تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۵۳
کد مطلب : ۴۰۷۹۸۱
در واکنش به مطلب کبنا:

کهگیلویه شایسته بازی سیاسی نیست/ شایعه رفتن نیکبخت مردم را متضرر می کند

متن ارسالی
۷
۲
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کهگیلویه شایسته بازی سیاسی نیست/ شایعه رفتن نیکبخت مردم را متضرر می کند
کبنا ؛متن ارسالی: پس از انتشار مطلبی با عنوان «سه فرماندار کهگیلویه و بویراحمد تغییر می‌کند» در این سایت خبری (کلیک کنید)، یکی از مخاطبان کبنا نیوز با ارسال متنی به آن واکنش نشان داد که در زیر می خوانید:
 اخبار منتشر شده از وب سایت خبری کبنا نیوز مبنی بر رفتن دکتر جعفر نیکبخت فرماندار شهرستان کهکیلویه به تایید هیچکدام از مقامات دولتی در استان نرسیده است، این خبر که تحت عنوان شایعه مخابره شد میتواند زنگ خطری برای مسئولین استان کهگیلویه و بویراحمد باشد.
 در متن خبر منتشر شده آمده است عدم رضایت نماینده یکی از دلایل تقویت این شایعه است،بنابراین مسئولین دولتی استان باید دقت کنند جایگاه قوه مجریه را با اجازه انتشار چنین شایعاتی تضعیف نکنند، زیرا باید اصل تفکیک قوا توسط مسئولین امر به دقت مورد توجه قرار بگیرد.
از طرف دیگر  اینکه  این روزها وضعیت کهگیلویه چندان مناسب نیست،شایعه عدم تایید حکم فرماندار شهرستان که در این مدت سرپرستی به خوبی مردم داری کرده و عزم خود را برای خدمت به محرومین،خصوصا رفع مشکلات فراوان روستاها جزم نموده است برای مردم  شهرستان گران تمام خواهد شد. در این باره استانداری و مسئولین وزارت کشور باید با دقت مضاعف تری عمل نمایند.
کهگیلویه دیگر فرصت آزمون و خطا ندارد، یکی از عملکردهای خوب فرماندار کهگیلویه با توجه به وضعیت اقتصادی کشور،  کنترل بازار بی در و پیکر در شهر دهدشت که نقطه مرکزی مراجعه جمعیت کثیری از مردم شهرستان می‌باشد، بوده است که مایحتاج زندگی خود را از این شهر تامین میکنند، این تصمیمات از نظر مردم نمره خوبی را کسب نموده.
استاندار محترم کهگیلویه و بویراحمد بدانند با توجه به نزدیک بودن سال تحویل و شروع سال جدید، همچنین نزدیک بودن انتخابات ، تغییر فرماندار کهگیلویه نه تنها به وضعیت شهرستان کمک نمیکند که دود آن در چشم مردمی خواهد رفت که با آمدن فرماندار احتمالی جدید متضرر خواهند شد چرا که مدتی باید طی شود تا فرماندار جدید زیر و بم شهرستان و نحوه مدیریت آن را از بر شود. همه مسئولین دولتی و غیر دولتی توجه کنند که  مردم کهگیلویه شایسته بازی های سیاسی نادرست نیستند.
امیدواریم مسئولین دولتی در استان، نماینده محترم شهرستان، جناح های سیاسی اصلاحطلب و تشنگان قدرت به فرماندار کهگیلویه اجازه ادامه خدمت بدهندو روزی برسد که خبرهای خوشی برای مردم شهرستان مخابره گردد.
نام شما

آدرس ايميل شما

حسن
Iran, Islamic Republic of
از بی تدبیری نماینده محترم مجلس بایدم اینجوری باشه
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا نیکبخت پشت پرده با نماینده کاملا هماهنگ هست!!!!!!!!!!
البته اگر گفته شود کهگیلویه فرماندار ندارد حرف گزافی نیست!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
ایا نباید نویسنده مطلب مشخص باشد . حتما این مقاله را یا فرماندار خودش یا معاونش یا مشاورش نوشته. والا ما که چیزی ازش ندیدیم. یه ذره جایگاهی که فرمانداری کهکیلویه قبلا داشت هم نیکبخت نابودش که. مطمعنم کبنا مثل کامنت های دیگم اینم نمیذاره. مهم نیست من مینویسم
Iran, Islamic Republic of
اين نيكبخت مال اينكارا نبود بشينه توي داروخونه اش .
محمد
Iran, Islamic Republic of
نه آمدنش نفعی داشت و نه رفتنش ضرری دارد .
مهقلی
Iran, Islamic Republic of
فرماندار پروازی و مغازه دار به درد کهگیلویه نمیخوره
بهتره این اقا بره به کاراش برسه
United States
داروخونه اين آقا .گرانفروشترين داروخانه بعداز داروخونه حكمتي درياسوج هست
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1