تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۳۱
کد مطلب : ۴۰۶۹۱۵
یادداشت|

تلاشهای هاشمی پور در جذب اعتبارات برای کهگیلویه بزرگ

۲
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
تلاشهای هاشمی پور در جذب اعتبارات برای کهگیلویه بزرگ
کبنا ؛متن ارسالی:  در طول قریب به سه سالی که از خدمت سردار هاشمی پور در کسوت نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی می‌گذرد کارهای عمرانی و زیربنایی بزرگی در مدار اجرا قرار گرفته و بعضاً به اتمام رسیده و مردم از خدمات آنها بهره مند گردیده‌اند،
اما علی رغم همه این تلاشها، تخریب‌ها و هجمه‌های هدفمند نیز از طرف معدود کسانی که در حقیقت نه از سر دلسوزی بلکه فقط از روی بغض و کینه نسبت به ایشان روا می‌دارند و تمام سعی خود را برای زیر سوال بردن و ایجاد حاشیه برای نماینده پرتلاش مردم بکار می‌گیرند.
چه پروژه‌هایی که بیش از یک دهه فقط یک در حد یک تابلو و نام باقی مانده بودند اما با همت مهندس هاشمی پور در مدار اجرا قرار گرفتند (پتروشیمی دهدشت)، چه پروژه‌های بزرگ و اشتغالزایی که از صفر کلنگ زنی شدند و در مراحل خوبی از پیشرفت قرار دارند (نیروگاه سیکل ترکیبی پادوک)،چه پروژه‌های که امیدی به افتتاح آنها تا ده سال آینده نبود و در یک بازه زمانی کمتر از دو سال به بهره برداری رسیدند (گازرسانی به دشمن زیاری، دیشموک و قلعه رئسی)
چه معادنی که سالها فقط به مردم وعده داده شد و با تلاشهای دلسوزانه نماینده خدوم مردم در مسیر اجرا و توسعه قرار گرفتند (معدن فسفات چرام و نیترات دیشموک)،چه بسیار خدمات ورزشی که مطالبه‌ی به حق مردم بود ولی دریغ از کمترین اقدامی اما با تلاشهای نماینده مردم در اقصی نقاط حوزه انتخابیه سالن‌ها و چمن‌های مصنوعی در حال انجام است و یا به اتمام رسیده، و دهها خدمت دیگر در حوزه راه، آموزش، بهداشت، آب و غیره.... که در همین دوره کوتاه نمایندگی سردار هاشمی پور انجام شده یا در حال انجام است و عده‌ای با بی انصافی تمام سعی خود را در کم کاری نماینده مردم داشته‌اند و همه این خدمات را نادیده می‌گرفتند.
اما امروز در آئین کلنگ زنی و بهره برداری از پروژه‌های شهرستان لنده، مهندس فیلی معاونت محترم عمرانی استاندار به واقعیتی اشاره کرد که حسن خطابی بود به همه کسانی که با وقاحت تمام در این مدت از دامن زدن به هرگونه حاشیه سازی و بی انصافی در حق نماینده مردم کوتاهی نکردند و تا توانستند خدمات بی منت و دلسوزانه نماینده خدوم مردم را زیر سوال بردند،
اما امروز از زبان معاونت محترم عمرانی استاندار جناب مهندس فیلی چیزی را شنیدند که یقیناً خوشایند طبعشان نبود و برعکس روزنه‌ی امید و خوشحالی را در دل دلسوزان واقعی کهگیلویه بزرگ به وجود آورد.
 حکایت این دوستان ناسپاس چقد نزدیک به این ضرب المثل پر مغز فارسی است که می‌گوید: تا کور شود هر آنکه نتواند دید.
-----------------------------------------
محمد جمالی ۱۴ بهمن ماه سال
 
نام شما

آدرس ايميل شما

آگاه
Denmark
جناب آقای جمالی اینجوری که میفرمایید پتروشیمی، فسفات و سایر پروژه ها تمام شده اند !!! نه عزیز نه هنوز در همان خوان اول مانده و خواهند ماند علی الخصوص پروژه فسفات چرام ...
محمد
Iran, Islamic Republic of
از تلاش شبانه روزی مهندس هاشمی پوردر پیگیری کارهای عمرانی تقدیر تشکر داریم .خداوند پشت پناهت باشد.
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1