تاریخ انتشار
چهارشنبه ۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۲۷
کد مطلب : ۴۱۴۳۲۴
رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد دانشگاه علوم پزشکی را دریابند؛

اهل تمیز خانه نگیرند بر پلی

۵
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
اهل تمیز خانه نگیرند بر پلی
کبنا ؛کرم خوشفکر فعال رسانه‌ای حوزه سلامت در یادداشتی نوشت: «یزدان پناه از سرمایه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد است، رسانه‌ها برای کمک به دانشگاه همکاری کنند.»
 شخصی از دیگری پرسید: آقا از گرگان تا کرمان چقدر فاصله است؟ گفت: یک متر. گفت: حالا من از تو پرسیدم، تو عاقلی یا دیوانه‌ای. گفت: نه من عاقلم. گفت:
گرگان می‌دانی کجاست؟ گفت: بله گرگان را می‌شناسم. گفت: کرمان را می‌دانی کجاست؟ گفت: بله، تمام کرمان را هم می‌شناسم، گفت: پس چرا می‌گویی یک متر، بیش از هزار کیلومتر فاصله است. چطور یک متر است. گفت: برخی مردم پایبند به دین نیستند، پایبند به پول و شکم هستند، این‌ها را می‌گویند گرگان، کرمان هم یک متری زمین است که این مردم را چال می‌کنند، تمام این میت کرم می‌افتد، از گرگان تا کرمان یک متر است.
 کشتی دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد چند سالی بر طوفان حواشی سوار است، و این حواشی سودی که برای دانشگاه ندارد، بلکه چرخ کار و پیشرفت را از حرکت باز می‌دارد، لذا با تدبیر مقام عالی وزارت بهداشت و درمان و انتصاب دکتر پرویز یزدان پناه سکان مدیریت این دانشگاه به او سپرده شد که سال‌ها خاک دانشگاه را خورده و برای پیشرفت آبادانی آن از هیچ تلاشی در دوره‌های مختلف دریغ نورزیده است، کسی نیست که از تعصب یزدان پناه نسبت به دانشگاه علوم پزشکی و کارکنانش نداشته باشد و تلاش‌های چند ماهه او برای اینکه دانشگاه علوم پزشکی به آرامش برسد، موئد این سخن می‌باشد. که برای پرویز یزدان پناه، قانون و شایسته سالاری ملاک است و غیر.
یزدان پناه در این مدت کوتاه کلنگ پروژه بیمارستان پاتاوه را بر زمین زد و از آن طرف پروژه بیمارستان چرام 32 تختخوابی که به دلیل بی تدبیری معطل مانده بود، مجدداً استارت خورد. تجهیز بیمارستان شهید جلیل یاسوج به سی تی اسکن و ام آر ای، برقراری تفاهم نامه بین دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با پوآتیه فرانسه، جذب اعتبارات ملی، آغاز عملیات جاده‌ای اورژانس کبگیان، به نتیجه رساندن ساختمان آزمایشگاه مرکزی معاونت غذا ودارو، ساماندهی وکمک وام قرض الحسنه به بیماران سرطانی وصعب الاج استان
 بازدیدهای مستمر، نظم بخشی به کار، برخورد قانونی با موضوعات مختلف و ...بخشی از عملکرد یزدان پناه در این مدت کوتاه کاری است.
متأسفانه یا خوشبختانه به هر دلیلی مسائل ریز و درشت دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد مورد توجه جامعه و رسانه‌ها قرار می‌گیرد. اینکه چرا اینگونه است و چرا باید دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد همانند سال‌های گذشته بر مدار حواشی قرار بگیرد؟ سئوالاتی است که باید پاسخ آن را از کسانی خواست که می‌خواهند دانشگاه در حاشیه باشد! بنابر این دلسوزان جامعه و دانشگاهیان که نخبگان و به فرموده رهبر معظم انقلاب افسران و فرمانده‌هان جنگ نرم به شمار می‌روند، در این شرایط که دشمنان خارجی و بدخواهان به دنبال این هستند که نطام اسلامی را ناکارامد نشان دهند، لازم است که همه ماها دست به دست هم دهیم و بر اساس قانون و فرمایشات رهبر انقلاب برای اعتلای هر چه بیشتر و بهتر نام نظام اسلامی گام برداریم. و کمک کنیم که دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد هم بر روی بهداشت، درمان و سلامت مردم تمرکز کند. هر چند ما هم معتقدیم که باید تمام کارها قانونی انجام بگیرد و جلوی هر گونه کاری خدای نکرده تخلف هم گرفته شود. یزدان پناه مرد قانون و روزهای سخت است و باید به او فرصت دهیم که در آرامش و استفاده از تمام ظرفیت‌ها کارهایش را پیش ببرد.
رسانه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد که همیشه یار و یاور مسئولان بوده‌اند و با نقدها و اطلاع رسانی خودشان گره‌های زیادی را گشوده‌اند، نیز این توقع می‌رود که تلاش نمایند دانشگاه علوم پزشکی که از حاشیه‌ها دور شود و بیش از گذشته کار و تلاش در دانشگاه رونق بگیرد. یقیناً یزدان پناه از سرمایه‌های این استان به شمار می‌رود و در صورت وحدت و تعامل گره‌های زیادی از دوش دانشگاه برداشته می‌شود.
 
دنیا پلیست بر گذر راه آخرت
اهل تمیز خانه نگیرند بر پلی
------------------------------------------
کرم خوشفکر
فعال رسانه‌ای حوزه سلامت
 
نام شما

آدرس ايميل شما

اهل رسانه
Iran, Islamic Republic of
جناب خوشفکر باید اول از همه خودشان جواب دهند که چرا همه این مصیبتها و ناهنجاریها در زمان ریاست دو ساله دکتر ایلامی رخ داد و ایشون و مدیر بالادستش در روابط عمومی یعنی جناب مجیدی چرا چشمشان را بر همه تخلفات بستند و در رسانه ها تمجید بی حد و اندازه هم می کردند.
چرا الان می خواهند حامی یزدانپناه باشند که یعنی خرابکاریهای ایلامی را اصلاح کند!
همکار
Iran, Islamic Republic of
آقای ارشادی شرط انصاف این نیست که هر روز از هرکس که مدیرمون هست اغراق آمیز حمایت کنیم و پشت سرش تقصیرا را بندازیم گردنش شما روابط عمومی ها که باید چشم بیدار سیستمها باشید چرا در دوره دکتر ایلامی که مسئولیت داشتید جلوی این کارهای نادرست نایستادید و تا جاییکه یادداریم در سایت ها از عملکردشون اون موقع هم با اغراق دفاع می کردید فردا روزی دوباره همین قصه را با رئیس بعدی خواهید داشت.
یزدانپناه را آوردن برخی که به قول خودشون مخروبه را درست کنه و نمی تونه زیر بار مسئولیت فرار کنه و بگه که این خرابکاریها قبل از من بوده و امثال شماها هم براش دست بزنید به به و چهچهه کنید.
ر-ر
Iran, Islamic Republic of
در اینکه یزدانپناه مدیر پاکدستی ست شکی نیست اما شما هم مشخصه برحسب منافعی دنبال امتیاز و سهمی می باشی
کرم الله
Iran, Islamic Republic of
جون خودت ایگوم نرخ نون روز چنده؟
و هم سیم بگو این پل و خانه که گفتی خون دونی یعنی چه؟!
مطلع
قانونی های یزدانپناه برای نیروهای بدبختی هستند که بیرون کرد چطور الان دختر وو سر و داماد ر ح. که از عموزاده هایش هست را بدون ازمون به کار گرفت و دیگر نیروهای بکار گرفته
بعد از اتمام پادشاهی . از همین سایت شاهد نیروهایی که ایشان بی قانون گرفتن نیز خواهیم بود خیلی نمیخواد ایشان. بدانید و مدیران گذشته
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1