کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اصلاحطلبی به سبک دکتر نظری؛

تیغ تیز بی‌تدبیری بر گلوی کهگیلویه

متن ارسالی

29 تير 1397 ساعت 14:26

بدون شک استاندار محترم کهگیلویه و بویراحمد با این انتخاب و دیگر انتخابهای گذشته اشان به خوبی نشان داده‌اند که در فقدان ناکارآمدی و ناهماهنگی سیستم سیاسی کهگیلویه بزرگ نه به هیچ کهگیلویه‌ای باج خواهند داد.


متن ارسالی 
بی گمان وقتی از میان انبوه نخبگان و تحصیلکردگان عمران و شهرسازی کهگیلویه بزرگ، یک کاردان بهداشت با حداقل رزومه کاری و فشار سیاسی و بی تدبیری می‌شود شهردار شهر بحران زده دهدشت.
دور از ذهن نخواهد بود اگر در اوج فلاکت اقتصادی کهگیلویه بزرگ علی الخصوص دهدشت، انسانی شریف و فوق تخصص در حوزه مدیریت، اقتصاد و برنامه ریزی با کارنامه درخشانی که یکی از مهمترین و انقلابی‌ترین دستاوردهایش پس از دوسال رایزنی فکورانه به همراه استاندار محترم وقت جناب آقای دکتر خادمی گرفتن امتیاز احداث نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی سیکل ترکیبی کهگیلویه  بود، با سخیف‌ترین و توهین آمیز ترین شکل معارفه مدیریتی در تاریخ استان کنار زده شود. و یک پزشک عمومی در فقدان کوچکترین فعالیت و تجربه سیاسی، اقتصادی و مدیریتی در حوزه کلان و پرتنش وزارت کشور با حمایت قاطع معاونت سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد و احیای خویش و قوم بازی و نخبه کشی در بروزترین ورژن خود بشود فرماندار شهرستان کهگیلویه، مهد و پایتخت سیاسی استان.
اینجاست که باید گفت: دقیقآ کجایی حاج عدل. دو بر صفر.
اینجاست که باید گفت: نه حاج عدل عمرانی سیاستمدار می‌شود و سر از انتصابهای استاندار و معاونانش در می‌آورد. 
و نه دکتر نظری با انتصابهای چرام و دهدشت اصلاحطلب می‌شود.
اینجاست که باید اعتراف کرد و گفت: کجاست آن هیمنه و کلانتری و اقتدار کهگیلویه بزرگ در سالهای نه چندان دور و آن یکه تاز عرصه تدبیر و سیاست حاج سید محمد موحد.
اینجاست که باید گفت: آقای حاج عدل هاشمی پور علی رغم کارنامه درخشانتان در حوزه سازندگی و خدمات عام المنفعه چه در زمان خاتم الانبیاء و چه درحال حاضر که مجدانه و خستگی ناپذیر و شبانه روزی پیگیر پروژه‌های عمرانی کهگیلویه بزرگ هستید، بسیار سفر باید تا پخته شود خامی.

اینجاست که باید گفت: حاج عدل " حاج غلامرضا و حاج غلام محمد " آش را با جایش خوردند و کهگیلویه بزرگ را هم مصادره کردند.
اینجاست که باید گفت: جناب آقای منطقیان و جناب آقای لاهوتی التماس تحلیل و تدبیر و تآمل و تفکر.
بدون هیچ شکی باید گفت: اصلاحطلبان کهگیلویه بزرگ چه از طیف آقای لاهوتی و چه از طیف آقای منطقیان و چه نماینده محترمشان جناب آقای هاشمی پور در بدترین شرایط ممکن خیالش را هم نمی‌کردند پس از هفته‌ها و ماهها رایزنی و مطرح شدن چند شخصیت بومی و وزارت کشوری مدیر، مستعد، مجرب و کارنامه دار برای تصدی فرمانداری کهگیلویه.
اینگونه سخیفانه و مضحکانه بازیچه دستان معاونت سیاسی استاندارای کهگیلویه و بویراحمد بشوند و در کمال بهت و بی تدبیری همگان، دستان دکتر نظری با حمایت دستهای پشت پرده دیگری که قطعآ در آینده نزدیک رو خواهند شد، با یک شعبده بازی قهارانه نام جعفر نیکبخت را از چراغ جادوی استانداری برای فرمانداری شهرستان کهگیلویه  دربیاورد.
اندر عجایب الغرایب عالم حال سوال اینجاست؟
جناب آقای دکتر نظری «معاونت محترم سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد» دقیقآ با کدام تدبیر و با کدام منطق و تئوری فکری، سیاسی و مدیریتی از میان آن همه نیروی کاردان و مستعد کهگیلویه‌ای همچون خود دکتر پوزش، دکتر آرام، مومن نسب، جلال منش، افسردیر، خنجری و غیره و ذالک در حوزه وزارت کشور دست به چنین انتخاب نامعقول و نابخردانه‌ای زدید.
جناب آقای دکتر نظری طبق کدام مبانی اصلاحطلبی کهگیلویه را آزمایشگاه تصور کرده‌اید که یک رئیس داروخانه را بر یک استاد اقتصاد و برنامه ریزی ارجحیت می‌دهید و در اظهار نظری خلاف واقع، عدم سازش طیفهای سیاسی کهگیلویه را دال بر این انتخاب می دانید.
جناب آقای دکتر نظری یقین داشته باشید اگر روزی روزگاری خود دکتر رحمانی فضلی وزیر محترم کشور آگاهانه در جریان کامل چنین انتصابی در وزراتخانه تحت امر خود قرار بگیرند تا روزها و هفته‌ها در شوک فرو خواهند رفت و هرگز خود و دست اندرکاران این انتخاب را نخواهند بخشید.
بدون شک استاندار محترم کهگیلویه و بویراحمد با این انتخاب و دیگر انتخابهای گذشته اشان به خوبی نشان داده‌اند که در فقدان ناکارآمدی و ناهماهنگی سیستم سیاسی کهگیلویه بزرگ نه به هیچ کهگیلویه‌ای باج خواهند داد.
و نه به هیچ وجه قصد انتخاب فرماندار سیاسی، جسور، نخبه و  تراز اول را در حوزه تحت مدیریت خود دارند.
و نه روی حرف خودشان که اکیدآ فرموده بودند فرمانداران استان صرفآ باید از حوزه وزارت کشور انتخاب بشوند خواهند ماند.
 در پایان آقای پرواز، تحویل بگیرید.
شایسته سالاری به سبک نظری ... 
 


کد مطلب: 401626

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/401626/تیغ-تیز-بی-تدبیری-گلوی-کهگیلویه

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1