تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۰۲
کد مطلب : ۴۷۲۲۶۵
یادداشت؛

کسی که زحمت انتخاب را نمی‌کشد باید تسلیم انتخاب باشد /محمد بهرامی وجه التزام مبارزه با فساد مدیریتی

۱۹
۰
کسی که زحمت انتخاب را نمی‌کشد باید تسلیم انتخاب باشد /محمد بهرامی وجه التزام مبارزه با فساد مدیریتی
کبنا ؛یادداشت - تصور پسرفت‌های مکرر برای مردم شهرستان‌های بویراحمد بزرگ، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد، در انتخاباتِ ۱۲ سال گذشته، دردناک‌ترین رویۀ ممکن بوده است. پس از انتخاب ستار هدایت خواه و ازدست‌رفتن تمامی فرصت‌های محرومیت‌زدایی که گفتمان دولت وقت برای استان‌های محروم بود، انتخاب دیگری بر مردم تحمیل شد که در جریان سیاسی خود، هیچگاه حریف قابل تأملی نبود. غلام محمد زارعی هرآنچه بود را در سومین رقابت انتخاباتی‌اش نشان دادند. چرا که رأی بسیار حداقلیِ ایشان باید برای مردم شهرستان‌های سه‌گانه بویراحمد درس عبرت باشد. این رأی اندک برای کسی که ۸ سال تفکر خود را هزینه چند صباحِ پست نمایندگی کرده بود، مؤید آن است که مردم این خطه از استان، «تسلیم انتخاب» شدند.
وضعیت مدیریتی طی 8 سال نمایندگی زارعی و امتناع نهادینه شدۀ مردم با جریانِ اصول‌گرایی چهرۀ جدیدشان یعنی نادر منتظریان را به مردم نشان دادند. ضمن اینکه حضور مهدی روشنفکر با شعار ندای وحدت و تجمیع گروه‌های مختلف سیاسی و بزرگان ایلی و منطقه ای، پایان دوران سختِ نمایندگی حاج زارعی و آغاز دوره دیگر بود. مردمی که باید دوران شکوفایی اقتصادی و مخصوصاً جهش فکری را در ساختار اجتماعی و فرهنگی تجربه می‌کردند، با انتخاب احساسی خود، در شوره زار بدترین مدیریت ممکن قرار گرفتند.
به نظر می‌رسد، مردم شهرستان‌های بویراحمد بزرگ، این بار نمی‌خواهند ذلتِ «تسلیم انتخابِ» فرمایشی و قبیله‌ای گزینش شده را بپذیرند. چراکه مردم فهیم و همیشه سربلند بویراحمد، تیم گزارش‌نویس استان را به نیکی می‌شناسند. کسانی که همواره نخبگان، بزرگان علمی و فرهیختگان کارآزموده را از رقابت‌های سیاسی محو و حذف می‌کردند و زمینۀ حضور و موفقیتِ  افراد ناآگاه، بدون تخصص و بی‌اطلاع از برنامه را مهیا می‌نمودند. با ایجاد شبهه در تأیید صلاحیتِ صالح‌ترین و متعهدترین فرزند استان، دکتر محمد بهرامی، کسی که به معنای واقعی برآمده از محیط علمی و اجتماعی این مردم سرافراز بوده و به حق می‌تواند داناترین نماینده به نسبت منتخبین ۲۰ سال گذشته باشد، به قدرت اعتبار مردمی و هوشمندی خودشان به عرصه سیاسی بازگشتند و این روزها نگینِ خوش‌رنگ اجتماعات آگاهانه مردم شده است.
دکتر محمد بهرامی وجه التزام مبارزه با فساد مدیریتی، تحکم جریانی، تنزل فرهنگی و تعبدِ مقدسین بی‌درد است. رقابت با کسانی که در این سال‌ها طلبکارانه خود را زعیم مردم می‌دانند و هرازگاهی، چهره‌های علمی و سیاسی همسو را که میزانی از درک و فهم بر مسائل دارند، حجامت می‌کنند و اکنون با شیوه‌های زشتِ گزارش‌نویسی و قیمومیت مردم، سعی در برگرداندن گزینش‌های خودخواسته در سیستم‌های اداری و استخدامی دارند، نیازمند مردمی است که همگان یک دکتر محمد بهرامی باشند. باید هوشیار باشیم که این جماعت فرصت‌طلب به‌انحاءمختلف فضای فکری مردم را برای رسیدن به مطامع و مقاصد خود، مه‌آلود می‌کنند. نشست شورای ائتلاف استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مریدان مسعود حسینی و ستار هدایت خواه و حکمیت بین غلام محمد زارعی و نادر منتظریان، ملتزم این سؤال است که آیا مردم شهرستان‌های بویراحمد بزرگ باز هم باید «تسلیم انتخابِ» ذلت‌بار بشوند؟ آیا نمایندۀ فعلی مرکز استان، در ۴ سال گذشته حکایتی متفاوت از ۲۰ سال گذاشته داشتند؟
بنابراین، مردم بویراحمد بزرگ به‌ویژه بزرگان، متنفذان و مصلحان علمی و سیاسی و فرهنگی و اقتصادی‌اش به این فکر کنند که؛
«کسی که زحمت انتخاب را نمی‌کشد باید تسلیم انتخاب باشد»
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
اگر واقعأ به تحکم جریانی معتقدید ارتباط تحکم جریانی ایشان را با سوابقی چون رانندگی نماینده اصولگرا و منتخب شورای شهر اصولگرا برای ما بیان کنید.
Iran, Islamic Republic of
اگر واقعأ معتقدی که کسانی در این سالهای زیاد خود را زعیم مردم دانسته اند و قیمومیت و ...
لطفأ دلیل اصرار آقای بهرامی در این ۱۶ سال (التفات کامل فرمایید ۱۶ سال) برای قیمومیت مردم را ذکر کنید!
آیا به نه گفتن این مردم احترامی نهاده اید؟
چرا عرصه را برای دیگران باز نکرده اید؟
چرا میخواهید با مته تعصب، خشخال اعتماد مردم را فتح به آمال نمایید؟
باقری
Iran, Islamic Republic of
اصلا بهرامی شایسته ترین
بهرامی اصلح
بهرامی نخبه سیاسی
وقتی میدونه رای نمیاره جز اواره کردن خود و سرگردان کردن مردم و جاده صاف کنی برای فردی که نه سواد سیاسی داره و نه توان علمی و مدیریتی امدنش چه حاصلی داره جز اینکه بنوعی خیانت به مردم محسوب میشه..!!!
در حالی که همه میدونن محمد بهرامی هم حقیقتا شایسته مجلس نیست و در شهرداری اگر عملکرد خودش به شخصه خوب بوده اما رفتار و عملکرد زیر دستانش که اکثریت از طایفه آقایی و بعضا بداخلاق و کارشکن برای مردم بودند و متاسفانه بعد از کنار گذاشتن بهرامی در شهرداری اما نیروهای بدی که ایشان اغلب از طایفه خود در انجا بکار گماشت هنوز و همچنان، بجای گره گشایی از کار مردم بویراحمد به انحا مختلف دست اندازیهای فراوان برای این مردم شریف درست کرده و میکنند برای صحت این ادعا کافی برای اندک کاری گذرتان به شهرداری بخوره تا شاهد این مدعا باشید.
United States
موقع می نویسی التزام آدم خندش میاد
Iran, Islamic Republic of
بهرامی در حد و اندازه ی پست کلان نیست او اگر توان داشت در دولت حسن روحانی به کار گرفته میشد ده دور دیگه هم بیاد رای نمیاره
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
تو اگر چیزی بودت خودت رای می آوردی نه التماس به طرفدارهای زارعی و منتظریان میکردی دوکلمه توان صحبت کردن نداری
رضایی
Iran, Islamic Republic of
این شعور بالای زارعی را نشان داد که دعوت منتظریان را قبول کرد و پا به آن جلسه گذاشت احترام گذاشتن برای همه باید باشه حتی دران جلسه مستقیم فرمودند که به طرفداری هیچ کاندیدی کناره کیری نمیکنند
نردبان دیگران
Iran, Islamic Republic of
سه ضلعی عزت خواه علی محمد دانشی وباقری معاون نهضت استان هفتاد درصد راهبران نهضت از طایفه ساداتی می باشه تمام بوق کرنای علیه دلشاد به قران فقط خکبا است باقری سیستم نهضت را قفل کرده فقط بارمز خودش درسرتا سر استان برای کارشناسان باز نمیشه چرا چون بیسوادی برای آموزس دهندگان برای اینکه سابقه داربشه برای رسمی بودن دارند
Iran, Islamic Republic of
جناب بهرامی شما رای بیار نیستی برادر عزیز.
Iran, Islamic Republic of
معلم اگر معلم باشد تبعیض را و لو تحمیلی بر نمی تابد و در ۱۱ اسفند قلم فراست و بایستگی را زمینه ساز حذف تبعیض و تحمیل و تطمیع می کند.
شیرینی
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه بیانش ضعیفه عیب اساسیش اینه برای مجلس فعلا زوده برای استاندار استان خوبه تا یه کم بیانش خوب بشه دور بعد انشاالله
شهروند
Iran, Islamic Republic of
آقای بهرامی نهایتا قبول شد و رفت مجلس، میخواد چبکار کنه؟
زیر دست و پای بقیه نماینده ها گم میشه!
عاری از هرگونه طرح و برنامه ای می باشد!
منتقد
Germany
دوست عزیز مطلب از خودتون نزنید وشیطنت نکنید این مطلب رو خودتون برای تخریب دکتر بهرامی زدین لطفا بداخلاقی وبی اخلاقی را کنار بگذارید
مهدی
Iran, Islamic Republic of
شعار ندین خواهشا ایشون در زمان شهرداری نشان کامل رانت و پارتی بازی و... بود
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
شخصیت علمی ک نمیتونه چهار کلمه پشت سر هم حرف بزنه ،ایشون لیاقت مجلس رو نداشته و ندارد
بویراحمد واحد
Iran, Islamic Republic of
این مطلب از طرفداران دکتر بهرامی نیست و خواست هیجکدام از حامیان نخواهد بود این یک بد اخلاقی سیاسی می باشد که بر خلاف و بر علیله دکتر بهرامی ست و متاسفانه بعضی ناآگاهانه و مغرضانه دارن بر علیه دکتر بهرامی مطلب بی پایه و اساس میزنند واگذارتان میکنم به حق دکتر بهرامی و مردمی که سالها چوب بی عدالتی شماها را می خورند.
آگاه
United States
این بیانه صرفا و صرفا از اتاق فکر رقبای آقای بهرامی صرفا برای تشتت و نفاق بیرون می آید ۰۰۰۰
قطعا اولین نیست و آخرین هم نخواهد بود۰۰۰۰
آگاه
United States
این بیانه صرفا و صرفا از اتاق فکر رقبای آقای بهرامی صرفا برای تشتت و نفاق بیرون می آید ۰۰۰۰
قطعا اولین نیست و آخرین هم نخواهد بود۰۰۰۰
حقی
United States
سلام، دکتر محمد بهرامی مبارزه با فساد مدیریتی؟؟!!!!!!!
ببینیم فساد مدیریتی را چه می دانید؟!!!
متاسفیم با این همه عوام فریبی!!! ایشان در همین چند صباحی که شهردار یاسوج بود، چه مدیریتی که نداشت!!!! اولا" تا توانست از رانت های شهرداری و بیت المال برای آینده انتخابات خود استفاده نمود، از جمله: به کارگیری تعداد خیلی زیادی نیرو از خانواده های خاصی برای انتخابات! که برای اجرای عدالت بایست مجوز می گرفت و با آزمون افراد مستحق جامعه بیکار را به استخدام در می آورد!!
آیا سزاوار است تا سالیان سال، از پول مردم ساکن یاسوج به جای عمران آبادانی یاسوج، حقوق این افراد که اکثرا غیر کارا نیز می باشند، پرداخت شود؟؟!!!!
پیمانکارانی را که صرفا برای همین روزها کارهای کلانی را به آنها با نرخ بالا سپرد!!!!
هزینه های کلانی که تحت عناوین مختلف در شهرداری انجام می داد و در همین راستا هزینه ها صورت می گرفت !!!!
و ....... دهها مورد دیگر.....
بورس داغ دلالی

بورس داغ دلالی

«کارگری‌کردن صرفه اقتصادی ندارد!»؛ این جمله بارها از زبان متقاضیان بازار کار و کارفرمایان ...
عبدی: بودجه فرهنگ آب دریاست، می‌خورند و تشنه‌ترند

عبدی: بودجه فرهنگ آب دریاست، می‌خورند و تشنه‌ترند

روشن است که مدیران فرهنگی می‌خواهند بگویند مشکل، فقدان کار فرهنگی است و آن هم بودجه می‌خواهد....
افزایش تنش میان پیونگ‌یانگ و سئول؛ قوای نظامی کدام کشور قوی‌تر است؟

افزایش تنش میان پیونگ‌یانگ و سئول؛ قوای نظامی کدام کشور قوی‌تر است؟

به گفته موسسه مطالعات استراتژیک یک اندیشکده دفاعی مستقر در لندن، کره شمالی در آغاز سال ...
1