تاریخ انتشار
شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۴۵
کد مطلب : ۴۷۳۶۳۲
کبنا گزارش می‌دهد

تسلیت کبنانیوز به خاندان جهان‌بین؛ در پی درگذشت میرزا ایمورالله جهان‌بین + زمان و مکان مراسم

۲
تسلیت کبنانیوز به خاندان جهان‌بین؛ در پی درگذشت میرزا ایمورالله جهان‌بین + زمان و مکان مراسم
کبنا ؛میرزا ایمورالله جهان‌بین از متنفذین اجتماعی بویراحمد درگذشت. وی که از فرهنگیان معتمد و دلسوز بویراحمد و بخش لوداب است، شخصیت شهیر و معروفی در میان مردم داشته و همواره منشأ خدمات عام‌المنفعه در منطقه و از عوامل توسعه و پیشرفت منطقه لوداب بوده که در میان توده‌های مردم صاحب آوازه به نیکنامی، دلسوزی و دغدغه‌مندی در مسائل عمومی و فردی آحاد مردم است.
به گزارش کبنا، هجرانِ آن متنفذ بیداردل، سخنور و خوش‌سخن، خیرخواه و خیراندیش و از تبار بزرگان و نام‌آوران، برای طایفه و خاندانِ شریف و برجسته «میرزا» (از طلایه‌داران فرهنگ در بویراحمد) و سلسله جلیل القدر سادات امامزاده علی (ع) و بلکه برای همه‌ی این خطه، فقدانی محزون و غمگین خواهد بود.
پایگاه خبری-تحلیلی کبنا نیوز درگذشت این شخصیت فهیم، روشن روان، دانا، ظریف و خوش بیان، مهربان و مهمان نواز و مردمدار را که در تمام عمر پربارش مرجع حل و پیگیری مسائل و دغدغه‌های عمومی و فردی و گره گشای امور مردم بوده را ارج می‌گذارد.
هیأت تحریریه پایگاه خبری – تحلیلی کبنا نیوز رحلت چنین مردان فرزانه، وارسته و دردآشنای مردم را ثلمه‌ای بر پیکره‌ی اجتماعی این دیار می‌داند و با طلب مغفرت از حی لایزال برای آن زنده یاد، این مصیبت را به همه مردم و طوایف نجیب و اثرگذار منطقه لوداب، سادات جلیل القدر امامزاده علی (ع)، خاندان نیک‌اندیش، بزرگمنش و فرهنگ دوست «میرزا» و همه بستگان، اقارب، نزدیکان و فرزندان فرهیخته آن بزرگمرد، خاصه جناب آقای دکتر عبادالله جهان‌بین (حقوقدان و استاد دانشگاه) و جناب آقای دکتر‌ امان‌الله جهان‌بین (مدیرکل سابق جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد) تسلیت عرض می‌نماید و علو درجات را برای آن سفرکرده مسئلت دارد.  

بر اساس گزارش واصله از بیت مکرم آن مرحوم، حوالی ظهر روز یکشنبه مورخ ۲۰ /۱۲/ ۱۴۰۲، مراسم تشییع‌ایشان از شهر یاسوج آغاز خواهد شد و در ساعت ۱۴ بعدازظهر، مراسم تدفین و خاکسپاری بنا بر وصیت وی در روستای نصرآبادِ بخش لوداب (آبادی پدری‌ایشان؛ مرحوم میرزا نصرالله جهان بین) به انجام خواهد رسید.
در ضمن متعاقباً در روز‌های آینده در شهر یاسوج مراسم گرامیداشت‌ایشان برگزار خواهد شد.
​​​​​​​
نام شما

آدرس ايميل شما

مترویی که عموما خراب است! / آیا زاکانی بی‌خیال امور شهر تهران شده است

مترویی که عموما خراب است! / آیا زاکانی بی‌خیال امور شهر تهران شده است

«شهرداری دیگر مماشات نکند و منابعی که در اختیارشان گذاشتیم را هرچه سریع‌تر برای رفع نقص ...
۳ واکنش شفقت‌برانگیز  به انتخابات

۳ واکنش شفقت‌برانگیز  به انتخابات

اکنون که یکی از عجیب‌ترین انتخابات‌های بعد از انقلاب تمام شد، انتظار آن بود که تحلیل‌ها ...
صف‌کشی پسا انتخاباتي

صف‌کشی پسا انتخاباتي

انتخابات اسفند 1402 چه تغيير و تحولاتي را در بطن عرصه سياسي كشور ايجاد كرده است؟ تبعات ...
1