تاریخ انتشار
شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۵۵
کد مطلب : ۴۰۵۴۳۲
جناب استاندار زمان اقدام انقلابی فرارسیده؛

آیا علوی پاسخگویی کارنامه دوساله خود است...

محسن محمدی پور
۱
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
آیا علوی پاسخگویی کارنامه دوساله خود است...
کبنا ؛متن ارسالی: آنچه مسلم است نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با تبیین جایگاه ورزش که فعالیت و تحرک بدنی را در قالب آموزه‌های دینی و همچنین تمدن غنی ایرانی برای پرورش انسان‌های خوب، قوی و سالم موردتوجه قرار داده است، می‌کوشد تا ورزش و تربیت‌بدنی را به‌عنوان یک پدیده انسان‌ساز همراه باارزش‌های اخلاقی و اسلامی در جامعه ترویج دهد و برای تحقق ایرانی سالم و بانشاط همراه با توسعه پایدار نقش‌آفرینی کند.
 شکی نیست که ترویج ورزش باهدف ارتقا سطح سلامتی جامعه به ایجاد کشوری بانشاط همراه با افزایش امید و انگیزه برای دستیابی به توسعه پایدار منجر می‌شود. در این بین ورزشکاران ایران اسلامی را برای سوق دادن به ابعاد قهرمانی و قرار گرفتن در مسیر افتخارآفرینی در میادین آسیایی، جهانی و المپیکی موردحمایت و پشتیبانی قرار می‌دهیم تا وظیفه خود به‌منظور انتقال نمادی از اقتدار ایران همراه بافرهنگ و تمدن غنی ایرانی به جهانیان به نحو شایسته به سرانجام برسانیم.
 وزارت ورزش و جوانان در تاریخ ۸ دی‌ماه ۱۳۸۹ و پس از ادغام سازمان تربیت‌بدنی و سازمان ملی جوانان در مجلس هشتم تشکیل شد، این سازمان عالی‌ترین مرجع رسیدگی به مسائل مربوط به ورزش و جوانان در ایران است. 
 از همان ابتدا ادغام این دو سازمان دیدگاه‌های آن‌چنان مثبتی از طرف اهالی ورزش به خود نشان نمی‌داد، به‌تبع آن در استان ما نیز این‌گونه بود.
 بعد از جهانبخش ایزدپور که شبانه‌روز مورد انتقاد رسانه‌های استان بود ۲۴ آذر ۱۳۹۵ محمدتقی علوی جایگزین وی شد حال باید دید علوی ظرف مدیریت دوساله خود چه کارنامه داشته است، آیا ورزش استان روبه‌جلو رفته یا در حال درجا زدن است.
 باید اشاره کرد که طی این دو سال گذشته به‌جز ظرفیت‌های شرکت نفت و چند باشگاه خصوصی هیچ اقدام روبه‌جلوی در ورزش استان صورت نپذیرفته است.
 جناب علوی بهتر نیست به‌جای دادن رئیس هیئت‌های با افراد سیاسی شاخص استان مدیریت آن را به ورزشکاران همان رشته‌ها بدهید.
 طبق قانون هیئت‌های استانی باید مجمع سالیانه جهت خروجی کارها و منابع مالی تشکیل دهد کدام هیئت تا کنون این امر را انجام داده است؟...
 دو هفته قبل ریاست دو فدارسیون به تماشایی بازی فرازبام در شهر دهدشت نشسته بود ایا مدیرکل ورزش این استان نباید  به خود زحمت حضور می‌داد...جناب علوی چه چیزی مهم‌تر از لیگ برتر و تجلیل از قهرمانان خردسال هندبال است...البته این از شما بعید نیست چون یک نیم فصل گذشته و به خود اجازه حضور در دهدشت را نداده‌اید...
 جناب مدیرکل می‌شود شفاف بفرمایید چند پروژه عمرانی در زمان شما به بهره برداری رسیده است؟
 در المپیاد استعدادهایی برتر که در همه رشت‌هایی انفرادی و تیمی برگزار گردید استان ما با اقای علوی مقام چندم رو کسب کرد.
چند مدال در رشته‌هایی انفرادی و تیمی کسب کردیم؟
 این سؤالات بالا ذره ای از دریایی از سؤالات بی پاسخ در دوره مدیریتی جناب علوی است، جناب دکتر علی محمد احمدی استاندار محترم به نمایندگی از جمعی از ورزشکاران این استان از شما تقاضا داریم در برنامه‌های سرزده خود به اداره کل ورزش و جوانان استان نیز سر بزنید و تا با کلی سؤالات بدون جواب رو به رو شوید...
جناب استاندار زمان اقدام انقلابی فرا رسیده...
--------------------------------------
محسن محمدی پور
نام شما

آدرس ايميل شما

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
1