کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشت:

گناهان نابخشودنی غلامرضا تاجگردون

مجید محمدی

5 مهر 1397 ساعت 17:09

 غلامرضا تاجگردون را باید به خاطر این گناهان و خطاهای که در حق مردم گچساران و باشت انجام داده و همه این خطاها آشکار و در معرض دید همه هست به صلابه بکشاند و مجازات کند.


مطلبی که می‌خوانید مربوط به رسانه‌های دیگر است.
بی شک غلامرضا تاجگردون در دوران وکالتش به عنوان نماینده مردم گچساران و باشت اقدامات، عملکرد و گناهان نابخشودنی دارد که باید در دادگاه مردمی به جرم این خطاها و گناهان محاکمه شود. این خطاها و گناهان چنان برجسته، مبرهن و هویداست که هیچ انسان منصف و آزاده‌ای از این خطاها وجرمها چشم پوشی نمی‌کند. اولین خطا و گناه تاجگردون بعد از وکالت مطرح کردن و رساندن نام و آوازه گچساران در پهنای ایران زمین به‌ویژه در بهارستان پرهیاهو و سبقت گرفتن از نمایندگان کلان شهرها از جمله پایتخت نشینان و تکیه بر ریاست مهمترین کمیسیون مجلس شورای اسلامی است.
 دومین گناه و خطای تاجگردون تغییر چینش مدیران استان و توجه ویژه به نیروهای گچساران و باشت در عرصه مدیریت استانی که از ابتدای انقلاب تاقبل از سال ۹۰ چرخه تغییر مدیران فقط از مرکز استان و شهرستانهای دیگر بود و گچساران و باشت سهمی در این چرخه مدیریتی نداشتند. سومین گناه تاجگردون افزایش اعتبارات گچساران بود تا قبل از سال ۹۰ از محل اعتبارات ملی کمتر از دو میلیارد به گچساران اختصاص داشت ولی امسال این میزان به بیش از دویست میلیارد تومان افزایش پیدا کرده و تا قبل از سال ۹۰ سرجمع اعتبارات استانی شهرستان حدود بیست میلیارد تومان بود ولی امسال این اعتبارات به بیش از ۱۸۰ میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است.
 خطا و جرم بعدی تاجگردون استفاده از ظرفیت نیروی انسانی شهرستان و استان در مدیریت‌های سایر استان‌ها به‌ویژه کلان شهرهای بزرگ کشور و همچنین تزریق نیروی کار بیکار شهرستان به دستگاههای اجرایی و شرکت‌های فعال در سایر استانها و ادارات کل استان بوده است. گناه دیگر تاجگردون توسعه راههای مواصلاتی شهرستانهای گچساران وباشت بوده، دوبانده کردن محور باشت به گچساران و گچساران به بهبهان، احداث جاده گچساران به چرام و شروع عملیات تونل دیل، جاده گچساران به باباکلان و بوشهر، جاده گچساران به بنادر دیلم و گناوه، آسفالت راههای روستایی، جاده باشت به چرام و روگذر باشت، جاده پیچاب و… بوده است. جرم بعدی تاجگردون انتقال آب به اراضی خشک دو دشت لیشتر و امامزاده جعفر وآبرسانی به اراضی دژسلیمان باباکلان و دشت خشاب، دشت باشت، اراضی کشاورزی و باغات چاه تلخ و دشت خان احمد بوده که این خطا هیچ قابل اغماض نیست.
 خطای بعدی تاجگردون تامین آب شرب شهر دوگنبدان از سد کوثر بعد از اینکه بیست سال شهرهای جنوبی از آن استفاده می‌کردند و ما محروم بودیم از این آب بوده است. خطای بعدی تاجگردون بهسازی، بازسازی و نوسازی بافت فرسوده شهر دوگنبدان به‌ویژه محلات فراموش شده رادک، لبنان، سادات و کیامرثی بود که در نوع خود یک انقلاب عمرانی در این شهرستان به وجود اورد. گناه بعدی تاجگردون بهسازی وپیاده روسازی خیابان بلادیان بوده که چهره و مبلمان گچساران را دگرگون کرده است. گناه و خطای بعدی توسعه فضاهای ورزشی و احداث بیش از ۳۰ زمین چمن مصنوعی در روستاهای باشت و گچساران، احداث سالن‌های ورزشی متعدد، احداث استخر ویژه بانوان در شهر وروستا، احداث مجتمع‌های ورزشی و هنری، پردیس فرهنگی شهرستان می‌باشد.
 خطای بعدی احداث بیمارستانهای جدید از جمله بیمارستان بی بی حکیمه و نرگسی و بیمارستان باشت و تجهیز بیمارستان شهیدرجایی، پاراکلنیک تامین اجتماعی و راه اندازی بخش‌های ای سی یو و سی سی یو ومرکز پیشرفته‌ام آر آی و مراکز درمانی و بهداشتی و مراقبتی متعدد در سطح دو شهرستان می‌باشد. خطای بعدی توسعه فضای سبز شهری و توجه به زیرساخت و مبلمان شهری و زیباسازی شهری با احداث پارک‌های متعدد به‌ویژه دریاچه مصنوعی در حال احداث که با بهره برداری از آن به بزرگترین دریاچه مصنوعی جنوب کشور تبدیل می‌شود. پیشرفت پتروشیمی گچساران و تبدیل گچساران به سومین قطب پتروشیمی کشور بعداز عسلویه و ماهشهر با اخذ مجوزات مجتمع‌های پتروشیمی جدید از دیگر اقدامات و خطای نابخشودنی تاجگردون هست.
گناه بعدی اخذ تخصیص آب سهم شهرستان از دو سد بزرگ کوثر و چم شیر برای مصارف صنعتی، کشاورزی وشرب بوده، خطای دیگر توسعه روستاها با ایجاد زیرساخت‌ها در روستا از قبیل تامین آب، برق، گاز، جاده ارتباطی و اجرای طرح هادی به‌طوری که تا قبل از سال ۹۰ مهاجرت از روستاها به شهر گچساران وباشت رو به فزونی بود اما از سال ۹۰ به بعد با ایجاد زیرساختها در روستاهامهاجرت معکوس شد و از شهر به سمت روستا مهاجرت شروع شد. گناه بعدی گازرسانی به تمامی روستاهای گچساران به‌ویژه دودهستان باباکلان و بویراحمد گرمیسیر (دیل) بود که تا قبل از ان در افکار عمومی یک امر محال تلقی شده بود. گناه بعدی بهربرداری از فاضلاب شهر دوگنبدان و توسعه شبکه فاضلاب شهری بود، گناه بعدی احداث جاده سلامت و پارک ویژه بانوان و توسعه فضاهای اموزشی بود. خطای بعدی روشنای معابر برون شهری به‌ویژه محور گچساران به باشت و بهبهان و روسنایی قریب به اتفاق روستاهای دوشهرستان گچساران و باشت بوده است.
 جرم بعدی شروع عملیات کارخانه گیاهان دارویی و توسعه فعالیت‌های کشاورزی به شکل مکانیزه در این شهرستان بود بود. جرم بعدی حضور بیش از ۵۰ مقام کشوری از رییس مجلس، معاون رییس جمهور. وزرا، معاونین وزارا و نمایندگان مجلس و سایر مقامت کشور در شهرستان بوده. جرم بعدی توسعه حمل و نقل هوایی وافرایش پروازهای فرودگاه گچساران به چهار روز در هفته بوده. توسعه مراکز فرهنگی، احداث حسینیه، احداث اورژانس جاده ایی، احداث کتابخانه در محلات فقیر نشین و کمتر توسعه یافته و هزاران طرح نا گفته کوچک و بزرگ دیگر که هر انسان منصف و با وجدانی باید اگر در معرض قضاوت بشیند.
 غلامرضا تاجگردون را باید به خاطر این گناهان و خطاهای که در حق مردم گچساران و باشت انجام داده و همه این خطاها آشکار و در معرض دید همه هست به سلابه بکشاند و مجازات کند. اما مطمئن هستم مردم این دو شهرستان همانطور که در سال ۹۰ و ۹۴ قضاوت صحیح و عادلانه داشتند اینبار هم عادلانه و آگاهانه قضاوت خواهند کرد و این گناهان نابخشودنی را پاسخ محکم خواهند داد.
 -------------------------------------------------
مجید محمدی کارشناس ارشد سیاسی


کد مطلب: 403278

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/403278/گناهان-نابخشودنی-غلامرضا-تاجگردون

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1