کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با صدور پیامی مطرح شد

پیام تبریک بخشدار کبگیان به مناسبت عید سعید فطر

21 فروردين 1403 ساعت 20:19

ابوطالب محسنی فر بخشدار کبگیان، با انتشار پیامی، فرارسیدن عید سعید فطر را تبریک گفت


به گزارشِ " کِبنا " به نقل از روابط عمومی بخشداری کبگیان، متن پیامِ ایشان به شرح زیر می باشد:
وَاَعُوذُ بِکَ مِمَّا اسْتَعاذَ مِنْه ُعِبادُکَ الْصّالِحُونَ . . . 
«عید سعید فطر، عید عرفان و آزادگی، رها شدن از بند خواسته های زمین‌گیر کننده شیطان نفس و ابلیس در بند است، و از امن ترین راههای رسیدن به آسمان معنویت ، همان جائیکه آدمی از آن دیار آمده و به آن رهسپار می‌شود. 
این روز، کانون توبه و تهذیب نفس، عید ذکر و یاد محرومان و گرسنگان، و چیدن میوه‌هائیست که از فطرت می‌جوشد، و سپاسِ نعمتی است که در رمضان نازل شده است، و پاداشِ افطارهای خالصانه ،وَ مُهـرِ قبولی اِنفاقهایِ با قصد قربت و پایان‌نامه دوره ایثار و گذشت در مسائل مالی است.
این عیـد ، جشن فطرتهای پاکی است که در ماه مهمانی خدا به وصل و قربش نائل شده‌اند و در چشمه فیاض الهی رمضان وجود خود را از غبارهای دنیوی زدوده‌اند و شایسته و سربلند از آزمون اخلاص و بردباری به سرمنزل توبه و بازگشت به درگاه خداوند یکتا رسیده‌اند تا در طلیعه ماه شوال این بزم عظیم، خداوند را شاکر باشند. 
اینجانب ، ضمن تبریک این عید بزرگ اسلامی بهترین آرزوهای قلبی‌ام را توأَم با سلامتی و عزت برای ،کشور عزیز و استان غیورم ، علی الخصوص مردم مُـؤمن و معتقد ولایتمدارِ بخشِ کبگیان و شهر چیتاب ، از خداوند منان مسئلت دارم و قبولی طاعات و عبادات شما را از درگاه احدیت خواهانم. 
والعاقبه للمتقین 
ابوطالب محسنی فر 
بخشدار کبگیان 

٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭ 

خبرنگار: اسماعیل رسام


کد مطلب: 474682

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/474682/پیام-تبریک-بخشدار-کبگیان-مناسبت-عید-سعید-فطر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1