تاریخ انتشار
شنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۱۲
کد مطلب : ۴۴۵۷۳۶
یادداشت ارسالی؛

آقای استاندار دیشموک از شیون و گریه و خون سیر است

۴
۱
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
آقای استاندار دیشموک از شیون و گریه و خون سیر است
کبنا ؛ آقای استاندار پس از انتصاب پسر عمو و خواهر زاده‌اش در استانداری کهگیلویه و بویراحمد اشکان خود را در سرزمین اشک‌ها دیشموک جاری می‌کند تا از این رهگذر دلی را بلرزاند. آقای احمد زاده دیشموک به اندازه کافی در عزای دخترانش شیون و زاری به خود دیده و به شیون و زاری نیازی ندارد. دیشموک استاندار انقلابی می‌خواهد که به جای انتصاب خواهر زاده و پسر عمویت از دختران مظلوم دیشموک به جای حلقه‌های دار بر صندلی‌های مدیریتی استان کهگیلویه و بویراحمد بنشاند. گریه‌های شما دختران دیشموک را از چوبه‌های دار پایین نمی‌آورد. با خود فرماندار ناکارآمد می‌برید و بر محرومیت دیشموک می‌گریید. معلمی که 30 سال معلمی کرده از توسعه و راه و سازه و ارتباط و زیر ساخت چه می‌داند که راهشگای توسعه و جانشین شما برای رفع محرومیت از این دیار باشد. به جای سرا زیر کردن اشکانت فرماندار توانمند انتخاب می‌کردی نه در بذل و بخشش‌های مناصب کرسی‌ها را به نمایندگان و گریه را نصیب دیشموکی ها می‌کردی. رو به روی دوربین برای راه دیشموک اشک می‌ریزی اما سرپرست اداره کل بی توکن راهداری را با خود همراه می‌سازی که نه از فردایش خبر دارد و نه از جانشینش و نه از اختیارش. دیشموک اشک نمی‌خواهد. دیشموک راهش را از همان راهداری می‌خواهد که مدیرش را در خلوت هنوز در بذل و بخشش‌هایت سهمیه بندی بین نمایندگان مجلس نکردی. اشک می‌ریزی و یک روز معلمی دیگر را برای راهداری معرفی می‌نمایی و یک روز فرد غیر مرتبط دیگری را. اشکانت را بر محرومیت دیشموک سرآزیر می‌کنی اما با خودت سرپرست غیر مرتبط دیگر اداره کل فناوری اطلاعات منصوب و همراه می‌سازی که در چند سال مسئولیت معاونتش پایش در این مناطق باز نشده و با شنیدن بحران ارتباطی بازهم اشک می‌ریزی. و باز هم رو به روی دوربین اشک می‌ریزی از فقر و نداری مردم دیشموک اما با خودت زمزمه کرده‌ای دختران دیشموک در فقر و نداری و سرقت سرمایه‌هایشان جان می‌دهند اما مسئولین که نوکر و خادم این مردم مظلومند دخترانشان در روسیه در رفاه و آرامش کامل درس خوانده و پدرشان رو به روی دوربین اشک می‌ریزند. و تو آقای استاندار از لزوم حرکت جهادی و پای کار بودن مسئولین سخن میگویی اما چند ماه از دولت گذشته پای کار نمایندگان مجلس و تقسیم بندی غنایم بوده‌ای و بازهم بر دیشموک اشک می‌ریزی. بخشداران دیشموک و قلعه رئیسی را مردم این مناطق انتخاب می‌کنند یا همان کسی که اشک می‌ریزد. مسئولیت محرومیت زدایی با شما و مدیران شما بوده اما محرومیتی پاک نمی‌شود و به جایش اشکان شما جاری می‌شود. با خود رئیس سازمان برنامه بودجه‌ای را همراه می‌سازی که از برنامه و بودجه‌اش خبر خودکشی سالانه 60 نوجوان به دیشموک رسیده است. دیشموک غرق در بی اطلاعی است. نیازمند تزریق فرهنگ است اشک می‌ریزی اما مدیرکل آموزش و پرورشت را به سهمیه‌های نمایندگان می‌سپاری. دیشموک نیازمند کار است. اشتغال است، کار آفرینی است اما مدیرکل کارت را از دریچه نمایندگان منصوب می‌کنی و گریه می‌کنی. دیشموک نیازمند ورزش است اما اداره کل ورزش و جوانانت را هنوز در تقسیم بندی‌ها تقسیم نکرده‌ای و اما بر دیشموک اشک می‌ریزی. دیشموک شیونش را کرده و ناله‌هایش را سر داده علاوه بر اشک‌ها خون‌های عزیزانش جاری شده، دیشموک به اشک نیاز ندارد به استاندار انقلابی نیاز دارد که توصیه‌های چند باره رهبری را پشت گوش نیاندازد انتصاب‌های نمایندگان را بازگرداند، بستگان را عزل کند و به گریه‌های غیرمنطقی جلوی دوریین پایان داده و به جایش کار کند.
 ----------------------------------------------------------
مهدیه دختری که هنوز زنده است از دیشموک
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
هر مدیری طرح وبرنامه ای برای توسعه استان بدبخت ما وحوزه کاری خودش ندارد ظلم به خودش ومردم است در آن جایگاه باشد
بدبخت دانای دیشمکی
Iran, Islamic Republic of
خدا پدر و مادرت را رحمت کند با این جواب دندان شکن. قصد دارد نا کارآمدیهایش را با این اشک ها نزد مردم توجیه کند.
هم استانی
Iran, Islamic Republic of
خدایا شکرت
حالا که یک استاندار دلسوز و با عاطفه پیدا شده و داره حقیقتو میگه و قول داده دفاع کنه و حمایت کنه ما اینجور ناجوانمردانه زبان به تخریبشون می گشاییم.راستی برای چی؟برای چه؟چرا ما اینقدر زود قضاوت میکنیم؟لازم به ذکر است جناب احمدزاده کمتر از 6ماه هست که این مسئولیتو بر عهده دارند.
Iran, Islamic Republic of
احسنت
پایان «صیانت» و «جهاد تبیین» در بهارستان؟

پایان «صیانت» و «جهاد تبیین» در بهارستان؟

سخنان اخیر مقام معظم رهبری درباره فضای مجازی و جهاد تبیین تحرکاتی را در بین برخی مجلسیان ...
خاتمي، تشكيلاتي‌تر از روحاني و احمدي‌نژاد

خاتمي، تشكيلاتي‌تر از روحاني و احمدي‌نژاد

«احمدي‌نژاد مصداق سياستمدار اپورتونيست است و با اسب زين‌ كردن آماده ورود به ميدان است....
24 سال انتظار براي خانه‌دار شدن

24 سال انتظار براي خانه‌دار شدن

بر اساس گزارش‌هاي رسمي زمان خانه‌دار شدن براي افراد در سال 99 به بيشترين ميزان خود رسيده ...
1