تاریخ انتشار
شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۹
کد مطلب : ۴۱۰۱۹۵
یادداشت|

فیلی نسخه‌ای ضعیف‌تر از احمدی

۷
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
فیلی نسخه‌ای ضعیف‌تر از احمدی
کبنا ؛متن ارسالی: ظاهراً پایانی بر بازی قام موشک بازی تیم مدیریتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد نیست و این تیم رزومه ساز این بار بعد از قطعی شدن رفتن احمدی به دنبال سرپرستی فیلی می‌باشند.
  این در حالی است که احمدی خود با هیاهوی زیاد و شعارهای گوش فلک کر کن وارد استان شد که علم اقتصاد خوانده است و اقتصاد محور است اما متاسفانه در تمامی این یک سال و نیم نه تنها عملکرد خاصی از احمدی دیده نشد که کل این مدت استان در بلاتکلیفی ماندن و استعفای احمدی به سر می‌برد.
 این وضع بر همه ثابت کرد که احمدی نه تنها به دنبال مدیریت و خدمت در استان کهگیلویه و بویراحمد نبود که تنها با لابی و رایزنی بدنبال یک روزمه سازی برای خود و تیم همراه اش بود.
حالا نیز بعد از رفتن احمدی صحبت از جانشینی فیلی معاون عمرانی احمدی به جای وی است.
در این بین فیلی که به مانند احمدی در رسانه‌ها از توانایی و مدیریت وی سخن‌ها گفته می‌شد نه تنها عملکرد خاصی نداشته است که گویا این تیم روزمه ساز به دنبال سرپرستی وی است تا جناب فیلی نیز در رزومه خود سابقه استانداری کهیلویه و بویراحمد را داشته باشد!
فیلی به عنوان معاون عمرانی استاندار نه تنها در بخش جاده‌ای پیشرفتی نداشته است که روز به روز شاهد تصادفات وحشتناک در این قتلگاه‌ها هستیم! از کسانی که بدنبال سرپرستی فیلی هستند باید پرسید خروجی کار فیلی در این مدت چه چیزی بوده است. در یکسال گذشته با کوچکترین بارش‌ها نه تنها خیابان‌های شهر یاسوج و سایر شهرهای استان از آب پر می‌شدند که تمامی محورهای مواصلاتی استان و سایر جاده‌های روستایی و ارتباطی مردم با چنان ترافیک و تخریبی روبرو شدن که میزان هزینه‌های تخریب به رقم‌های نجومی رسیده است که سالیان سال باید بودجه عمرانی استان صرف ترمیم و دوبارکاری شود.
در واقع فیلی کارنامه‌ای ندارد که بخواهیم از آن صحبت کنیم حتی یک نکته مثبت نمی‌توان پیدا کرد تا توجیهی برای سرپرستی ایشان در استانداری کهگیلویه بویراحمد باشد گذشته از اینکه به لحاظ اخلاقی آقای احمدی و تیم همراه ایشان بخوبی ثابت کرده‌اند که احترامی برای مردم استان قائل نبوده‌اند و گرنه هر روز شاهد این بی ثباتی در مدیریت این تیم در استان نبودیم و حتی اینکه عملاً اعتباری وجود ندارد که با موفقیت احمدی در جای دیگر فیلی در شرایطی به مراتب حساس‌تر و بدتر استان را به حال خود رها نکند و به دنبال روزمه در جایگاههای بالاتر نباشد!
در پایان باید گفت که مدیریت فیلی بر استان کهگیلویه و بویراحمد چیزی به جز دور باطل و اجحاف آشکار در حق مردم کهگیلویه و بویراحمد نخواهد بود که آزموده را آزمودن خطاست.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
این خاک وخاک عالم بر سر استان کهکیلویه وبویراحمد ا. شده اند مثل تنه درخت خشک که هزار سوراخ پوراخ شده استان ما دقیقا همینطور شده ازش حساب نمی برند موقع انتخابات دوبرابر کل جمعیتش رای میدن.عضو خنثی هستند عضو خنثی محلی از اعراب ندارند اصلا نیازی نیست محله برره پایینند
حمید
Iran, Islamic Republic of
درود. عالی. مدیریت و رزومه ساز
027
Iran, Islamic Republic of
خدا پدرتو بیامرزه گل گفتی
علی
Iran, Islamic Republic of
به نظرمن مدیریت احمدی و فیلی عالی است شما به آدم مدیر زیربارنرو نمیسازید
علی
Iran, Islamic Republic of
استاندار بومی استان برای جایگزین احمدی بهتر است . از بچه های استان استفاده شود .
Iran, Islamic Republic of
واقعا فیلی هیچ کارایی نداشت به این استان بود
امیرزا
Iran, Islamic Republic of
ببخشیدجناب مگه فیلی جاده ها وگذرگاههای شمارا درست کرده که آب میخوادشهرماروببره یا اینکه چشمت بد می بینه.عملکرد گذشته هارو پای این فیلی بدبخت میذاری .بروفکر نان باش که خربزه آب است سایت شما فقط بلد هست تخریب بکنه ودیگر هیچ
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1