تاریخ انتشار
يکشنبه ۶ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب : ۴۰۴۰۹۲
یادداشت|

چشم امید «فرازبام» به حمایت های استاندار

۱
۱
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
چشم امید «فرازبام» به حمایت های استاندار
کبنا ؛متن ارسالی 
ورزش پدیده قرن حاضر در جذب مخاطب نقش ویژه ای در زندگی امروز انسان دارد.
علی محمد احمدی استاندار علمی و تخصصی کهگیلویه وبویراحمد نشان داد همان قدر که به توسعه همه جانبه استان می اندیشد و دغدغه ی رفع محرومیت را عمیقا درک می کند و در جهت این مهم قدم بر می دارد،ورزش را همان اندازه می بیند و برای آن وقت و انرژی می گذارد.
احمدی در سفر به کهگیلویه به سالن تخصصی هندبال دهدشت رفت ،همان جایی که امروزه درخشش فرازبام خائیز در لیگ برتر هندبال کشور خیل عظیم جوانان را بدان جا می کشاند و شور و حال خاصی به محیط اجتماعی شهرستان تزریق کرد.
استاندار در لحظه ورود به سالن برای اولین بار آن گونه که خودش گفت به وجد آمد ،رنگ و رویش شاد شد و لبخند زد، تصور لبخند شیرین استاندار استان محرومی مثل کهگیلویه وبویراحمد با این همه حجم عظیم محرومیت و توسعه نیافتگی بعید است و سخت می شود باور کرد ولی احمدی وارد سالن که شد از کار ابتکاری و نو مدیران مجموعه هندبال فرازبام تعریف و تمجید کرد.
دانش آموخته دانشگاه و مدرس دانشگاه های مهم کشور و استاندار فعلی استان که اتفاقا تحصیلات مرتبط با بحث مدیریت را به خوبی به سرانجام رساند به تلاش مجید پارسایی نمره خوبی داد و در روزگاری که مدیران نا بلد و غیر متخصص بزرگ ترین آفت توسعه به شمار می آیند اما پارسایی سرمایه گذار بومی و علاقمند ورزش درس بزرگی به همه داد که اتفاقا استاندار استان که هم علمی است و هم متخصص ،هم خوب می بیند و هم خوب درک می کند به ورزش علاقه دارد و مهم تر از همه اینها ورزش را برای توسعه شهرستان و استان اولویت می داند.
کاری که مجموعه هندبال فرازبام دهدشت انجام دادند استاندار سخت گیر و نظامند استان را راضی کرده و خوشحال....
احمدی از کار خوب هندبال دهدشت گفت و گفت:دهدشت را بی روح و فاقد مبلمان شهری درست می دیدم اما امشب خلاف آنچه که قبلا دیدم و شنیدم کار درست و ایده عالی بود.
البته استاندار استان با همه تلاش ها و دلسوزی ها مدیران فرازبام باید در جهت حل مشکلات و نداشتن های آزار دهنده ی هندبال کهگیلویه تلاش کند که با رویکردی که در این بازدید داشت قطعا عملی خواهد شد.
نداشتن سخت افزار مناسب،هزینه سنگین قرارداد های بازیکنان و کادر فنی،هزینه ایاب و ذهاب تیم بزرگسالان و سایر رده ها و از همه مهمتر نداشتن اسپانسر قوی و حامی قدرتمند از جمله مشکلاتی است که گاهی کام مجموعه را با همه ی عشق و علاقه خود به هندبال شهرشان تلخ می کند که لازم است علی محمد احمدی که نشان داد به خوبی چالش ها را می شناسد در جهت حل آنها اقدام کند.
البته موفقیت های ادامه دار هندبال کهگیلویه علاوه بر زحمات و تلاش های دلسوزانه سرمایه گذار بومی شهر مرهون حمایت های کارشناسی شده مدیرکل ورزش وجوانان استان کهگیلویه وبویراحمد و حضور دلگرم کننده فرماندار دلسوز شهرستان در کنار تیم است که راه را برای رسیدن به هدف هموار و در جهت به نتیجه رسیدن تلاش ها کوشش بسیار می کنند.
هر چه هست چشم و امید هندبال کهگیلویه به اقدامات استاندار، معاون عمرانی و مدیر کل حوزه استانداری است تا چراغ هندبال دهدشت را که به سختی از میان بادها و طوفان ها سخت نداشتن ها گذشت و بدین جا رسید،به سرمنزل مقصود برساند و یاور و حامی تیمی باشند که امروز لبخند شادی وشور به لب جوانان و نوجوانان دیار محروم نشاند.
آقای استاندار ورزش دوست استان کهگیلویه وبویر احمد امید کهگیلویه محروم به دستان و اقدامات مسئولانه شماست ....
نام شما

آدرس ايميل شما

دهدشت
Iran, Islamic Republic of
تیمی که از صدر تا ذیلش غیربومیه چه سودی برا مردم دهدشت داره
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1