تاریخ انتشار
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۱۶
کد مطلب : ۴۷۴۷۶۴
در خطبه‌های نماز جمعه مطرح شد

امام جمعه موقت یاسوج: خیلی‌ها آمپول بی‌حسی زده‌اند و بی‌خیال حیا، حجاب و عفت شده‌اند و همانند سیب‌زمینی عمل می‌کنند

۱
امام جمعه موقت یاسوج: خیلی‌ها همانند سیب‌زمینی عمل می‌کنند
کبنا ؛امام‌جمعه موقت شهر یاسوج با اشاره وضعیت حجاب در جامعه، گفت: خیلی‌ها آمپول بی‌حسی زده‌اند و بی‌خیال حیا، حجاب و عفت شده‌اند و همانند سیب‌زمینی که از قدیم به افراد بی‌خاصیت می‌گفتند؛ دررابطه‌با حجاب عمل می‌کنند.
به گزارش کبنا به نقل از رسانه‌ها، حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی اعظم امام‌جمعه موقت شهر یاسوج در نماز عبادی سیاسی امروز (۲۴ فروردین‌ماه 1403) با دعوت همه مردم به تقوای الهی، اظهار کرد: باید از ذات وجودی خودمان صیانت کنیم و بدانید کسانی ماندگار هستند که از نفس خود صیانت می‌کنند.
وی با اشاره به آیات قران دررابطه‌با رسیدگی به اعمال انسان در روز قیامت ابراز کرد: بر اساس آیات قران از همه اعمال انسان سؤال پرسیده می‌شود و خداوند همه آنها را به ما نشان می‌دهد.
 حجت‌الاسلام موسوی اعظم در ادامه افزود: جهنم کمینگاهی است که بر اساس اعمال افرادی که نماز را سبک می‌شمارند، از کار خیر دوری، امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر نمی‌کنند، برای روزه‌خواران، بی‌غیرت‌ها، بی‌حجاب‌ها و... تعیین شده است.
 امام‌جمعه موقت شهر یاسوج تصریح کرد: نتیجه عمل ما بر اساس توصیه‌های قران و خداوند بهشت و جهنم است.
 موسوی اعظم گفت: قرآن راهنمایی برای آیندگان و عبرتی از گذشتگان و برای نجات بشر است که بر پیامبر عظیم الشأن نازل شده است و باید انسان از این رهنمون استفاده کند تا بهشت نتیجه اعمال باشد.
امام‌جمعه موقت شهر یاسوج در خطبه‌های دوم نماز جمعه این هفته اظهار کرد: پاک‌دامنی، رعایت حلال و حرام و پاکی از نشانه‌های شیعه است و رعایت این مهم برای همه ما ضروری است.
 وی با اشاره به تأسیس کمیته امداد و بنیاد مسکن بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: یکی از رهنمودهای مقام معظم رهبری در خصوص طرح جوانی جمعیت است که ضرورت دارد دستگاه‌های متولی به ویژه بنیاد مسکن و راه و شهرسازی استان خانه‌دار شدن جوانان را در اولویت قرار دهند.
موسوی‌اعظم با اشاره به ضرورت اهمیت امر ازدواج تاکید کرد: باید زمینه تسهیل ازدواج جوانان فراهم شود.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی اعظم گفت: بر اساس دستورات خداوند عدل، دوری از افراط‌وتفریط، صله‌رحم، دوری از اشاعه فحشا باید انجام شود.
 وی با بیان اینکه انجام امر الهی و عدم تقلید از غرب را ضروری ارزیابی کرد و گفت: دشمن دین و اسلام را نشانه گرفته و با ترویج بی‌حجابی می‌خواهد با اسلام مبارزه کند.
امام جمعه موقت شهر یاسوج رعایت حجاب و امربه‌معروف را همگانی عنوان کرد و گفت: همه مردم باید حامی آمران به معروف و مبارزان با منکر باشند، چون که دشمن به دنبال شیوع ولنگاری و ترویج بی‌حجابی هستند. مردم جلوی بی بندباری‌ها بایستند؛ چرا که دین ما دین مقدس اسلام است. خیلی‌ها آمپول بی‌حسی زده‌اند و بی‌خیال حیا، حجاب و عفت شده‌اند و همانند سیب‌زمینی که از قدیم به افراد بی‌خاصیت می‌گفتند؛ دررابطه‌با حجاب عمل می‌کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
1