کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تحلیل و بررسی/

دست‌های پنهان در حذف شهردار سابق دوگنبدان متعلق به چه کسانی هستند؟

20 فروردين 1398 ساعت 18:20

طبق شنیده‌های موثق یکی از نزدیکان اقلیت ابتدایی شورای جدید با تاجگردون صحبت کرده و خواستار ابقا زینل زاده می‌شود ولی ایشان با ذکر این جمله که دوره زینل زاده تمام شده و باید کنار برود مخالفت خود را با ماندن زینل زاده اعلام می‌کند.


بعد از اینکه محسن اژه‌ای سخنگوی وقت قوه قضائیه نام اردلان زینل زاده را در کنار سایر اسامی متخلفین و مفسدین اقتصادی خواند. چهره‌های سیاسی شهرستان گچساران با انتشار مطالبی به دفاع از «زینل‌زاده» پرداختند. غلامرضا تاجگردون که به گفته بعضی از صاحب نظران هدفش پایگاه رأی زینل زاده بود، اولین کسی بود که در حمایت از شهردار دوگنبدان برخاست و بعد از او سید قدرت حسینی، علیمراد جعفری و ... نیز در باره «زینل‌زاده» متنی نوشتند و خود را در ردیف حامیان او قرار دادند.
عملکرد اردلان زینل‌زاده در شهرداری دوگنبدان و رضایت نسبی مردم سبب شد که او به فکر کرسی مجلس بیفتد. زینل زاده در محافل گوناگون سیاسی و اجتماعی از جمله مراسمات فاتحه خوانی حضور پررنگی داشت و آرام آرام نامش در ردیف کاندیدای احتمالی انتخابات مجلس قرار می‌گرفت. زینل زاده از پشتوانه عملکرد، قومی و سیاسی خوبی برخوردار است و او را به عنوان یکی از چهره‌های اصولگرای معتدل می‌شناسند او بعد از شهرداری دوگنبدان از حواشی دوری کرد و تاجایی که توانست ارتباطش را با مردم قطع نکرد و هیچ وقت هم مستقیم به نقد نماینده فعلی گچساران و باشت و سایر نمایندگان گذشته و مسوولان نپرداخت و از این مسئله هم خودداری می‌کرد. بعد از شنیدن نام زینل زاده از رسانه ملی همگان تصور می‌کردند که دیگر او به صحنه انتخابات مجلس بر نمی‌گردد و به همین خاطر شاید دیگر کاندیداهای احتمالی انتخابات به دنبال پایگاه رأی او بودند. اخیراً هم برخی رسانه‌ها از بازگشت زینل زاده شهردار دوگنبدان به عرصه سیاسی می‌نویسند و نوشته‌اند که شاید او تبرئه شود و بدون شک زینل زاده اگر به صحنه سیاسی برگردد با قدرت بیشتری خواهد بود این مسئله بدون شک خوشایند خیلی‌ها نیست.
انتشار فایل صوتی و قدیمی رئیس شورای شهر در باره زینل زاده در فضای مجازی این را در اذهان عمومی تداعی می‌کنند که رقبای زینل‌زاده از بازگشت او ترس دارند.
وحید اکبری در این باره می‌نویسد: «امروز با شیطنت‌های مشخص بعضی در فضای مجازی فایل صوتی قدیمی از رئیس شورای شهر منتشر شد که در آن به سفارش صریح تاجگردون و رحیمی برای ابقا زینل زاده در سمت شهرداری دوگنبدان اشاره شده بود.
هدف منتشر کننده این پیام تنها تخریب مهندس زینل زاده موفق‌ترین شهردار تاریخ گچساران بوده است.
حال که جریانات سیاسی نتوانسته‌اند با پرونده سازی کذایی ایشان را از صحنه بیرون کنند روی به چنین حرکات زشت و مذبوحی آورده‌اند.
اما از آنجا که تنویر افکار عمومی وظیفه ذاتی هر فرد آگاهی است بر آن شدیم گویای واقعیاتی تلخ از نفاق و دورویی در حق این مدیر جوان باشیم.
طبق شنیده‌های موثق یکی از نزدیکان اقلیت ابتدایی شورای جدید با تاجگردون صحبت کرده و خواستار ابقا زینل زاده می‌شود ولی ایشان با ذکر این جمله که دوره زینل زاده تمام شده و باید کنار برود مخالفت خود را با ماندن زینل زاده اعلام می‌کند.
اما از آنجایی که حذف زینل زاده موفق هزینه سنگینی برای تاجگردون داشته بنا بر اعتراف سید ناصر حسینی در جمع خصوصی، آقای تاجگردون از سید ناصر حسینی می‌خواهد که در سخنرانی عمومی در فرمانداری اعلام کند که نظر تاجگردون ماندن زینل زاده است ولی وانمود کند که شورا می‌خواهد مستقل عمل کند و بر نظر مردم مبنی بر تغییر شهردار تاکید دارد.
از همین رو ایشان در جلسه فرمانداری در حالی به این موضوع اشاره می‌کند که فرماندار با تاجگردون تماس گرفته و تاجگردون به صورت زنده سخنان سید ناصر در جلسه را شنیده و به گفته خود سید ناصر بعد از جلسه با وی تماس گرفته و بابت انجام مأموریت از او تشکر می‌کند.
حالا اگر سید ناصر حسینی که در جایی موثق به چنین اعترافاتی دست زده است جز این مرقومه حرفی برای پاسخ به افکار عمومی دارد باید در فضای رسانه‌ای شهر اعلام کند.
هرچند این نوشته آنقدر مستند و موثق است که نویسنده در صورت رد کردن آن توسط سید ناصر حسینی حاضر است گفته‌های شاهدان خود را به صورت عمومی و مستند در اختیار رسانه‌ها قرار دهد اما خواست افکار عمومی از سید ناصر حسینی اینست که درباره فایل صوتی منتشر شده و این یادداشت‌ها نظر خود را اعلام نماید.»
لازم است که سید ناصر حسینی و سایرین، فرماندار سابق گچساران و نماینده مجلس با مردم شفاف و روشن در این باره سخن بگویند و مردم را غریبه ندانند.


کد مطلب: 408509

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/408509/دست-های-پنهان-حذف-شهردار-سابق-دوگنبدان-متعلق-کسانی-هستند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1