تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۵۳
کد مطلب : ۴۱۳۹۳۰
متن ارسالی؛

حوزه سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در مسیر تدبیر و آرامش

۳
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
حوزه سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در مسیر تدبیر و آرامش
کبنا ؛متن ارسالی؛ انتصابات دیروز استاندار کهگیلویه و بویراحمد در چندین حوزه مهم ستادی در مجموعه استانداری استان اتفاق مهمی بود که باید از زوایای مختلف به تحلیل و تجزیه آن نشست. تغییراتی که بدون از هر گونه هیاهو و با پرهیز از ایجاد حاشیه انجام شد.
این تغییرات در درون خود نشانه‌های زیادی به همراه داشت.
اول از هر چیز این تغییرات نشان داد که کلانتری اگر حرف و شعاری می‌دهد مصرانه بر تحقق آن و اجرایی کردن آن تاکید دارد و به عبارت بهتر اهل شعار توخالی و وعده و وعید پوچ نیست و آنچه که از روز اول تاکنون گفته و عمل کرده است کاملاً با هم منطبق است.
نکته دوم استقلال بخشی کلانتری به مجموعه وزارت کشور در استان است. دوره‌هایی بود که استانداری استان به عنوان بخشی از دفتر نمایندگان و یا متأثر از نفوذ نمایندگان خوانده می‌شد ولی این انتصابات و در نظر گرفتن توان و ظرفیت نیروهای توانا خط پایانی بر این ذهنیت‌ها خواهد بود و شاید هم ظرافت و تدبیر به کار رفته در نحوه انتصابات سبب سکوت نمایندگان و تأیید ضمنی آنها شده باشد که این خود بهترین دست آورد برای استان می‌تواند باشد.
چنین عملکردی قطعاً بیش از هر چیزی به بالا رفتن اعتماد افکار عمومی به مجموعه اجرایی و سیاسی استان کمک خواهد کرد.
در طول سال‌های گذشته حوزه معاونت سیاسی و برخی دفاتر این معاونت به جای آنکه وحدت بخش و آرامش بخش فضای عمومی و سیاسی استان باشند به تشدید اختلافات و ایجاد برخی تنش‌ها در استان کمک می‌کردند که نتیجه آن نگرانی حامیان دولت از این وضعیت بود به شکلی که بیشتر اوقات بیشترین انتقادات به معاونت سیاسی و یا مدیرکل سیاسی و انتخابات وجود داشت.
امسال سال انتخابات است و حساسیت‌های سیاسی و انتخاباتی به اوج خود می‌رسد و این موضوع سبب ایجاد یک بار سنگین مسئولیتی بر دوش مسئولین مربوطه خواهد بود و مدیریت کلانتری و بویژه انتصاب یک معاون سیاسی توانمند در این حوزه خود گواهی است بر اینکه عزم کلانتری و تیم وی برای ثبت یک مدیریت ماندگار در استان کهگیلویه و بویراحمد جدی است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
چطور ؟ همینکه جناب جمال همشهری خودش را اورده دیگه ارامش و تدبیر حاکم شده؟خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
کلور
Iran, Islamic Republic of
استانداری سیاسی تر از همیشه هست، البته با تغییرات مد. امثال من و شما الیت شما هم از اونای که.....می گیرند گریه میکنند
لنده ای
Iran, Islamic Republic of
درود خداوند وپیامبران وائمه طاهرینش بردکتر کلانتری استاندارباتدبیر وبابصیرت استان کهگیلویه وبویراحمد واقعا امید ونشاط با آمدن ایشان به استان برگشته
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1