کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشت سیاسی|

ناامیدی ماموران قلم به دست از باج دهی «استاندار»/نمایندگان دولت در استان کارنامه درخشانی دارند

21 اسفند 1397 ساعت 0:11

این اقلیت معلوم الحال که برای همه خادمین مردم شریف کهگیلویه و بویراحمد شناخته شده هستند ازآن جهت به تخریب و سیاه نمایی خدمات دولت خصوصا استاندار محترم و معاونین ایشان می پردازند  که از  باج دهی شخص اول استان یعنی دکتر احمدی ناامید گشته اند.


متن ارسالی: بعد از انتشار مطلب «سایه دایمی بحران بر فراز استانداری کهگیلویه و بویراحمد» (کلیک کنید)در این سایت خبری،یکی از مخاطبان کبنا نیوز با ارسال متنی به آن واکنش نشان داد که در زیر می‌خوانید.
به نام خدا
قرآن کریم می فرماید:
 «وَ ذَکِّرْ فَإِنَّ الذِّکْری تَنْفَعُ الْمُوءْمِنینَ»  «و پند ده! زیرا که پند در موءمنان سودمند می افتد.»
تذکر، فراموشی ها و ناآگاهی ها را به هوشیاری ها و بیداری ها دگرگون می کند و همگان را در جامعه به حضور و مراقبت همه سویه فرا می خواند.
در چنین جامعه ای، کم کاریها، کندکاریها و بدکاریها، کمتر به چشم می خورد و هر یک از افراد خود را موظف می دانند که به دیگران هشدار و تذکر دهند تا کارها در روال و روند واقعی خود قرار گیرد.
بنابراین انتقاد لازمه پیشرفت یک مجموعه می باشد، تحرک، کارامدی، پویایی و هدفمندی نتایج انتقادات به جا و منصفانه است، در عین حال فاصله انتقاد تا تخریب و مخدوش نمودن عملکرد های مثبت و نادیده گرفتن حسنات،بسیار کوتاه است و ممکن است در این بین حقی ضایع شود یا انگیزه ای برای خدمت کور گردد.
متاسفانه طی روز های گذشته مطالبی در رسانه های استان منتشر گردید که هیچ رنگ و بویی از دلسوزی و انتقاد ندارد،کسانی که در لباس منتقد پا به میدان می گذارند ولی به جای قلم زدن شمیشیر در دست دارند.
 این اقلیت معلوم الحال که برای همه خادمین مردم شریف کهگیلویه و بویراحمد شناخته شده هستند ازآن جهت به تخریب و سیاه نمایی خدمات دولت خصوصا استاندار محترم و معاونین ایشان می پردازند  که از  باج دهی شخص اول استان یعنی دکتر احمدی ناامید گشته اند.
آنها نمیخواهند آرامش و اتحاد حاکم بر مجموعه استاندار و معاونینش را بییند، چراکه منافع شخصی شان به خطرافتاده است. این قلیل افراد سعی دارند با هیاهوسازی و استدلال های نادرست، دستاورد های  دولت را نادیده بگیرند. این ماموران قلم بدست بطور زنجیروار به تخریب خود ادامه میدهند و   چشم خود رابر تمام خوبیها بسته اند.
آرامشی که بر استان در تمامی جوانب حاکم است خروجی تدابیر و تصمیمات استاندار محترم است.  خوشبختانه همدلی و حضور پرشور همه جناح های سیاسی در همایش سپاه پاسدارن، شور و نشاط در همایش منطقه ای پاسداشت شهدا در شهرستان های  کهگیلویه و بهمئی، عمل نمودن به شعار جوانگرایی در استان، گزینش مسئولین لایق و توانمند، مبارزه با قوم گرایی افراطی، پویایی مسئولان در سراسر استان، فعال بودن پروژه های عمرانی و ده ها مورد از این قبیل خدمات دولت را که تنها بخشی از عملکرد مدیران دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد می باشد، هیچگاه از انظار مردم پنهان نیست و قطعا این ها همه در سایه یک مدیریت خوب استاندار و معاونی وی انجام گرفته است.
کسانی که به استاندار، معاونین محترم ایشان و خاصه شخص مدیرکل سیاسی انتخاباتی میتازند برای همه سیاسیون شناخته شده هستند، آنها تصور میکنند با تخریب، تزویر و کلی گویی های عوام فریبانه خواهند توانست خللی در رابطه قوی و مستحکم مدیر کل سیاسی انتخاباتی با استاندار ایجاد کنند،شایعات کذب جلسات انتخاباتی در تهران، انتشار دوره ای مطالب خلاف واقع، انتقام های سیاسی و مواردی از این قبیل هیچگاه نخواهد توانست عملکرد امین ترین و نزدیک ترین فرد به استاندار را تضعیف کند. مدیر کل سیاسی انتخاباتی که همواره از خدمات دولت با صراحت و شجاعت دفاع میکند و تااین لحظه با مشورت با استاندار به خوبی وظیفه خویش را انجام داده است  مورد حمایت بسیاری از خواص، فعالین سیاسی و مردم استان است.
در انتهای کلام لازم است به همه این بزرگواران خسته نباشید گفته و همچنین برای دلسوزان و منتقدین منصف آرزوی عاقبت به خیری داریم و امیدواریم مجموعه محترم استانداری با تمرکز بر برنامه های خویش راه درستی  راکه در پیش گرفته اند ادامه دهند.
-----------------------------------
والسلام علیکم والرحمه الله


کد مطلب: 407894

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/407894/ناامیدی-ماموران-قلم-دست-باج-دهی-استاندار-نمایندگان-دولت-استان-کارنامه-درخشانی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1