تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۴۸
کد مطلب : ۴۷۰۵۸۰
نشست بررسی وضعیت تسهیلات اشتغال‌زایی و بانک‌ها:

معاون اقتصادی استاندار: رتبه کهگیلویه و بویراحمد در سامانه تک بیست و پنجم است / تذکر عسکری به شبرنگ: وظیفه شما فقط کد دادن نیست / اعتبارات تسهیلاتی ابلاغ شده، دستگاه‌های اجرایی با تمام ظرفیت طرح‌های اقتصادی را به بانک‌ها معرفی کنند / ضامن فر: انحراف از تسهیلات در بنیاد شهید بیشتر از بقیه دستگاه‌ها است

۳
۰
معاون اقتصادی استاندار: رتبه کهگیلویه و بویراحمد در سامانه تک بیست و پنجم است / تذکر عسکری به شبرنگ: وظیفه شما فقط کد دادن نیست / اعتبارات تسهیلاتی ابلاغ شده، دستگاه‌های اجرایی با تمام ظرفیت طرح‌های اقتصادی را به بانک‌ها معرفی کنند / ضامن فر: انحراف از تسهیلات در بنیاد شهید بیشتر از بقیه دستگاه‌ها است
کبنا ؛
معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ضمن تذکر به دستگاه‌های اجرایی در خصوص معرفی طرح‌های تولیدی و اقتصادی به بانک‌ها گفت: متأسفانه معاون وزیر در تماس تلفنی که با بنده داشتند رتبه استان کهگیلویه و بویراحمد در سامانه جامع تسهیلات اشتغال کشور (تک) را بیست و پنجم عنوان کردند.
به گزارش کبنا نیوز، سید احسان عسکری امروز چهارشنبه (۲۹ آذرماه ۱۴۰۲) در نشست بررسی وضعیت تسهیلات اشتغال‌زایی و بانک‌ها اظهار کرد: اعتبار تسهیلاتی ابلاغ شده و دستگاه‌ها باید با تمام ظرفیت طرح‌های اقتصادی را به بانک‌ها معرفی کنند تا اعتبارات برگشت نخورد.
عسکری بیان کرد: قرار بود طرح‌ها در سه فاز ۴ ماهه معرفی شوند، ولی تعلل دستگاه‌های اجرایی توجیهی ندارد، اگر زیر ظرفیت طرح‌ها را معرفی کنید یا اصلاً معرفی نکنید عملکرد کارگروه اشتغال استان زیر سؤال می‌رود.
عسگری اظهار کرد: داریم وارد ماه دهم سال می‌شویم، لذا همه دستگاه‌های اجرایی پیگیر باشند و هر چه سریعتر طرح‌ها معرفی شوند و آخر دی ماه از بانک‌ها عملکرد بخواهید.
مدیرکل بنیاد شهید استان کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت که یکی از مشکلات ما این است که اداره کار به ما کد نمی‌دهد که بتوانیم در سامانه تک طرح‌ها را وارد کنیم، که شبرنگ مدیرکل اداره کار در این خصوص گفت که ما ۸ کد برای شما ارسال کرده‌ایم، اما مجموعه بنیاد شهید گفت که کد‌ها به دست ما نرسیده است.
همچنین معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در تذکری به شبرنگ مدیرکل اداره کار گفت: وظیفه شما فقط کد دادن به دستگاه‌ها نیست، شما هر روز باید پیگیری کنید و ببینید کدام دستگاه چند طرح معرفی کرده است.
معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: برای رفع مشکلات خانواده شهدا و ایثارگران و همه مردم اهتمام داشته باشید، هر چقدر برای مردم و قشر ایثارگر کار کنیم کم است.
مدیرکل سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: انحراف از تسهیلات در بنیاد شهید بیشتر از بقیه دستگاه‌ها است، لذا نظارت بیشتری صورت بگیرد و منابع به افرادی تعلق بگیرد که واقعاً قصد راه‌اندازی کسب و کار داشته باشند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: ۲۷۰ طرح از سوی این اداره کل   معرفی شده‌اند و انتظار داریم بانک‌ها همچون سال‌های گذشته همکاری خوبی داشته باشند.
رضا پارسیان نژاد افزود: سال گذشته ۸۴۵ نفر به بانک‌ها معرفی کردیم که ۵۰۷ نفر تسهیلات دریافت کردند.
مدیرعامل بانک رفاه استان کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: سهمیه تسهیلات بانک رفاه ابلاغ شده و منتظر معرفی افراد هستیم، با توجه به اینکه در اسفندماه انتخابات را در پیش داریم، انتظار داریم که دستگاه‌ها هر چه سریعتر افراد را معرفی کنند، متأسفانه برخی افراد هنوز نمی‌دانند سامانه جامع تسهیلات اشتغال چیست و تا بخواهند کاری کنند به پایان سال می‌رسیم.
یکی از مدیران بانک‌ها نیز در خصوص انحراف در تسهیلات اشتغال زایی گفت: یکی از معضلات این است که افراد فقط تسهیلات دریافت می‌کنند ولی اشتعال پایدار ایجاد نمی‌شود، لذا نظارت بعد از دریافت تسهیلات بسیار مهم است و باید پیگیری شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

آقای عسکری نه شبرنگ توان این کار رادارد نه اون که کنارش نشسته؟؟؟؟؟؟
خورز
Greece
لطفاً دستگاههای نظارتی پیگیری کنند که چرا باید بین یک کافی نت در گچساران و حوزه مدیریتی اشتغال اداره کار و مدیر کل ارتباطاتی وجود داشته باشد .
Iran, Islamic Republic of
بسیار متاسفم برای این کارگروه ها ببینید اداره کار دست چه افرادی افتاده ، مدیرکل کار به امورات خاص دیگری مشغول است خدا را شکر که حداقل تنوانسته ۸ تا کد صادر کنه
واقعا خجالت اوره چه کسانی رفتن و چه کسانی جایگزین شدن
مزایا و معایب «مهاجرت»

مزایا و معایب «مهاجرت»

این که نیرو‌های انسانی ما به کشور‌های مختلف و به ویژه کشور‌های حاشیه خلیج فارس مهاجرت ...
بازگشت ۳۵ داوطلب شبهه‌دار کنکور به دانشگاه

بازگشت ۳۵ داوطلب شبهه‌دار کنکور به دانشگاه

دیوان عدالت اداری حکم بازگشت موقت به تحصیل ۳۵ داوطلب مشکوک به تقلب کنکور را که اکثرا ...
قاچاق موتور هواپیما در هرمزگان!

قاچاق موتور هواپیما در هرمزگان!

مدیرکل تعزیرات حکومتی هرمزگان از محکومیت بیش از ۹۶ میلیارد ریالی قاچاقچیان یک نگله موتور ...
1