تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۱۳
کد مطلب : ۴۰۸۷۰۹
متن ارسالی

بخش سوق از خدمات اداره راه بی بهره است

امیر احسان بهار زاده
۱
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
بخش سوق از خدمات اداره  راه بی بهره است
کبنا ؛یکی از مخاطبان کبنا نیوز با ارسال متنی به این پایگاه خبری به جوابیه اداره راهداری کهگیلویه به مطلب کبنا (کلیک کنید) واکنش نشان داد که در زیر می خوانید:
هر وقت مسیر هدایت شده منطقی و اصولی باشد جای شبه نیست ولی وقتی حرف ها مهندسی نباشد یک مجموعه زیر سوال می رود.
 جناب مهندس ماهیاری،شاید از خدا ترس داشتن موضوع بزرگی باشد که در زندگی روزمره شاهد آن هستیم نه از خلق باری تعالی.
بعضی حرفا زده نشود بهتر است چون حرف؛حرف می آورد و موضوع پیچیده می کند.
اگر خداوند کسی را در پست و منصبی قرار میدهد قطعا میزان می خواهد صابری و مدیریت کلامی می خواهد.
مدیر بخاطر وظیفه به همه مناطق باید یه نگاه یکجانبه داشته باشد که متاسفانه بخش سوق از اداره راه بی بهره می باشد.
آقای ماهیاری شما در جوابیه متن ارسالی کبنا نیوز که خواسته بحق مردم روستای کل قیصر می باشد عنوان کردید این جاده خطری و حادثه خیز می باشد،جلل الخالق از این حرف مهندسی پس اگر اینطور هست و این جاده حادثه خیزه چرا روستاهای« چغل،دوریزگان،تراب،کوشک و ...»حادثه خیز نیستند که چسپیده به جاده اصفهان هستند اما روستای ما که یک کیلومتر با این جاده فاصله دارد خطر آفرین هست.
شما با این حرفتان مهندسین راه را میبرید زیر سوال،ای کاش یه کم عدالت و منطق بود که اگر بود مشکلی پیش نمی آمد.
این جاده اصلی روستای کل قیصر که گذشته گان ما از این جاده برای امرار و معاش زندگی خود پای پیاده به شهر دهدشت رفته و وسایل زندگی را مهیا می کردند الان شما فقط خواستید متنی که علیه راهداری بود را سرپوش دهید که این جاده  معارض دارد ،به کدامین منطق این حرف زده شده لطفا مهندسی جواب بدهید.
طی سه سال از سال ۹۴تا۹۷ دوبار لودر و یک مرتبه گریدر داده شده برای بازگشای باتلاق معروف جاده کل قیصر که متاسفانه استاد جاده در خبرشون عنوان کردن جاده بین مزارع می باشد اما اگر نمیدانید بروید و نقشه کلی اداره راه نگاه کنین که این جاده ۲۵ متری که فی الحال۱۴متر شده تو سطح استان بلکه کشور معروف شده که آقای ماهیاری گفتن بین مزارع هست پس چرا جاده ۲۵متری لطفا حرفی که نمیدانید نزنید.
روستا کل قیصر در سه کیلومتری شهر دهدشت از توابع بخش سوق که از کم لطفی مسولین می نالد،بخشدار محترم بخش سوق مهندس رزمجو بارها تماس های مکرر با مهندس ماهیاری داشتند هم برای روستای کل قیصر و هم برای روستاهای بخش سوق امامورد کم لطفی قرار گرفتند.
چندین مرتبه حضورا و با تلفن های مکرر با ایشان تماس داشتن باز جوابی که ایشان می دادن همان خرابی دستگاها بود که هیچوقت درست نشدند و من به شخصه از مدیر توانمند  بخش سوق مدیری که برای رضای خدا کار میکند جناب مهندس رزمجو و دنبال اسم و رسم نیست تشکر میکنم که تلاشهای ایشان نسبت به بخش سوق بسیار می باشد و در حدی فکرشان درگیر روستاها می باشد که باید بهشان خسته نباشید و خدا قوت گفت و بدون هیچ چشم داشتی فقط کار میکنند و بس.
لذا امیر احسان بهارزاده دهیار کل قیصرعلیا این بحث حادثه خیز بودن جاده کل قیصر با توجه به اینکه فاصله مسافت یک کیلومتر با جاده اصفهان فاصله دارد و از طرفی روستاهای «چغل،دوریزگان،راک،تراب،کوشک »در مسیر جاده اصفهان و چسپیده به این جاده می باشند رد میکنم و امیدوارم کاری اگر صورت گیرد با توجه به مسولیت پذیری و رضای خداوند متعالی باشد.
---------------------------------------------------------------------------
من الله توفیق-امیر احسان بهارزاده دهیار روستای کل قیصر علیا
---------------------------------------------------------------------------
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1