کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

سه فرماندار کهگیلویه و بویراحمد تغییر می‌کند

23 اسفند 1397 ساعت 2:51

همچنین زمزمه تغییر فرماندار کهگیلویه به گوش می‌رسد. نیکبخت علی رغم اینکه یک چهره دانشگاهی است اما نتوانست رضایت استاندار و نماینده مردم و حتی سیاسیون در مجلس را جلب کند.


شنیده‌ها حاکی از آن دارد که سه فرماندار استان کهگیلویه و بویراحمد به زودی تغییر خواهند کرد. در محافل گوناگون و گروه‌های مجازی صحبت رفتن دارا کریمی‌نژاد از فرمانداری لنده داغ است، موضوعی که تاکنون هیچ منبع رسمی نه آن را تأیید کرده است و نه رد.
کریمی‌نژاد از نیروهای شناخته شده اصلاح‌طلب می‌باشد و از او به عنوان یکی از فرمانداران موفق یاد می‌کنند. موضع گیری کریمی‌نژاد در مقابل نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده و همچنین واکنش فرماندار لنده به نحوه تودیع و معارفه فرمانداران سابق گچساران تا حدودی نظر مثبت استانداری از او روی برگرداند.
از افراد متفاوتی برای جایگزینی کریمی‌نژاد نام‌برده می‌شود.
همچنین نادیا صداقت فرماندار دنا که حدود 10 ماه سرپرست فرمانداری دنا را برعهده دارد، هنوز حکم رسمی او ابلاغ نشده است و گفته می‌شود که غلام‌محمد زارعی نماینده مردم بویراحمد و دنا رضایت چندانی برای ماندن «صداقت» ندارد. علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خرداد 97 تصمیم گرفت که برای اولین بار در استان کهگیلویه و بویراحمد یک زن فرماندار شود. صداقت از فرمانداران پی‌گیر، پر تحرک و کاری است. در باره تغییر او هیچ حرف رسمی زده نشد.
همچنین زمزمه تغییر فرماندار کهگیلویه به گوش می‌رسد. نیکبخت علی رغم اینکه یک چهره دانشگاهی است  اما نتوانست رضایت استانداری کهگیلویه و بویراحمد و حتی سیاسیون موافق دولت تدبیر و امید در مجلس را  جلب کند. بازدیدهای مستمر نیکبخت از روستا یکی از کارهای خوب او به شمار می‌رود. نیکبخت قوم‌گرایی را کنار گذاشته و پیگیری مستمر کارها، به نتیجه رسیدن پروژه‌ها را در دستور کار قرار داده است. عدم جذب تسهیلات اشتغالزایی یکی از موضوعاتی بود که نیکبخت نتوانست موفقیت چندانی در این حوزه داشته باشد.


کد مطلب: 407967

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/407967/سه-فرماندار-کهگیلویه-بویراحمد-تغییر-می-کند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1