تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۲ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۲۲
کد مطلب : ۴۷۴۶۹۱
در خطبه‌های نماز عید فطر یاسوج مطرح شد

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه‌وبویراحمد: مسکن، رهن، اجاره و قیمت در کهگیلویه و بویراحمد گران است / دولت فکری برای مسئله تورم و گرانی کند

۰
نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه‌وبویراحمد: مسکن، رهن، اجاره و قیمت در کهگیلویه و بویراحمد گران است / دولت فکری برای مسئله تورم و گرانی کند
کبنا ؛نماز عید سعید فطر به امامت آیت‌الله سید نصیر حسینی در بلوار عدل یاسوج برگزار شد. خطیب نماز عید فطر با اشاره به گرانی در بازار، اظهار کرد: امروز یکی از دغدغه‌های مهم مردم مسئله مسکن، رهن، اجاره و قیمت آن است که گران هستند.
به گزارش کبنا، آیت‌الله «سید نصیر حسینی» صبح امروز در نماز عید سعید فطر ضمن توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، دوری از گناه و معصیت اظهار کرد: پیامبر گرامی اسلام (ص) فرمود «ای اهل ایمان، از دنیا و زمانی که در قید حیات هستید برای آخرت توشه برداری کنید».
 نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام‌جمعه یاسوج حضور در مساجد، نمازهای جمعه و جماعت، راهپیمایی‌ها و مناسبت‌ها را توشه برداری برای آخرت دانست و گفت: در دوران جوانی باید برای پیری و آخرت توشه برداری کنیم.
 وی بهشت خداوند را شایسته انسان‌های مؤمن و نیکوکار دانست و افزود: جهان خلق شد تا در اختیار انسان‌ها باشد، البته نه برای گناه و فساد.
 آیت‌الله حسینی در خطبه دوم نماز ضمن تبریک عید سعید فطر، خاطرنشان کرد: تقوا عاقلانه‌ترین راه برای رسیدن به بهشت الهی و مسیری است که خداوند متعال تعیین می‌کند.
 خطیب نماز عید فطر مرکز کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه اگر کسی راه بهشت را طی نکند عاقل نیست، یادآور شد: خداوند، پیامبران و انبیا الهی راه و مسیر درست را به انسان‌ها نشان داده‌اند و باید در این مسیر قدم برداریم. 
وی مسئله حجاب را یادآور شد و تأکید کرد: حجاب یک واجب شرعی و پایه‌ای برای رشد و تکامل معنوی و رسیدن انسان به بهشت خداوند است.
 آیت‌الله حسینی بی‌حجابی و ولنگاری را دام دشمن برای فرزندان این مرزوبوم دانست و ادامه داد: والدین باید مراقب توطئه دشمن باشند و فرزندان را در مسیر خداوند تربیت کنند.
 نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه بویراحمد و خطیب نماز عید فطر یاسوج خواستار جلوگیری از اسراف در مصرف آب، برق و سایر موارد شد و گفت: باید به فکر کشور، سرزمین و همچنین منابع آن باشیم. 
وی از دولت خواست که توجه ویژه‌ای به مسئله تورم و گرانی داشته باشد و افزود: امروز یکی از دغدغه‌های مهم مردم مسئله مسکن، رهن، اجاره و قیمت آن است که گران هستند.
 آیت‌الله حسینی با اشاره به اینکه به مسئله مسکن توجه خوبی صورت‌گرفته، اظهار کرد: هر خانواده‌ای نیاز به مسکن دارد و می‌طلبد که دولت در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهد.
 امام‌جمعه شهر یاسوج ظلم و گرانی را بد دانست و تصریح کرد: صنوف مختلف باید مسئله انصاف را رعایت کنند. 
وی با اشاره به اینکه دشمن وحدت ملت را هدف قرار داده، یادآور شد: وحدت و امنیت یک نعمت الهی هستند که مورد هدف دشمنان قرار گرفته‌اند. 
آیت‌الله حسینی خاطرنشان کرد: حضور باشکوه مردم در عید فطر این وحدت را به نمایش در می‌آورد که خنثی‌کننده توطئه دشمنان است. 
نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تسلیت شهادت تعدادی از پرسنل نیروی انتظامی که توسط نیروهای استکباری به شهادت رسیدند مسئله غزه را یادآور شد و گفت: غزه درد عظیم جهان بشریت است که تنها راه آن، محو رژیم غاصب صهیونیستی از صحنه روزگار است.
 وی گفت: امروز غزه در غم، اندوه و خون دست‌وپا می‌زند، رنج گرسنگی و تشنگی آنها را از پای درآورده و همه منتظر منجی بزرگ امام‌زمان (عج) هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
1