تاریخ انتشار
جمعه ۱۵ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۴۹
کد مطلب : ۴۷۱۰۷۹
در خطبه هار نماز جمعه ۱۵ دیماه ۱۴۰۲ چیتاب مطرح شد

امام جمعه کبگیان: مکتب سلیمانی همان مکتب الهی است که با فوت کردن خاموش نخواهد شد

۳
امام جمعه کبگیان: مکتب سلیمانی همان مکتب الهی است که با فوت کردن خاموش نخواهد شد
کبنا ؛امام جمعه کبگیان گفت: در نهایت احمقی‌شان نمی‌دانند، مکتب سلیمانی همان مکتب الهی است که با فوت کردن خاموش نخواهد شد.  
به گزارش کبنا از چیتاب، حجت الاسلام سید فرج الله پژمان، امام جمعه چیتاب در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی (جمعه ۱۵ دیماه ۱۴۰۲) کبگیان ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی و پرهیز از گناه در ادامه مقوله ازدواج و خانواده موفق دین و‌ایمان، تناسب سنی، خوش خلقی، وظیفه‌شناسی و بردباری، نجابت و اصالت زوجین را از معیار‌های بی‌نظیر ازدواج موفق برشمرد و گفت: اگر معیار‌های فوق در شاکله ذیجودی زوجین باشد، تداومات آن منتج به موفقیت در مسیر یک زندگی شیرین و موفق خواهد شد.  
امام جمعه چیتاب در فراز دوم از خطبه‌های این هفته از همکاری حوزه‌های خواهران برادران و پایگاه‌های تابعه در برپائی جشن باشکوه مادر در حسینیه امام رضا علیه السلام روستای صالحان تشکر کرد.
این خطیب جمعه در ادامه با اشاره به مناسبت‌های پیشرو مسأله انتخابات را شریان حیاتی نظام برشمرد و گفت: جهاد تبیین یعنی، مشخص نمودن حریم و خط مَشی، با میدان داری قاطع در برابرِ نفوذ دشمن در این زمینه می‌تواند قدرت آگاهی بخشی مردم در این کارزار را بالا ببرد.  
وی برنامه‌ریزی بدخواهان معاندین و دشمنان نظام در این حماسه سبز ملت را از آخرین‌امید‌های آنان جهت ترغیب به نرفتن مردم در این کارزار برشمرد و خاطرنشان کرد: ملت آگاهند که در اینجور مواقع دشمن با بُلدکردن اوضاعِ فعلی اقتصادی و هدف تزریق یَأس به بدنـه اجتماع با نیل به سمت خالی کردن کارزار انتخابات از جمله دسیسه‌های شومشان بوده و هَست.  
سید فرج الله پژمان ادامه داد، قطعاََ امنیت جامعه مبتنی بر مشارکت بالای عام در انتخاب اصلح جهت تشکیل مجلس قوی منتج به حل معضلات و مشکلات فعلی خواهدشد.  
امام جمعه کبگیان در ادامه فراز دوم از خطبه‌های این هفته ضمن محکومیت جنایت مرتجعین ضد انقلاب در سالگرد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی رحمت الله علیه خطاب به حاضرین گفت: اینجا بیادِ آن مَثَلِ معروف می‌افتیم که گاهی عدو سبب خیر شوَد، فلذا دشمنان نظام با این عملیات‌های ضد بشری علاوه براینکه هویت کثیفشان را برای ملت هویدا می‌کنند، باعث اتحادبیشتر ملت در وابستگی به نظام و تجدید بیعت با ولایت و خون شهداء می‌شوند.  
این خطیب جمعه خاطرنشان کرد: از آنجائیکه مکتب حاج قاسم دشمنان و معاندین مدرن قرن را مأیوس کرده و به وحشت انداخته خودشان هم می‌دانند جایگاه حاج قاسم در بین مردم چنان شوری بپا کرده که علیرغم کشتار اخیر هنوز مردم فوج فوج بر سر قبر سردار دل‌ها ‌می‌روند و این همان حرارتی است که مکتب سلیمانی در دل و جان این ملت بپا کرده است.  
سید فرج الله پژمان با اذعان به اینکه دشمنان جمهوری اسلامی می‌بینند که عرصه بر راهشان تنگ شده و کارشان دارد تمام می‌شود تصریح کرد: این ترسو‌های از پشت خنجرزن بی‌وجود با دلخوشی واهی به شعار پوشالی براندازی و بدبینی مردم می‌آیند دست به ترور می‌زنند، شهید می‌کنند، اما در نهایت احمقی‌شان نمی‌دانند، مکتب سلیمانی همان مکتب الهی است که با فوت کردن خاموش نخواهد شد.  
وی درپایان با اشاره به راهپیمائی همگانی مردم بعداز نمازجمعه خاطرنشان کرد: ملتی که می‌داند یدالله فوق‌ایدیهم دست برتر است و مکتبشان از آن خداست و در راه حفظ این مکتب اجرشان شهادت باعزت است نه تنها هراسی نداشته امروز هم به صحنه خواهند آمد و جواب دندانشکن و قاطعی در نماهنگ عظیم اتحاد نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی به دشمنان انقلاب اسلامی خواهند داد.  
لازم به ذکر است در بین الصلاتین گروه سرود شهید پایدار پایگاه شهید مدنـی مدرسه راهنمایی روستای نقاره خانه به اجرای سرود مکتب سلیمانی پرداخت و نمازگزاران هم بعد از اتمام نماز از مصلی فعلی تا میدان مرکزی شهر چیتاب در محکومیت حادثه اخیر کرمان تظاهرات کردند.  


--------------------------------
خبرنگار: اسماعیل رسام
نام شما

آدرس ايميل شما

عباس عبدی: کاری نکنید مردم به جای پول با طلا و دلار معامله کنند

عباس عبدی: کاری نکنید مردم به جای پول با طلا و دلار معامله کنند

عبدی ایده ستاندن مالیات به زور ولو با رنگ و لعاب قانون را نادرست می داند و می‌گوید: کوشش ...
آیا آمریکا مستقیم وارد جنگ خواهد شد؟

آیا آمریکا مستقیم وارد جنگ خواهد شد؟

در روز‌های اخیر گزارش‌ها حاکی از هشدار آمریکا نسبت به حمله علیه مواضع گروه انصار الله ...
چرا اقتصاددانان «رابینسون کروزوئه» را دوست دارند؟

چرا اقتصاددانان «رابینسون کروزوئه» را دوست دارند؟

کتاب‌های درسی اقتصاد تک نفره کروزوئه را به‌عنوان نوعی معیار معرفی می‌کنند که می‌توان ...
1