تاریخ انتشار
دوشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۱۳
کد مطلب : ۴۰۹۹۲۱
پاسخی به یادداشت علی اکبر آذرکمان؛

سوء برداشت شد؛ فرمانداری،برنامه همه جانبه برای دیشموک دارد

۳
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
سوء برداشت شد؛ فرمانداری،برنامه همه جانبه برای دیشموک دارد
کبنا ؛روابط عمومی فرمانداری کهگیلویه با ارسال متنی به این پایگاه خبری به مطلبی با عنوان «اظهارات فرماندار کهگیلویه بیش از درد و رنج‌های نازلی زهرا و خودکشی دختران دیارم اندوهناک کرد» که در این سایت خبری منتشر شد(کلیک کنید) واکنش نشان داد که در زیر می خوانید:
بسم الله الرحمن الرحیم
به دنبال انتشار مطلبی انتقادی از صحبت‌های فرماندار کهگیلویه در زمینه خودکشی، مطلب زیر عیناً در پاسخ  به آن منتشر می‌گردد.
مردم شریف شهرستان کهگیلویه همانطور که مستحضر هستید خودکشی علل بسیاری دارد که پرداختن و تشریح هر کدام از آنها ساعت‌ها زمان می‌برد و نیز کارشناسان امر باید به آن بپردازند که در این جا مجال پرداختن به آن وجود ندارد.
خودکشی یکی از آسیب‌های اجتماعی است که امروزه گریبانگیر جوامع مختلف در دنیا می‌باشد، از کشورهای توسعه یافته گرفته تا کشورهای در حال توسعه همواره با این معضل اجتماعی دست و پنجه نرم می‌کنند.
 اینکه علل بروز این حادثه‌ی تلخ و ناگوار در جوامع مختلف چه بوده و می‌باشد یک مسئله‌ی تخصصی و کارشناسی است که متخصصان امر باید به تناسب جغرافیا، فرهنگ، اقتصاد ودیگر ویژگی‌های لازم، آن را تحلیل نمایند.
خودکشی در شهرستان کهگیلویه نیز متاسفانه یکی از آسیب‌های اجتماعی است که سال‌هاست مسئولین مربوطه برای کاهش و پیشگری از آن در تلاشند، اما متاسفانه تاکنون گزارش دقیق و مستندی از علل رخ دادن آن در این شهرستان ارائه نشده است. از این رو در پی خودکشی چند نفر از نوجوانان در شهرستان کهگیلویه، بعد از انجام اقدامات اولیه، فرماندار شهرستان کهگیلویه جهت بررسی دقیق و کارشناسی این حادثه و اتخاذ تصمیمات لازم به منظور کاهش و پیشگیری از آن دستور برگزاری جلسه‌ای با حضور متخصصین و کارشناسان مربوطه از جمله دادستانی شهرستان، امور اجتماعی فرمانداری، بهزیستی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره‌ی تبلیغات اسلامی، کمیته امداد، شبکه بهداشت و درمان، آموزش و پرورش، بخشداران شهرستان، شورای شهر و  دیگر مسئولین ذیربط را صادر نمود.
جلسه مذکور در روز دوشنبه پنجم خرداد سال جاری  در فرمانداری شهرستان برگزار و ماحصل آن تشکیل یک کارگروه  ویژه‌ی تخصصی با محوریت بهزیستی شهرستان برای انجام اقدامات لازم  و انجام مطالعات دقیق کارشناسی شده جهت شناسایی علل، کاهش و پیشگیری از آسیب اجتماعی در بخش دیشموک بوده است.
در این مدت توجه و دستور ویژه فرماندار باعث شده است تمام مسئولین دست به کار شده و جهت جلوگیری از وقوع حوادث مشابه در شهرستان بسیج شوندو اما در خصوص مطلبی که به استناد از  سایت خبری کبنا نیوز منتشر شده است و از آن انتقاد گردید، باید گفت که دراین باره یقیناً سو برداشت‌ها و تفسیرات سهوی خبرنگاران در مخابره صحبت‌ها و اظهارات فرماندار دخیل بوده است، اینکه خدای ناکرده به مردم شریف دیشموک توهینی شده باشد صریحاً رد و تکذیب می‌گردد.
چرا که فرماندار شهرستان خود از فرزندان همین منطقه و بزرگ شده‌ی استان کهگیلویه و بویراحمد است، هدف همه‌ی مسئولین و در رأس آنها فرماندار  کهگیلویه رفع مشکلات مردم است، لذا از فعالین اجتماعی و رسانه‌ها انتظار می‌رود در ارائه اظهارات خود دقت مضاعف‌تری داشته و از پرداختن به مواردی که ممکن است باعث تشویش اذهان و گسترش ابهامات و حواشی  گردد اکیداً خود داری و اجتناب نمایند.
لازم به ذکر است که برای آسیب‌های اجتماعی منطقه دیشموک برنامه‌های همه جانبه خوبی (تخصصی و اجرایی) از طرف فرمانداری شهرستان تدوین شده است که در آینده‌ی نزدیک در آن منطقه  عملیاتی خواهد شد، لازم است در این زمینه با همت عمومی مردم و مسئولین اصلاحات رفتاری و ساختاری فراوانی برای مقابله با این آسیب‌ها صورت گرفته و آموزش‌های لازم انجام پذیرد.

-----------------------------------------
روابط عمومی فرمانداری کهگیلویه
نام شما

آدرس ايميل شما

همشهری
Iran, Islamic Republic of
بزگ نمیر بهار میاد .
آقای فرماندار از احساسات شما سپاسگزاریم .امیدوراریم وعده سرخرمن ندهید . یکبار که شده به داد مردم محروم بخش دیشموک برسید (البته تمام زیر ساختهای انجام شده حاصل زحمات این نظام است).انتظار است از تفاهمات جلسه فرمانداری وپیگیریهای استانداری استان بخصوص حوزه مدیرکل اجتماعی چیزی آید اون مردم محروم شود تا شاهد مرگهای اینچنینی در استان ما بخصوص بخش محروم دیشموک نباشیم .حسینعلی رجبی
فروشگاه اينترنتی
Iran, Islamic Republic of
امیدوارم شعارها همراه با عمل باشد و همانگونه که وعده داده می شود در جهت پیشرفت و اعمال دقیق عمل نمایند
فروشگاه اينترنتی
https://www.baneh.com
باسپاس
شهروند
Iran, Islamic Republic of
آقاي فرماندار محترم،
منطقه ديشموک برنامه نمي خواد،شما وآقايان استاندارووزير ورئيس جمهور به خوابتان ادامه دهيد.
اگر جاي شماها ميذاشتن مطمئننا اوضاع از اين بدتر نبود!!
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1