تاریخ انتشار
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۴۲
کد مطلب : ۴۷۵۱۸۳

پروژه باند‌های مخوف برای سوء‌استفاده جنسی از دختران

۰
پروژه باند‌های مخوف برای سوء‌استفاده جنسی از دختران
کبنا ؛
ارتباطات آن‌ها با باند‌های تجارت مستهجن و غیر اخلاقی خارج از کشور مشخص و در نهایت اعضای اصلی در تهران، البرز، پایانه فرودگاهی و گذرگاه مرزی بازرگان دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.
به گزارش کبنا نیوز به نقل از جوان، معاون اجتماعی فراجا از انهدام باند قاچاق سازمان یافته دختران که تحت پروژه‌های کینگ، چَتِربِیت، رافائل، لِوِل آپ دنس دختران را فریب داده و هدف بهره‌کشی‌های جنسی قرار می‌دادند، خبر داد.
سردار سعید منتظر المهدی با تأکید بر اینکه اقدام‌های پلیس به ویژه پلیس امنیت عمومی در راستای حفظ سلامت و ارتقای امنیت جامعه دنبال می‌شود، به انهدام شاخه خارجی باند فساد که اقدام به شناسایی، جذب و انتقال دختران برای خدمات جنسی و قاچاق آن‌ها به خارج از کشور می‌نمودند، اشاره کرد و گفت که در فاز اول پرونده ۲۴ نفر، در فاز دوم ۵۷ نفر دستگیر و در فاز سوم تعداد زیادی شناسایی شده‌اند که تحقیقات برای دستگیری آن‌ها جریان دارد.
 وی با اشاره به «پروژه کینگ» که شبکه‌ای سازمان یافته برای قاچاق زنان به کشور‌های ترکیه و گرجستان بود، اشاره کرد و ادامه داد: ارتباطات آن‌ها با باند‌های تجارت مستهجن و غیر اخلاقی خارج از کشور مشخص و در نهایت اعضای اصلی در تهران، البرز، پایانه فرودگاهی و گذرگاه مرزی بازرگان دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند. سخنگوی پلیس با اشاره به پرونده «چَتِر بِیت» که اقدام به تهیه فیلم‌های مستهجن و مروج فساد به صورت برنامه زنده برای شبکه‌ها و سایت‌های منتشر کننده محتوای غیر اخلاقی می‌نمود، گفت: متأسفانه برخی از دختران کم سن و سال و جوان (۱۵ تا ۲۶ سال) در دام سرکرده شبکه «چَتِربِیت» که در قالب کارآفرینی برای جوانان در رشته‌های کامپیوتر، زبان انگلیسی، طراحی سایت و شبکه تبلیغ می‌نمود گرفتار آمده و پس از شناسایی، ساماندهی و آموزش، اقدام به تولید فیلم‌های جنسی زنده برای مردان با ملیت‌های مختلف آلمانی، فرانسوی، امریکایی، اوکراینی، روسی و انگلیسی می‌نمودند.
معاون فرهنگی و اجتماعی فراجا در ادامه با اشاره به پرونده بزرگ و چندوجهی «رافائل» که با هدف تغییر ذائقه فرهنگی مردم به سوی ابتذال و حیا‌زدایی از جامعه عفیف دختران و زنان ایرانی دست به کار شده‌بودند، گفت: پلیس توانست با انواع اقدامات فنی دو سر شبکه اصلی، پنج پل ارتباط داخل و خارج، هشت عکاس و فیلمبردار فیلم‌های مستهجن و ۵۰ مدل را شناسایی و دستگیر و سکو‌های تبلیغاتی آنان را مسدود کند.
 فساد پشت‌پرده رقص
سخنگوی پلیس در ادامه به سراغ پرونده «لِوِل آپ دنس» که به بهانه اجرای مسابقه رقص در کشور‌های همسایه اقدام به شناسایی دختران برای اهداف غیر اخلاقی، فیلم‌های مستهجن، قاچاق انسان و تشکیل شبکه‌های فحشا می‌نمودند، رفت و گفت: پشت‌پرده برخی از تبلیغات به ظاهر مفرح و کم‌خطر، اقدامات غیرقانونی و غیراخلاقی گسترده‌ای است که مستقیماً خانواده‌ها را تهدید می‌کند.
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1