تاریخ انتشار
شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۵۷
کد مطلب : ۴۱۴۵۹۷
یادداشت ارسالی؛

راز تردید دکتر هدایتخواه؟!  دوراهی اشراف - مستضعفین

۵۵
۵
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
راز تردید دکتر هدایتخواه؟!  دوراهی اشراف - مستضعفین
کبنا ؛تا انتخابات مجلس یازدهم چند ماهی بیش باقی نمانده است و جریان اصولگرا هنوز در تکاپوی تعبیه‌ی ساز و کار
مناسب، نه به منظور رسیدن به گزینه واحد، که به منظور به بن بست کشاندن همه گزینه‌ها و تحمیلِ پنجمین حضورِ بد فرجام،
 به دکتر ستار هدایتخواه در انتخابات است.
 استاد اما، ظاهراً اینبار بر خلاف دوره‌های پیشین قصد دارند قبل از اعلام موافقت، ارزیابی ریسک کنند تا با بررسی فایده - هزینه‌ی حضور خود، تصمیمی را اتخاذ نمایند که پس از اسفند ۹۸، افکار عمومی او را بازنده اخلاقی انتخابات نداند!
نگارننده بر این باور است که دکتر هدایتخواه به چند دلیل درباره حضورِ تحت فشارِ اطرافیان در انتخابات، تردیدهای جدی و به حق دارد که ذیلاً به اهمان دلایل اشاره خواهد شد و البته با طرح چند پرسش تلاش می‌کنیم ذهن استاد عزیز را به دیگر جوانب این تصمیم مهم و حیاتی معطوف بداریم
 ۱. مسئولیت نمایندگی آستان قدس رضوی:
مسئولیت استاد در نمایندگی آستان قدس رضوی و عملکرد عدالت محورانه و محرومیت زدای آن دفتر در استان، طی دو سال اخیر، یکی از دلایل تردید استاد است.
ایشان به نیکی و درستی می‌دانند، که حضور در انتخابات، اجر همه‌ی آن خدمات را زائل و در نگاه افکار عمومی همه‌ی آن اقدامات، سوء استفاده از موقعیت، جهت زمینه سازیِ حضور ایشان در انتخابات تفسیر و تعبیر می‌گردد لذا تمایل ندارند، لجوجانه به میدان نبرد با قضاوت مردم بروند!
 ۲. بیانیه‌ی گام دوم انقلاب:
استاد هدایتخواه در جلسه معرفی کریم فرخیانی، به صراحت فرمودند،
 در تمام دوره‌های قبل، تحت فشار اطرافیان و علیرغم میل باطنیِ خود وارد انتخابات شدم و نیز تاکید داشتند که بیانیه گام دوم انقلاب که از طرف مقام معظم رهبری ابلاغ گردید، تکلیف ِ حضور را از بنده سلب نموده است لذا به هیچ وجه قصد حضور در انتخابات را ندارم و البته تاکید داشتند هیچ گاه بداء حاصل نخواهد شد!
بدون تردید در صورت حضور ایشان در انتخابات، مردمان را دهن کجی به بیانیه گام دوم رهبری تفسیر خواهند!
و حتماً استاد خوش ندارند متهم به خلاف آنچه شوند که شاید برجسته‌ترین ویژگی اعتقادی و سیاسی خود می‌دانند (ولایتمداری) لذا حضور در انتخابات را با تأمل و تردید در دست بررسی دارند!
 ۳. تعدد کاندیدا در اردوگاه خودی:
 دکتر هدایتخواه در جلسات مختلف بیان داشته‌اند که دوره‌ی قبل به شرط اجماع حداکثری و همراهی همه‌ی کاندیداهای ثبت نام کرده از جریان، در انتخابات حضور یافتم و البته هیچ گاه رأی ۴۰ هزارتایی روشنفکر را متصور نبودند لذا اینبار که از عزم راسخ روشنفکر برای حضور در انتخابات و افزایش چشم گیر سبد رأی ایشان اطمینان دارند حتماً درباره حضور خود با تأمل بیشتر بررسی خواهند کرد!
 ۴. تقابل با خاستگاهِ اصلی خود:
دکتر هدایتخواه به خوبی می‌دانند که حضور همزمان خود و روشنفکر در
انتخابات، اختلاف در جریان انقلابی را چنان عمیق و ریشه دار می‌کند که شاید سالیان سال زمان نیاز باشد تا امکان تعامل این دو گروه فراهم اید و چه بسا هرگز چنین اتفاقی نیفتد!
استاد هدایتخواه نیک می‌دانند، که خاستگاه اصلی ایشان و جریان انقلابی منطقه سفلی بوده و هست و نیز می‌دانند که حضور دوباره ایشان در مخالفت و رقابت با خاستگاه ِ اصلی جریان انقلابی، به معنای خداحافظی همیشگی با طرفداران و دوستداران حقیقی خود است لذا عقلایست اگر درباره حضور خود تردید داشته باشند و با تأمل عمل نمایند!
 ۵. تصدیق اتهامات گذشته:
علیرغم تاکید دکتر هدایتخواه بر عدم حضور قطعی خود در انتخابات، مردم اما، تاکنون از این اعلام موضع استاد و طراحی‌های جریان اصولگرا به بازی‌های سیاسی استاد تعبیر می‌کنند و معتقدند این شگرد استاد است که رقبای درون گفتمانی را با این آمدن و نیامدن‌ها از میدان به در کنند و در آخر زمینه را برای حضور خود فراهم اورَند و این قضاوت، هرچند درباره صحت و حقیقتان تردید وجود داشته باشد،! لکن هرگز شکل گیری چنین قضاوتی در نگاه افکار عمومی، به مصلحت ایشان نخواهد بود، چه، حضور دیر هنگام ایشان علیرغم تاکیدات قبلی، یکی از چهار صاد اعتقادی ایشان (صداقت) را در معرض خطر جدی قرار خواهد داد و البته حضورش دستاوردی جز تصدیق اتهامات گذشته به ایشان نخواهد داشت لذا حق دارند درباره حضور خود با تردید و تأمل بررسی نمایند
 
۶. استخاره:
در همه دوره‌های قبل، استاد پس از رجوع به قران و با استخاره خوب وارد گودِ انتخابات شدند و البته نتیجه دو بار حضور ایشان شکست بود حتماً اینبار که به اعتراف خود استاد در جلسات مختلف، استخاره بد آمده است نتیجه‌ای بهتر از شکست عاید ایشان نخواهد شد و چه بسا هزینه‌های پیش گفته مزید بر شکست در انتخابات به ایشان تحمیل شوند لذا استاد حق دارند و باید با دیده تردید به حضور در انتخابات بنگرند!
 ۷. بی صداقتی خواص اصولگرا:
استاد به روشنی دیدند و دریافتند که دوره قبل کارگردانانی که با اعمال فشار زیاد، ایشان را برای حضور در انتخابات متقاعد نمودند یا مهر سکوت بر لب زدند و صرفاً به رأی خود بسنده کردند یا بستگان خود را با فلان کاندید پیوند دادند یا زمینه اجماع جریان رقیب را فراهم اوردند و خود به سفر فرنگ عازم شدند یا علیرغم توان اقناعی بالا از ایراد یک سخنرانی دریغ نمودند و ...
و اینگونه خود را در میانه میدان تنها دیدند لذا استاد نه تنها حق که تکلیف دارند درباره کیفیت حضور خود با تأمل بررسی نمایند!
 نگارنده بر این باور است که در نگاه خواص جریان اصولگرا، دکتر هدایتخواه سهل الوصول ترین قربانی برای ادعای باطل و دروغین حفظ جریان است و این ظلم بزرگیست که به این چهره فرهنگی و ملی در جریان سیاست باز اصولگرا می‌شود و البته عامل این ظلم بزرگ، خلوص و صداقت استاد و ناخالصی و بی صداقتی بعضی خواص جریان اصولگراییست
 نگارنده عمیقاً معتقد است، حضور دکتر هدایتخواه در انتخابات، حتی به فرض پیروزی، ایشان را درنگاه افکار عمومی، از همه مکارم اخلاقی که به آن شهره هستند خلع سلاح خواهد کرد لذا به نظر می‌رسد، تنها راه حفظ و زنده ماندن استاد در فضای سیاسی و فرهنگی استان، جدا کردن سر زلف و بند ناف ایشان، از چهره‌های تکراری و انحصارطلب جناح راست، که نمود عینی اشرافیت سیاسی هستند، می‌باشد و البته همه بدانند که دو قطبی مستضعفین - اشراف میدان جنگ تمام عیار انتخابات اسفند ۹۸ است و استاد باید در این دو راهی یک راه را انتخاب نمایند اشراف یا مستضعفین؟!
 و اما چند پرسش از گروه فشار:
 ۱. چرا کسانی که به دروغ به دکتر هدایتخواه باغ سبز نشان می‌دهند خود به میدان رقابت با رقبا وارد نمی‌شوند؟!
 ۲. حضور همزمان اقایان روشنفکر و هدایتخواه و سوخت همزمان هر دو، عرصه را برای تاخت و تاز سیاسی چه کسانی باز خواهد کرد؟! 
۳. در صورت حضور به بهانه حفظ جریان و به فرض شکست در انتخابات، استاد سوخت شده در عرصه سیاسی و فرهنگی با جریان نیم بند مانده چه کار می‌توانند بکنند؟
 ۴. ماندن جریان پسا استاد به نفع صاحبان انحصاری جریان خواهد بود یا استاد و مردم؟!
 و دهها پرسش دیگر ... 
طرح پرسش‌های فوق و تأمل استاد در پاسخ آنها، شاید تنها بضاعت نگارنده برای کمک به استاد هدایتخواه در اتخاذ تصمیم درست باشد
 والعاقبه للمتقین

------------------------
لیندا کیانی
نام شما

آدرس ايميل شما

اصولگرا
Iran, Islamic Republic of
حرف دل خیلی از ماهه همین است
اما متاسفنه عده ای منفعت طلب هم دکتر هدایتخواه را خراب می کنند هم به جریان ضربه می زنند
تلب
Iran, Islamic Republic of
خانم کیانی بنظر خودت موحد وتاجگرودن نماینده باشن روشنفکری که الان با این متنها داری براش تبلیغ میکنی میتونه مقابلشون وایسه یا چهارسال باید مثل 8سال گذشته عزت بویراحمد از دست بره لطفا قومی وطایفه ای فکر نکنید همین تفکر 8سال بویراحمد نابود کرده
حسین
Iran, Islamic Republic of
بنظرم تنها راه نجات بویراحمد با توجه به اینکه دولت بعد احتمالا اصولگراست هدایت خواست
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
حقیقتاً این یادداشت سطح آگاهی‌بخشی(آموزندگی) بالایی داشت‌ .
واقعا مرحبا .
اصطلاحا ترکوندی .
Iran, Islamic Republic of
با سلام و احترام
جناب آقای دکتر هدایتخواه شکی نیست که جزء فعالان و نظریه پردازان حوزه فرهنگ هستند
اما باید مواظب منفعت طلبانی که ایشان را دارند نردبان قرار می دهند تا بالا بروند باشند
ایشان نه این دوره بلکه اگر دوره های بعد هم بیایند با این ساز کار غلط و انحصاری موفق نخواهند شد
آنچه الان می تواند عامل وحدت و پیروزی باشد کسی جزء دکتر روشنفکر نخواهد بود
Iran, Islamic Republic of
خوش دونه قبول نیابو بیا سیچه
فرخ
Iran, Islamic Republic of
احسنت خواهر بابصيرت وانقلابي م
اصولگرای جوان
Iran, Islamic Republic of
هدایتخواه هم بیاد همین دور وریاش بش خیانت میکنن.میخان بیارنش که برای همیشه از صحنه سیاست محوش کنن
Iran, Islamic Republic of
حذف رقبا در ماههای منتهی به انتخابات از طرف جناب هدایتخواه سابقه دیرینه داره.
جلوی اون همه ادم تو جلسه فرخیانی گفت نمیام.حالا ببین همین ادم فردا زودتر از همیشه میاد.
سید مجید حسین زاده .
Iran, Islamic Republic of

مقام معظم رهبری دربیانیه گام‌دوم انقلاب جوانگرایی را یکی از شاخصه های دوران جدید انقلاب بر شمرده و حضور جوانان را در مسولیت مهم خواستار شده .فکر نکنم اقای هدایت خواه که چندین سال است به کسوت بازنشستگی در امده بر خلاف منویات رهبری تصمیم بگیرد .
بهتراست نیروهای اصولگرا در عمل به شعار ولایت پذیری پیشتاز باشند تا شرایط به نفع نیروهای جدید وجوان وبا انگیزه فراهم شود .
به نظر می رسد در بیانیه گام دوم شیخوخیت و ریش سپیدی امثال اقای هدایت خواه در جریان اصولگرایی بهتر به شعارها جامعه عمل می پوشاند و و درصورت عدم عملکرد نشان از عدم اعتقاد قلبی هدایتخواه به ولایت مداری و فرمایشات مقام معظم رهبری است.
Romania
به امید خدا اصولگرایان واقعی با انتخاب روشنفکر از آرای مردم محافظت میکنن
بویراحمد پایین
Iran, Islamic Republic of
آقای روشنفکر استاد تاریخ من با مواضع معتدل بودند انسان محترمی هستند ولی بدانند با توجه به جوی که طرفدارانش درست کردند اگر هدایت خواه هم نیاد اصولگرایان به زارع رای می دهند و ایشون میره مجلس ومن هم همینطور چون زلرع رو به طرفدارهای بی فکر شما ترجیح می دهم
Romania
درود بر روشنفکر
م.م سبحانی
Iran, Islamic Republic of
درحال حاضر بهتر گزینه برای حوزه بویراحمد دکتر خلقی پورهست . ایشون از نیروهای کاردان و متعهد جریان انقلابی است . یقینا با انتخاب دکتر خلقی پوربرگ زرینی درتاریخ سیاسی بویراحمد رقم خواهد خورد . چهره ای انقلابی متخلق به اخلاق اسلامی مردم دار پایبند به تشکیلات از صفات بارز این مرد بزرگ هست .گروه جمناهم روی ایشون هم توافق خواهند کرد .
Iran, Islamic Republic of
برادر من اشرافيت نميتونه كانديدا جريان عدالتخواه وطرفدار مستضعفان باشه سابقه .بررسي كن بيين اصلا در قد وقواره وتراز نامزد اصولگرا انقلابي هست يا در حد مسووول قلم چي؟؟؟!
مهران رجب علی
Iran, Islamic Republic of
دکترهدایتخواه در حال حاضر شرایط خیلی بدی دارد وردش به عرصه انتخابات به صلاح شخصیتش نیس.نباید بی گدار به اب بزنیم واستاد را بسو انیم.
حسینی
Iran, Islamic Republic of
الان دیگه جریانی وجود نداره
فقط چند دوست قدیمی که زمان هدایتخواه پست داشتن
Iran, Islamic Republic of
کاملا دلسوزانه با دکتر هدایتخواه سخن گفتین این مطلب را به دست دکتر برسانید هر چه ایشان فرد آگاهی است
اگر بزارند
وحید پوردیان
Iran, Islamic Republic of
با حضور ستار هدایتخواه مطمعن باشید شاهد شکستی دوباره و حذف مادام العمر ایشون از صحنه ی سیاسی استان خواهیم بود .هدایتخواه با وجود تمام امکانات حزبی و تجارب چهار دوره حضور ایشون و همفکران و هم حزبان ایشون فاصله رایی که با دکتر روشنفکر داشت پنج هزار رای بود که یقینا این دوره شاهد ریزش شدید در سبد رای هدایتخواه هستیم و و بالعکس پیوستن این افراد به دکترروشنفکر.الان که خیلی از اصولگراها از جمله دکتر خرامین ، دهراب پور ، کرم جانی پور، پرویز حقیقت، خرسندیان، حمزه اذربو، قدرت دانش، مختار اندر خور ، خسرو حسینی و ...بسیاری دیگر در کنار هدایتخواه نیستند و این بار شکستی بدتر از دوره قبل را متحمل خواهد شد..
لر بویراحمد پایین
Iran, Islamic Republic of
به نظر بنده بدون حضور هدایت خواه قطعا زارع رای میاره چون خیلی از اصولگراها به هدایت خواه رای میدن ولی به روشنفکر به خاطر آدمای دور و برش نه ولی باحضور دکترهدایت خواه آرای زارع به سمت ایشان خواهد آمد بلا شک ودرصورت حضور دو کاندید اصلاحاتی اختلاف آرای ایشان زیاد است
Iran, Islamic Republic of
دور قبل ک همه بودن هدایتخواه به جایی نرسیدین الان ک همه پراکنده شدن
حمیدرضا شاهمرادی
Iran, Islamic Republic of
امدن یا نیامدن کسی دیگر ضربه ای به هیچ کس وارد نمیشه
ندای وحدت پیروز میدانه .
مهدی روشنفکر پیروز قطعی انتخابات ۹۸ میباشه
Iran, Islamic Republic of
بزارین بیاد سوبله بشه، اگه نیاد فردا منم منم میکنه که اگه میومدم با اختلاف اولم میشدم ، پس بزارین شکست سوم هم تجربه کنه
Romania
واقعا متاسفیم برای این جامعه ای که اینگونه قضاوت میکنن دکتر اگر ادمی بود که بخواد منیت بخرج بده وبفکر قدرت و منصب بودن خیلی وقت قبل مثل خیلی ازین .تکیه بر صندلیهای قدرت میداد ومال اندوزی میکرد خدا خودش شاهده که ایشون ادم صالح وسالم دوستدار مردم هستش وشایسته نیست اینگونه در موردش حرف زد
Iran, Islamic Republic of
بابا مگه هدایت خواه قسم میخوره ، کسی که هدفش نفاق بین دو برادر (روشنفکر و فرخیانی)باشه. نیست. همون موقع ماهیت این اقا برای من ثابت شد
Iran, Islamic Republic of
این بار اگه بیاد نهایتا بییت پنج تا سی هزار میاره و در نهایت چهارم میشه
seyed hasan mousawi
Iran, Islamic Republic of
اومدنت تو میدون بازم شکست پس سعی نکن بفکر این باشی که بیای تو صحنه جناب هدایتخواه
Iran, Islamic Republic of
جناب دکتر احساس ایکنم جناحت هر چ دس پا ایزنن بیشتر گیر ایکنن
Iran, Islamic Republic of
درود برشما
Iran, Islamic Republic of
درود برشما
حمیدرضا شاهمرادی
Iran, Islamic Republic of
امدن یا نیامدن کسی دیگر ضربه ای به هیچ کس وارد نمیشه
ندای وحدت پیروز میدانه .
مهدی روشنفکر پیروز قطعی انتخابات ۹۸ میباشه
یاد شهدای کربلای 10
Iran, Islamic Republic of
با عرض سلام خدمت نگارنده دلسوز ، بذارید اسطوره ها اسطوره بمانند و چهره های ماندگار ، ماندگار بمانند . کسانیکه حول دکتر هدایت خواه هستند و اصرار بر نامزد شدن ایشان دارند فقط به موقعیت اجتماعی استاد هدایت خواه حسادت دارند و می‌خواهند ایشان را به رده پائین جدول بکشانند . باید خود دکتر ه فریب این افراد را نخورد چرا که لیدرهای با سابقه و انقلابی که هر چهار سال تنور انتخابات را گرم میکردند یا به رقبا خصوصا روشنفکر پیوستند و یا تا امیدانه خانه نشین و بی تفاوت شدند زیرا حضور هدایت و روشنفکر در صحنه رقابت مساوی با باخت و خود کشی سیاسی .
یاد شهدای کربلای 10
Iran, Islamic Republic of
با عرض سلام خدمت نگارنده دلسوز ، بذارید اسطوره ها اسطوره بمانند و چهره های ماندگار ، ماندگار بمانند . کسانیکه حول دکتر هدایت خواه هستند و اصرار بر نامزد شدن ایشان دارند فقط به موقعیت اجتماعی استاد هدایت خواه حسادت دارند و می‌خواهند ایشان را به رده پائین جدول بکشانند . باید خود دکتر ه فریب این افراد را نخورد چرا که لیدرهای با سابقه و انقلابی که هر چهار سال تنور انتخابات را گرم میکردند یا به رقبا خصوصا روشنفکر پیوستند و یا تا امیدانه خانه نشین و بی تفاوت شدند زیرا حضور هدایت و روشنفکر در صحنه رقابت مساوی با باخت و خود کشی سیاسی .
Iran, Islamic Republic of
فقط هدایت خواه
علیزاده
Iran, Islamic Republic of
والا من نفهمیدم که هدف از بیان این مطالب چی بوده
اگر دلسوزی برای هدایت خواه بوده و یا گذاشتن هندوانه زیر بغل ایشون الله اعلم
بعدش هم طرف خیلی اغراق کرده و چنان بر طبل بی کسی جریان اصولگرا زده که انگار ، نه انگار فقط هدایت خواه مؤسس و منجی این جریان بوده و هست.
اگر به گذشته برگردیم این آقای هدایت خواه بوده که با غرور ، خودبینی ، خودخواهی محض میدان عمل را از همه گرفته و باعث انشقاق جریان اصولگرایی شده .
تقابل و حسادت با امثال آقای حاج دهراب پور بیشترین که هم به حاج دهراب پور شده و هم به جریان اصولگرایی.
اگر امثال حاج دهراب پور نبودند نام و نشانی از هدایت خواه نبود و این آقای حاج دهراب پور بودند که یه فرد بی نام نشان را مطرح و حمایت و راهی مجلس کردند
حال سوال این است چطور در یک موقعیت زمانی خاص حاج دهراب پور توانستند یک فرد ناشناخته که از هیچ پشتوانه ی ایلی ، اسمی و حتی مالی برخوردار نبوده فردی را به جامعه معرفی و راهی مجلس نماید اما به زعم نگارنده میدان خالیه و مرد عمل نیست؟؟
چرا دوستان بی صداقت و نان به نرخ روز خور هدایت خواه رو معرفی نمی‌نمایید.
و البته که از هدایت خواه. وجود ندارد
آقای نگارنده هدایت خواه تا زنده است همین بازی ها رو در میاره و به هیچ کس میدان نمیده تا اسم نماینده ادوار سالهای سال روی ایشون باشد
.
دو
Iran, Islamic Republic of
چه جالبه خانم کیانی مردمو چه فرض کردین ی متن باهماهنگی مینویسین بعد هم نظرات مردمی را براساس گرو روشنفکر برنامه ریزی می کنیین شتر در خواب بیند پنبه دانه یا زهرا
Iran, Islamic Republic of
چه با استخاره چه بی استخاره هدایت خواه خواهد آمد،تا لکه ی ننگ روسیاهی بر پیشانی آنان که بر طبل قومیت گرایی و طایفه گرایی می کوبند،بماند؛چه علیا و چه سفلی این بار کسی را به تقوی و عدالت شهره ی عام و خاص است حتی مخالفینش،به فضل خدا به بهارستان خواهند فرستاد تا آنان که متهم به قبیله گرایی هستند،برای همیشه درس بگیرند.
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
در حال حاضربجز هدایتخواه هیچ کس بدرد نمایندگی مردم مرکز استان نمیخوره با اومدن آقای یزدانپناه آرای زارع هم خراب میشه این تحلیل بدرد خودت و روشنفکر میخوره ما نمایندی میخوایم که بتونه تو مرکز حرفی برایگفتن داشته باشه این قدر نماینده قوم گرا رو تبلیغ نکنید
Iran, Islamic Republic of
کبنا چطور این خبر با سی و سه کامنت جز پربحث ترین ها نیست در حالی ک بیشترین کامنت مربوط به یک خبر 31کامنت است
ایل تامرادی
Iran, Islamic Republic of
این دورصددرصدهدایت خواه برنده انتخابات خواهدبودبروتوشهرستان دنا حوزه مرکزی توشهرستان بویراحمدبین اقای روشنفکرچندرای دارد
بویراحمد سفلی
Iran, Islamic Republic of
دکتر هدایت‌خواه با اختلاف ۱۵ هزار برنده انتخابات هست،کشور و ومردم به امسال هدایت‌خواه نیاز دارد،نمیخواد چونه روشنفکرو بزنی چون با ریزشش در ایل تامرادی رایش فعلا به زیر ۲۵ هزار اومده،و طوایف بویراحمد سفلی هم هیچکدوم با روشنفکر نیست جز افراد از دنیا بی‌خبر که نمیدونن امسال روشنفکر باعث پسرفت و نابودی بویراحمد و دنا میشود.
Iran, Islamic Republic of
.:
دکتر روشنفکر مردی از نسل خوبان ، مردی از جنس مردانگی ، صداقت ، پاکدستی ، رهرو برادر شهیدش معلم والامقام ( شهید قباد روشنفکر ) ، رزمنده سرافراز جبهه حق علیه باطل ....
Iran, Islamic Republic of
دکتر روشنفکر عزیز

در عشق تو از بس که خروش آوردیم

دریای سپهر را به جوش آوردیم
Romania
سلام زیاد عجله نکنید
محمدی
Iran, Islamic Republic of
مشخصه کسانی که کامنت می ذارن اینقدر درک ندارن که این اسم مستعاره و لیندا کیانی اسم یک هنرپیشه است. هی میگن خواهر عزیز، خواهر دلسوز.
حالا درد اینجاست که اینا میخوان نماینده هم انتخاب کنن.
نگارنده هم نمیخواد برای استاد هدایتخواه و جریان انقلابی، دلسوزی کنه. روشنفکر از دفعه قبل هم کمتر رای میاره.
Iran, Islamic Republic of
صددرصد
Iran, Islamic Republic of
،نگارنده با زیرکی خاصی استاد هدایتخواه روتخریب کرده وبعدکبنا اکثراپیامهای طرفداران آقای روشنفکربه ظاهرنموده اون هم پیامهایی که باعث اختلاف بین طیف دکترهدایتخواه و آقای مهدی روشنفکرمیشه،اونوقت ازاین آب گل آلود کی ماهی میگیره مشخصه آقای ،،،برادران و خواهران اصولگرا این بحث رو تمام کنیدهدایتخواه و روشنفکر هردو عاقل بالغ و کامل هستند مطمئن باشید اگه هردو وارد عرصه بشن بالاخره یکی به نفع دیگری کنارمیره ،اتحادتون رو حفظ و همدیگرو تخریب نکنید،،،انشاء الله ما اصولگراها برنده انتخاباتیم
Iran, Islamic Republic of
رنگ و بوي تعصب و ترس از اين متن به مشام ميرسه!!!! تعصب نسبت به كانديداي نگارنده و ترس از حضور منسجم اصولگرايان به رهبري استاد هدايت خواه...!!!
من ازطایفه گودرزی هستم
Iran, Islamic Republic of
دوستان اگردکترهدایتخواه میخادجریان اصول گراپیروزبشه.بایددرانتخابات شرکت نکنه..ومیدان را برای دکترروشنفکربازکنه..به امیدخدادکترروشنفکرپیروزانتخابات هست.فقط ندای وحدت.روشنفکر.روشنفکر.روشنفکر
رضا
Iran, Islamic Republic of
سلام. این نگارنده. از درد درون خود می‌گوید. ولی فقط یک کلام آیا راه نجات بویراحمد از بن بست از تحقیر مقابل دیگر نماینده ها چیزی حز توسل به ب یک چهره ملی نظیر هدایت خواه چیز دیگری هست؟. برادر لطف کن بیشتر مطالعه کن که کشور در حال حاضر نیاز شدید به هدایت خواه ها دارد
واقع بین- دنا نشین
Iran, Islamic Republic of
مردانی مثل استاد هدایتخواه را جوانان باید بیشتر بشناسند چرا که او تجلی راز ماندگاری و جاودانگی است. او متواضع، پرکار، مردم دوست و طرفدار واقعی جوانان است، حاج ستار هدایتخواه از موفق ترین نماینده های دوره هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی بوده است.
تحصیلات:
دوران تحصیلات ایتدایی را در زادگاه خود روستای دارشاهی در بویر احمد سفلی با موفقیت گذراند.
دوران تحصیلات راهنمایی و متوسطه را در مدارس سی سخت با رتبه عالی سپری کرد.
هدایت خواه در سال ۱۳۶۶ با حضور در کنکور سراسری آموزش عالی در رشته الهیات دانشگاه فردوسی مشهد موفق به اخذ مدرک کارشناسی و پس از آن کارشناسی ارشد در رشته فقه و مبانی گردید و به عنوان دانشجوی رتبه اول وارد مرحله دوره دکتری در همان دانشگاه شد.
پس از فراغت از تحصیل به مدت ۵ سال در کسوت معلمی در منطقه باشت در عرصه تعلیم و تربیت اهتمام ورزید.
- آنگاه که میر و سالار کاروان دفاع مقدس فرض دانستند استاد هدایت خواه با عزمی راسخ به صفوف دلیر مردان عرصه دفاع مقدس پیوست تا جایی که به حکم مشیت حق تعالی در عملیات خیبر منطقه طلائیه به تاریخ ۶۲/۱۲/۲۲ از ناحیه سر مورد اصابت ترکش دشمن بعثی قرار گرفت و به افتخار جانبازی نائل گردید.
آثار ارزنده علمی ایشان عبارتند از :
- زیور عفاف
- تهاجم فرهنگی
- امر به معرف و نهی از منکر
- همنشین خورشید
- گوهرآفرینش
- الگوی رفتاری ائمه اطهار (ع)
- اسلام روشنفکرانه یااسلام فقیهانه (نقدی بر سخنان سروش در دانشگاه گیلان)
- پدیده ویدئو(کارکردهاوراه حل ها)
بخشی از عملکرد ایشان در دوران نمایندگی:
ازجمله بخش کوچکی از عملکرد دوره نمایندگی ایشان را می توان در حوزه فرهنگ: تکمیل و تجهیز تالار فرهنگی هنری یاسوج- راه اندازی نگار خانه های دائمی یاسوج – راه اندازی فرهنگ سرای شهر سیسخت در حوزه عمران و امور زیر ساختی: احداث باند دوم یاسوج – بابا میدان، یاسوج – سمیرم، یاسوج – اقلید و... در حوزه توسعه ورزش: راه اندازی مجتمع کارگران، راه اندازی استخر شنای فرهنگیان، شروع پروژه 15 هزار نفری شهید فتاحی، احداث سالن 3000 نفری شهر یاسوج، تاسیس زور خانه شهر یاسوج، احداث 10 سالن ورزشی در روستاهای بالای 2000 نفر جمعیت، احداث و راه اندازی مجتمع ورزشی ایثارگران و... در حوزه آموزش عالی: راه اندازی 17 رشته در مقطع دکتری، راه اندازی 57 رشته کارشناسی ارشد، احداث 4 واحد خوابگاه دانشجویی، راه اندازی دانشگاههای پیام نور و علمی کاربردی و...، در حوزه توسعه شهری: شهر شدن شهرهای پاتاوه، چیتاب، لوداب، مارگون و مادوان، همچنین تصویب قانون اتصال مراکزاستان ها به شبکه ریلی راه آهن و تصویب تبصره ای دربرنامه پنجم که دولت راموظف کردسالیانه 10درصد بودجه را صرف محرومیت زدایی مناطق محروم نماید که هر ساله ازاین بابت مبالغ خوبی به استان اختصاص می یابد اشاره کرد.با قانون وضع شده با پیگیری های حاج ستار هدایتخواه هرسال دولت موظف گردید مبلغ 1000میلیاردتومان برای مدرسه سازی مناطق محروم هزینه نماید، بدین ترتیب بود که تاپایان دوره نمایندگی ایشان550 هزارمترمربع مدرسه ساخته شد.همچنین تصویب قانونی دیگر توسط ایشان که دولت راموظف به هزینه کرد سالانه مبلغ500 میلیارد تومان برای آسفالت جاده های روستاهای بالای40خانوار میکرد و تصویب قانون برای الزام دولت به اینکه روستاهای سردسیری محروم رابدون دریافت خودیاری ازمردم گازرسانی کنند که به بالغ بر 170 روستا گاز رسانی انجام شد.که همگی شاهد بودیم در آن زمان شهرستانهای بویر احمد و دنا به کارگاه سازندگی تبدیل شده بودند.
آرزوی توفیق داریم برای همگان بویژه این انسان متواضع، پرکار و مردم دوست.
خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار
Iran, Islamic Republic of
باسلام
کار نگارنده این متن به .می ماند،
1 - جناب نگارنده آیا شما مسئول ثواب و عقاب اعمالید که می گویید ایشان به نیکی و درستی می‌دانند، که حضور در انتخابات، اجر همه‌ی آن خدمات را زائل می کند.
2 - اگر جناب استاد هدایتخواه در آن جلسه اشاره داشتند که حضورشان برخلاف بحث جوانگرایی در بیانه گام دوم است، شما نگارنده محترم بفرمائید که جناب حاج مهدی روشنفکر را جوان می دانید یا جناب آقای فرخیان را ؟!
3 – لازم است یادآوری کنم که در دور قبل علیرغم اینکه عده ای تصور میکردند چون استاد هدایتخواه در لحظات آخر وارد صحنه شده اند پس رأی چندانی نخواهند داشت در آخر مشخص شد که با اختلافی انداک و آن هم اختلافی ساختگی نتیجه به جریان رقیب واگذار شد. اما در این دور عملکرد بسیار ضعیف نماینده بویژه در مقایسه با اقدامات و عملکرد نماینده شهرستانهای گچساران و باشت باعث شده که عده قابل توجهی از آرای مخالف دور قبل به سبد آرای موافق جناب هدایتخواه اضافه شود.
United States
خیلی نرم و خوشکل فضا رو برا روشنفکر فراهم کرده و درواقع طرف گفته اگه استاد بیاد دیگه استاد نیست.


تشکر از جناب روشنفکر😂😂😂😂
محمد
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر اثلا اصولگرا نیست تو صحنه باشه یا ن فرقی نمیکنه
مجتبی
Iran, Islamic Republic of
این متن مال آقای بیگلری نیست به نظرتون؟
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1