تاریخ انتشار
شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۵
کد مطلب : ۴۱۳۵۱۸
متن ارسالی؛

آنتن دهی نامناسب در کل قیصر تا مشکلات راه

امیر احسان بهار زاده
۵
۲
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
آنتن دهی نامناسب در کل قیصر تا مشکلات راه
کبنا ؛ متن ارسالی؛ یادم هست زمان بچگی دورانی که بازی های از جمله شمشیر بازی،هفت سنگ و قایم باشک بازی می کردیم با وجود این همه محرومیت می گفتیم بزرگ که شدیم روستایمان را  آباد می کنیم و همیشه رؤیا هامان را تخمین میزدیم و بالاخره بعد از،سال ها انتظار یکی از این افراد به آرزوی بچگیمون رسید و ما همه غرق در شادی.
مشاور وزیر ارتباطات جانب مهندس سید فرزاد نجات نیا زاده روستای کل قیصر که در پست های شورای شهر دهدشت و مشاور مجمع تشخیص مصلحت نظام و فی الحال مشاور وزیر ارتباطات هستند.
جناب مهندس خوشی که ای کاش نبود،روستای خودت آنتن دهی مناسبی که ندارد هیچ، وضعیت اینترنت که الحمدلله افتضاح پس شعار را با عمل درست کنید و چه انتظاری از،نماینده فعلی وجود دارد که کاری کند.
دکتر نیکبخت فرماندار سابق سه مرتبه با هیئت همراه به روستا کل قیصر تشریف فرما شد و مصوباتی صورت گرفت که به شرح زیر است:
۱- اداره راه موظف شد جاده منتهی به سمت جاده اصفهان که چند صباحی دیگر با امدن رحمت الهی کاملا مسدود میشود و تا تابستان سال اینده عبور و مروری به دلیل باتلاق نمیشود صورت گیرد و قرار بر مخلوط،و بیس ریزی بود که همچنان انتظار برای عملی شدن و بلاتکلیف.
2-اداره آبفای روستایی را موظف کرد که تامین اعتبار کند برای ساماندهی سیستم آبرسانی پوسیده و پلاسیده ۵۰ ساله ولی همچنان وعده های پوچ و تو خالی.
۳-بنیاد مسکن انقلاب اسلامی موظف شد که در این روستا حتی الامکان جدول گذاری صورت گیرد و ما همچنان منتظریم،البته به لطف آقای مهندس متقی حصاری در این روستا کشیده شده و نمیشود لطف ایشان را فراموش کرد.
۴-اداره برق هم موظف شد سیستم کابلی قدیمی را تغییر و تیرک های چوبی را محو و بتنی جایگزین شود که باز،هم منتظریم و خبری نشده است،آیا این روستا مشکلی دارد که بازیچه سیاست شده است؟!
افراد این روستا  که صاحب اینهمه ادوات کشاورزی هستند و کاری به سیاست ندارند و صاحب ۴۰کمباین هستند چرا باید چوب کم کاری یا سیاسی بازی یک عده ای را بخورند و  به کدامین جرم!چوب خدا صدا ندارد...
ما از نماینده کهگیلویه مهندس هاشمی پور دعوت کردیم کمک کنند ولی انگار نه انگار حرفی زده شده،سنگ اگر بود با اینهمه بی عدالتی که وجود دارد به صدا در می آمد.
دیگر با چه زبانی بگوییم عدالت...
چه دلیلی وجود دارد که روستایی که ۴سال کد عمرانی میخورد ولی هنوز،سنگی رو سنگ گذاشته نشده،مگر این نیست که باید هر ساله طبق کد عمرانی تامین اعتبار بشود ولی چطور نمیشود...
و چه دلیلی وجود دارد که هر ساله روستای کل قیصر در کمیته برنامه ریزی مطرح میشود ولی عده ای خط قرمز میکشند.
و حتما که نزدیک به انتخابات هست نزدیک میشود طلوع غروب و اما خداوند صاحب طلوع و غروب،رزق و روزی اش همیشه برای بنده هایش جریان داشته و ثابت قدم بوده چراکه خداوند بخشنده است ولی ما بنده ها یک وسیله خداوندی را که بخواهد جریان زندگی ما را مختل کند ابتدا از او شکایت کرده وسپس با مجوز ریجکت گرفتن وسیله موردنظر را بخاطر راندمان ضعیف ناچارا با یک جایگزین محکم ادامه خواهیم داد و بر این اساس از قول و قرارهای پوچ و توخالی خداحافظی خواهیم کرد انشاله...
عدالت علی گفتن فقط خدا خدا خدا...
----------------------------------------------------------
امیر احسان بهارزاده -دهیاری کل قیصری علیا
---------------------------------------------------------
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
برادر بهارزاده به نظرم شما ها خوش خيال هستين كه به فرزاد دل بستين؟؟؟سوابق ايشان حتما نداريد وشناخت تون از ايشون خيلي محدود وكم هست...اگر سوابقش بررسي كنيد يك كار نبوده كه به سرانجام درستي رسانده باشد / وبهره برداري تبليغي وسياسي از ان موضوع همه چي را فراموش خواهد كرد ....شمالنده اي ها ادم هاي باهوش وبصيري هستين
رضا کشاورز
Iran, Islamic Republic of
اینا منتظر رشوه هستن , تا رشوه نره تو جیبشون کاری نمیکنن
همشهری
Iran, Islamic Republic of
جمع کنید این سیاه بازی ها رو.
واقعا جای تاسفه داره کبنا
دهاتی
Iran, Islamic Republic of
احسان اقا سنگ عدل رو به سینه میزدی ومبلغش بودی حالا شد فرزاد نجات نیا!!!!
ایشون یه قلم 4جی داد به روستای امامزاده علی.
پس خواستن توانستنه.
ازش بخواید همونجور که به دست عدل میفتادین .شاید کاری کرد .بدرور
Romania
اصل حرف خوب بود اما نویسنده انگار بی سواد بود نگارش متن ایرادات زیادی داشت
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1