تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۵۷
کد مطلب : ۴۰۸۶۵۶
یادداشت|

اگر «حاج عدل» 10 سال پیش نماینده کهگیلویه بود، الان ده‌ها کارخانه‌ داشتیم

سید حسن دانشی
۲۱
۲
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
اگر «حاج عدل» 10 سال پیش نماینده کهگیلویه بود، الان ده‌ها کارخانه‌ داشتیم
کبنا ؛اینجانب در سالهای قبل به حمایت از عملکرد آقای موحد مقاله‌ای نوشتم و از عملکرد آن زمان ایشان در مقابل رقبایش دفاع نمودم و حالیه مقاله‌ای در خصوص  کارها و عملکرد زیر ساختی آقای عدل هاشمی پور نماینده محترم نوشتم و در واقع با توجه به دیدگاه و نظر خود از همه نخبگان و تحصیل کرده‌ها و حتی سیاسیون درخواست کردم در حد بضاعت خودم که دست به دست هم بدهیم تا این طرح‌ها و پروژه‌های که به همت ایشان شروع شد به ثمر برسند تا فرزندانمان بیشتر از این آواره شهرها و استان‌های دیگر نشوند چون در انتخابات گذشته حاج آقای موحد و هاشمی پور مقابل هم بودند بعضی‌ها مقاله قبل را در مقابل مقاله فعلی قرار دادند و آن را پیش خود یک ضعف می‌دانند.
من قبلاً هم به عرض رساندم هرکس در زمان و موقعیت خودش ارزیابی شود جناب آقای موحد 16 سال در این منطقه نماینده بود کارها و خدمات زیادی نیز انجام داد و همه باید از عملکرد خوب حمایت کنند و از عملکرد بد انتقاد.
مقاله قبل و الان بنده منافاتی باهم ندارند مگر قرار است اگر کسی در زمانی طرفدار فردی بود و تعریف از عملکرد او کرد باید کارهای خوب و عملکرد مثبت دیگران را نادیده بگیرد و تعریف از کار خوب دیگران نکند؟ این چه فکری است. ما آدمیم دارای عقل و نظر هستیم در آن موقع به نظر بنده بهتر از آقای موحد در صحنه انتخابات نبود و باید حمایت می‌کردم حمایت من درآن موقع از آقای موحد مقابل کسانی بود که با آن همه پول نفت می‌فرمودند در زمین پتروشیمی پیاز بکارید الان هم آقای هاشمی پور نماینده است و کارهای بزرگی شروع کرد و معتقدم باید حمایت شود بنابراین هیچ منافع شخصی در کار نیست و این تهمت‌ها یقین بدانید در فکر و اراده بنده ذره‌ای تأثیر ندارد.
واقعیت این است که هیچکس مثل آقای هاشمی پور به کارهای زیر ساختی توجه نکرده ولی ممکن است در آینده کس دیگری بیاید و از آقای هاشمی پور بهتر و قوی‌تر خدمت کند باز وظیفه داریم حمایت کنیم باید در این منطقه این قاعده جا بیفتدکه افراد برده و خریده نیستند که تا آخر عمر تابع نظر یک فرد باشند!
در همین مقاله جدید عرض کردم توجه نکردن و یا کمتر توجه کردن به کارهای زیر ساختی مقصر فرد خاصی نیست همه ما مقصریم پس چه بهتر که ما از گفتن حق نترسیم ولو ضررمان باشد. بعضی این را نقص می‌دانند که چون از آقای موحد تعریف شد حالا از آقای هاشمی تعریف نشود!
آقای موحد در یک بعد قوی است و آقای هاشمی در بعد دیگری چه منافاتی هست از خوبی‌ها تعریف و نقطه ضعف‌ها گفته شود. واقعیت این است در کارهای عمرانی و زیر ساختی در حال حاضر جناب آقای هاشمی پور خوب عمل کرده و وظیفه است از ایشان حمایت کنیم تا این پروژه‌های بزرگ و ارزشمند به ثمر برسند این پروژه‌ها متعلق به این منطقه و مردم می‌باشند.
تحقیقاً اگر 10 سال پیش، آقای هاشمی پور نماینده بود و با همین تلاش و کوشش کار می‌کرد شاید تاحالا دهها کارخانه بزرگ در این منطقه تأسیس می‌شد و این همه بیکار در این منطقه نداشتیم.
این تلاش‌ها و کارهای آقای هاشمی پور نماینده محترم نافی کارها و خدمات دیگران نیست نگفتن حقیقت دلیلی بر نبودن آن نیست. ما یک جاده استاندارد پس از این چهل سال پیروزی انقلاب در این منطقه نداریم و باید کسانی که مثل آقای هاشمی پور به این کارها بیشتر توجه دارد در این وضعیت بحرانی کشور حمایت شود و حمایت از آقای هاشمی پور علیه آقای موحد یا آقای بزرگواری یا کس دیگری نیست پس توجه به عملکرد خوب هر فرد یا نماینده در زمان خودش لازم است به نظر شما اگر فردی بعداز آقای هاشمی پور نماینده شد و بهتر و قوی‌تر کار وتلاش و خدمت کرد نباید ازش حمایت کنیم؟!
و اگر حمایت کردیم به معنی مخالفت با کارها و خدمات ایشان است؟ هرگز چنین نیست و چنین فکری محکوم است البته هر نوشته یا گفتاری در این جو غبار آلود و غرض آلود هزینه دارد بنده با کمال میل هزینه این حمایتم را تا حالا پرداخت کردم و در آینده نیز پرداخت می‌کنم چون هیچ چیز را بهتر از صداقت و راستگویی و حقگویی نمی‌دانم بنده افراد را گزینش نمی‌کنم بلکه توجه به خدمات و تلاششان را برای مردم ارزیابی می‌نمایم سیاست ما باید عین صداقت ما باشد بهر حال خداوند عاقبت همه ما را ختم به خیر نماید. انشاءالله
 -------------------------------
با احترام دهدشت
سید حسن دانشی
نام شما

آدرس ايميل شما

هجیر
United States
نیتری کپپ. نباشی
کهگیلویه
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون با اون ابهتی که داشت نتونست یکی رو راه بندازه حالا میگی عدل میتونست چند تا کار خونه راه بندازه. عدل همش ....
علی
Iran, Islamic Republic of
اینکه باید کارهای خوب افراد را دید و نقاط ضعفشان را همچنین ، حرفی است منطقی . اما دلم میخواست کارهای خوب آقای موحد طی ۱۶ سال بهتر است بگویم ۲۰ سال نمایندگی در زمینه ی عمران و آبادانی شهرستان چه بود ؟ آنهم سالهایی که دغده ی نان و بیگاری و ... وجود نداشت . سالهایی که پول اینقدر بی ارزش نبود ، سالهایی که دزدی و اختلاس جایگاهی نداشت و اگر هم داشت بسیار محدود بود . پایه های عدم توسعه شهرستان کهگیلویه در دوران آقای موحد ریخته شد . آب رسانی و برق و گاز را جز کارهای موحد و یا هر نمابنده ی دیگری ندانید چون این خدمات جز برنامه های سالانه و چندساله دولت و برنامه هایی روتین است که چه نماینده باشد چه نباشد دولت موظف است برابر برنامه روستاها را با توجه به جمعیت از نعمت آب و برق و گاز و خانه بهداشت و جاده و سایر زیرساختها بهره مند سازد . آقای موحد طی ایام نمایندگی اش جز برای افرادی خاص ، کار دیگری در جهت عمران و آبادانی منطقه نکرد . در دوران حاظر و به نسبت طول نماینگی آقای هاشمی پور ، بنطر من در حد توان و باتوجه به وضعیت کشور کار کرده است . اما یک سوال اساسی دارم و آن اینکه شما میفرمایید احداث کارخانه ، آیا میدانید اگر سیمان و پتروشیمی دهدشت راه اندازی شود ، مردم دهدشت و روستاهای اقماری اش و همینطور اراضی کشاورزی آن و منابع طبیعی آن از کوه سیاه نا تراب و سد مارون و سد کوثر و چرام ، در درازمدت نابود خواهند شد؟ دشت کلاچو و زمینهای دشت سوق و چنگلوا و سمعان و بردیان و چرام نابود خواهند شد ؟ داروی احداث کارخانه ، آنهم کارخانه های آلاینده ، سمی است کشنده برای دهدشت و پیرامونش .
صمدی
Iran, Islamic Republic of
کلیت مطلب ، بحث قابل قبولی است و قطعا هر کس در هر دوره ای به کاندیدای خاصی گرایش پیدا می کند .
اما بحث توهین و افترا هم نیست ، حضرتعالی را اغلب سیاسیون منطقه می شناسند ، چند دوره همه کاره و مسول دفتر موحد در کهگیلویه بودید ، بقولی مشاور اعظم بودید اما خواسته های بی حد و حصر شما را نه موحد که حتی عدل هاشمی هم نخواهد توانست پاسخگو باشد و مطمئنا خیلی ها منتظرند ببینند دور بعدت نوبت کیست ؟ چون الحمدالله راه و روش را خوب . و حالا هم مقدمه چینی می کنی ببیننی اوضاع دور بعد بر کدام مدار می چرخد واقعا که چه خوب. ! البته به نظرم در این فضای غبار آلود جای کلمه فایده و هزینه هم عوض شده است !!
حس
Iran, Islamic Republic of
حسن خطر داره ۱۰سال پیش این د .
. یه مقاله واسه منم بزنی بیرون
...
Iran, Islamic Republic of
ای کاش کمتر اغراق کنیم و چهره واقعی شهرستانها را بیان کنیم
علی
Iran, Islamic Republic of
کیه این دانشی این هم .....
Iran, Islamic Republic of
پس در این چهار سال باید حداقل یک کارخانه یا بنگاه اقتصادی به همت ایشان راه اندازی میشد اگر هست ادرس بدهید در ضمن کدام پروژه مهم عمرانی صرفا با همت وپیگیری ایشان شروع شده یکی را مثال بزنید اگر بصورت حتی اجمالی وضعیت فعلی کهگیلویه را بررسی کنید البته نه در جلسات مهمانی وکنار دست جناب حاجی کنار سفره های رنگی دوستان میبینید وضعیت کهگیلویه بهتر نشده که هیچ بلکه سیر قهقرایی خود را طی میکند نمونه اش ده ها کارخانه وکارگاهی که تعطیل شده جاده چرام باشت کاملا تعطبل جاده ده کیلومتری دهدشت به سوق بیش از ده سال است فقط شاهد تابلوی جاده در حال تعمیراست میباشیم کارخانه سیمان تعطیل پتروشیمی تعطیل نیروگاه سیکل ترکیبی تعطیل ودها مورد دیگر که همه تعطیل شده اند لازم نیست کهگیلویه با شهرستان باشت یا گچساران که به اندازه دو بخش کهگیلویه نیستند مقایسه کنید چون تفاوت بسیار معنی دار است
مهقلی
Iran, Islamic Republic of
جناب دانشی شما ماشاالله که تغییر جهت میدی
کدوم پروژه عمرانی و زیر ساخت را عدل هاشمی حتی تا ۳ درصد انجام داد.

پتروشیمی دهدشت در حد فنس و تابلو
نیترات دیشموک حتی تابلو هم ندارد
فسفات چرام در حی یک کانتینر نگهبانی
سولفات دشت مازه کلا رو نقشه هم موجود نیست
سیمان سپو طلبکاران دیوارها را هم بردند
کارخانه لوله بهمئی در حد یه خبر در سایت
کارخانه تراکتورسازی بهمی در حد یه شایعه در محل
سد تغذیه ای ضرغام اباد در حد شایعه
فرودگاه دهدشت در حد دروغ سیزده ۹۸
ورودی های دهدشت در حد ورودی های پاریس

من آمده ام وای من آمده ام که زیرساخت بنیاد کنم.
احمد
Iran, Islamic Republic of
سبیل شماراهم چرب کرد
Iran, Islamic Republic of
مه الان کارخونه جدید راه افتاییه که ایما نیبینیمیش . اگر هسه ایما هم بیکار داریم اتفاقا اوسو یه نفر بیکار داشتیم الان وابیین سه نفر
بب
Iran, Islamic Republic of
چند گرفتی
کارمند به
Iran, Islamic Republic of
به نام خدا .دوست یزرگوار میشه بفرمائید کدام کارخانه اگر آقای هاشمی کاری می کرد این همه جوان سرگردان بیکار آواره تهران نبودند می دانید تحصل کرده های شهرستان در رستورانهای تهران با حقوق یک میلیونی مسئول ظرف شستن هست
Iran, Islamic Republic of
د!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
الان فقط اعتبارات مرغداری شما!!! چه کارخانه ای به کهگیلویه اورده اید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
کاردیف انگلیس
Iran, Islamic Republic of
همشون به اندازه ی.دارن
Romania
حرف مفت
فضول
Iran, Islamic Republic of
چرا حرفارو جابه جا میکنی مسول سایت
Romania
جوون بوم یکیشم نیترس بزنه
حالوو جوونی گوش کن کسی و تعریف الکی دادن بزرگ نوابیه و نیابو...
Iran, Islamic Republic of
کفگیر ت خورده ته دیگ دست به قلم شدی؟
Iran, Islamic Republic of
تو از دو طرف/ هربلایی یر اوم میاره
جعفر
Iran, Islamic Republic of
گل گفتی صمدی جان
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1