کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با حکم رئیس هیئت مدیره؛

نماینده بنیاد علوی در استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد

6 ارديبهشت 1403 ساعت 0:07

به منظور واگذاری اجرای برنامه‌های توانمند سازی در حوزه‌‌های اشتغالزایی، ارتقای سلامت و بهبود عدالت آموزشی در سطح کشور، مجریان استانی بنیاد علوی معرفی شدند


به منظور واگذاری اجرای برنامه‌های توانمند‌سازی در حوزه‌های اشتغالزایی، ارتقای سلامت و بهبود عدالت آموزشی در سطح کشور، مجریان استانی بنیاد علوی معرفی شدند.
به گزارش کبنانیوز؛ «علی نیکبخت» از جوانان استان کهگیلویه بویر احمد به عنوان دبیر نهاد آبادانی و پیشرفت بنیاد علوی در لنده هم اکنون به عنوان مجری و نماینده بنیاد علوی در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد انتخاب و معرفی شد.
نیک‌بخت با اشاره به تدوین سند توسعه استان در بخش‌های مختلف و استفاده از ظرفیت‌های نخبگان در راستای توانمندسازی مناطق محروم استان بیان داشت در دوره جدید ماموریت‌های بنیاد علوی، پیشرفت اقتصادی مناطق محروم و روستایی مبتنی بر توانمند‌سازی، اشتغال زایی و درآمد پایداری اقشار ضعیف خواهد بود.
وی افزود؛ توسعه و ارتقای سلامت با تأکید بر اقدامات پیشگیرانه و گلوگاه‌های حساس، حضور مؤثر و اهرمی در توسعه نوآوری‌های نوین سلامت اقشار ضعیف در دستور کار مجموعه‌ی بنیاد علوی است.
نماینده بنیاد علوی در استان کهگیلویه و بویراحمد سومین مأموریت بنیاد را ارتقای عدالت آموزشی با تأکید بر جمعیت دانش‌آموزی و تأمین شرایط خاص برای استعداد‌های برتر اقشار ضعیف برشمرد و افزود تسهیل‌گران و مجریان شهرستان‌های هدف بنیاد علوی در استان تا نیمه دوم اردیبهشت ماه بعد از گذراندن مراحل مختلف آزمون، ارزیابی شایستگی و مصاحبه تخصصی و فنی توسط بنیاد علوی انتخاب و معرفی می‌شوند.


کد مطلب: 475177

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/475177/نماینده-بنیاد-علوی-استان-کهگیلویه-بویراحمد-معرفی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1