تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۴۲
کد مطلب : ۴۱۳۲۶۳
یادداشت ارسالی:

آقای دکتر یزدانپناه کدام دانشگاه؟ کدام نمره قبولی؟

۲۲
۲
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
آقای دکتر یزدانپناه کدام دانشگاه؟ کدام نمره قبولی؟
کبنا ؛متن ارسالی؛ این روزها بحث ورود برخی نمایندگان و سیاسیون به پستوی ادارات استان کهگیلویه و بویراحمد و به خصوص ادارات خدمات رسان مانند؛ دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد پر واضح است. تا آنجا که شاید برای یک کارگر شرکتی یا خدماتی یا جابجایی کارمندی برخی نماینده‌ها یا روسای دفاتر یا رابطین آنها و یا سیاسیون وارد و کار را مخدوش می‌کنند تا چه برسد به تغییر معاونین یا مدیران ستادی دانشگاه. اما از چه زمانی دانشگاه هم رده ادارات سطح دو و سه استانی گردید. بی شک در هیچ دوره‌ای کسی به یاد ندارد که مانند این دو دوره اخیر دانشگاه به حیات خلوت نمایندگان و برخی سیاسیون گردد.
درست زمانیکه مرد مدعی تئوری‌های بهداشتی! و کسی که دیر زمانی بود که دستش از دانشگاه کوتاه شده بود و در پی انتقام از کسانی بود که روزی مانع از هیأت علمی شدنش با مدرک پزشکی عمومی شده بودند، اکنون فرصت را غنیمت شمرد تا با تعامل و تحقق بعضی خواسته‌های نمایندگان و سیاسیون استان به هر قیمتی دانشگاه این نهاد علمی پژوهشی و خدماتی استان را به مانند گوشت قربانی بین نمایندگان تقسیم نماید و هر قسمت دانشگاه را به کسی واگذار نماید. برآیند این کار استفاده از برخی معاونین غیر آموزشی، غیر درمانی، غیر بهداشتی و غیر هیأت علمی و غیر... بود که چهره دانشگاه را خراشیدند و او هم به یمن پول‌های باد آورده طرح تحول سلامت یار یار!! می‌خواند و پز کلنگ‌های بر زمین مانده و طرحهای برگل نشسته را می‌داد. او پای نمایندگان وسیاسیون را به دانشگاه باز نمود و برای بقای خویش تا جایی تن به درخواستهای برخی نماینده‌ها وسیاسیون داد که دیگر برای تئوریسین بهداشت فقط چیزی شبیه سقوط تصور می‌شد. ولی ایشان که دیگر نظاره گر سقوط خویش بود دوپای خویش پشت سنگ گذاشت و در زمانیکه دیگر فرصتی نمانده بود، به خود آمد که دیگر سیل همه جا را گرفته بود و دیگر دیر شده بود ولی بازهم توجیه کرد که مدیریت اصولی کار دستش داد ولی همچنان پشت پرده تحولات دانشگاه در کنار فرزند مدیریتی خلفش در سایه نظاره گر و مداخله گر قرار دارد. دوران مدیریت ایلامی دوران ماه عسل سیاسیون و ذی نفوذان بود و هر کسی سهمش را از سفره دانشگاه به حد وسعش برداشت ولی با روابط اجتماعی بالایش توانست پروژه‌هایی افتتاح و طرح‌هایی پیاده کند و در آخر هم دلسرد شد و در یک جو سرد زمستانی در بهار رفت. هر دو رئیس به شیراز رفتند! تا شاید بخشی از مجازاتشان را در همین دنیا تحمل کنند.
باز هم دانشگاه ماند و زندان بانانی که نه پای رفتن دارند و نه دیگر توان ماندن.
این بار کسی آمد که نه زبان یاریارخوانی آن یکی راداشت ونه سیاست وکیاست این یکی.
هرکجاهم رفت فریاد برآورد که من آنم که رستم بود پهلوان......و من نماینده و سیاسیون را نمی‌شناسم. اولویت برای وی حذف مخالفان فکری و تشکیلاتی بود. او که دم از قانونگرایی می‌زد دراولین روزهای حضور یکی از معاونین خویش را که نه هیات علمی ونه کارمند ونه آموزشی ونه بهداشتی ونه درمانی بود ابقا کرد وبه زعم خویش نمره‌اش را گرفت. درصورتیکه چهار عضو هیات علمی داروسازی در دانشگاه وجود دارد و نیازی هم نبود که توجیه شود که ساختمان!! یا همان دانشکده داروسازی نداریم واینچنین بود که منویات وزیر محترم هم در تغییرات در آن معاونت درسطح وزارت، در دانشگاه موثر نبود. یک معاونت همیشه در اختیار یک شهرستان، مثل قبل دنبال شد و این حالت برای رفاه حال سیاسیون و نماینده ها کاملاً مراعات شد. در یک بی قانونی دگر، دو مربی که خود دانشجوی دکتری هستند و این خلاف نص صریح قانون است، به عنوان همراز سکان معاونتها را به دست گرفتند. هرجا قانون لازم بود برای حذف یک نفر قانون ساختند مانند هیات علمی نبودن، یا سابقه هیات علمی کمتر از پنج سال و..... و برای جذب یک نفر هم از قانون چشم پوشی شد. مثل آن معاونی که تشکیلات گفتند اگر نباشد ما هم می‌رویم پیش آقای دولت!!!! و او هم ترجیح داد که نروند.
 مگر نیروی انسانی کارمند دانشگاه در سه شهرستان بزرگ مساویست که سهم آن‌ها از مدیریت هم مساوی باشد؟
شهرستان‌های تازه تاسیس آیا سهمی دارند؟ یا فقط نماینده‌ها سهم دارند؟
او هم مانند سلف خویش برای اجرای اوامر نمایندگان کم نگذاشت وحتی مدیران میانی و روسای بیمارستان و شبکه ها را بر اساس نیم نگاه افراد در سایه منصوب کرد تا شاید برای فردا گوشه چشمی هم به او کنند و در جایی هم که نماینده ای فریاد برآورد، او این روزها همراه دولت نبود و توانی نداشت.
امروز حتی مدیران میانی ستادی دانشگاه بین سیاسیون تقسیم شده‌اند وقدرت تغییر برخی مدیران میانی درجه دو وسه از ایشان ساخته نیست.
با تعویض برخی و انتصاب برخی افراد که حتی یک روز مدیر یک مرکز بهداشتی درمانی هم نبوده‌اند و هیچ سابقه مدیریتی را تجربه نکرده‌اند فقط اتلاف وقت این نهاد علمی و پیشانی استان، برای کار آموزی است.
دانشگاه حیات خلوت برخی سیاسیون و محل تبادل آرا شده است و در کوچکترین امور دانشگاه دخالت سیاسیون واضح است و تاکنون چنین دوره‌هایی دانشگاه به چشم ندیده بود.
دانشگاه محل تولید علم، تحقیقات، درمان وبهداشت مناسب بود ولی الان دانشگاه علوم پزشکی درکجای رنکینگ جهانی که نه بلکه کشوری قرار دارد؟
بیایید به دور از سوگرایی قضاوت کنیم که دانشگاه حال خوشی ندارد و اصلا به فرض همه میراث پیشینیان بود، ولی آن‌هایی که امروز از قانونمداری حرف می‌زنند برای دانشگاه چه کرده‌اند. با حلوا حلوا کردن دهان شیرین نخواهد شد. آقای رییس از کدام دانشگاه صحبت می‌کنید و از کدام قانون قانونگذاران تمامیت خواه.
ما شما را نیک می‌شناسیم، شما هم بگذارید ماهمان مالاریاچی های قدیمی باشیم وما را چه به مدیریت علمی وقانونمند!!!! وقابل تکثیر شما؟!
و برای ما ادای قانون و قد علم کردن در برابر نمایندگان و استقلال نبافید که ما خسته این کارزاریم.
بوریاباف اگرچه بافنده هست
نبرندش به کارگاه حریر
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
دقیقا
اکبری کارمند دانشگاه
Iran, Islamic Republic of
تحلیل کاملا درستی است.دانشگاه علوم پزشکی داد رییس
پزشک
Iran, Islamic Republic of
دکترآدم دانشگاهی نیست ومشاورانش مخضوصا اون قومش برای زمین زدنش کافیست
دکتر فکر می کرد باتعویض وتقابل همه چی درست میشه ولی تیم بسیار ضعیفی داره
فرهاد
Iran, Islamic Republic of
اقای دکتر یزدانپناه مدیری مدبر و میدانند چه کار میکنند
خرابی ها را نمیشه یک شبه جمع کرد ولی با کیاست و خردمندی اقای یزدانپناه این امیدواری هست مشکلات به تدریج حل شوند
سهم خواهی نمایندگان نهادینه شده فقط میشه ان سهم را کاهس داد اما قابل حذف نیست
بهداشت
Iran, Islamic Republic of
دانشگاهی نمونده هرکه را کاربلد بود خانه نشین یافراری داد ند
انتظار
Iran, Islamic Republic of
رئیسی که اختیار کامل به معاون میده تا حق خیلیا ضایع بشه قول میده مشکل افرادی که در آزمون قبول شدند اما به حقشان نرسیدند حل میکنه اما میخنده میگه گفتم . معاونی که اجازه ورود نمیده و توهین به ارباب رجوع میکنه آیا اینکارها انسانیت هست باید به کی پناه آورد آیا سکوت کرد؟
معترض
Iran, Islamic Republic of
چرا باید یه معاونت همیشه از یک منطقه باشه علوم پزشکی از بس تعویض کرد الان به ته شخصیتها رسید دکتر یزدانپناه سهمشان افرادی هست که قدرت بیان و رفتار ندارن. از علوم پزشکی بپرسید افرادی که حقشان از آزمون سال قبل ضایع شد چند بار مجوز گرفتین و چه کسی رو بجاشو استخدام کردین
بیژن
Iran, Islamic Republic of
در این دوران که بودجه نیست وشرایط مالی دانشگاه مشکل دارد ریاست دانشگاه متاسفانه بسیار غیر مردمی کم درک در شرایط برخورد با مردم میباشد واز آنطرف یک معاون آموزشی ضعیف برای اعضا هیات علمی، از طرفی یکی از آشنایان و مشاور ایشان در دانشکده پیراپزشکی در ظاهر با اصلاح طلبان و قلبش با اصولگرایان است و ضربات سهمگینی بر نیروهای موافق دولت وارد آورده است
گچساران
Iran, Islamic Republic of
زنده باد و احسنت
در رده های پایین تر هم وضع اینگونه است ،در حوزه اورژانس 115 گچساران مشکلات الا ماشاالله فراوان و گوش مسیولین هم بدهکار نیست در نهایت متضرر اصلی بیماران نیازمند و پرسنل زحمتکش می‌باشد.البته این مسایل میراث ماندگار و حمایت های بیدریغ معاونت پشتیبانی از رییس اورژانس شهرستان بوده ، جناب آقای کمایی لطفاً گزارشی از مشکلات ما تهیه فرمایید شاید افاقه ای به حال بیماران و پرسنل شد
علي
Iran, Islamic Republic of
يزدان پناه نه توان علمي مديريت دانشگاه را دارد نه توان فني و نه حتي توان بيان و توجيه مشكلات دانشگاه را،
سبز كه دانشگاه ، قائدي كه ارث دارد، //ت تا جاي خود را به يك منتقد دهد تا زبان انتقادش بريده شود،غلام نژاد رفت تا ارتباطات وي با تهران حذف شود كه مبادا رقيبي براي يزدان پناه باشد و پوران فر آمد تا سهم نماينده جبران شود ،درگير شدن با نعيمي تبعات دارد كه يزدان پناه از آن غافل بود و براي جبرانش حاضر هست هر كاري بكند ،حال دانشگاه مانده با معاوناني به مراتب ضعيف تر و رئيس تاييد نشده اي كه نقش ضعيف تر رئيس دانشگاه از ابتدا تا كنون هست را بازي ميكند و ياد آن جمله معرف افتادم كه هر سال ميگيم دريغ از پارسال.
از همه بدتر كه هزينه مديربت آزمون و خطا رو مردم بايد پرداخت كنند
عضو هیات علمی د ع پ یاسوج
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه بسیاری از بخش های این یاد داشت غیر منصفانه و بدور از حقیقت و واقعیت هست.
دعا می کنم که خداوند ذلیل کند کسانی را که کینه توزانه و بناحق در مورد دیگران قضاوت می کنند.
عضو هیات علمی د ع پ یاسوج
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه بسیاری از بخش های این یاد داشت غیر منصفانه و بدور از حقیقت و واقعیت هست.
دعا می کنم که خداوند ذلیل کند کسانی را که کینه توزانه و بناحق در مورد دیگران قضاوت می کنند.
احمدزاده
United Arab Emirates
شکسته باد قلمی که خلاف حق و انصاف مطلب می نویسد و خدمات بزرگان را نادیده می گیرد.
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
با سلام
دکتر یزدانپناه علاوه بر توان مدیریتی و قدرت بیان ضعیف متاسفانه در حیطه معاونین جا به جایی های انجام دادن که بار علمی به مراتب ضعیف تری نسبت به دوره قبل دارند. متاسفانه ایشان نسبت به ریاست های قبلی بیشتر با نمایندگان مجلس مشاوره میگیرند تا افراد خبره و توانمند. هم اکنون دانشگاه علوم پزشکی به جای محیط آموزشی، درمانی، بهداشتی و فرهنگی . انتصاب معاونین جدید بدون تدبیر صورت گرفته و همه اذهان را به سمت ماجراهای پشت پرده سوق می دهد...
United Arab Emirates
یلام
از سایت وزین کبنا انتشار اینچنینی مطلب سستی و بی پایه ای خیلی بعید بود
شکی نیست که نویسنده مغرض بوده
/باید با اسم واقعی خودش مطلب بنویسد و یا بیاید رو در رو انتقاد کند.
اگر اون کسانی که مطالب کذب محض راجع به اونها گفته پیگیری کنن نویسنده محکوم و رسوا می شه
Iran, Islamic Republic of
مرد حسابی معلومه که نتونستی پنظورتو قشنگ و سلیس بیان کنی
بیطرف اما با وجدان
Iran, Islamic Republic of
کبنا جان اینکه هرکسی بیاید و یک مشت دروغ و راست که بیشترش دروغ و افتراست سر هم کنه نه ارزش انتشار داره و نه ارزش پاسخ دادن.
فقط و فقط بعنوان تهمت و افترا و دروغ و منفی بافی قابل پیگرد قانونی هست.
تامرادی سرفراز
Iran, Islamic Republic of
یکی مثلا ا-ب یا م-پ یا اون یکی حروف الفبا عقده گشایی کرده که در هر دوتا دنیا روشون سیاه سیاهه.
بزودی حکم ریاست دکتر یزدانپناه میاد و اینا بیشتر به عزا می نشینن.
اگر کسی کمترین انصافی داشته باشه نمیاد یزدانپناه را با ایلامی اصلا مقایسه کنه همون ایلامی که بغل دستش بیش از یکصد نفر را در یک بیمارستان بکار گرفتن و نفهمید که چی شد همون ایلامی که بالای دویست میلیارد کسری و بدهی برای دانشگاه درست کرد چطوری و کجا رفت معلوم نشد همون ایلامی که شماها مشاورش بودید و دانشگاه را به خاک سیاه نشوند. یزدانپناه خیلی بالاتر از اینه که بخواد با این یاوه گوییها کوتاه بیاد و دوباره دانشگاه را حیاط خلوت افراد بکنه.
دانشگاه و مردم استان دکتر یزدانپناه و خانواده بزرگ دکتر یزدانپناه را دوست دارن چون همیشه دنبال پیشرفت استان بودند. تاریخ نشون داده که با هیچ کس هم نه تعارف دارن و نه معامله دارن و به حساب هر زیاده خواهی می رسن.
بیزن
Iran, Islamic Republic of
جای آن است که از معاونت محترم آموزشی دانشگاه علوم پزشکی عذر خواهی نمایم ایشان فوق العاده قانون مند است و ایشان با قدرت در برابر زیاد خواهی و قانون گریزی یکی از مشاوران دکتر یزدانپناه ایستاده اند درود بر شما
United Arab Emirates
بیشتر شبیه شب نامه هست تا یادداشت چقدر ناروا و مغرضانه نوشته شده من که بالای ۲۵ سال سابقه کار در این دانشگاه دارم می دونم که چقدر نابحق گفته. بی انصافی در حق خدمتگزاران صادق گذشته و الان عذاب دنیا و آخرت دنبال داره که ظاهرا بعضی از خشم خدا هم نمی ترسند.
دکتر یزدانپناه نباید به حرفای بی تقواها گوش کنه و بایدهمین فرمون بره جلو و اون چندتای دیگر که در نوبت برکناری هستن هم برکنار کنه.
حزب الله
Ukraine
تنها نمره منفی یزدانپناه اینه که چطور اون فردی که در زمان معاون درمانی خودش گداشتنش یه جایی مسول و اون مشکلات!!! و برکنار شد بعدا دوباره مسول یه مرکز شد و هنوز هم هست؟
اگر عذر چند مسئله دارها را نخواد براش نمره منفی داره!
ارسلان فارابی
Iran, Islamic Republic of
باعرض سلام !؟اولا"تمام ادارات ونهادهای استان ما(ک.ب)مشکلات خاص خودشون دارندوتنها علوم پزشکی نیست.وتاجایی که دکتریزدانپناه رامی شناسیم خیلی خیلی مرد بااصالت فرهنگی بامنش وخوش برخوردو سرشناس می باشدوازشما بزرگواران میخوام درباره هیچ شخصیتی شایع پراکنی ودروغ نکنیدودرپایان(چشم حسود درباره دکتر یزدانپناه کور کور بشود)( ان شاءالله)
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1