تاریخ انتشار
شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۳
کد مطلب : ۴۰۷۷۹۷
یادداشت سیاسی |

سخنی در باب حضور بزرگواری در یادواره شهدای ایل بهمئی

۶
۱
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
سخنی در باب حضور بزرگواری در یادواره شهدای ایل بهمئی
کبنا ؛متن ارسالی: از همه عزیزانی که در یادواره شهدای بهمیی حضور پیداکردند عم از مسولین کشوری استانی و خانواده محترم شهدا صمیمانه تشکر می‌کنم. در چنین مکان‌هایی زمانی بحث مسائل امنیتی مطرح بود، امروز الحمدوالله امنیت برقرار است. یک زمانی چون بحث ترور مطرح بود در نمازجمعه ها یک میله‌هایی گذاشتند، این‌ها را هم برداشتند و این صف مسولین و مردم را باید هم برداشت
 یک عده باید جرأت کنند این صف را بردارند. ممکن است این کارها سمبلیک به نظر برسد، ولی به نظرم لازم است. بعضی کارهای دیگر هم می‌توان برای فرهنگ‌سازی کرد که شاید نمونه‌های جزئی هم باشد. باید عده‌ای از دوستان ما در جشنواره‌ها، وقتی افتتاحیه و اختتامیه می‌گیرند اجازه ندهند مسئولین ردیف جلو بنشینند. بگویند شما تشریف ببرید و در ردیف سوم بنشینید، و دو ردیف اول متعلق به پدران و مادران شهدا هستند. شاید به بعضی از مسئولین برخورد. یا در جشنواره نمی‌آیند بعضی هم می‌گویند چه جالب، ۱۰ سال است کسی با ما این‌گونه برخورد نکرده بود. از این کارها باید شروع کنیم. منزلت‌های اجتماعی باید درست تقسیم شود. این بحث کوه‌های ثروت و دره‌های فقر صرفاً در بخش اقتصادی نیست و در مباحث اجتماعی هم وجود دارد. اگر یک آدمی را بیش از حد استحقاق او تحویل گرفتند، مطمئن باشید یک عده را تحقیر کردند. یعنی اگر در منزلت‌های اجتماعی هم توازن برقرار نشود، اگر دیدید یک فرد، یک مهندس یا دکتر را بیش از حدی که هست احترام کردند و برای او کرامت قائل شدند و به او جایگاه دادند و القاب بخشیدند، مطمئن باشید یک عده را تحقیر کردند. مطمئن باشید با یک عده پایین‌تر از حد کرامت برخورد کردند. این‌ها باید از سوی ما واکنش داده باشد. یعنی هرجایی از مظاهر منکر در حوزه تبعیض، اشرافیت -چه در حوزه اقتصادی و چه در حوزه اجتماعی- مواجه شدیم، باید با واکنش دینی و شرعی ما مواجه شود. واجب شرعی ماست که از این منکرها نهی کنیم.
مثلاً در همین همایش عده‌ای از کنار مردم صندلی خود را با دست برداشتند و سعی بر این داشتند در ردیف جلو در کنار مسولین بنشینند که گویا در انجا مدال تقسیم می‌کردند.
جالب اینجاست همین عده کسانی هستند که خود را وکیل مردم می‌داند، گویا نمی‌دانند وکیل مردم بودند یعنی بامردم و درکنار مردم بودن.
بعضی از این افراد هم خود را رسانیدند که در کنار سبزپوشان عزیز سپاه در ردیف اول بنشینند، فارغ از اینکه یک بار هم در دفاع مقدس و در دفاع از حریم و حرم جرات درکنار نشستن این عزیزان را نداشتند.
تاجایی که ما اطلاع داریم تنها کسی می‌توانست در کنار این عزیزان و در ردیف جلو بنشیند آن هم فقط سید علی محمد بزرگواری بود.
چرا که ایشان و برادرانشان در دفاع مقدس پا به پای ایثارگران فعالیت داشتند شهادت برادر مفقو الاثر دیگر برادرشان در روحیه ایشان تاثیری نگذاشت و در دفاع از حرم حضرت زینب پای به پای سربازان گم نام امام زمان حماسه افریدند و خود را در همه جا مدافع نظام و مردم می‌داند
 امروز در همین یادواره عده‌ای از ایشان خواستند که از مسیر ورود و تردد مسولین در محوطه یادواره شهدا وارد شود ولی روحیه مردمی بزرگواری به خود اجازه نداد و از درب ورودی مردم و همراه با مردم وارد شد و حاضر نشد در ردیف جلو در کنار مسولین بنشیند و خود را ازمردم جدا نکرد و در ردیفهای اخر در کنار مردم نشستند و با مردم بودن را با هیچ چیزی ترجیح ندادند.
اگر چه در هیچ دوره‌ای از این سید بزرگوار حمایت نکردم ولی کاش یک بار دیگر وارد عرصه انتخابات می‌شد تا هر آنچه در توان داشتم در حمایت از ایشان اقدام می‌دادم.
ولی متاسفانه شنیده‌ها حاکی از آن است که ایشان در این دوره ضمن اینکه شرکت نمی‌کند، اما از فردی می‌خواهد که 16 سال نمایندگی ایشان در کهگیلویه بزرگ دستاوردی نداشت، اگر چنین باشید باید تاسف خورد.
-------------------------------------------
حسن خسروفر بهمئی
نام شما

آدرس ايميل شما

روئین
Iran, Islamic Republic of
جایگاه بزرگواری نزد خدا هست اینجا که مهم نیست
Iran, Islamic Republic of
چ نوشتی
شهبابی
Iran, Islamic Republic of
درود بر بزرگواری و خاندان پاکش
شاهین
Iran, Islamic Republic of
بزرگواری نماینده عام المنفعه بود و مردی از جنس ایثار
بهمی
Iran, Islamic Republic of
خودت هم نمیدونی چی نوشتی،اصلا معنی دستاورد را میدونی،انوقت که اب نداشتی جاده نداشتی.مدرسه نداشتی .همین اقا پیگیری کردن انوقت که حمام نداشتی همین اقا برات اب اورد حالا حرف از دستاورد میزنی
Iran, Islamic Republic of
واقعا برای وقت مردم احترام قائل نیستید مدیر کبنا برای هر حرف اجازه نشر هر مطلبی را میدهد
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1