کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سید جواد هاشمی‌مهر در گفت‌وگو با کبنانیوز:

تأیید صلاحیت ساسان دلاویز و فرزاد نجات‌نیا/ خبری از تأیید صلاحیت سید قدرت حسینی و عدل هاشمی پور نیست/ شایعات پیرموان بهرامی و تاجگردون صحت ندارد

20 بهمن 1402 ساعت 10:48

معاون سیاسی کهگیلویه و بویراحمد از تأیید صلاحیت ساسان دلاویز، فرزاد نجات نیا و مجید باقریان خبر داد.


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز در جمع خبرنگاران استان به تشریح آخرین وضعیت تأیید صلاحیت شدگان انتخابات مجلس شورای اسلامی پرداخت و اظهار کرد: در حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده فرزاد نجات‌نیا و مجید باقریان تایید صلاحیت شدند و همچنین در حوزه انتخابیه گچساران و باشت ساسان دلاویز تایید شد.
   

سید جواد هاشمی‌مهر گفت: از مجموع ۱۵۹ نفر لیست نهایی که به شورای نگهبان ارسال شده بود ۱۲۷ نفر تایید صلاحیت گرفته‌اند.
در حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون ۴۸ نفر، در حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده ۴۰ نفر و گچساران و باشت  ۳۹ نفر تایید صلاحیت شده‌اند.
وی اضافه کرد: از مجموع ۱۵۹ نفر ۱۱نفر عدم تایید صلاحیت شده‌اند و هشت نفر عدم احراز صلاحیت و هفت نفر انصراف داده‌اند و ۶ نفر هم فاقد شرایط لازم برای شرکت در انتخابات بودند.
وی در خصوص شایعاتی در فضای مجازی مبنی بر عدم تأیید صلاحیت چهره تأیید صلاحیت شده اعلام کرد: چنین شایعاتی
صحت ندارد و بی‌اساس است.
بنا بر گزارش کبنا، تا این لحظه شورای نگهبان صلاحیت دو چهره شاخص انتخابات مجلس در ۲ حوزه انتخابیه گچساران و باشت و کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده تایید نکرده است. هنوز از سوی شورای نگهبان تأیید صلاحیت عدل هاشمی پور و سید قدرت حسینی اعلام نشده است.
به گزارش کبنا، اخیرا شایعاتی پیرامون محمد بهرامی و غلامرضا تاجگردون در فضای مجازی منتشر شد که به گفته مسئولان صحت ندارد.
به گزارش کبنا طبق آخرین آمار، در سه مرحله اعلام نظر شورای نگهبان تاکنون صلاحیت ۱۲۷ نفر از نامزد‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان کهگیلویه وبویراحمد تأیید شده است.
تاکنون در حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون صلاحیت ۴۸ نفر، حوزه انتخابیه کهگیلویه، چرام، بهمئی و لنده ۴۰ نفر و حوزه انتخابیه گچساران و باشت صلاحیت 39 نفر برای نامزد‌ها در انتخابات ۱۱ اسفند ماه سال جاری تأیید شده است.


کد مطلب: 472332

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/472332/تأیید-صلاحیت-ساسان-دلاویز-فرزاد-نجات-نیا-خبری-سید-قدرت-حسینی-عدل-هاشمی-پور-نیست-شایعات-پیرموان-بهرامی-تاجگردون-صحت-ندارد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1