کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

معاون اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد:

استان کهگیلویه و بویراحمد جزء استان‌های آخر در زمینه وام ازدواج است

21 اسفند 1402 ساعت 12:40

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این استان جزء استان‌های آخر در زمینه وام ازدواج است.


معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این استان جزء استان‌های آخر در زمینه وام ازدواج است.
محمد عبدالحسینی گفت: در این استان تا پایان بهمن ماه امسال هشت هزار و ۳۴۱ وام ازدواج پرداخت شده که با توجه به این آمار میانگین پرداختی استان کهگیلویه و بویراحمد ۷۲ درصد است.
وی اظهارکرد: تعداد وام‌های پرداختی نسبت به میانگین کشوری که ۸۱ درصد بوده پایین‌تر است و متأسفانه استان کهگیلویه و بویراحمد جزء استان‌های آخر در زمینه وام ازدواج است.
معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: با توجه به پیگیری‌هایی که از سوی معاونت امور جوانان استان انجام و جلساتی که با رؤسای بانک‌ها برگزار شد طی دو ماهه اخیر نسبت به ماه‌های قبل روند پرداخت وام‌ها بهتر شده است.
عبدالحسینی تصریح کرد: سه هزار و ۲۱۳ نفر هم در صف انتظار هستند و تعداد کل متقاضیان وام ازدواج استان کهگیلویه و بویراحمد، ۱۱ هزار و ۵۵۴ نفر بوده است.
وی بیان کرد: استانی که در زمینه وام ازدواج بیشترین پرداخت‌ها را داشته استان تهران با میانگین ۹۱ درصد و کمترین پرداختی هم مربوط به استان سیستان و بلوچستان با میانگین ۶۶ درصد بوده است.


کد مطلب: 473673

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/473673/استان-کهگیلویه-بویراحمد-جزء-استان-های-آخر-زمینه-وام-ازدواج

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1