کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

پیام خرامین به مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد

11 بهمن 1402 ساعت 12:17

علی خرامین نامزد انتخابات مجلس حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون در پیامی از رئوق مدیرکل صدا و سیمای استان کهگیلویه و بویراحمد به منظور برگزاری مناظره بین نامزدهای انتخابات مجلس در شبکه دنا تشکر و قدردانی کرد.


علی خرامین، نامزد انتخابات مجلس حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون در پیامی از رئوق مدیرکل صدا و سیمای استان کهگیلویه و بویراحمد به منظور برگزاری مناظره بین نامزدهای انتخابات مجلس در شبکه دنا تشکر و قدردانی کرد.
به گزارش کبنا، متن پیام به شرح زیر است.
برادر بزرگوار جناب آقای دکتر رئوف
مدیر عالم، توانمند و متعهد مرکز صدا و سیمای استان کهگیلویه و بویراحمد
سلام علیکم
تلاش حضرتعالی در برنامه‌ریزی جهت برگزاری مناظره بین نامزد‌های انتخاباتی مجلس در صدا و سیمای استان و تصویب این امر از اقدامات ماندگاری است که تاریخ این منطقه در حافظه خود به نیکی و عظمت از آن یاد خواهد کرد.
این اتفاق می‌مون و مبارک بدون شک زمینه عدالت اجتماعی در رقابتی برابر و بدون از گریم و کات‌های کارگردانی را برای همه کاندیدا‌ها فراهم آورده و امکان به تماشا نشستن مردم در پای رقابت طبیعی و انتخاب آگاهانه را برای آنان فراهم خواهد آورد.
اینجانب بعنوان یکی از متقاضیان این امر لازم می‌دانم نهایت تقدیر و تشکر را از این اقدام بی‌نظیر جنابعالی و تلاش‌های فراوانتان در تهران برای به ثمر نشستن این پیشنهاد به عمل آورده و شما را به خاطر این امر مهم تحسین می‌نمایم.


کد مطلب: 472027

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/472027/پیام-خرامین-مدیرکل-صدا-سیمای-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1