کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

درخصوص حمایت از نامزد انتخاباتی بویراحمد؛

خلیفه خلقی پور: موضع شخصی اینجانب اعلام بی طرفی است

10 اسفند 1402 ساعت 14:50

خلیفه خلقی پور از چهره های سیاسی شهرستان بویراحمد و دبیر جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی در کهگیلویه و بویراحمد درخصوص اعلام حمایت از نامزدهای انتخاباتی بویراحمد واکنش نشان داد.


خلیفه خلقی پور از چهره های سیاسی شهرستان بویراحمد و دبیر جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی در کهگیلویه و بویراحمد درخصوص اعلام حمایت از نامزدهای انتخاباتی بویراحمد واکنش نشان داد.
به گزارش کبنانیوز، در تماس تلفنی خبرنگار کبنانیوز، دکتر خلقی پور به انتشار خبر پیوستن به یکی از نامزدهای انتخابات حوزه انتخابیه بویراحمد،دنا و مارگون، واکنش نشان داد.
خلقی پور در پاسخ به خبرنگار کبنانیوز گفت: ضمن اینکه فعالیت انتخاباتی بنده در این دوره با نامزد شدن در حوزه انتخابیه شیراز و زرقان بصورت فعال و گسترده و تلاش در جهت قرار گرفتن در لیست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان فارس تا مرحله قبل از خروجی لیست ۴ نفره ادامه داشته و پس از تصمیم این شورا و مشخص شدن لیست، با توجه به میثاق و تعهد به تصمیم جریان انقلاب در شیراز از ادامه رقابت منصرف و بصورت بیانیه حمایت خود را از لیست شانا در حوزه انتخابیه شیراز و زرقان اعلام نموده ام. 
وی افزود: با توجه به تکلیف شرعی و اجتماعی و جهت لبیک به فرمان ولی امر مسلمین جهان ضمن دعوت مردم به مشارکت حداکثری در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، با اعلام حمایت قاطع از حضرت آیت الله ملک حسینی(حفظه الله) در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و احترام برای همه نامزدهای فعال در رقابت انتخاباتی حوزه انتخابیه بویراحمد،دنا و مارگون کما فی السابق موضع شخصی اینجانب اعلام بی طرفی می باشد و به همه دوستان، بستگان و مرتبطین سیاسی اعلام نموده ام که با اختیار و بررسی همه جانبه ی شاخص های انتخاب اصلح از نظر مقام معظم رهبری نسبت به انتخاب نامزد مورد نظر خویش اقدام نمایند.


کد مطلب: 473269

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/473269/خلیفه-خلقی-پور-موضع-شخصی-اینجانب-اعلام-بی-طرفی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1