کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با ارسال متنی انجام گرفت

دفاع «حمید طاهری بویراحمدی» از تاجگردون؛ جمله پدرم مباشر خان بوده، هیچ منافاتی با ارزش‌های دیگر ندارد

29 مهر 1398 ساعت 22:52

متاسفانه آقای یعقوب درویشان که خود را ازفعالان رسانه‌ای معرفی کرده است، همه‌ی سخنان مفید و سنجیده‌ی غلامرضا تاجگردون را فراموش کرده و به این جمله که: پدرم مباشرخان بوده زوم نموده است.


متن ارسالی: حمید طاهری بویراحمدی با ارسال متنی، به مطلب یعقوب درویشان [کلیک کنید] که اظهارات تاجگردون در روستای آرو را مورد نقد قرار داده بود، پاسخ داد.
معمولاً وقتی یک شخصیت مهم و تأثیر گذار در مجلسی سخن می‌گوید، همه‌ی سخنان او زیر ذره بین قرار می‌گیرد.
کسانی که به دنبال خوراک تبلیغاتی و رسانه‌ای هستند ازاین فرصت استفاده کرده و موقعیتی برای خالی کردن عقده‌های خودمی یابند.
غلام رضا تاجگردون در آرو مرکز بویراحمد گرمسیر، نکات مهمی را یادآور شده است، وی اشاره کرده که مانند تازه به دوران رسیده‌ها، نوکیسه نیست و یک شبه مشهور و نام آور نشده است.
تاج گردون گفت؛ پدرمن مباشر ومشاورخان بوده است، وی سخن درستی گفته، پدرش فردی باهوش، سیاستمدار، توانمند و مدیری کم نظیربوده است.
منظورتاجگردون هم ازاین سخن این بوده که پدرش فردی تأثیر گذاردر سیاست وموثردرامورمنطقه بوده است.
متاسفانه آقای یعقوب درویشان که خود را ازفعالان رسانه‌ای معرفی کرده است، همه‌ی سخنان مفید و سنجیده‌ی غلامرضا تاجگردون را فراموش کرده و به این جمله که: پدرم مباشرخان بوده زوم نموده است.
دلسوزی می‌کند و در لابه لای یادداشت سرتاسر حسادت از نام تاجگردون، أشک تمساح می ریزد که چرا نگفتی ازخانواده شهید هستم و ...
به آقای یعقوب درویشان یاد آوری می‌کنم که؛ اولاً اثبات شی نفی ما عدا نمی‌کند، این جمله‌ای که پدرم مباشرخان بوده است منافات با هیچ ارزش دیگری ندارد.
ثانیاً؛ اشکال این جمله چه بوده که چنین برآشفته حمله می‌کنید و آن راپ یراهن عثمان کرده‌اید؟
تاجگردون درحال حاضر مهمترین و سرشناس ترین و تأثیر گذارترین شخصیت این استان در سطح ملی است، وجودش برای این استان یک گنج بادآورده است، نیازی به هیچ تبلیغی ندارد.
تخریب تاجگردون، خیانتی آشکاربه منافع استانی ماست، اوهم مثل هرانسان بزرگ دیگری عیب‌ها ونقائصی دارد.
این دلیل نمی شودکه همه هنرهایش رانادیده بگیریم وبه اوبخاطریک عیب جرئی بتأزیم.
قول سعدی شاعر:
گرت زشت خویی بود در سرشت/ نبینی زطاووس جز پای زشت
عده‌ای که خودشان یک بند انگشت تاجگردون هم نمی شوندحال سربرآورده إندومیخواهندباتخریب کردن تاجگردون ومتهم کردن اوبه عنوان مسئول فقرونابسامانی اقتصادی درکشورخودرامطرح کنند.
کسانی که درمسئولیت های کوچک هم ناتوانی خودرانشان داده‌اند.
برادرعزیز جناب یعقوب درویشان. دوران این گونه تبلیغات وشعارهاگذشته است. باز به قول سعدی:
دلایل قوی باید و معنوی / نه رگهای گردن به حجت قوی
 
 -------------------------------------------
حمید طاهری بویراحمدی


کد مطلب: 414091

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/414091/دفاع-حمید-طاهری-بویراحمدی-تاجگردون-جمله-پدرم-مباشر-خان-بوده-هیچ-منافاتی-ارزش-های-دیگر-ندارد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1