تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب : ۴۷۱۰۲۶
به مناسبت روز مادر برگزار شد

برگزاری جشن تکلیف ۲۰۰ دانش‌آموز دختر و پسر در چیتاب

۳
برگزاری جشن تکلیف ۲۰۰ دانش‌آموز دختر و پسر در چیتاب
کبنا ؛به مناسبت روز مادر جشن تکلیف ۲۰۰ پسر و دختر دانش‌آموز بخش کبگیان در حسینیه امام رضای روستای صالحان از توابع چیتاب برگزار شد.
به گزارش کبنا از چیتاب، به مناسبت روز مادر جشن تکلیف ۲۰۰ پسر و دختر دانش‌آموز بخش کبگیان به میزبانی آموزش و پرورش و همکاری ستاد نمازجمعه کبگیان و همراهی تعدادی از نهاد‌های اداری و خانواده‌های شهداء، و خیرین در حسینیه امام رضای روستای صالحان برگزار شد.  
حجت الاسلام سید فرج الله پژمان امام جمعه چیتاب با اشاره به همراهی و همکاری بزرگوارانیکه در برگزاری این جشن باشکوه تلاش داشتند گفت: اولاََ جا دارد همینجا از زحمات سرکار خانم حکیمه وثوقی مسئول دلسوز و پرتلاش نمایندگی آموزش و پرورش کبگیان که الحق والانصاف اندازه چند مرد پرتلاش و خستگی ناپذیر خدمت می‌کند تشکر بکنم، در ثانی امروز چادر سفید بر سر دخترانی کردیم که تازه به سن بلوغ رسیدند که به آنان بگوئیم فاطمه‌وار چادرتان را قرص و محکم بگیرید تا شرأفتتان پایمال نشود.  
وی خطاب به خانواده‌های دانش‌آموزان نیز افزود:‌ ای کاش آنقدری که ما‌ها در تکاپویِ تلاش جهت آسایش و معیشت فرزندانمان هستیم به فکر آداب تربیتی فرهنگ تأدیب اسلامی آنان نیز بودیم، زیرا دشمن با تشدیدِ تهاجمِ فَرهَنگی مقوله فرهنگ ادبِ فرزندانمان را نشانه رفته است.
مام جمعه چیتاب ضمن تشکر از حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان، شهرستان بویراحمد و هیئت همراه دراین جشن اظهار داشت: مقوله تعلیم و تربیت زمانی در جامعه نهادینه می‌شود که خانواده نیز همگام با فرهنگیان سنگر علم و دانش، در کانون تعالی آداب معاشرت و تأدیب فرزندان همگام و همسوی آموزگاران پرتلاش حرکت کند.
وی خاطرنشان کرد: هرگاه والدین در حفظ خانواده ضعیف بوده و سست شدند آن جامعه رو به زوال و اضمحلال خواهد رفت.
حسنعلی عزت خواه، مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این همایش باشکوه ضمن تبریک روز زن و تسلیت شهادت سردار دل‌ها خطاب به حاضرین گفت: کسانیکه با کُـد گرفتن از معاندین نظام با شعارِ زن زندگی آزادی دایه دلسوز‌تر از مادر برای فرزندان ما شده بودند، هدفی بجزء ناپاک کردن دامانِ مادران، و عفت دختر و پسران ما نداشند و امروزه با برهنه کردن سر‌های خود در مجامع عمومی این هدف پلیدشان را هویدا کردند.  
وی ضمن تسلیت فرارسیدن سالگرد شهادت سرداردل‌ها و متقارن شدن آن با روز مادر نیز گفت: امثال حاج قاسم‌ها جسم و جانِشان را نِـثارِ حفظِ کرامَت و شرأفت مردم کردند و دیدید سلیمانی در صداقت بامردم صِدیق، در صیانت از مردم شریف، و در پاسداری از ارزش‌های اسلام و انقلاب چنان قدیر بود که مردم در زمان تشییعش چه قیامتی برپا کردند و این راه محبوب شدن نزد مردم است.  
عزت خواه در ادامه مسأله انتخابات را شریان حیاتی نظام برشمرد و خاطرنشان کرد: با سیلی که دشمن در فتنه ۸۸ از مردم خورد قدرت بصیرت ملت در دشمن‌شناسی و وفاداری به نظام بالا رفت و دشمنان نظام مأیـوس‌تر شدند.
وی ادامه داد: دشمن همچنان با کورسوی‌امید به نومیدکردنِ مردم جهت بدبین کردن آنان به حضور در انتخابات دل بسته فلذا امسال هم با تشدید فشارهایِ متعدِد اقتصادی جهت تزریق یاس به مردم قصد کمرنگ کردن این حماسه حضور را دارد.  
وی ضمن تبریک فرارسیدن ولادت امام راحل آن شخصیت برحسته وماندگار را تیری بر قلب قبیله نامشروع قدرت ظلم و فساد برشمرد و ادامه داد: امام راحل بنیانگذار حکومتی شد که با خون ملت تثبیت، با رای ملت تأیید، و با بصیرت ملت تحکیم ودرنهایت به صاحبش امام زمان "عج" تحویل داده خواهدشد.  
لازم به ذکر است در پایان برنامه بعد از مولودی خوانی به افرادیکه نامشان به نام یا کنیه‌های مقدس فاطمه مزین شده با حضور می‌همانان، بخشدار و امام جمعه و ریاست آموزش و پرورش کبگیان به قید قرعه و به رسم یادبود جوایزی اهداء گردید.  

-----------------------------
خبرنگار: اسماعیل رسام
نام شما

آدرس ايميل شما

عباس عبدی: کاری نکنید مردم به جای پول با طلا و دلار معامله کنند

عباس عبدی: کاری نکنید مردم به جای پول با طلا و دلار معامله کنند

عبدی ایده ستاندن مالیات به زور ولو با رنگ و لعاب قانون را نادرست می داند و می‌گوید: کوشش ...
آیا آمریکا مستقیم وارد جنگ خواهد شد؟

آیا آمریکا مستقیم وارد جنگ خواهد شد؟

در روز‌های اخیر گزارش‌ها حاکی از هشدار آمریکا نسبت به حمله علیه مواضع گروه انصار الله ...
چرا اقتصاددانان «رابینسون کروزوئه» را دوست دارند؟

چرا اقتصاددانان «رابینسون کروزوئه» را دوست دارند؟

کتاب‌های درسی اقتصاد تک نفره کروزوئه را به‌عنوان نوعی معیار معرفی می‌کنند که می‌توان ...
1