبیین و مطالبه‌گری آن عملیاتی کنند.
این مسؤول از خبرنگاران خواست تا نسبت به مسؤولان مطالبه‌گری داشته باشند تا همه بدانند مسؤولان سیاسی و اقتصادی و فرهنگی در راستای تبیین این بیانیه چه کاری انجام داده‌اند.
خبرنگاران تحرکات آمریکایی‌ها را به درستی تبیین کنند
در این آیین سرهنگ پاسدار جهانگیر انصاری جانشین سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به نقش دیده‌بانی که رسانه‌ها بر عهده دارند اظهار کرد: افتخار می‌کنیم که در مجموعه سپاه فتح همواره پذیرای مجموعه‌ای بیدار و آگاه به عنوان دیده‌بانان نظام و کشور و استان هستیم.
خبرنگاران تحرکات آمریکایی‌ها را به درستی تبیین کنند/نقش رسانه‌ها در بهبود شرایط
وی با بیان فرازهایی از سخنان رهبری معظم انقلاب در خصوص نقش و جایگاه رسانه و خبرنگار در جامعه اظهار کرد: کمک به بهبود وضعیت جامعه رسالت خبرنگار است و اگر شما نقش و رسالت خود را در جامعه به درستی ایفا کنید شرایط در هر زمینه‌ای اصلاح شده و بهبود می‌یابد.
این رزمنده و فرمانده هشت سال دفاع مقدس با بیان فرموده مقام معظم رهبری در خصوص نقش خبرنگاران در حفظ دستاوردهای انقلاب خاطرنشان کرد: خبرنگاران به مانند دیده‌بانان در مکان بلندی قرار دارند که بیش از هر قشر دیگری اوضاع جامعه را رصد می‌کنند و می‌توانند با رصد دقیق خود هر مسؤولی را برای موفقیت کمک کنند و نقش آگاهی بخشی در جامعه را به درستی بر عهده بگیرند.
جانشین سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه اظهارات خود در جمع خبرنگاران از دست دادن مطبوعات آزاد را به منزله از دست دادن بسیاری از دستاوردها دانست و گفت: رهبری در بیانات متقن و فرمایشات راهگشای خود عفاف و تقوا و صداقت را بیش از هر چیز به رسانه‌ها گوشزد می‌فرمایند.
وی در بخشی از سخنان خود با اشاره به اینکه دشمن جنگ روانی به راه انداخته و همراه با جنگ اقتصادی به دنبال جنگ روانی در عرصه‌های دیگر نیز هست خاطرنشان کرد: یکی از موضوعاتی که شما خبرنگاران باید به تبیین آن بپردازید موضوع حضور ناو آمریکایی در خلیج فارس و تبیین درست آن برای مردم است.
این فرمانده ادامه داد: حضور ناوهای هواپیمابر آمریکا در خلیج فارس از ابتدای انقلاب تاکنون وجود داشته و یک روند عادی است که از دوره کارتر و پیش از آن گرفته تا دوره ترامپ ادامه دارد.
انصاری بیان کرد: آمریکایی‌ها خودشان می‌دانند که پایگاه‌هایشان در صورت هرگونه خطایی چه وضعیتی خواهد داشت و در دسترس جمهوری اسلامی قرار دارند.
وی با تحلیلی از اوضاع و شرایط خلیج فارس افزود: آن‌ها به قول خودشان دنبال تامین امنیت گاو شیرده خود یعنی عربستان و سایر هم پیمانان در منطقه خلیج فارس هستند و قدرتی که بخواهند با ناو هواپیمابر در خلیج فارس اقدامی انجام بدهند را نخواهند داشت.
جانشین سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در بخشی دیگر از اظهارات خود در جمع خبرنگاران با اشاره به نزدیک شدن روز سوم خرداد سالروز حماسه فتح خونین‌شهر از رسانه‌ها خواست تا با ارائه گزارش‌ها و اخبار و تحلیل‌ها این حماسه بزرگ و جاویدان را برای نسل جوان تبیین کنند.


کد مطلب: 409599

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/409599/رسانه-های-کهگیلویه-بویراحمد-بیانیه-گام-دوم-انقلاب-تبیین-کنند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1