تاریخ انتشار
چهارشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۴۶
کد مطلب : ۴۰۷۵۳۸
کبنا گزارش می‌دهد

در دیدار شهردار یاسوج با رئیس فدارسیون فوتبال چه گذشت؟ / مقدم هدف از احیای تیم فوتبال شهرداری یاسوج را تشریح کرد

۱۶
۰
در دیدار شهردار یاسوج با رئیس فدارسیون فوتبال چه گذشت؟ / مقدم هدف از احیای تیم فوتبال شهرداری یاسوج را تشریح کرد
کبنا ؛رئیس فدراسیون فوتبال با شهردار و اعضای شورای شهر یاسوج دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش کبنا، در این دیدار شهردار یاسوج با استقبال از سفر رئیس فدراسیون فوتبال به پایتخت طبیعت ایران، گفت: برنامه ریزی برای احیای تیم فوتبال شهرداری یاسوج از مدت ها قبل آغاز شده است.
نستهن مقدم با مرور اتفاقات پیرامون تیم شهرداری یاسوج، ابراز داشت: یکی از خواسته های مردم شهر یاسوج و به ویژه جوانان موضوع احیای تیم فوتبال شهرداری یاسوج است که شهرداری و شورای اسلامی شهر در همین راستا هدفگذاری و برنامه ریزی خود را آغاز کرده اند.
مقدم ابراز داشت: متاسفانه در سنوات گذشته پس از انحلال تیم شهرداری یاسوج همه امتیازات و زیرساخت های این تیم از بین رفته است و احیای آن به معنای شروع کردن از ابتدا است.
وی ادامه داد: قوانین فوتبال و همچنین قوانین اداره کردن تیم ها نیز تغییراتی داشته است که باعث زمان بر شدن این پروسه خواهد شد.
شهردار یاسوج با اشاره به توانایی کشف و معرفی استعدادهای فوتبالی از سوی تیم های محلی بیان داشت: احیای تیم فوتبال شهرداری یاسوج مستلزم حمایت همه مسئولان و بخصوص حمایت فدراسیون فوتبال است.
مقدم بیان کرد: جام بزرگ فوتسال شهر پاک با حضور 56 تیم از اقصی نقاط استان و برخی از استان های کشور در یاسوج بخوبی برگزار شد و سرمربی تیم ملی فوتسال نیز از این مسابقات تمجید کرد و از آن به عنوان فرصتی برای بروز استعدادهای فوتسال این استان یاد کرد.
وی ابراز کرد: با حمایت شهرداری یاسوج تاکنون چندین نفر از ورزشکاران رشته های مختلف به تیم های ملی راه یافته اند.
شهردار یاسوج گفت: سه نفر از ملی پوشان بانوی تیم ملی فوتسال نیز با حمایت و پشتیبانی شهرداری و شورای اسلامی شهر یاسوج موفق به راهیابی به اردوی تیم ملی شدند.
شهردار یاسوج خاطرنشان کرد: آمادگی کامل شهرداری برای احیای مجدد تیم فوتبال وجود دارد و احیای این تیم نیازمند همکاری فدراسیون فوتبال و مسئولان استانی است.
مقدم با تاکید بر اینکه هدف احیای تیم فوتبال شهرداری را با هدف کشف و معرفی استعدادهای فوتبالی بومی خواهد بود، گفت: هدفمان اینست که تیم کاملا بومی باشد و از ظرفیت‌های درون استان تنها استفاده شود و بهترین‌ بازیکنان بومی استان را جذب خواهیم کرد.
تاج: باید به مردم شهر یاسوج تبریک گفت/ فوتبال در کهگیلویه و بویراحمد تقویت می شود
  رئیس فدراسیون فوتبال نیز در این دیدار با تقدیر از شهردار و اعضای شورای شهر یاسوج گفت: باید به مردم شهر یاسوج تبریک گفت که این نگاه فوتبالی در میان مسئولان شهرداری وجود دارد.
مهدی تاج با اشاره به آثار مثبت و پیامدهای اجتماعی فوتبال در شهرها گفت: کوتاه ترین و بهترین راه برای حل بسیاری از معضلات و ناهنجاری های شهری، ورزش و بخصوص فوتبال است.
تاج با اشاره به اینکه ورزش یک مقوله اجتماعی است، ابراز داشت: سیاسی دیدن فوتبال باعث رنگ باختن مزیت های آن و آسیب دیدن این ورزش می شود و بر همین اساس فوتبال را باید صرفا اجتماعی دید.
وی با بیان اینکه رتبه‌های فعلی فوتبال، فوتسال، و فوتبال ساحلی کشور در دنیا مایه افتخار است، اظهار داشت: فوتسال، فوتبال ساحلی و فوتبال کشور به ترتیب رتبه‌های 3، 2 و 22 را در جهان دارد.
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: فوتبال در دنیا امروز یک صنعت درآمدزاست اما در کشور ما بخاطر برخی مسائل هنوز این اتفاق نیفتاده است.
تاج افزود: در کشور ما شاهد هستیم که کارخانه ها به سمت باشگاه داری می روند در حالی که اگر حق و حقوق فوتبالی از جمله حق پخش تلویزیونی و سایر درآمدخهای فوتبالی، وارد فوتبال شود، این باشگاه ها هستند که می توانند کارخانه داری کنند.
وی با تقدیر از شهردار یاسوج و اعضای شورای شهر بخاطر توجه به اهمیت فوتبال و خواست مردم، گفت: باید به مردم شهر یاسوج تبریک گفت که این نگاه فوتبالی در میان مسئولان شهرداری وجود دارد.
مهدی تاج بیان داشت: روزی تیم فوتبال شهرداری یاسوج تا یک قدمی قهرمانی جام حذفی رفت که این بیانگر ظرفیت‌های موجود در این استان است.
رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه استفاده از ظرفیت های بومی باعث رشد یک تیم می شود، افزود: به عنوان مثال تیم هایی که یک شبه در لیگ های بالا ایجاد شد و هیچ پشتوانه بومی در استان نداشت، خیلی زود محو شدند.
 تاج گفت: هم اکنون 7 نفر از بازیکنان تیم ملی فوتسال بانوان از یاسوج هستند که این آمار در مقایسه با جمعیت و توجه به نبود زیرساخت ها و تیم های ورزشی، فوق العاده است.
وی ادامه داد: راه رسیدن به فوتبال دراز و پرخرج است و در بررسی هایتان به حوزه فوتسال هم توجه کنید.
رئیس فدراسیون فوتبال در پایان گفت: تمام تلاشمان را می کنیم تا استان در فوتبال و فوتسال و فوتبال ساحلی و فوتبال و فوتسال بانوان حمایت شود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

علی امیری
جناب شهردار واقعا وضعیت آسفالت شهر رو نمی بینید
کارگر
آقای شهردار حقوق کارگر مونده به فکر احیای تیم فوتبال افتاده اید
شهروند
Iran, Islamic Republic of
یه بابایی رو به ده راه نمیدادن میگفت خونه کدخدا کجاست. آقای مقدم در این وضعییت بد اقتصادی کشور و بل طبع شهرداریهای کشور آیا بهتر نیست به فکر استمرار عملیلات عمرانی و پرداخت معوقات کارکنان خودت باشی ( البته اگر ادعا نکنی که پرداخت ها رو به روز کردم)؟1111
دنا
Iran, Islamic Republic of
اقای شهردار تورا به هر چه دوس داری قسم هزینه شهر داری را خرج فوتبال نکن با اون این همه چاله و مشکلات شهر را بر طرف کن خدا میدونه کی و از کدوم شهر میاد و هزینه میلیاردی به جیب می زنن به شهر بیشتر از این ظلم نکنید
عظیم
Iran, Islamic Republic of
جناب شهردار خبر شهردار شدن شما مارا بسیار خوشحال ساخت ولی متاسفانه بعد از گذشت تقریبا ۲ سال از خدمتت در شهرداری یاسوج بع عنوان ضعیف ترین شهردار یاسوج در بین مردان شناخته شده اید چون مدام دارید شده اید. شورای شهر وضعیت شهرک جهاد و امان علی را نمی بیند از ما عوارض گرفتین هیچ خدماتی ندادین گفتن شهرداری وضعیت مالی خوبی نداره حال چطور می خواهید تیم راه اندازی کنید
آسمان صاف
Iran, Islamic Republic of
پس شهرداری یاسوج وضعیت مالی خوبی داره و به شهروندان خدمات نمی ده
امیر
Iran, Islamic Republic of
تیم داری هم بخور بخور دیگه درست میکنه ممنون از به فکر شهروند بودن
نسیم
Iran, Islamic Republic of
جناب مقدم اگه پول دارید به وضعیت آسفالت مرکز شهر برسید
نوید
Iran, Islamic Republic of
شهردار محترم تو رو خدا به فکر کارهای اساسی تر باش شما و شورای شهر فقط میخوایم اسم در کنین
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
جناب شهردار من خودم مشغولیت کارهای فرهنگی هست ولی واقعا کارهای مهم تری میشه انجام دارید البته اگه وضعیت مالی خوبی دارید ّ ظاهرا که دارید
دوست ودشمن
Iran, Islamic Republic of
آخر نمیدونم شهردار دوستدار شهر هست یا دشمن شهر . بابا به وضعیت شهر برس فوتبال پیش کش
کارگر
Iran, Islamic Republic of
جناب شهردار تو رو به خدا اگه پول دارید چرا تا به الان عیدی ما رو ندادی
کارکنان شهرداری
Iran, Islamic Republic of
جناب شهردار محترم آیا واقعا نمی دانید یا نمی خواهید بدانید که حقوق ما کارکنان چقدر پایین هست و گاهی اوقات با شب کاری و تعطیل کاری به ۳ میلیون هم نمی رسد و شب کاری یا اضافه کار را خط میزنید میگید پول نیست حال چطور برای بخور بخور پول هست
ما بازنشسته ایم
Iran, Islamic Republic of
جناب شهردار بعد از یک سال بازنشستگی هنوز پول باز نشستگی نداده اید و میگید پول ندارید حالا پولدار شده اید کل بازنشستگی من ۶۵ میلیون هست
آگاهی
Iran, Islamic Republic of
آقای مقدم ما میدانیم تین تصمیم شما نیست و به شما تحمیل شده است
صمد عرب زاده
Iran, Islamic Republic of
خیلی هم کار خوبی می کنن جناب شهردار اگه این کار رو بکنن دیگه امثال من مجبور نیستن به این شهر اون شهر برن برا فوتبال بعدشم اقایون محترم شهرما بهترین شهر هستش شهردار هم به نحو احسن وظیفه شو انجام میده شما هم سرتون تو کار خودتون باشه
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1