تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۴۸
کد مطلب : ۴۰۶۹۲۷
یادداشت سیاسی |

نقدی بر صحبت‌های تاجگردون و «حاج عدل»؛ زارع اصولگرای 4 آتشه است

صادق علی‌پور تل‌زالی
۶
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
نقدی بر صحبت‌های تاجگردون و «حاج عدل»؛ زارع اصولگرای 4 آتشه است
کبنا ؛ متن ارسالی: اصولگرایی و اصلاح‌طلبی و استفاده از چنین عناوینی برای دست یافتن به مناصب و صندلی‌ها در استان کهگیلویه و بویراحمد بیش از سایر استان‌ها خودنمایی می‌کند و خیلی‌ها با استفاده و به عبارتی سوء استفاده از چنین عناوینی به نان و نوایی رسیده‌اند.
 صحبت امروز ما با سردار حاج عدل هاشمی‌پور است که احترام خاصی برای وی نه در باب نمایندگی مجلسی بلکه از حیث لباس سبز پاسداری و سرداری قائلم، سرداری که در قرارگاه خاتم خیلی‌ها را به نان رساند و کاش می‌ماند و مجبور نبود زیر قسم خود بزند.
 سردار هاشمی که تا یکی دو ماه پیش اصولاً خود را وارد بازی اصلاح‌طلبی و اصولگرایی نمی‌کرد و عملاً خنثی و کبریت بی خطری بود به ناگاه از روز افتتاح بیمارستان شهید جلیل یاسوج ردای اصولگرایی به تن کرد و اولین حمله خود را با طعنه به وزیر بهداشت شروع کرد.
 وی خطاب به وزیر بهداشت گفت که روحیه کار را از اصولگرایان به ارث برده‌ای که البته شاید این طعنه حاج عدل را نگارنده مطلب هم قبول داشته باشد چرا که آن چه عیان است چه حاجت به بیان است.
 اما عدل هاشمی حمله گازانبری دیگری هم به نماینده بویراحمد داشت و آن در همایش همدلی در سایه‌سار چله انقلاب بود که در سپاه فتح برگزار شد حاج زارعی را از قطار اصولگرایی پیاده کرد و به تنهایی خود را تنها نماینده اصولگرای استان نامید.
 البته شاید هم آقای تاجگردون و هم حاج عدل به اشتباه این تقسیم بندی را به زبان آوردند چرا که با توجه به عملکرد آقای تاجگردون وی را هم نباید اصلاح‌طلب صرف نامید چرا که در تهران اصولگرا و در گچساران اصلاح‌طلب است.
اما پرونده زارعی به نوعی مشخص‌تر از سردار و دکتر است چرا که هر چند به دلیل مستقر بودن دولت تدبیر با روحیه اخلاق مداری به دولت کمک می‌کند اما زارعی به معنای واقعی کلمه یک اصولگرای چهار آتشه است که در مواقع ضروری بیش از هر اصولگرایی به آرمان‌های نظام، رهبری و اصول انقلاب پایبند است.
 عدل هاشمی پور تقریباً یک سال مانده به انتخابات دم از اصولگرایی می‌زند و تا پیش از این هیچ واکنشی از ایشان در قبال موضوعات مختلف از برجام گرفته تا FATF و سند 2020 و سایر موارد ندیدیم و نشنیدیم.
 شاید هاشمی با فهم این موضوع که مجلس آینده و دولت بعد از روحانی اصولگراست به یکباره تخم‌مرغ‌ها را در سبد اصولگرایی گذاشته اما تا پیش از این عملکرد و واکنش اصولگرایانه از ایشان سراغ نداریم.
------------------------------
صادق علی‌پور تلزالی
نام شما

آدرس ايميل شما

شهروند
United Arab Emirates
به نظر مى رسد كه اين نوع نوشتن ها هيچ دردى را درمان نمى كند
مگه قرار است براى مجلس آينده جناب آقايان حاج زارع وتاجگردون باشن .
سیاسی
Iran, Islamic Republic of
هاشمی پور خودش اصلاح طلب است چون وامدار آقایان لاهوتی و منطقیان می باشد کاندید منطقیان بود و داماد لاهوتی
Iran, Islamic Republic of
هیچ وزنی از خودش نداره یه روز سوار قطار سیدباقر میشه یه روز خودشو به روحانی نسبت میده،
قاسم
Iran, Islamic Republic of
اقای زارعی اصلاح طلب بودن و همیشه بر حسب منافع خودش حزب عوض میکند شاید ایشان با دانستن این موضوع که دولت و مجلس بعد اصولگرا هستند اینبار خود را اصولگرا 4اتیشه معرفی میکنند
Iran, Islamic Republic of
عدل که سیاسی نیست،یه مهندس هست با چندین مقاله و کتاب های فنی در رشته عمران، که آنچه نوشته خودش .ت
Iran, Islamic Republic of
. که خود را به اب اتش می زند تا نقش خود خوب ایفا کند
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1